Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Po jan 07, 2013 9:32 am

Vprašanje za @tatoo-ja ali pa če še kdo drug ve.

A imajo vsi novi dizli v Golfu 7 tisto "ad blue" tekočino za DPF?

Danes sem se peljal v novem pol leta starem Sharanu 2.0TDI s 15.900km, kjer je gorela ta lučka (za dolit to tekočino) in je pisalo, da po 130km ne bo več mogoč zagon motorja :shock:
A ko zmanjka te tekočine avto pol kar crkne? :roll:
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Po jan 07, 2013 9:51 am

Saj če nafte ne natočiš, tudi kar crkne avto! :D Ad Blue imajo novejši tovornjaki in ga lahko na pumpi natočiš normalno kot gorivo, tako da to res ni neka huda težava.

Za Golfa nisem nikjer zasledil, da bi to imel ...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Po jan 07, 2013 9:56 am

~toMmy~ je napisal/-a:Saj če nafte ne natočiš, tudi kar crkne avto! :D Ad Blue imajo novejši tovornjaki in ga lahko na pumpi natočiš normalno kot gorivo, tako da to res ni neka huda težava.


Zame bi bila to težava, ker je najbližja črpalka, kjer imajo to oddaljena 60km :D
Ok, res, da se to verjetno pojavi ob vsakem servisnem intervalu in ti stvar dolijejo na servisu. Ampak vseeno.
Me prav zanima kolikšen bo znesek na računu, zihr spet kakih 50€ za 2dcl "scalnice". :roll:

1.9TDI je zakon, jebeš ekologijo :twisted:
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a uros11 Po jan 07, 2013 10:02 am

Na spletu sem prebral, da je liter te scalnice cca 0,70 centov in da je gre noter 17 litrov in da zdrži tisti servisni interval. Noter ti jo nalijejo za x eurov. Prodajajo pa tudi na pumpah v kanticah. Draga je ta ekologija - najpre dpf, nato še scalnica.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- Po jan 07, 2013 10:24 am

peroRS je napisal/-a:A imajo vsi novi dizli v Golfu 7 tisto "ad blue" tekočino za DPF?
Noben Golf ne uporablja Ad Blue tekočine...to imata samo Sharan/Alhambra (in Crafter)! In Ad Blue tudi ni za DPF, ampak se uporablja za zmanjšanje dušikovih oksidov (NOx) ki naj bi bili rakotvorni in so poleg prašnih delcev glavni problem dizelskih motorjev.


peroRS je napisal/-a:Danes sem se peljal v novem pol leta starem Sharanu 2.0TDI s 15.900km, kjer je gorela ta lučka (za dolit to tekočino) in je pisalo, da po 130km ne bo več mogoč zagon motorja :shock:
A ko zmanjka te tekočine avto pol kar crkne? :roll:
Tako je...če zmanjka Ad Blue tekočine avto sploh ne moreš več zagnati in zato te cca. 1000 km preden zmanjka tekočine računalnik začne opozarjati, da je potrebno natočiti Ad Blue! Je pa te Ad Blue tekočine toliko, da zdrži servisni interval in naj bi se filalo ob rednem servisu...


uros11 je napisal/-a:Na spletu sem prebral, da je liter te scalnice cca 0,70 centov in da je gre noter 17 litrov in da zdrži tisti servisni interval. Noter ti jo nalijejo za x eurov. Prodajajo pa tudi na pumpah v kanticah. Draga je ta ekologija - najpre dpf, nato še scalnica.
Če imaš cca. 30k+ za novega Sharana, potem tudi 20 EUR na servisni interval najbrž ne predstavlja nekega hudega stroška! :o
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Po jan 07, 2013 10:39 am

@tatoo: hvala za razlago. ;) Če je tako pol ni panike.

Je pa zanimivo, kako znajo to inženirji preračunat. Če želiš imeti 4-letno jamstvo, moraš delat servise na 15.000km ter ne smeš iti več kot 1000km čez.
Tale Sharan je imel 15.900km, pisalo pa je da je "ad blue" tekočine še za 100km. Taprav timing :D

Ker lastniki običajno nimajo pojma o teh zadevah, čeprav jim vse piše na zaslonu. Oz. se tudi ne zanimajo, navodil pa itak noben ne prebere.
Prodajalci bi tudi lahko malo bolj podrobno razložili strankam, preden jim predajo avto.
Meni je recimo lastnik tega Sharana rekel, da mu javlja, da je treba doliti olje. oops
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Po jan 07, 2013 11:02 am

peroRS je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Saj če nafte ne natočiš, tudi kar crkne avto! :D Ad Blue imajo novejši tovornjaki in ga lahko na pumpi natočiš normalno kot gorivo, tako da to res ni neka huda težava.


Zame bi bila to težava, ker je najbližja črpalka, kjer imajo to oddaljena 60km :D
Ok, res, da se to verjetno pojavi ob vsakem servisnem intervalu in ti stvar dolijejo na servisu. Ampak vseeno.
Me prav zanima kolikšen bo znesek na računu, zihr spet kakih 50€ za 2dcl "scalnice". :roll:

1.9TDI je zakon, jebeš ekologijo :twisted:


Se strinjam... dokler nas ne začnejo klat z raznimi eko davki, nalepkami ipd. :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Po jan 07, 2013 11:07 am

Itak je slabo rinit v center mesta z avtom. Parkiraš nekje na obrobju pa greš s trolo oz. v tujini s kakšno podzemno železnico ;)
Al si pa kupiš Citigoja/Up-a za po mestu. Odprt šibedah, 16-ke na rob, muzka do fula :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Po jan 07, 2013 11:15 am

Bolj sem imel v mislih splošne "eko dajatve", recimo ob registraciji, kar se mest tiče, se pa bojim, da ne bo kar pol Ljubljane spadalo v "center".
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Po jan 07, 2013 11:29 am

~toMmy~ je napisal/-a:Bolj sem imel v mislih splošne "eko dajatve", recimo ob registraciji, kar se mest tiče, se pa bojim, da ne bo kar pol Ljubljane spadalo v "center".


Da ne bo tako kot imajo npr. na Nizozemskem, kjer so davki taki da se bolj splača imet 3.0 V6 bencinarja kot 1.6 dizla oops
Je pa to že druga tematika :D
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a sonic Po jan 07, 2013 12:53 pm

Tattoo- je napisal/-a:
uros11 je napisal/-a:Na spletu sem prebral, da je liter te scalnice cca 0,70 centov in da je gre noter 17 litrov in da zdrži tisti servisni interval. Noter ti jo nalijejo za x eurov. Prodajajo pa tudi na pumpah v kanticah. Draga je ta ekologija - najpre dpf, nato še scalnica.
Če imaš cca. 30k+ za novega Sharana, potem tudi 20 EUR na servisni interval najbrž ne predstavlja nekega hudega stroška! :o

No ja, poglejmo to z druge plati - če plačaš 30 jurjev za avto, po mojem mnenju upravičeno popizdiš če te potem s takimi neumnostmi zaj€bava.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- Po jan 07, 2013 1:41 pm

sonic je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
uros11 je napisal/-a:Na spletu sem prebral, da je liter te scalnice cca 0,70 centov in da je gre noter 17 litrov in da zdrži tisti servisni interval. Noter ti jo nalijejo za x eurov. Prodajajo pa tudi na pumpah v kanticah. Draga je ta ekologija - najpre dpf, nato še scalnica.
Če imaš cca. 30k+ za novega Sharana, potem tudi 20 EUR na servisni interval najbrž ne predstavlja nekega hudega stroška! :o

No ja, poglejmo to z druge plati - če plačaš 30 jurjev za avto, po mojem mnenju upravičeno popizdiš če te potem s takimi neumnostmi zaj€bava.

Zajebava?! Najprej je potrebno poznati ozadje, če hočeš (upravičeno) pi***ti! ;)

Sharan / Alhambra / Crafter imajo poleg DPF-ja vgrajen še poseben filter za redukcijo dušikovih oksidov (NOx), kjer se za redukcijo porablja tekočina AdBlue. In za normalno delovanje motorja je ta tekočina AdBlue ravno tako nujno potrebna kot bencin ali pa motorno olje v motorju...in ob nakupu je stranka o tem tudi obveščena (oziroma bi vsaj morala biti -> na šolanju so bili prodajalci tudi izrecno obveščeni, da morajo to vsaki stranki povedati in ji hkrati tudi povedati, kakšen strošek to potegne za seboj :roll: )!

In kot sem že napisal...tekočine AdBlue je za cca. 17.000 kilometrov in naj bi se (do)točila ob rednem servisu, kar pomeni, da stranka nima nekih dodatnih skrbi! Ker je pa poraba tekočine AdBlue odvisna od samega režima vožnje te pa v primeru da gre AdBlue proti koncu še pred rednim servisom, potovalni računalnik zadosti prej (1000-1500 km) opozori na to, da je potrebno dotočiti AdBlue.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a uros11 Po jan 07, 2013 2:03 pm

To si napisal tako, kot da bi morali biti presrečni, da nam lahko tankajo adblue.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a sonic Po jan 07, 2013 2:27 pm

Tattoo- je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:No ja, poglejmo to z druge plati - če plačaš 30 jurjev za avto, po mojem mnenju upravičeno popizdiš če te potem s takimi neumnostmi zaj€bava.

Zajebava?! Najprej je potrebno poznati ozadje, če hočeš (upravičeno) pi***ti! ;)

Sharan / Alhambra / Crafter imajo poleg DPF-ja vgrajen še poseben filter za redukcijo dušikovih oksidov (NOx), kjer se za redukcijo porablja tekočina AdBlue. In za normalno delovanje motorja je ta tekočina AdBlue ravno tako nujno potrebna kot bencin ali pa motorno olje v motorju...

Ma je qurac nujno potrebna. No, de facto seveda sedaj je, ampak ne bi bilo treba. Hočem reči, kretensko je da so to tako naredili.
Pa ni dober primer motorno olje, ker le-to se tudi ne porabi kar tako. Čeprav zagovarjam menjavo olja na 15kkm, načeloma lahko voziš še naprej, je povsem izvedljivo, četudi ni dobro za motor. Ampak je še vedno pravica lastnika, da vozi avto brez menjave olja, dokler le gre. Posledice glede vpliva na motor pa tudi na garancijo pač nosi sam. Če imaš nujno potovanje, lahko rečeš 'jebiga' pa pač voziš par sto (ali par tisoč) km z nezamenjanim oljem, če je treba. Če ti pa manjka nekega hebenega Adblue-ja, ti pa računalnik avta ne pusti zgnat motorja, WTF?
Not a cool move, Volkswagen, not a cool move...

.in ob nakupu je stranka o tem tudi obveščena (oziroma bi vsaj morala biti -> na šolanju so bili prodajalci tudi izrecno obveščeni, da morajo to vsaki stranki povedati in ji hkrati tudi povedati, kakšen strošek to potegne za seboj.

Hja, to je najmanj kar bi pričakoval, da te pred nakupom o tem informirajo...
Ampak je spet odvisno na kakšen način prodajalec to pove in če se kupec res polno zaveda da je realna možnost mu lahko avto dejansko obstane, če se tega šita ne dolije? Pa ne bi bil tak problem, če ga lahko kjerkoli kupiš in sam doliješ, a zgoraj berem da ni tako.
Skratka, saj ni poanta v dodatnem strošku (nekdo je zgoraj zapisal ceno, ni ravno astronomska, če si lahko privoščiš novega Sharana, je to praktično zanemarljiva vsota), temveč v dodatnih potencialnih sitnostih.

In kot sem že napisal...tekočine AdBlue je za cca. 17.000 kilometrov in naj bi se (do)točila ob rednem servisu, kar pomeni, da stranka nima nekih dodatnih skrbi! .
Saj je ganljivo da takle PR zganjaš, ampak očitno imamo stranko, ki je vseeno izkusila 'neke dodatne skrbi' zaradi tega.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a pskoda Po jan 07, 2013 2:57 pm

Ko kupiš VW-ja s temi p....jami bi že skor mogel iti na kakšno dodatno šolanje, izobraževanje za uporabo avta :mrgreen:
Lp
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- Po jan 07, 2013 3:24 pm

uros11 je napisal/-a:To si napisal tako, kot da bi morali biti presrečni, da nam lahko tankajo adblue.

Če bi živel v državi z urejeno okoljsko zakonodajo (kjer so avtomobili, ki ne dosegajo vsaj EU5 normativa bistveno dodatno obdavčeni in te hkrati tudi ne spustijo v ožja mestna središča) bi bil dejansko presrečen, da lahko tankaš AdBlue in avto zato izpolnjuje EU5 ali EU6 normativ in posledično zato plačuješ bistveno nižje dajatve in še voziš se lahko kjer želiš...dokler je pa pri nas okoljska zakonodaja taka kot je, so pa vse te tehnologije (DPF / start-stop / AdBlue) seveda totalno brezvezne in kretenske in je dejansko najboljši avto 30 let star Golf II 1.6D s pogonom na kurilca! :roll:

sonic je napisal/-a:Ma je qurac nujno potrebna. No, de facto seveda sedaj je, ampak ne bi bilo treba. Hočem reči, kretensko je da so to tako naredili.

Glej zgornji odgovor in hkrati še enkrat...pozanimaj se, zakaj in s kakšnim namenom so šli vgrajevati ta sistem za reduciranje dušikovih oksidov in zakaj se uporablja ravno AdBlue! Nihče ni rekel, da je AdBlue edina zveličavna tehnologija...je pa ta tehnologija za kupca dejansko najcenejša pot do željenega cilja!

sonic je napisal/-a:Pa ni dober primer motorno olje, ker le-to se tudi ne porabi kar tako. Čeprav zagovarjam menjavo olja na 15kkm, načeloma lahko voziš še naprej, je povsem izvedljivo, četudi ni dobro za motor. Ampak je še vedno pravica lastnika, da vozi avto brez menjave olja, dokler le gre. Posledice glede vpliva na motor pa tudi na garancijo pač nosi sam. Če imaš nujno potovanje, lahko rečeš 'jebiga' pa pač voziš par sto (ali par tisoč) km z nezamenjanim oljem, če je treba. Če ti pa manjka nekega hebenega Adblue-ja, ti pa računalnik avta ne pusti zgnat motorja, WTF?
Not a cool move, Volkswagen, not a cool move...

OK, potem pa motorno olje zamenjaj z bencinom...ali boš tudi v tem primeru raje iskal dlako v jajcu, namesto da bi poizkusil doumti, kaj sem s to primerjavo sploh želel povedati?! :roll:

sonic je napisal/-a:Ampak je spet odvisno na kakšen način prodajalec to pove in če se kupec res polno zaveda da je realna možnost mu lahko avto dejansko obstane, če se tega šita ne dolije? Pa ne bi bil tak problem, če ga lahko kjerkoli kupiš in sam doliješ, a zgoraj berem da ni tako.

Sarcasm ON

Pa se kupec polno zaveda, da je realna možnost, da mu lahko avto dejansko obstane če ne nalije zadosti bencina?! Ali mu mora tudi to še posebej povedati tudi prodajalec...

Sarcasm OFF

Drugače pa lahko AdBlue kupiš na vsaki bencinski črpalki in sam doliješ (če ti ga že zmanjka pred servisnim intervalom)...

sonic je napisal/-a:Saj je ganljivo da takle PR zganjaš, ampak očitno imamo stranko, ki je vseeno izkusila 'neke dodatne skrbi' zaradi tega.

Ganljivo je predvsem to, da se nekateri očitno na vse spoznate, pa čeprav stvari v živo sploh še niste videli...

In navodila za uporabo vozila so priložena z namenom...če pa stranka na potovalnem računalniku ne zna prebrati "AdBlue nachfüllen Reichweite 1500 km" (oziroma v katerem drugem jeziku) in misli, da mora doliti olje se pa človek vpraša kdo je bolj smotan...ali gremo res v smer Amerike, kjer bo za vsako stvar na licu mesta potrebna posebna nalepka z opozorilom o možnih posledicah?! :shock:
Zadnjič spremenil Tattoo-, dne Po jan 07, 2013 3:54 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Po jan 07, 2013 3:36 pm

pskoda je napisal/-a:Ko kupiš VW-ja s temi p....jami bi že skor mogel iti na kakšno dodatno šolanje, izobraževanje za uporabo avta :mrgreen:


Saj pri drugih ni nič boljše, kvečjemu slabše s temi DPF-ji, FAP-i ipd. zadevami ;)
Jaz sem do sedaj s tem nisem srečal, zato začetno neodobravanje :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a srcnik Po jan 07, 2013 3:44 pm

MBtouran je napisal/-a:Kvaliteta me ne preprica. Sem gledal na netu fotke ergoactive sedezev, pa so tako slampasto zasiti (polno gub ipd.),da nisem mogel verjet da gre za tako opevanega golfa



Če pa sedežev ne šivajo več v sloveniji ampak jih v bosni ;)
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2264
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a tomzzi Po jan 07, 2013 4:21 pm

Jaz še vedno nisem dobil odgovora na moje vprašanje... Koliko lahko kaj pričakujem popusta na Golfa recimo v povprečju?
Vem, da je to odvisno od prodajalca do prodajalca in same opreme ampak recimo povprečno. Se da dobit kakšne 2.000€ popusta?

Ker kolikor gledam po avtonet se mi zdi 105KM dizel Comfortline opreme precej drag. Tam cca 20k€ za 105 konjski dizel pa še ne najvišja oprema... Se mi zdi "rahlo" predrago.
Če ni dobrega popusta na to ceno potem itak odpade.
Pa še nekaj mi ni jasno. Eni primerki na avtonet imajo pri Comfortline multifunkcijski volan. Drugi pa so brez le tega? Ista oprema.
Gledam pa tehnične podatke in opremo v pdf-ju potegnjene iz VW strani in je multifunkcijski volan le pri Highline opremi serijsko?
TSI so vsi novi ali le 1.4?
Ni ravno poceni tale Golf. Pa glede na to, da so začel šparat na kakovosti materialov nekje bi lahko bila cena kaj nižja kot je.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a sašo5 Po jan 07, 2013 4:21 pm

srcnik je napisal/-a:
MBtouran je napisal/-a:Kvaliteta me ne preprica. Sem gledal na netu fotke ergoactive sedezev, pa so tako slampasto zasiti (polno gub ipd.),da nisem mogel verjet da gre za tako opevanega golfa



Če pa sedežev ne šivajo več v sloveniji ampak jih v bosni ;)

tipična slovenska zgodba tajkunizajije: novodobni koroški tajkun preko čudnih povezav(LDS/SD) pohopsa kompleten prevent, sproti hoče še nategnit dolgoletnega partnerja preventa iz bosne, vendar ta ni po župci priplaval, ma tega dost in preseli proizvodnjo v bosno in rusijo.......ciaooooo "zgodba o uspehu"

tomzzi je napisal/-a:Jaz še vedno nisem dobil odgovora na moje vprašanje... Koliko lahko kaj pričakujem popusta na Golfa recimo v povprečju?
Vem, da je to odvisno od prodajalca do prodajalca in same opreme ampak recimo povprečno. Se da dobit kakšne 2.000€ popusta?

Ker kolikor gledam po avtonet se mi zdi 105KM dizel Comfortline opreme precej drag. Tam cca 20k€ za 105 konjski dizel pa še ne najvišja oprema... Se mi zdi "rahlo" predrago.
Če ni dobrega popusta na to ceno potem itak odpade.
Pa še nekaj mi ni jasno. Eni primerki na avtonet imajo pri Comfortline multifunkcijski volan. Drugi pa so brez le tega? Ista oprema.
Gledam pa tehnične podatke in opremo v pdf-ju potegnjene iz VW strani in je multifunkcijski volan le pri Highline opremi serijsko?
TSI so vsi novi ali le 1.4?
Ni ravno poceni tale Golf. Pa glede na to, da so začel šparat na kakovosti materialov nekje bi lahko bila cena kaj nižja kot je.

v salonu v Brežicah je spodobno opremljen Comforline in kar je najvažnejše 2.0 150 točno 22.500, čist tak na "by the way" kot stara stranka ga dobim za cca 19.800 kar se mi zdi več kot odlična cena....
Zadnjič spremenil sašo5, dne Po jan 07, 2013 4:25 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov