Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy So mar 01, 2008 10:25 pm

PureTNT je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:
Dr.M3 je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:Če bi porš delu avte od 170k naprej bi najbrž tut kakšnega manj prodal ne... ;)
Oz, če bi prodajal ferrarije od 50k naprej, bi tut kakšnega več nardil.

Da bi nardil vse za več dobička? No way! :shock: :-P

Glede ekskluzivnosti, porš ma zdej ma zdej ene par znamk, ki lahko popapajo ferrari po exkluzivnosti. :)

ZIP :P
Mi lahko našteješ te t.i. znamke oz. verjetno si mislil modele? Glede ekskluzivnosti: povej mi, če je kateri Porsche zadnjega desetletja v hudi limited izvedbi (recimo kot Ferrrari Enzo, Lamborghini Reventon) itd itd? Če si pa res mislil znamke pa -> je že večinski lastnik VAG koncerna?
Znamka z 100k prodanimi primerki seveda ni tako ekskluzivna kot tista z 10k prodanimi!
Porsche je težave rešil tako, da je ponudil cenejše vozilo (Boxter).

Torej ja. Porsche s temi koraki (najprej Boxter, potem Cayenne, sedaj dizel), postaja počasi le še ena "premium" znamka. Ni več tistega ekskluzivnega tekmovanja z ostalimi prestižniki.


Ja ker gemaballa ni prestižna znamka poršeja...pa ruf itd......že sama carrera je eksluzivna kaj šele npr. gemballa mirage gt........


Gemballa ni proizvajalec, prav tako pa načeloma niso nek pojem kvalitete.

Dr. M3, Di Montezzemolo je izjavil, da je zanj Porsche ciljni poslovni model. Da ostaneš samostojen, so potrebni kompromisi. Težava s Ferrariji je tudi v pomanjkljivi varnostni opremi in vzdržljivosti (ko avto preide iz garancije, postane ogromen strošek). Porsche je namenjen vožnji ( ni malo devetstoenajstic, ki imajo krepko prek 100.000 kilometrov), Ferrari pa je modna izjava. Čudovita vozila, vendar niti ne tako zelo ekskluzivna (fantje preveč berete ameriške forume). Stopi v Maranello Auto, pa ti novo 430 dobavijo v roku 5-6 mesecev.

LP


nisen reko da je proizvajalec...ampak znamka(tak kot je pri bmw-ju M, al pa amg za merđoje)....ja kuplonge oz. sklopke grejo če nisi previden oz. nimaš občutka pri carreri mirage gt kot po tekočem traku.....je pa lepa in draga ko žefran to pa nemoreš rečt.....ferrariji pa zadnje čase ne slovijo najbolj po kvaliteti
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry So mar 01, 2008 10:29 pm

Poleg tega; proizvodnja Ferrarija je šla z okoli 3000 avtov na leto na tam nekje 7000, če se prav spomnim. Tudi oni ne morejo živet od pojma ekskluziva na papirju, ljudi je treba plačat.

Posrche pa dizel mi ni najbolš všeč, a če že mora bit...Sicer pa je bilo jasno da se bo to zgodilo. Razlog se skriva v povprečnih izpustih CO2ja. Z dizlom si bojo povprečen izpust kot proizvajalec krepko zmanšali in ne bodo plačevali penalov ali pa ne tako velikih.
Zato bo Panamera hibrid, zato imajo šibkejše različice Boxsterja in Caymana itd itd.

Vse to za prazen nič, oz. za CO2 ki je brezvezen. Esem, prosim brez napada od okolju in o tem da je to dokazano :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry So mar 01, 2008 10:34 pm

vugy, Gemballa NI podjetje pod okriljem Porscheja, to je samostojna tuning firma, kot so ABT ali pa RSR če hočeš.

Zato njihove ekskluzive ne ''prištevaj'' k Porscheju.

Ne boš vrjel, Ferrarijeva kvaliteta se je z modelom F430 bistveno popravila.


Kakorkoli, Porsche je še vedno...

...Porsche.
Tehnološki čudež.
Pa tudi če jih izdelajo več kot 100.000 na leto. Stopite enkrat do kake 911ke v osamljeni ulici in ga malo pogladite po zadnjem blatniku. Kar kričal bo: ''Zakaj čepim tukaj ko pa bi lahko uničeval michelinke v Pflanzgartnu!!!'' :D
Slika
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy So mar 01, 2008 10:43 pm

aham dobro......se posujem z pepelom.. :lol: :lol: :lol: jaz sem že lep čas mislo da s to kao uradni tuner to....j*** ga meni zmagajo vseeno, ceno pa tudi fajn nabijejo................
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Ne mar 02, 2008 9:41 am

Dr.M3 je napisal/-a: Glede ekskluzivnosti: povej mi, če je kateri Porsche zadnjega desetletja v hudi limited izvedbi (recimo kot Ferrrari Enzo, Lamborghini Reventon) itd itd?



No...hehe... stručko tvojega kova bi pa lahko vedel da obstaja nekaj z imenom Carerra GT?!?!! :P

BUSTED!
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Ne mar 02, 2008 11:27 am

FBR, cene rabljenih Carrer GT in Enzotov ti povejo vse.
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Ne mar 02, 2008 12:16 pm

Carrer GT je bilo narejeno 3× več kot Enzov... Pa tudi cene si izvoli pogledat. Ne bi primerjal z Enzom.
Slika
 
dav911
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne mar 02, 2008 12:39 pm

Napisal/-a dav911 Ne mar 02, 2008 12:53 pm

Tako je, enzotov je bilo narejenih 3krat manj, zato so bolj ekskluzivni...pa vseeno naj kdo rece da carrera gt ni!
Sicer pa ferrari drži ceno bolj kot katerakoli druga znamka. npr. enzo je zdaj kot secondhand vreden že krepko čez milijon evrov.
Porsche izgublja ekskluzivnost z boxsterji in cayenni, vendar takrat leta 19957, ko je bil porsche v rdečih številkah ni imel izbire kot da na trg ponudi avto kot je boxster, torej za tiste, ki si še lahko privoščijo avto za cca. 50.000 evrov. Porsche je tako postalsamostojna, neodvisna in dandanes ena najbolj uspešnih proizvajalcev vozil. Ferrariju, ki je v rokah Fiata, ni bilo nikoli treba razviti "entry" level avto, ker je vse stroške pokril Fiat.
Drugače pa pravim, da je Porsche edini pravi superšportni avto, s katerim se lahko pripeljete na dirkališče, divjate ves dan, in se potem še zapeljete domov brez problemov.
S Ferrarijem tega raje ne počnejo.
:D
Vsak avto je ql...no skoraj :)
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Ne mar 02, 2008 1:16 pm

Nisem napisal da primerjajte cene Enzotov in Carrer GT, ampak recimo to, da rabljeno Carrero dobiš že za 250.000 €, kar je posledica kot je povedal dav911, modelov kot so boxter in cayenne, medtem ko pa limitiranim izvdbam kot so Enzo cene samo še rastejo.

Verjetno je tudi res, da je Porsche moral reskirat svoje ime, da je zdaj tako zelo uspešen kot je. Italijani na drugi strani pa imajo raje manjši zaslužek kot, da bi razvili poceni Ferrarija, imenovanega recimo Dino.

Ne glede na to debato... Ni mi bilo všeč pri Porschu že da so naredili SUV-ja, ampak sem rekel ok naj bo, vsaj dizla ne bojo dali not, kar je tudi pravilno in spodobno, ampak zdaj pa mi spoštovanje do znamke kot je Porsche vedni bolj in bolj upada. Moti me da jim zaslužek preveč diši in verjamem da se Ferdinand obača v grobu.
Pri takih znamkah kot je Porsche bi na prvem mestu mogel biti renome znamke in potem zaslužek, ali vsaj nekakšen kompromis, ne pa izdelava avtov ala Panamera in Cayenne, da dizle sploh ne omenajm.
Škoda, res škoda.
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Ne mar 02, 2008 2:56 pm

pa mimogrede je porsche z cayennom trofil v terno, in oni šejki jih kupujejo kot nori doli v arabskih emiratih, nasploh so porši tam priljubljeni.......sem gleddal dokumentarec kako jih en 20 proda v enem dnevu v dubaju......tak da, tu so dnari - porš je vedel kje se da zaslužit......in s tem ni izgubil čisto nič na ekskluzivnosti......kako šele bodo kupovali dizle za po puščavi so itq vsi avti na dizel večinoma....za primer si vzami humerja h1 :D :D pa šel bo čisto spodobno...tako kot gre prav lepo m5 z dizlom
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Ne mar 02, 2008 3:15 pm

PureTNT je napisal/-a:Kje v Evropi si videl CGT za 250.000 EUR? Takoj kupim letalsko karto in ga grem iskat.

Kar se tiče Ferrarija, le-ta razvija "poceni" model, le da ne gre za Dino, temveč za 'F149' ali 'California GT', kot je treutno poznan. Kot že rečeno, Ferrari bi z veseljem ustvaril enako prodajo kot Porsche, vendar za to trenutno nimajo sredstev in to počnejo le zlagoma.

Glede nekega "spoštovanja" do znamke pa, prosim lepo, umiri retoriko. Cayenne je masovno proizvedeno vozilo in mora tudi ustrezati okoljskim standardom glede izpustov. Sploh pa bo motor s 300 KM popolnoma zadovoljiv.

Odpirajo se novi trgi, posebno Rusija in Kitajska, kjer je pojem imeti velik avto, in Porsche se prilagaja povpraševanju. Dokler jim poslovna politika omogoča, da proizvajajo vrhunska športna vozila, lahko zaradi mene proizvajajo tudi enoprostorce, skrbi pa naj tiste, ki si veliko preveč belijo glavo s premočjo določene znamke nad drugimi, namesto da bi uživali v tem, kar je potrošniku na voljo.

(Še mimogrede, še dve leti nazaj si lahko v Franciji kupil dva nova Enza po maloprodajni ceni - povpraševanje prihaja predvsem iz Severne Amerike in Bližnjega vzhoda, pri nas pa je takšen le odziv mladeži, ki je pod prevelikim vplivom ameriške kulture).

LP


Rabil boš letalsko karto za čez ocean (med drugim nisem nikjer omenil v kateri državi dobiš carrero gt za 250.000€):
klik

Tako zvani F149 ali California GT ne bo stal nič manj kot trenutni F430, in nima povezave z Dinotom, ki velja za "poceni" Ferrarija. Glede Dinota so pri Ferrariju takoj zanikali da bi razvijali avto, ki bi stal manj kot F430 in bi se imenoval Dino.

S tem, ko si povedal da te ne bi motilo če bi Porsche razvil enoprostorca, če bi ta imel vrhunske športne zmogljvosti si povedal vse. Pač tvoje mišljenje je tako moje drugačno. Zame Panamera in Cayenne ter sploh dizel v njem ne bojo pristni Porscheji in jim pač to zamerim. Kot sem že rekel, na prvem mestu je podjetju Porsche AG zaslužek, šele nato slovito ime kot je Porsche. Žal je to res, pa če se postavite na obrvi.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne mar 02, 2008 3:41 pm

Edina prava Porscha sta CGT in pa 911. Odlična avtomobila. Vsak na svojem področju!
Ampak ta dva modela gor ali dol. Zgubljajo ekskluzivnost z Boxterji, Cayenni, dizli, Panamerami... Kmalu bodo očitno imeli še neposrednega tekmeca čistim luksuznim limuzinam. Skratka, glavnino Porschejevih modelov bodo kmalu sestavljali premium vozila nekje v stilu MBAja. Upam da to odpiranje ne bo škodilo novim serijam 911 s kakšnimi smešnimi in skupnimi zadevicami z VAG.

No ja po eni strani pa, dokler bo klasika (911) tisto pravo naj kar delajo razne SUVe :P

PureTNT: verjetno si pozabil še pomanjkanje odlagalnih mest v Ferrarijih :roll:

FBR: ... buci buci bu bu? bu?
 
dav911
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne mar 02, 2008 12:39 pm

Napisal/-a dav911 Ne mar 02, 2008 3:49 pm

Porsche bo vedno ostal Porsche, ne glede na to kaj bodo spravili ven. Vsak njihov avto je inženirsko popoln in preštudiran avto.
Ferrari bo vedno bolj ekskluziven od Poršeja, saj izdelajo veliko manj avtomobilov in pravtako so rabljeni Ferarriji dražji od Porschejev.
Meni sta všeč obe znamki, vendar se mi zdi Porsche(npr:911) bolj moški avto in če bi sam kupoval tak avto, bi si definitivno vzel Poršeja.
Vsak avto je ql...no skoraj :)
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Ne mar 02, 2008 5:48 pm

@Dr.M3:

Si na levelu, vidim. Zato res škoda resne debate.

Hotel si eksluziven avto od Porscheja in si dobil odgovor. Če ne argumentiraj drugače... ali pa bo to spet tako, kot je bilo v tvojem linku za PCG-ja za 250k€, ker je bilo dopisano citiram: "PREVIOUS COLLISION"

Poznavanje stranih jezikov ne škodi.
----------------------------------------------

Za moje pojme bo Porsche, dokler bo imel modele takih zmogljivosti, še vedno superavto. Je video, kjer primerljiv GT3 pelje hitrejše kroge kot 360 CS, s tem da ima P 45 konjev manj in je 50.000€ cenejši. Zame enough said.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne mar 02, 2008 10:26 pm

lizard je napisal/-a:Ne glede na to debato... Ni mi bilo všeč pri Porschu že da so naredili SUV-ja, ampak sem rekel ok naj bo, vsaj dizla ne bojo dali not, kar je tudi pravilno in spodobno, ampak zdaj pa mi spoštovanje do znamke kot je Porsche vedni bolj in bolj upada. Moti me da jim zaslužek preveč diši in verjamem da se Ferdinand obača v grobu.
Pri takih znamkah kot je Porsche bi na prvem mestu mogel biti renome znamke in potem zaslužek, ali vsaj nekakšen kompromis, ne pa izdelava avtov ala Panamera in Cayenne, da dizle sploh ne omenajm.
Škoda, res škoda.


Se strinjam. Je pa tudi res, da je Cayenne tipičen dokaz, da se lahko obupno slaba oblika dobro prodaja pod porschejevim znakom!

lp
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne mar 02, 2008 11:59 pm

FBR je napisal/-a:@Dr.M3:

Si na levelu, vidim. Zato res škoda resne debate.

Hotel si eksluziven avto od Porscheja in si dobil odgovor. Če ne argumentiraj drugače... ali pa bo to spet tako, kot je bilo v tvojem linku za PCG-ja za 250k€, ker je bilo dopisano citiram: "PREVIOUS COLLISION"

Poznavanje stranih jezikov ne škodi.

Tvoja ekskluzivnost se skriva že na ebayu. Enzo Ferrari 2 primerka s ceno nekaj pod in nad 1mio $ (s tem da bo zagotovo prilezlo vsaj na 1.200k $). Medtem ko je Carrer GT čez 10. In vse s ceno krepko pod 500k $. S tem da ima ena ponudba Buy it Now za 409k USD! Torej če imaš toliko lahko pelješ. Da ne omenjamo kakšno bo stanje, ko bodo v igri oldtimerji. Enzo Ferrari bo v stilu Van Gogha (ali pa Golfa 2 :P ) - starejši je, več je vreden!
Že res da je ta model Porscheja precej ekskluzivna zadeva. Ampak malce realnosti ne škodi. Lepo jo pokaže trg rabljenih vozil "tovrstnih ekskluziv"! Ker že primerjamo eno in drugo.

PureTNT: za drugega ne bi bilo potrebno. Za FBRja pa je. Že dolgo (sicer ne vem zakaj) provocira z nekimi intelektualnimi vložki - ampak na žalost (ali pa na srečo) - so pretežki celo za njega.
konec!
FBR: na neke bedne provokacije kjer iščeš iglo (besedo) v kopici sena (postu) ne mislim več padati.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To mar 04, 2008 9:26 am

Dr.M3 je napisal/-a:PureTNT: za drugega ne bi bilo potrebno. Za FBRja pa je. Že dolgo (sicer ne vem zakaj) provocira z nekimi intelektualnimi vložki - ampak na žalost (ali pa na srečo) - so pretežki celo za njega.
konec!
FBR: na neke bedne provokacije kjer iščeš iglo (besedo) v kopici sena (postu) ne mislim več padati.


Veš kaj šmrkule...najprej pomet pred svojim pragom in si pojdi nazaj brat kakšne cvetke pišeš (od kar si začel pisat), potem pa komentiraj, da jaz provociram z intelektualnimi vložki.

Da ne govorimo o intelektualnem vložku, da PCGT ni ekskluziva... kup si ga potem.
------------------------------------

Sicer pa kot sem že rekel, si pokazal na prejšnji strani tvojo starost.
-----------------
Dost OFF-a.

Avto bo za moje pojme še vedno čisto uredu. Še vedno ni podhranjen in še vedno dobiš za ta denar veliko.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po apr 21, 2008 3:12 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
dav911
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne mar 02, 2008 12:39 pm

Napisal/-a dav911 Po apr 21, 2008 4:17 pm

Tale Cayenne je pa res bomba!
Samo cena bo verejtno spet samo za Šejke.
Ta ima že tak pospešek,... ahh brez veze :))
Vsak avto je ql...no skoraj :)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov