Sedeži OPC Recaro so za doplačilo na voljo z motorjem 1.4 turbo s 110 kW (150 KM) od aprila 2015.
dennisCe je napisal/-a:Poročam o testni vožnji:
- zadeva je nekoliko napredovala predvsem pri vozni dinamiki in v notranjosti čeprav ima slednja močan pridih modela D.
Po preizkušeni zadevi lahko rečem, da je serija E facelift in nič več. Kar ne moreš mimo konstrukcije avta, ki temelji na D tako zunaj kot znotraj.
lp,d
INFINITI je napisal/-a:dennisCe je napisal/-a:Poročam o testni vožnji:
- zadeva je nekoliko napredovala predvsem pri vozni dinamiki in v notranjosti čeprav ima slednja močan pridih modela D.
Po preizkušeni zadevi lahko rečem, da je serija E facelift in nič več. Kar ne moreš mimo konstrukcije avta, ki temelji na D tako zunaj kot znotraj.
lp,d
Tudi jaz sem jo slučajno uspel peljati in govoriš totalne neumnosti, oz nimaš pojma kaj beseda facelift sploh pomeni.
Avto ima novo šasijo, nove menjalnike, nove motorje in novo podvozje. Notranjost je popolnoma drugačna in zelo všečna - dovolj razgibana da ni monotona in dovolj resna da ni otročja; touch diplayi in ne gumbi, tudi uporabljeni materiali sploh niso sorodni prejšnji corsi - delujejo zelo trpežno in niso dolgočasni. Podvozje precej bolj uglajeno požira neravnine, hkrati pa je zelo lepo odzivno in se jo da lepo sukati. Motor je tudi precej uglajen (mali turbo). Od asistenc ima vse živjo + gretje volana sedaj pozimi je dobra poteza. skratka za mestno raketico - špica avtek.
To da ji slike delajo krivico bi se strinjal - tisto vdolbino na havbi spredaj so naredili zelo lepo in v živo dizajn res prepriča.
dennisCe je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:dennisCe je napisal/-a:Poročam o testni vožnji:
- zadeva je nekoliko napredovala predvsem pri vozni dinamiki in v notranjosti čeprav ima slednja močan pridih modela D.
Po preizkušeni zadevi lahko rečem, da je serija E facelift in nič več. Kar ne moreš mimo konstrukcije avta, ki temelji na D tako zunaj kot znotraj.
lp,d
Tudi jaz sem jo slučajno uspel peljati in govoriš totalne neumnosti, oz nimaš pojma kaj beseda facelift sploh pomeni.
Avto ima novo šasijo, nove menjalnike, nove motorje in novo podvozje. Notranjost je popolnoma drugačna in zelo všečna - dovolj razgibana da ni monotona in dovolj resna da ni otročja; touch diplayi in ne gumbi, tudi uporabljeni materiali sploh niso sorodni prejšnji corsi - delujejo zelo trpežno in niso dolgočasni. Podvozje precej bolj uglajeno požira neravnine, hkrati pa je zelo lepo odzivno in se jo da lepo sukati. Motor je tudi precej uglajen (mali turbo). Od asistenc ima vse živjo + gretje volana sedaj pozimi je dobra poteza. skratka za mestno raketico - špica avtek.
To da ji slike delajo krivico bi se strinjal - tisto vdolbino na havbi spredaj so naredili zelo lepo in v živo dizajn res prepriča.
Če imaš corso E dlje časa bi vedel o čem govorim. lp
dennisCe je napisal/-a:še enkrat: gre za prenovo (facelift) in nikakor za nov model. Razen, če več veš od prodajalca, ki prodaja opla že 15let.
Indel je napisal/-a:Če bi bil facelift tako kot nekateri govorijo potem ne bi imela črke E, bi bila še kar Opel Corsa C.
Corso C so delali od leta 2006-2014. Če bi Opel ta model E imenoval facelift bi se jim smejala celotna industrija da bi po 9 letih proizvodnje rekli to je pa facelift. Facelift Corse C je bil narejen med 2006 in 2014, ampak eni to ne razumejo.
Saj abecedo smo se v prvem razredu učili A, B, C, DNo namesto da se Oplu smeji konkurenca se pa lahko mi nekomu smejimo tukaj na forumu
Indel je napisal/-a:Zakaj nekateri tako radi citirate za vsako malenkost, samo plac jemljete, pa še nepregledno je. Napišite @indel pa je...
A, B, C, D.... E Tako gre abeceda.
Tam sem se pa res zmotil, model Corse od 06-14 je Corsa D.
INFINITI je napisal/-a:Ja, nova paleta motorjev, kup kompliciranih pomagal - tudi samodejno parkiranje, novo podvozje je "le" del facelifta?
Pomoje je vaše razmišljanje napačno - tisto kar je dejansko bistvo in večinoma skrito očesu naredi ta avto novi. Pa pustmo zdej LCD diplay v notranjosti - to nima veze če je FL ali novi model. Tisto kar sem naštel. A kdo misli da je sposobnost samodejnega parkiranja recimo stvar enega senzorja pa nekega stikala. Dejte no - profil vrat je ratal merilo a gre za facelift al ne. To je da obdržijo stroškovnost proizvodnje in služi kvečjemu zato, da potem vse tisto kar JE novo ne opali končnega kupca po žepu.
Zame je tale corsa novi model in to popolnoma upravičeno.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov