uros11 je napisal/-a:To si napisal tako, kot da bi morali biti presrečni, da nam lahko tankajo adblue.
Če bi živel v državi z urejeno okoljsko zakonodajo (kjer so avtomobili, ki ne dosegajo vsaj EU5 normativa bistveno dodatno obdavčeni in te hkrati tudi ne spustijo v ožja mestna središča) bi bil dejansko presrečen, da lahko tankaš AdBlue in avto zato izpolnjuje EU5 ali EU6 normativ in posledično zato plačuješ bistveno nižje dajatve in še voziš se lahko kjer želiš...dokler je pa pri nas okoljska zakonodaja taka kot je, so pa vse te tehnologije (DPF / start-stop / AdBlue) seveda totalno brezvezne in kretenske in je dejansko najboljši avto 30 let star Golf II 1.6D s pogonom na kurilca!

sonic je napisal/-a:Ma je qurac nujno potrebna. No, de facto seveda sedaj je, ampak ne bi bilo treba. Hočem reči, kretensko je da so to tako naredili.
Glej zgornji odgovor in hkrati še enkrat...pozanimaj se, zakaj in s kakšnim namenom so šli vgrajevati ta sistem za reduciranje dušikovih oksidov in zakaj se uporablja ravno AdBlue! Nihče ni rekel, da je AdBlue edina zveličavna tehnologija...je pa ta tehnologija za kupca dejansko najcenejša pot do željenega cilja!
sonic je napisal/-a:Pa ni dober primer motorno olje, ker le-to se tudi ne porabi kar tako. Čeprav zagovarjam menjavo olja na 15kkm, načeloma lahko voziš še naprej, je povsem izvedljivo, četudi ni dobro za motor. Ampak je še vedno pravica lastnika, da vozi avto brez menjave olja, dokler le gre. Posledice glede vpliva na motor pa tudi na garancijo pač nosi sam. Če imaš nujno potovanje, lahko rečeš 'jebiga' pa pač voziš par sto (ali par tisoč) km z nezamenjanim oljem, če je treba. Če ti pa manjka nekega hebenega Adblue-ja, ti pa računalnik avta ne pusti zgnat motorja, WTF?
Not a cool move, Volkswagen, not a cool move...
OK, potem pa motorno olje zamenjaj z bencinom...ali boš tudi v tem primeru raje iskal dlako v jajcu, namesto da bi poizkusil doumti, kaj sem s to primerjavo sploh želel povedati?!
sonic je napisal/-a:Ampak je spet odvisno na kakšen način prodajalec to pove in če se kupec res polno zaveda da je realna možnost mu lahko avto dejansko obstane, če se tega šita ne dolije? Pa ne bi bil tak problem, če ga lahko kjerkoli kupiš in sam doliješ, a zgoraj berem da ni tako.
Sarcasm ONPa se kupec polno zaveda, da je realna možnost, da mu lahko avto dejansko obstane če ne nalije zadosti bencina?! Ali mu mora tudi to še posebej povedati tudi prodajalec...
Sarcasm OFFDrugače pa lahko AdBlue kupiš na vsaki bencinski črpalki in sam doliješ (če ti ga že zmanjka pred servisnim intervalom)...
sonic je napisal/-a:Saj je ganljivo da takle PR zganjaš, ampak očitno imamo stranko, ki je vseeno izkusila 'neke dodatne skrbi' zaradi tega.
Ganljivo je predvsem to, da se nekateri očitno na vse spoznate, pa čeprav stvari v živo sploh še niste videli...
In navodila za uporabo vozila so priložena z namenom...če pa stranka na potovalnem računalniku ne zna prebrati "AdBlue nachfüllen Reichweite 1500 km" (oziroma v katerem drugem jeziku) in misli, da mora doliti olje se pa človek vpraša kdo je bolj smotan...ali gremo res v smer Amerike, kjer bo za vsako stvar na licu mesta potrebna posebna nalepka z opozorilom o možnih posledicah?!

There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway