Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
pyngo
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če nov 06, 2003 1:47 pm
Kraj: krajevni odred dolina

Napisal/-a pyngo To jun 08, 2004 12:11 pm

Tko je, to je dejstvo
planet Melmak
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna To jun 08, 2004 12:14 pm

ce kups tak avto ga kups zato da z njemu zazivis :wink:
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape To jun 08, 2004 12:30 pm

ja čimveč tipk na sredinski konzoli pa si CAR!!! :P
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna To jun 08, 2004 12:34 pm

točn sm vedu da se boš oglasu
nevem ker sporten avto ma GPS.focus RS ga nima,Clio V6 ga nima,noben ferrari ga nima pomoje,ALFA 147&156 GTA ga nima ,no ce ga doplacas ga ma sam jest ga nebi :P
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape To jun 08, 2004 12:42 pm

ASenna je napisal/-a:točn sm vedu da se boš oglasu
nevem ker sporten avto ma GPS.focus RS ga nima,Clio V6 ga nima,noben ferrari ga nima pomoje,ALFA 147&156 GTA ga nima ,no ce ga doplacas ga ma sam jest ga nebi :P


ja eni ga pač rabjo sej zarad par tipk pa gps-a ni avto nč mn športn!
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna To jun 08, 2004 12:46 pm

a k se bos hitr pelou a boš na GPS gledou ke si,a si v nebesih al na zemlji :P
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
pyngo
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če nov 06, 2003 1:47 pm
Kraj: krajevni odred dolina

Napisal/-a pyngo To jun 08, 2004 12:51 pm

sam vsak avto ki je bl na športno varianto tega nima not, to je že bl luksuz
planet Melmak
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO To jun 08, 2004 2:00 pm

pyngo je napisal/-a:Ne vem kaj ti bojo te elektronske pizdontarije v "tako opevanem" športnem avtu. To je za starejše, da se jim pol fejn zdi kaj vse majo v avtu, pa kok fejn se voz, pa oh in sploh. Alfa tega ne nuca :!:

don CONSIGLIO je napisal/-a:
ASenna je napisal/-a:
Pa tudi, če bi Alfa naredila avto za 23 milijonov ne vem, če bi izumila Dynamic Drive in pa predvsem Active Steering, pa i-Drive... Verjamem pa da bi bila lepa!

to pa ne more noben vedt a bi izuml al nebi, lepa je pa ze zdej kaj sele pol :wink:


Po načelu determinizma je brezpredmetno razpravljati o tem, ali bi izumili al ne. Dejstvo je, da pač niso! Kar se pa lepote tiče, tudi za 6ko bi lahko rekli, da je najmanj več kot lepa. Sicer pa ponavljam: "La bellezza non basta!"

Moram reči, da si me malo razočaral. Namreč nisi mi dal niti enega kontra argumenta. Pa tako zgovoren si bil prej... :roll:

LP,
don CONSIGLIO


OK!

Vidim, da še ni konec tega, čeprav sem ponudil premirje :P

1. Ta dva avtomobila nista v enakem razredu in niti približno nista primerljiva.

2. Alfa ni samo ekstremni športni avtomobil in cilja predvsem na t.i. premium klaso. Tak avto pač potrebuje nekaj luksuza, ker pač cilja na publiko, ki to išče. (skoraj enaka ciljna publika kot BMW)

3. Dynamic drive in active steering (če veste kaj je to) niso šminkerski dodatki, ampak izjemni pripomočki za zabavo pri vožnji, boljšo lego,...

4. Alfa še nekaj let ne bo dosegla BMWja glede ergonomije in oblikovanja notranjosti. To pa boste opazili, ko boste čez 10 let pogledali še enkrat oba avtomobila.

5. Da ne bi slučajno govorili o vrednosti rabljenega vozila... :wink:

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna To jun 08, 2004 2:04 pm

5. Da ne bi slučajno govorili o vrednosti rabljenega vozila...

da nebi slucajno govotili o vrednosti novega avtomobila
no sej smo ze :P
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO To jun 08, 2004 2:25 pm

ASenna je napisal/-a:
5. Da ne bi slučajno govorili o vrednosti rabljenega vozila...

da nebi slucajno govotili o vrednosti novega avtomobila
no sej smo ze :P


No, bom zopet govoril primerljivem BMWju k tej Alfi. To je Serija 3 Coupe'.

V Italiji je GT Coupe' z motorjem 1.9 JTD s 150 KM nekaj sto € dražji od BMW 320d, ki ima prav tako 150 KM in s popolnoma ekvivalentno opremo.

Tolko.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso To jun 08, 2004 10:42 pm

Fantej obstajajo vozniki BMWjev in obstajajo alfisti. Vse debate so brez konca in brez smisla.

Glede ergonomije je pač kakorkomu, glede tehnologij pa je tako, da sta oba napredna drugi sledijo. Če bi pa pogledali listo patentov pa je tako, dsa jih ima alfa mnogo več od leta 1910 pa do 1970, bmw pa 1970 pa do zdaj. Čeprav vseeno ne smemo pozabit, da sodobnih dizlov ne bi bilo, če ne bi bilo alfe, saj je prav ona prva ponujala dizla s skupnim vodom. Kaj je pa večja revolucija, i-drive ali skupni vod pa je stvar vsakega posameznika. Glede aktivnega krmiljenja pa le link pri alfi znova prebujene stare ideje zdaj že pozabljenih alf.

http://www.kraskigadje.com/display_novice.asp?id=24

Glede tehnologije motorjev je tudi tako, da sta oba proizvajalca v vrhu.

Dodajam paleto motorjev v alfah konec leta 2005.

1.8 JTS - 140PS - 180Nm
1.9 JTS - 160PS - 200Nm
2.2 JTS - 190PS - 238Nm
2.8 JTS - 230PS - 300Nm
3.2 JTS - 270PS - 345Nm
1.9 MJD - 120PS - 285Nm
1.9 MJD - 160PS - 310Nm
2.4 MJD - 176PS - 390Nm
2.4 MJD - 200PS - 440Nm
3.0 MJD - 250PS - 540Nm

Vse različice bodo na voljo tudi s 4X4.

QV različice:

2.2 JTS uniair - 310PS - 400Nm
3.2 JTS biturbo - 405Ps - 600+ Nm
1.9 MJD - 180PS - 380Nm
3.0 MJD - 305PS - 600Nm

Vse različice bodo serijsko imele 4X4 pogon.


V glavnem izbira bo pestra in sedaj je že tudi jasno, da se alfa prebuja iz dolge spanja in počasi začenja stopati po poteh stare slave. Sicer nikoli več ne bo nad ferrariji, maseratiji, bugattiji, autounioni, mercedesi, jaguarji, a bo vsaj med normalnimi avti nekje pri vrhu.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To jun 08, 2004 11:54 pm

OK!

Vidim, da še ni konec tega, čeprav sem ponudil premirje :P

1. Ta dva avtomobila nista v enakem razredu in niti približno nista primerljiva.
2. Alfa ni samo ekstremni športni avtomobil in cilja predvsem na t.i. premium klaso. Tak avto pač potrebuje nekaj luksuza, ker pač cilja na publiko, ki to išče. (skoraj enaka ciljna publika kot BMW)
3. Dynamic drive in active steering (če veste kaj je to) niso šminkerski dodatki, ampak izjemni pripomočki za zabavo pri vožnji, boljšo lego,...
4. Alfa še nekaj let ne bo dosegla BMWja glede ergonomije in oblikovanja notranjosti. To pa boste opazili, ko boste čez 10 let pogledali še enkrat oba avtomobila.
5. Da ne bi slučajno govorili o vrednosti rabljenega vozila... :wink:

LP,
don CONSIGLIO


Kot je ze en par ljudi tlele povedal, vsake oci majo svojga malarja...Men osebno je Alfa 147 najlepsa Alfa...pa tud 156 po faceliftu je zlo lepa, GT mi pa nekak ne sede...

Drgac pa glede ergonomije notranjosti bi se pa lahk zlo pogovarjal, Alfi jz osebno nc ne zamerm, se pocutm ko riba v vodi, medtem ko pa pogledam (nove) BMW-je 7-ko, 5-ko, in 6-ko, pa MENI njihove notranjosti zgledajo kot garderobna omara...Tolk predvsem o izgledu...hvala bogu da je enka prekinla tradicijo tislarske obrti...Ma spet bolj tradicionalno BMW armaturko...Ergonomsko pa verjamem in vem da so dovrsene tud BMW-jeve.

Strinjam se da 6-ke in GT ni za primerjat, ze zgolj zato ker nista v istem razredu...

Glede tistih pripomockov,(vem kaj so) jih pa ne bi tolk hvalu,so super pugruntavscine, itak, ampak majo tud svoje slabe stvari, ne sam dobrih kot se nekateri slepite, veliko testnikov jih je ze zelo pograjalo (Tudi BMW-CAR revija, da ne bo govora o subjektivnosti al pa pristranskosti)...Active steering-avtocesta, volan je mnogo prevec posreden, poleg tega pa na magistralki nikol nisi zihr kolk bo treba obrnt volan oziroma kdaj bo spremenil razmerje, i-drive je pa vsaj v prvi verziji pozel precej vec graje kot hvale ker je prezapleten in prezamuden za upravljanje z njim med voznjo...Po drugi strani pa je npr. active steering odlicen na zavitih cestah...DOBRE in SLABE stvari torej...

Moti me pa, da nekateri vsako stvar ki jo nardi BMW kujejo v zvezde, ce bi na kontejner nalimali znacko BMW, bi ga folk se vedno kupoval, to je dejstvo, pa tud lego na cesti bi najbrz kdo hvalu... :lol: naj pa povem da so men osebno BMW-ji zakon avtomobili, poleg Subaruja in Nissana(350Z) tud najbolj zazeleni ta trenutek, pa vseeno ne hvalm vsega kar BMW nardi kot najbolj zagrizeni tu ...

Dejte bit vsaj mal objektivni no, izgled pa je razumljivo subjektivna stvar... :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Sr jun 09, 2004 8:33 am

Dodajam paleto motorjev v alfah konec leta 2005.

1.8 JTS - 140PS - 180Nm
1.9 JTS - 160PS - 200Nm
2.2 JTS - 190PS - 238Nm
2.8 JTS - 230PS - 300Nm
3.2 JTS - 270PS - 345Nm
1.9 MJD - 120PS - 285Nm
1.9 MJD - 160PS - 310Nm
2.4 MJD - 176PS - 390Nm
2.4 MJD - 200PS - 440Nm
3.0 MJD - 250PS - 540Nm

Vse različice bodo na voljo tudi s 4X4.

QV različice:

2.2 JTS uniair - 310PS - 400Nm
3.2 JTS biturbo - 405Ps - 600+ Nm
1.9 MJD - 180PS - 380Nm
3.0 MJD - 305PS - 600Nm

Vse različice bodo serijsko imele 4X4 pogon.


ce bojo pa vse te motorje razvil pol so pa absolutno na vrhu :wink:
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr jun 09, 2004 9:51 am

Motorji so vsi že razviti in čakajo le še na vgradnjo. V razvoju sta bila tudi povsem nova 2.0 MJD in 2.5 MJD, vendar so nju razvoj ustavili zaradi dobrih rezultatov, ki so jih dosegali 1.9 MJD in 2.4MJD.

3.2 Biturbo so tudi uradno predstavili in pokazali na ženevskem salonu letos in sicer v bertonejevi študiji Alfa Visconti.
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Če jun 10, 2004 10:48 am

to se prav da bo tko mocne dizelne mela samo alfa, zej samo upam da bodo ti motorji dobr delal :roll: ce bo pa dobr delal pol pa kapo dol :bow
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape Če jun 10, 2004 10:55 am

ja dizla 1.9 s 166 konji ma tud renault!!!(novi megan)
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Če jun 10, 2004 11:03 am

no zej mi pa povej ker avto 1.9 dizel ma 180KM
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če jun 10, 2004 12:14 pm

Fantje, če ne bi bilo alfe, ne bi nihče (razen VW) imel danes dizlov. Škoda samo, da skupnega voda niso pri alfi patentirali in bi danes le alfe vozile na nafto.

Drugače pa naj mi nekdo pokaže 2.0 bencinski motor v normalni limuzini, ki zmore več kot 206Nm navora in več kot 83Km/l. Govorim seveda o 2.0 JTS, ki ga razen navitih hondinih motorjev (ki pa imajo manj navora in imajo veliko moč po zaslugi visokih obratov) ne dosega nihče.
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Če jun 10, 2004 1:44 pm

Drugače pa naj mi nekdo pokaže 2.0 bencinski motor v normalni limuzini, ki zmore več kot 206Nm navora in več kot 83Km/l

tegale stavka ne razumem
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape Če jun 10, 2004 1:54 pm

ja vse je najbrž v motorjih a ne???
kva pa kvaliteta materialov, kvaliteta menjalnika, kvaliteta podvozja,...!
važn da maš 200+ konjov pa si car!
ne vem no!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov