














Ce pa komu ni usec oblika, je pa dost kontraverzna da tut on o njej skos govori...kar je najboljsa marketinska varka.....
andrej777 je napisal/-a:Svaka jim čast. Res zakon.
Kar se tiče omejvalca moči jz islm da je po enis trani tut zarad šparanja motorja. Ampak je tudi zaradi malo manjše porabe, bolj umirjenega motorja ki je lažji za vozt in nenazadnje tudi dejstva da je še 400KM za normalno uporabo vsaj 2x preveč.
In res je da ne more 1,9 tone težka M5 konkurirat veliko lažjem pošeju. Pa čeprav je švohnejši. M6 bo pomoje druga pesem.
Nixxon je napisal/-a:Glede 400/507KM je debata malo brezveze. Avto doseže moč 507KM, pika. Govorite kot da ima nek temporary boost ki bi mu dal moč. Ne, avto je 507 konjski z omejevalnikom moči. Samo zato, ker ima gumb ki omeji konje (avto ima pri določenih obratih tudi 40KM in manj). Namenjen je šparanju in v tem načinu se prilagodi celotna elektronika.
Avto je res velik coupe in jasno da se ga težko primerja z manjšimi konkurenti. Omenil si M5 in Nürburgring. Res je avto zaostal v času proti lažjemu konkurentu z veliko boljšo aerodinamiko, katera pa je na tej progi še kako pomembna, glede na visoke hitrosti. Poelg tega je baje nek drug voznik dosegel z M5 veliko boljši čas, samo ne vem kje je to pisalo in kdo je to bil (mislim da Stuck).
PureTNT je napisal/-a:Napaka. Ko se avto vžge ima 400 KM. Za polnih 507 KM moraš pritisnit stikalo za vklop. Glede tega, da je 400-konjski način namenjen ohranjenju motorja, imaš popolnoma prav. Ampak če BMW ni sposoben narediti serijskega motorja, ki bi zdržal nekaj 100.000 km pri polni moči, potem naj ga ne daje v serijsko proizvodnjo.
PureTNT je napisal/-a:Kar se tiče nurburgringa je BMW M5 bolj aerodinamičen od Porscheja 997, kar ima za posledico dvig pri višjih hitrostih, saj ne uporablja površin za omejevanje dviga, pomeni pa hitrejše pospeševanje pri visokih hitrostih. Na ravnini je pomembna samo aerodinamika in tukaj ni izgovorov.
PureTNT je napisal/-a:Kar se tiče limuzinskega dela mislim, da je M5 za avtocesto izjemen avtomobil, za ovinkaste ceste pa je neprimeren (govorim napram pravim športnim avtomobilom, s katerimi ga nekateri primerjajo).
PureTNT je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Glede 400/507KM je debata malo brezveze. Avto doseže moč 507KM, pika. Govorite kot da ima nek temporary boost ki bi mu dal moč. Ne, avto je 507 konjski z omejevalnikom moči. Samo zato, ker ima gumb ki omeji konje (avto ima pri določenih obratih tudi 40KM in manj). Namenjen je šparanju in v tem načinu se prilagodi celotna elektronika.
Avto je res velik coupe in jasno da se ga težko primerja z manjšimi konkurenti. Omenil si M5 in Nürburgring. Res je avto zaostal v času proti lažjemu konkurentu z veliko boljšo aerodinamiko, katera pa je na tej progi še kako pomembna, glede na visoke hitrosti. Poelg tega je baje nek drug voznik dosegel z M5 veliko boljši čas, samo ne vem kje je to pisalo in kdo je to bil (mislim da Stuck).
s_mande je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Glede 400/507KM je debata malo brezveze. Avto doseže moč 507KM, pika. Govorite kot da ima nek temporary boost ki bi mu dal moč. Ne, avto je 507 konjski z omejevalnikom moči. Samo zato, ker ima gumb ki omeji konje (avto ima pri določenih obratih tudi 40KM in manj). Namenjen je šparanju in v tem načinu se prilagodi celotna elektronika.
Avto je res velik coupe in jasno da se ga težko primerja z manjšimi konkurenti. Omenil si M5 in Nürburgring. Res je avto zaostal v času proti lažjemu konkurentu z veliko boljšo aerodinamiko, katera pa je na tej progi še kako pomembna, glede na visoke hitrosti. Poelg tega je baje nek drug voznik dosegel z M5 veliko boljši čas, samo ne vem kje je to pisalo in kdo je to bil (mislim da Stuck).
Verjemi da je BMW M5 ali M6 konkurencen vecinoma avtomobilov!!!Sploh pa ta dva avta nemores primerjati,imata nekaj skupnega ZNAMKO in se nekaj malih stvari!!!M5 je sportno druzinski avto(saj ves 5vrat...),M6 pa je cisti povdarek na sportu in verjemi da se bo kosal z veliko Ferrarijev,Porschev...
Glede 400/507hp je pa to meni cisto vsec!!!Spoh pa kako lahko pomislis da taksen motor nemore izdrzati 100.000km!!!Ob rednih servisih,pametni voznji(ga ne preganjas mrzlega...)ti taksen avto ponudi 5 do10x vec toliko kilometrov!!!PA NI TO ALFA ROMEO CLOVEK!!!Sploh pa kdor si ga bo kupil si ga bo pomoje kupil kot drugi avto ko mu bo do PROSERAVANJA!!!Taksni avti imajo vecinom malo prevozenih km!!!Tisti 507hp je pa za bolj zahtevne oziroma izkusene!!!
PureTNT je napisal/-a:s_mande je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Glede 400/507KM je debata malo brezveze. Avto doseže moč 507KM, pika. Govorite kot da ima nek temporary boost ki bi mu dal moč. Ne, avto je 507 konjski z omejevalnikom moči. Samo zato, ker ima gumb ki omeji konje (avto ima pri določenih obratih tudi 40KM in manj). Namenjen je šparanju in v tem načinu se prilagodi celotna elektronika.
Avto je res velik coupe in jasno da se ga težko primerja z manjšimi konkurenti. Omenil si M5 in Nürburgring. Res je avto zaostal v času proti lažjemu konkurentu z veliko boljšo aerodinamiko, katera pa je na tej progi še kako pomembna, glede na visoke hitrosti. Poelg tega je baje nek drug voznik dosegel z M5 veliko boljši čas, samo ne vem kje je to pisalo in kdo je to bil (mislim da Stuck).
Verjemi da je BMW M5 ali M6 konkurencen vecinoma avtomobilov!!!Sploh pa ta dva avta nemores primerjati,imata nekaj skupnega ZNAMKO in se nekaj malih stvari!!!M5 je sportno druzinski avto(saj ves 5vrat...),M6 pa je cisti povdarek na sportu in verjemi da se bo kosal z veliko Ferrarijev,Porschev...
Glede 400/507hp je pa to meni cisto vsec!!!Spoh pa kako lahko pomislis da taksen motor nemore izdrzati 100.000km!!!Ob rednih servisih,pametni voznji(ga ne preganjas mrzlega...)ti taksen avto ponudi 5 do10x vec toliko kilometrov!!!PA NI TO ALFA ROMEO CLOVEK!!!Sploh pa kdor si ga bo kupil si ga bo pomoje kupil kot drugi avto ko mu bo do PROSERAVANJA!!!Taksni avti imajo vecinom malo prevozenih km!!!Tisti 507hp je pa za bolj zahtevne oziroma izkusene!!!
Če bom hotel avto, ki ga bom imel za vožnjo ob vikendih, za t.i. preseravanje, si bom kupil Ferrari ali kako podobno eksotiko. Če kupim limuzino naj bolje zdrži vsakodnevno priganjanje ali pa nima na trgu kaj počet. M5 je konkurenčen večini avtomobilov pri vožnji naravnost, to je tudi vse. M6 bo vsekakor hiter in dokaj športen kupe, vendar konkurenca Porscheju in Ferrariju kar se tiče vodenja avtomobila pač ne bo. Morda v verziji CSL. Kar se tiče 400/507 komentarja je to morda tebi čisto všeč, jaz pa vem, da če kupim avto, kateri oglašuje 500 KM, potem hočem STALNO imeti 500 KM, ne samo občasno, ker BMW ne zna narediti motorja, ki ne eksplodira, če ga dalj časa voziš pod zahtevnejšimi pogoji. 500.000 km iz tega motorja? Ja, če ga boš mirkal, samo z zahtevno vožnjo ne bo nikoli zdržal toliko kilometrov. Mimogrede, avto je s 507 KM v ovinkih ob izklopljenih pomagalih praktično nevodljiv, pa je vseeno ali gre za M5 ali M6. Pojavlja se vprašanje, čemu v avto vstavljati tako močan motor, če je avto z njim brez elektronike nevozen. Da smo na jasnem, BMW ne slovijo kot športne eksotike in če kupim BMWja za toliko denarja, povrhu še limuzino, potem hočem da je vozen povsod in da zdrži vse. To, da ima "dirkaško nastrojen" V10 ni noben izgovor za manjšo vzdržljivost motorja in nevoznost brez milijona driver-aidov. Pa še to, vsak motor v Alfa Romeo bo zdržal dlje kot tale V10.
don CONSIGLIO je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:s_mande je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Glede 400/507KM je debata malo brezveze. Avto doseže moč 507KM, pika. Govorite kot da ima nek temporary boost ki bi mu dal moč. Ne, avto je 507 konjski z omejevalnikom moči. Samo zato, ker ima gumb ki omeji konje (avto ima pri določenih obratih tudi 40KM in manj). Namenjen je šparanju in v tem načinu se prilagodi celotna elektronika.
Avto je res velik coupe in jasno da se ga težko primerja z manjšimi konkurenti. Omenil si M5 in Nürburgring. Res je avto zaostal v času proti lažjemu konkurentu z veliko boljšo aerodinamiko, katera pa je na tej progi še kako pomembna, glede na visoke hitrosti. Poelg tega je baje nek drug voznik dosegel z M5 veliko boljši čas, samo ne vem kje je to pisalo in kdo je to bil (mislim da Stuck).
Verjemi da je BMW M5 ali M6 konkurencen vecinoma avtomobilov!!!Sploh pa ta dva avta nemores primerjati,imata nekaj skupnega ZNAMKO in se nekaj malih stvari!!!M5 je sportno druzinski avto(saj ves 5vrat...),M6 pa je cisti povdarek na sportu in verjemi da se bo kosal z veliko Ferrarijev,Porschev...
Glede 400/507hp je pa to meni cisto vsec!!!Spoh pa kako lahko pomislis da taksen motor nemore izdrzati 100.000km!!!Ob rednih servisih,pametni voznji(ga ne preganjas mrzlega...)ti taksen avto ponudi 5 do10x vec toliko kilometrov!!!PA NI TO ALFA ROMEO CLOVEK!!!Sploh pa kdor si ga bo kupil si ga bo pomoje kupil kot drugi avto ko mu bo do PROSERAVANJA!!!Taksni avti imajo vecinom malo prevozenih km!!!Tisti 507hp je pa za bolj zahtevne oziroma izkusene!!!
Če bom hotel avto, ki ga bom imel za vožnjo ob vikendih, za t.i. preseravanje, si bom kupil Ferrari ali kako podobno eksotiko. Če kupim limuzino naj bolje zdrži vsakodnevno priganjanje ali pa nima na trgu kaj počet. M5 je konkurenčen večini avtomobilov pri vožnji naravnost, to je tudi vse. M6 bo vsekakor hiter in dokaj športen kupe, vendar konkurenca Porscheju in Ferrariju kar se tiče vodenja avtomobila pač ne bo. Morda v verziji CSL. Kar se tiče 400/507 komentarja je to morda tebi čisto všeč, jaz pa vem, da če kupim avto, kateri oglašuje 500 KM, potem hočem STALNO imeti 500 KM, ne samo občasno, ker BMW ne zna narediti motorja, ki ne eksplodira, če ga dalj časa voziš pod zahtevnejšimi pogoji. 500.000 km iz tega motorja? Ja, če ga boš mirkal, samo z zahtevno vožnjo ne bo nikoli zdržal toliko kilometrov. Mimogrede, avto je s 507 KM v ovinkih ob izklopljenih pomagalih praktično nevodljiv, pa je vseeno ali gre za M5 ali M6. Pojavlja se vprašanje, čemu v avto vstavljati tako močan motor, če je avto z njim brez elektronike nevozen. Da smo na jasnem, BMW ne slovijo kot športne eksotike in če kupim BMWja za toliko denarja, povrhu še limuzino, potem hočem da je vozen povsod in da zdrži vse. To, da ima "dirkaško nastrojen" V10 ni noben izgovor za manjšo vzdržljivost motorja in nevoznost brez milijona driver-aidov. Pa še to, vsak motor v Alfa Romeo bo zdržal dlje kot tale V10.
To na koncu glede Alfe ni vredno nobenega komentarja in gre za čisto demagogijo brez vsakršnega argumenta.
Kar se tiče moči pa osebno ne vidim kje bi bil tak problem. To, da ga oglašujejo kot 500 konjskega je popolnoma upravičeno. Imaš jih vedno, ko jih potrebuješ. Meni se zdi popolnoma zdravorazumsko ne uporabljati vseh konjev, če jih ne rabiš... Poleg tega pa je s šparanjem mišljeno kot šparanje z gorivom, ne z motorjem. In konec koncev je to tudi ekološko...Od kod tebi podatek, da ta motor ne bi bil vzdržljiv?
Kar se pa tiče voznih lastnosti je pač logično, da BMW ne bo delal Ferrarija, ker ima drugačno ciljno publiko. To pa spet ne pomeni, da gre lahko samo naravnost. Vemo npr., da je bil prejšnji M5 dostikrat razglašen kot najboljši avto za driftanje ipd.
To, da je avto brez elektronike nevozen je spet neka čisto tvoja pogruntavščina. Vse pomoči so dodane zopet zaradi ciljne publike, ki niso samo dirkači. Torej zaradi varnosti.
Naj na koncu dodam, da razumem tvoje pomisleke glede tovrstnih vozil. Menim pa, da ne moreš spodbijati objektivnih kvalitet tega vozila, samo zato, ker imaš ti svoje preference glede naravnanosti vozil.![]()
LP,
don CONSIGLIO
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov