Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To jul 25, 2006 1:31 pm

bi se kr strinjal s tem, da bo tale. Pa niti ni grd, kokr s tistih prvih slik.
Slika
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To jul 25, 2006 6:45 pm

ok komi sm najdo tapravo temo :oops:
baje da so se modelčki izmuznal kitajčkom :?:
Vir: http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=2752
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jul 25, 2006 7:04 pm

Tale modelček bo med zbiratelji definitvno postal iskan objekt... Se je že kdaj zgodilo, da je bil modelček naprodaj en mesec pred uradno predstavitvijo?

Cena mu vztrajno narašča:
http://cgi.ebay.fr/1-43-Citroen-C4-2006 ... dZViewItem

Čez 15, 20 let se bo prodajal za štirištevilčne vsote, sem ziher.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr avg 02, 2006 11:25 pm

Še slike...

Slika
Slika
Slika
Slika

Za moj okus bo to najlepši mali enoprostorec v nižjem srednjem razredu.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če avg 03, 2006 12:12 am

mas se kake slike 5sedeznega?

kolikor vidim, so par resitev se z espacea pobrali (locene kontrole za klimo na vsaki strani, ne na konzoli), vecji predal namesto sredinske konzole..
ceprav, armaturka pa se mi ne zdi ravno pretirano originalna (puzzle iz c4 in c8)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če avg 03, 2006 7:28 am

Saj Espace je vodilo vsem proizvajalcem enosprostorcev... Prvi enoprostorec potem pa vsi gasa...

Drugače pa mi je všeč picasso. Treba v živo videt ko bo. Se bo pa prodajal vzporedno tudi še star model... En čas.
 
Uporabniški avatar
robertos_664
Uporabnik
 
Prispevkov: 1244
Pridružen: To nov 04, 2003 10:20 pm

Napisal/-a robertos_664 Če avg 03, 2006 7:35 am

Lignage je napisal/-a:Za moj okus bo to najlepši mali enoprostorec v nižjem srednjem razredu.
lp, mm


samo meni se zdi da sploh ni več mali. nali enoprostorec je meriva, ki je dolga 4m. to je pa ziher 4.5m.

drugače pa je zelo lep. če bom imel še več otrok pride takoj v poštev :D
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če avg 03, 2006 8:53 am

Ste porajtali kje ima menjalno ročico?
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če avg 03, 2006 10:41 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Ste porajtali kje ima menjalno ročico?


na prvi sliki notranjosti je videt kot ds-wannabe, na drugi pa tega vec ni kaj extra videt
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če avg 03, 2006 10:42 am

Takole nas drazi Citroen Slovenija:


C4 Picasso: nov koncept enoprostorca

Citroën bo na avtomobilskem salonu v Parizu 2006 premierno predstavil avtomobil C4 Picasso, nov inovativen kompaktni enoprostorski avtomobil za sedem potnikov, ki bo dopolnil izbor vozil Citroën. C4 Picasso se odlikuje po svojem edinstvenem stilu ter novih in izvirnih funkcijah, ki poenostavijo življenje in prispevajo k udobju med potovanjem z enoprostorcem:

- izredna vidljivost in osvetljenost po zaslugi atermičnega vetrobranskega stekla s širokim vidnim poljem;

- veliko prostora spredaj po zaslugi inovativnega voznikovega mesta z novim 6-stopenjskim robotiziranim ročnim menjalnikom;

- izjemno udobje v potniškem prostoru in izredno prostoren prtljažnik;

- hitra in enostavna prilagodljivost notranjega prostora po zaslugi domiselnega delovanja sedežev, ki omogoča udobno vožnjo do sedmih potnikov;

- dobro počutje vseh potnikov v vozilu, tako z vidika temperaturnega in zvočnega udobja kot vonjav;

- ugodje v vožnji in udobno vzmetenje na najboljši ravni s pnevmatskim vzmetenjem.

Na trgu kompaktnih enoprostorskih vozil imajo proizvajalci večinoma eno samo obliko karoserije z različnim številom sedežev ali dve obliki karoserije, ki se razlikujeta zgolj po dolžini vozila. Na tem trgu bo Citroën odslej prisoten z dvema stilsko in funkcionalno popolnoma različnima avtomobiloma, C4 Picasso in Xsara Picasso, pri čemer slednji nadaljuje svojo že doslej uspešno kariero.

S svojim slogom, dimenzijami, udobjem v potniškem prostoru, prilagodljivostjo notranjega prostora in novimi funkcijami C4 Picasso pričakovano dopolnjuje Citroënov izbor enoprostorcev, ki ga odslej sestavljajo tri različna vozila, ki se med seboj dopolnjujejo: Xsara Picasso in C4 Picasso, kompaktni enoprostorski vozili, in C8, velik enoprostorec.


Tekoča, skladna in podolgovata oblika karoserije avtomobila C4 Picasso izraža njegovo pripadnost znamki. Po tradiciji zadnjih Citroënovih vozil ima ta novi enoprostorec nove funkcije, ki prispevajo k dobremu počutju v vozilu in poenostavljajo življenje njegovih uporabnikov.


√ Izredna vidljivost in osvetljenost

To novo vozilo ima nadpovprečno vidljivost in naslednje lastnosti:

- Serijsko vgrajeno panoramsko atermično vetrobransko steklo s širokim vidnim poljem, zaradi katerega je vidljivost pred vozilom dvakrat boljša. Kot vidljivosti navpično je 70° namesto 35° pri klasičnih enoprostorcih;

- Za ¾ boljša vidljivost kot pri ostalih vozilih iste kategorije po zaslugi velikih trikotnih bočnih stekel in ozkih stebričkov okvirja.

Če sta vidljivost in osvetljenost na sprednjem delu izredni, tudi preostali potniški prostor ni bil pozabljen, saj je opremljen z velikimi bočnimi stekli. Če dodamo še panoramsko stekleno streho, največjo od vseh, ki so trenutno na voljo na trgu kompaktnih enoprostorskih vozil (1,04 m), postane potniški prostor izredno svetel.
C4 Picasso ima največjo zastekljeno površino na trgu kompaktnih enoprostorskih vozil (6,4 m2 s panoramsko stekleno streho).

Ta gostoljubna notranjost in topel ambient potniškega prostora se nadaljujeta tudi ponoči po zaslugi številnih novih izvorov svetlobe, kot so svetlobni vodniki pod armaturno ploščo, v oblogah vrat in v stropu, ki po potniškem prostoru oddajajo mehko svetlobo. Instrumentna plošča ima na voljo paleto barv, s katerimi jo je podnevi in ponoči mogoče prilagoditi po meri, zaslona klimatizacije na obeh straneh armaturne plošče pa sta rumeno osvetljena. Z vidika uporabnosti imajo potniki na voljo bralne lučke v hrbtiščih prednjih sedežev, odlagalna mesta v oblogah prednjih vrat pa se samodejno osvetlijo, takoj ko uporabnik vanje seže z roko, kar olajša iskanje predmetov. Poleg tega je v prtljažniku na voljo prenosna svetilka, ki se samodejno polni med vožnjo.


√ Odprt prostor v prednjem delu

Želja po popolni odprtosti prostora v prednjem delu je zahtevala preureditev potniškega prostora, s čimer je poudarjen občutek ugodja in prostornosti v vozilu.
Ta preureditev je bila mogoča po zaslugi:

- inovativnega voznikovega mesta, v katerem je ukinjena osrednja konzola, na kateri je navadno nameščena prestavna ročica, s čimer je prostor na sredini armaturne plošče v celoti odprt. To inovativno voznikovo mesto je kombinirano z novim 6-stopenjskim robotiziranim ročnim menjalnikom ali avtomatskim menjalnikom. Upravljanje menjalnika poteka preko izbirnega stikala na volanu in upravljalnih ročic na volanskem drogu;

- ločenih gumbov za nastavitev klimatske naprave na obeh straneh armaturne plošče, kjer so uporabnikom na dosegu roke;

- volana s fiksnim srednjim upravljalnim delom, ki na volanu in tako na dosegu voznikove roke združuje glavna upravljalna stikala funkcij za udobje in pomoč pri vožnji;

- električne avtomatske parkirne zavore na armaturni plošči, ki omogoča ukinitev ročice ročne zavore med prednjima sedežema.

Zaradi teh sprememb je bilo mogoče na armaturno ploščo namestiti tudi štiri velika odlagalna mesta s pokrovi, od katerih je osrednje odlagalno mesto hlajeno (in je vanj mogoče spraviti eno 1,5 l steklenico in dve 0,5 l).


√ Udobje v potniškem prostoru, ostalim za zgled

C4 Picasso je še posebno radodaren, ko govorimo o udobju v potniškem prostoru. Po zaslugi njegove zgradbe in dimenzij (4,59 m dolžine, 1,83 m širine in 1,66 m višine) ima optimalno velik potniški prostor. V svojih treh vrstah sedežev lahko ta novi enoprostorec udobno prevaža do sedem potnikov.

- Z vidika širine v višini komolcev je najvišje uvrščeno vozilo v svoji kategoriji in najbolj izenačeno v vseh treh vrstah sedežev.

- Prostor med prednjimi sedeži je najširši v tem razredu. Ta prostor spodbuja stike med potniki na prednjih in zadnjih sedežih in prispeva k večji vidljivosti za sopotnika na srednjem sedežu v 2. vrsti, ki lahko zelo dobro vidi skozi panoramsko vetrobransko steklo.

- Vsi trije sedeži v 2. vrsti so enako široki (in vsi imajo pritrdišča Isofix) in pod je raven, kot v Xsari Picasso, zaradi česar je gibanje in sedenje za potnika na srednjem sedežu v drugi vrsti lažje in udobnejše.

- Prostor pri nogah je radodarno odmerjen in največji v svoji kategoriji za 2. vrsto sedežev.

- V tretji vrsti sedežev lahko udobno sedita dva odrasla, ki imata dovolj prostora za noge.


√ Prostornina prtljažnika je najbolj bogato odmerjena v tej kategoriji

Vse to udobje v potniškem prostoru ne gre na škodo prostornine prtljažnika. Glede na konfiguracijo notranjosti je na voljo več prostornin.

- V najpogostejši konfiguraciji, torej z zloženimi sedeži v 3. in do konca nazaj pomaknjenimi sedeži v 2. vrsti, je prostornina pod zložljivo polico prostora za prtljago največja v svoji kategoriji – 576 l po metodi VDA – obenem je največja tudi širina med blatniškimi koši, in sicer znaša 1,17 m.

- Poleg tega sta zaradi dvižnega zadnjega stekla lažja tudi nalaganje do stropa ter dostop do prtljažnika, ko je C4 Picasso parkiran v omejenem prostoru.

- V konfiguraciji s sedmimi sedišči prtljažnik razkriva več prebrisanih rešitev, kot so globoka zaprta odlagalna mesta pod sedeži v 3. vrsti.

- V konfiguraciji z zloženimi vsemi sedeži je največja prostornina 1951 litrov po normi VDA.


√ Hitra in lahka prilagodljivost notranjega prostora

Prilagodljivost notranjega prostora avtomobila C4 Picasso je bila še posebej natančno dodelana in premišljena, da je potniški prostor mogoče hitro in na zelo lahek način preurediti, brez odstranjevanja sedežev iz vozila.

• Sedeži v 2. vrsti so zložljivi v eni sami potezi in ne zahtevajo niti snemanja vzglavnikov.

• Sedeži v 3. vrsti se enostavno zložijo na pod vozila in ne zahtevajo niti snemanja vzglavnikov.

• Ko so sedeži zloženi, je pod prtljažnika neprekinjen, popolnoma raven in prost vse do 1. vrste sedežev.

• Dostop do 3. vrste je še posebej lahek po zaslugi izvirnega mehanizma za pomik sedežev. Ko potegnemo ročico, se sedišče sedeža v 2. vrsti ob strani samodejno dvigne proti naslonjalu (kot pri sedežih v kinu), nakar se z eno samo potezo roke sedež pomakne za sedež v 1. vrsti.


√ Nove funkcije za dobro počutje vseh potnikov

Udobno vzmetenje, priljubljeno področje znamke, je na najboljši ravni, predvsem po zaslugi pnevmatskega vzmetenja na zadnji osi. To pnevmatsko vzmetenje nudi številne dodatne prednosti.

- Kot prvo, prispeva k večjemu udobju za vse potnike.

- Obenem omogoča ohranjanje stalne višine podvozja ne glede na obremenitev vozila.

- Ugodje v vožnji in varnost sta nespremenjena ne glede na obremenitev vozila.

- Pnevmatsko vzmetenje na zadnji osi omogoča spuščanje ali dviganje praga prtljažnika s pomočjo stikala v prtljažniku za lažje nalaganje predmetov.

Poleg tega so v avtomobilu C4 Picasso dodelane vse funkcije za udobje. Veliko truda je bilo vloženega v to, da bo ambient v vozilu še posebno prijeten z vidika temperature, zvoka in vonja, in sicer ima avtomobil:

- štiripodročno avtomatsko klimatsko napravo z ločenimi nastavitvami pretoka zraka na levi in desni strani v drugi vrsti sedežev;

- drugi sklop za klimatizacijo, odvisno od ciljnega trga, s porazdelitvijo zraka v 2. in 3. vrsto in obenem v prtljažnik;

- akustična večplastna bočna stekla;

- senzor kakovosti zraka, ki preprečuje vstop onesnaževalcev v zunanjem zraku v potniški prostor;

- integriran osvežilec zraka;

- vgrajeni video zasloni v hrbtiščih sedežev v 1. vrsti z infrardečimi slušalkami in DVD-predvajalnikom;

- Hi-fi sistem z 8 zvočniki, razporejenimi po potniškem prostoru, in MP3-predvajalnikom.

Posebna pozornost je bila posvečena vtisu kakovosti v potniškem prostoru, zato so uporabljeni kakovostni in na otip prijetni materiali (uporaba kroma in svetleče črne barve, na otip mehkih barv, drobnozrnatega materiala za armaturno ploščo in obloge vrat…).


√ Nove funkcije za ugodje v vožnji

K tem funkcijam za udobje so dodane še funkcije za ugodje v vožnji. C4 Picasso ima nov 6-stopenjski robotizirani ročni menjalnik. Ta menjalnik je vgrajen z 2-litrskim bencinskim motorjem s 143 KM in dizelskima motorjema HDi 110 FAP in HDi 138 FAP.
Šeststopenjski robotizirani ročni menjalnik vozilu C4 Picasso daje visokokakovostne zmogljivosti in ugodje v vožnji v tem izboru vozil, in sicer po zaslugi hitrega in kakovostnega prestavljanja. Prispeva tudi k manjši porabi goriva, ki je značilna za robotizirane menjalnike, in sicer v višini 4 do 5 %, in za 5 g na km nižjim emisijam CO2.


√ Nove funkcije za poenostavitev vsakdanjega življenja

C4 Picasso je enostaven tudi za vsakdanjo uporabo, saj ima avtomatsko električno parkirno zavoro (s samodejnim zategovanjem in popuščanjem), pomoč pri speljevanju na klancu, meritev razpoložljivega prostora za pomoč pri parkiranju in vratca posode za gorivo z avtomatskim odpiranjem.


C4 Picasso s svojimi novimi funkcijami in enostavno uporabo predstavlja inovativno ponudbo na trgu kompaktnih enoprostorskih vozil. S ponudbo, ki odslej zajema tri enoprostorce, ki se močno razlikujejo po stilu in funkcijah (Xsara Picasso, C4 Picasso in C8), znamka sledi svoji strategiji prenove in razširitve izbora vozil, ki je sedaj bogatejši in bolj izpopolnjen kot kdajkoli doslej.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če avg 03, 2006 11:23 am

xandrej je napisal/-a:- inovativnega voznikovega mesta, v katerem je ukinjena osrednja konzola, na kateri je navadno nameščena prestavna ročica, s čimer je prostor na sredini armaturne plošče v celoti odprt. To inovativno voznikovo mesto je kombinirano z novim 6-stopenjskim robotiziranim ročnim menjalnikom ali avtomatskim menjalnikom. Upravljanje menjalnika poteka preko izbirnega stikala na volanu in upravljalnih ročic na volanskem drogu;


Sensodrive torej, ročica pa v ameriškem stilu. To je vsekakor najboljša rešitev za vsakega enoprostorca, vendar močno dvomim, da bi opustili navaden menjalnik.

Kul.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
DCsport
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe maj 06, 2005 2:39 pm

Napisal/-a DCsport Ne avg 06, 2006 10:17 am

to je čisto nov menjalnik in ni v primerljiv s sensodrivom :!: Je veliko bolj dodelan, uglajen in predusem hitrejši ;) v sport načinu prestavlja v 0,4s kar je za tak avtomobil izreden dosežek.
Več o menjalniku si lahko p reberete v avto fokus št 83-84

LP
 
Uporabniški avatar
Speedfighter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: Če feb 17, 2005 3:57 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Speedfighter Ne avg 06, 2006 11:14 am

Lep je, lep-mi je bla pa tud Xsara Picasso že lepa...samo predvidevam da pa z 4,59 metra (prej 4,28 m) tale Picasso ne bo več sodil med male enoprostorce, ampak že v rang Espaca (4,66m), Sharana (4,63m)...? Bojo potem tudi cene temu primerno višje?
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Ne avg 06, 2006 6:19 pm

SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
Slika


SlikaSlika
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
DCsport
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe maj 06, 2005 2:39 pm

Napisal/-a DCsport Ne avg 06, 2006 6:29 pm

Men zgleda ful pošten :evil:
 
Uporabniški avatar
robertos_664
Uporabnik
 
Prispevkov: 1244
Pridružen: To nov 04, 2003 10:20 pm

Napisal/-a robertos_664 Ne avg 06, 2006 7:00 pm

dober je ja. škoda da so ga toliko podaljšali, ker to ni več kompakten van za po mestu.

lp robi
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne avg 06, 2006 9:05 pm

kaj jamrate.... sej bodo tudi krajšega nardili! pa še manjši vagon bo kot tale! roko na srce, in ljubezni navkljub tale je en vagon ker se sedemsedežnika kej bolj dinamično niti ne da naredit.... mi je pa definitivno lepši od česarkoli drugega te velikosti! pa dopadejo mi se določeni detalji, ki ga povezujejo s Xsaro Pikaso in s C4!

petsedežnik bo veliko bolj simpatičnega izgleda, ker bo malo bolj buhtlast in okrogel tudi v streho. in tista štengasta linija spodnjega roba oken na boku bi tudi znala zgledaj jako šmekersko, tak da se ni za bat. res so/bodo naredili zelo konkreten izdelek svežih idej in rešitev pa še veliko bolj resno in odraslo deluje prejšnjemu modelu!


me pa zanimajo dve stvari, ki jih že par dni probam podkurit debato po raznih citroen temah:

prvo.... kaj za vraga pomeni "self leveling AIR suspension" v angleški verziji tistega propaganda pamfleta, ki ga je postal xandrej?! nič hidravlike? zračno vzmetenje? haloooo.... citroen z nastavljivim vzmetenjem ki ni hidravlično??? kej bo sneg? (morda je pa to razlog za te temperature 6-15 stopinj sredi avgusta! se časovno pokrije z objavo :P )

drugo... kakšno armaturo bodo mele verzije z manualnim šaltheblom? bo mogla bit drugačna, ker na tole poslikano se ga ne da nagazit. bi čist celo razporeditev podrlo pa še frižiderček odpade!
poleg tega pa kdaj sploh mislijo naredit petsedežnika, če bo zdejšnji pikasel ostal v proizvodnji....

in čist tak mimogrede.... če dobro pogledate na stransko sliko volana boste vidli tudi lopatko šetstopenjkega sekvencerja. tisti roč na vrhu volana očitno ni vse kar se kontrole menjalnika tiče.....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne avg 06, 2006 10:06 pm

no.... tisto pod rednim brojem prvim, o zračnem vzmetenju ni patka! francozi na forumu pravijo, da bo vzmetenje pikaselna res zračno in ne hidravlično!


Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr avg 16, 2006 7:30 pm

evo... manualac! in armatura ni bistveno drugačna, je pa maxi frižiderček bolj ne pr tej verzijji.. :cry: :


Slika
Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Fluid
Uporabnik
 
Prispevkov: 892
Pridružen: Če jul 22, 2004 2:18 pm
Kraj: bled

Napisal/-a Fluid Sr avg 16, 2006 7:33 pm

7 sedežev? Zakaj pa imajo C7 potem ?
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov