Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham To dec 14, 2004 9:04 pm

No se slikce da vam nau treba linkov iskat....

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Ce pa komu ni usec oblika, je pa dost kontraverzna da tut on o njej skos govori...kar je najboljsa marketinska varka.....
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To dec 14, 2004 10:26 pm

:bow BMW-ju


;)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 To dec 14, 2004 10:46 pm

Svaka jim čast. Res zakon.

Kar se tiče omejvalca moči jz islm da je po enis trani tut zarad šparanja motorja. Ampak je tudi zaradi malo manjše porabe, bolj umirjenega motorja ki je lažji za vozt in nenazadnje tudi dejstva da je še 400KM za normalno uporabo vsaj 2x preveč.

In res je da ne more 1,9 tone težka M5 konkurirat veliko lažjem pošeju. Pa čeprav je švohnejši. M6 bo pomoje druga pesem.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To dec 14, 2004 11:37 pm

andrej777 je napisal/-a:Svaka jim čast. Res zakon.

Kar se tiče omejvalca moči jz islm da je po enis trani tut zarad šparanja motorja. Ampak je tudi zaradi malo manjše porabe, bolj umirjenega motorja ki je lažji za vozt in nenazadnje tudi dejstva da je še 400KM za normalno uporabo vsaj 2x preveč.

In res je da ne more 1,9 tone težka M5 konkurirat veliko lažjem pošeju. Pa čeprav je švohnejši. M6 bo pomoje druga pesem.


M6 bo vsekakor hitrejši, vprašanje je samo za koliko. Kat se omejevalca tiče pa stvar gledam tako, da če bi hotel avto z manj kot 400 KM bi ga tudi kupil. Ne bi kupil 500-konjske ladje.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To dec 14, 2004 11:43 pm

andrej777 je napisal/-a:...In res je da ne more 1,9 tone težka M5 konkurirat veliko lažjem pošeju. Pa čeprav je švohnejši. M6 bo pomoje druga pesem.


Če jaz prav vem nima 1900 kg ampak 1755 kg kar je pa že kar občutna razlika (145 kg).
Če je ravno, ni zabavno.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To dec 14, 2004 11:49 pm

Demo je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:...In res je da ne more 1,9 tone težka M5 konkurirat veliko lažjem pošeju. Pa čeprav je švohnejši. M6 bo pomoje druga pesem.


Če jaz prav vem nima 1900 kg ampak 1755 kg kar je pa že kar občutna razlika (145 kg).


M5 ima realnih 1850 kg.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr dec 15, 2004 1:53 am

Izjemen avtomobil, namenjen avtocestam in skoraj ničemur drugemu. Tudi kupci teh avtomobilov se tega zavedajo. Drugi kupujejo Ferrarije in Lamborghini, ki so hitri povsod, a seveda dosti dražji. Seveda pa si lahko človek za ceno enega Murcielga omisli M6 in M3 CSL pa ima vse hkrati.


BTW: Koliko je sedaj znano pa bo M6 507 in 600 kot se nekje ugiba. Za njegov smisel konstrukcijo popolnoma dovolj.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr dec 15, 2004 11:31 am

Glede 400/507KM je debata malo brezveze. Avto doseže moč 507KM, pika. Govorite kot da ima nek temporary boost ki bi mu dal moč. Ne, avto je 507 konjski z omejevalnikom moči. Samo zato, ker ima gumb ki omeji konje (avto ima pri določenih obratih tudi 40KM in manj). Namenjen je šparanju in v tem načinu se prilagodi celotna elektronika.

Avto je res velik coupe in jasno da se ga težko primerja z manjšimi konkurenti. Omenil si M5 in Nürburgring. Res je avto zaostal v času proti lažjemu konkurentu z veliko boljšo aerodinamiko, katera pa je na tej progi še kako pomembna, glede na visoke hitrosti. Poelg tega je baje nek drug voznik dosegel z M5 veliko boljši čas, samo ne vem kje je to pisalo in kdo je to bil (mislim da Stuck).
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Sr dec 15, 2004 1:06 pm

Nixxon je napisal/-a:Glede 400/507KM je debata malo brezveze. Avto doseže moč 507KM, pika. Govorite kot da ima nek temporary boost ki bi mu dal moč. Ne, avto je 507 konjski z omejevalnikom moči. Samo zato, ker ima gumb ki omeji konje (avto ima pri določenih obratih tudi 40KM in manj). Namenjen je šparanju in v tem načinu se prilagodi celotna elektronika.

Avto je res velik coupe in jasno da se ga težko primerja z manjšimi konkurenti. Omenil si M5 in Nürburgring. Res je avto zaostal v času proti lažjemu konkurentu z veliko boljšo aerodinamiko, katera pa je na tej progi še kako pomembna, glede na visoke hitrosti. Poelg tega je baje nek drug voznik dosegel z M5 veliko boljši čas, samo ne vem kje je to pisalo in kdo je to bil (mislim da Stuck).


Napaka. Ko se avto vžge ima 400 KM. Za polnih 507 KM moraš pritisnit stikalo za vklop. Glede tega, da je 400-konjski način namenjen ohranjenju motorja, imaš popolnoma prav. Ampak če BMW ni sposoben narediti serijskega motorja, ki bi zdržal nekaj 100.000 km pri polni moči, potem naj ga ne daje v serijsko proizvodnjo.

Kar se tiče nurburgringa je BMW M5 bolj aerodinamičen od Porscheja 997, kar ima za posledico dvig pri višjih hitrostih, saj ne uporablja površin za omejevanje dviga, pomeni pa hitrejše pospeševanje pri visokih hitrostih. Na ravnini je pomembna samo aerodinamika in tukaj ni izgovorov. Čas, o katerem govoriš je bil približno 8:03, šlo pa je za notranji tovarniški test, s prototipnim vozilom, za katera ti lahko povem, da so ponavadi ZELO dobrega "zdravja". Ne motor ne podvozje nista bila standardna, isto velja za zavore. BMW played it dirty. Največ, kar je bilo možno doseči s serijskim M5 je bil čas 8:13. Vozil je glavni urednik Sport Auta, Horst von Saurma, ki ima dolgoletne izkušnje na Nurburgringu in lahko glede sposobnosti na tej progi parira samemu Walterju Rohrlu. Kar se tiče limuzinskega dela mislim, da je M5 za avtocesto izjemen avtomobil, za ovinkaste ceste pa je neprimeren (govorim napram pravim športnim avtomobilom, s katerimi ga nekateri primerjajo).
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr dec 15, 2004 1:14 pm

PureTNT je napisal/-a:Napaka. Ko se avto vžge ima 400 KM. Za polnih 507 KM moraš pritisnit stikalo za vklop. Glede tega, da je 400-konjski način namenjen ohranjenju motorja, imaš popolnoma prav. Ampak če BMW ni sposoben narediti serijskega motorja, ki bi zdržal nekaj 100.000 km pri polni moči, potem naj ga ne daje v serijsko proizvodnjo.


Vem da ima 400KM ko ga vžgeš, ker je pač elektronika tako naštimana. Ampak je pri tem zadušen na 400KM (če temu sploh lahko tako rečemo). Drugače jih ima 507KM.

PureTNT je napisal/-a:Kar se tiče nurburgringa je BMW M5 bolj aerodinamičen od Porscheja 997, kar ima za posledico dvig pri višjih hitrostih, saj ne uporablja površin za omejevanje dviga, pomeni pa hitrejše pospeševanje pri visokih hitrostih. Na ravnini je pomembna samo aerodinamika in tukaj ni izgovorov.


Po kakšni logiki je bolj aerodinamičen? Porsche je zelo kapljičaste oblike, M5 pa niti približno. :?

PureTNT je napisal/-a:Kar se tiče limuzinskega dela mislim, da je M5 za avtocesto izjemen avtomobil, za ovinkaste ceste pa je neprimeren (govorim napram pravim športnim avtomobilom, s katerimi ga nekateri primerjajo).


Napram pravim športnim avtomobilom res nima kaj praskat, ker je pretežak in vseeno ni tako brezkompromisno športen, saj ni namenjen samo temu, navsezadnje je "poslovna limuzina". :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr dec 15, 2004 1:22 pm

evo - sm že pisal božičku :P
Let there be rock!
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande Sr dec 15, 2004 1:37 pm

PureTNT je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Glede 400/507KM je debata malo brezveze. Avto doseže moč 507KM, pika. Govorite kot da ima nek temporary boost ki bi mu dal moč. Ne, avto je 507 konjski z omejevalnikom moči. Samo zato, ker ima gumb ki omeji konje (avto ima pri določenih obratih tudi 40KM in manj). Namenjen je šparanju in v tem načinu se prilagodi celotna elektronika.

Avto je res velik coupe in jasno da se ga težko primerja z manjšimi konkurenti. Omenil si M5 in Nürburgring. Res je avto zaostal v času proti lažjemu konkurentu z veliko boljšo aerodinamiko, katera pa je na tej progi še kako pomembna, glede na visoke hitrosti. Poelg tega je baje nek drug voznik dosegel z M5 veliko boljši čas, samo ne vem kje je to pisalo in kdo je to bil (mislim da Stuck).


Verjemi da je BMW M5 ali M6 konkurencen vecinoma avtomobilov!!!Sploh pa ta dva avta nemores primerjati,imata nekaj skupnega ZNAMKO in se nekaj malih stvari!!!M5 je sportno druzinski avto(saj ves 5vrat...),M6 pa je cisti povdarek na sportu in verjemi da se bo kosal z veliko Ferrarijev,Porschev...

Glede 400/507hp je pa to meni cisto vsec!!!Spoh pa kako lahko pomislis da taksen motor nemore izdrzati 100.000km!!! :/:o:/ Ob rednih servisih,pametni voznji(ga ne preganjas mrzlega...)ti taksen avto ponudi 5 do10x vec toliko kilometrov!!!PA NI TO ALFA ROMEO CLOVEK!!!Sploh pa kdor si ga bo kupil si ga bo pomoje kupil kot drugi avto ko mu bo do PROSERAVANJA!!!Taksni avti imajo vecinom malo prevozenih km!!!Tisti 507hp je pa za bolj zahtevne oziroma izkusene!!! :EE
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Sr dec 15, 2004 1:53 pm

s_mande je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Glede 400/507KM je debata malo brezveze. Avto doseže moč 507KM, pika. Govorite kot da ima nek temporary boost ki bi mu dal moč. Ne, avto je 507 konjski z omejevalnikom moči. Samo zato, ker ima gumb ki omeji konje (avto ima pri določenih obratih tudi 40KM in manj). Namenjen je šparanju in v tem načinu se prilagodi celotna elektronika.

Avto je res velik coupe in jasno da se ga težko primerja z manjšimi konkurenti. Omenil si M5 in Nürburgring. Res je avto zaostal v času proti lažjemu konkurentu z veliko boljšo aerodinamiko, katera pa je na tej progi še kako pomembna, glede na visoke hitrosti. Poelg tega je baje nek drug voznik dosegel z M5 veliko boljši čas, samo ne vem kje je to pisalo in kdo je to bil (mislim da Stuck).


Verjemi da je BMW M5 ali M6 konkurencen vecinoma avtomobilov!!!Sploh pa ta dva avta nemores primerjati,imata nekaj skupnega ZNAMKO in se nekaj malih stvari!!!M5 je sportno druzinski avto(saj ves 5vrat...),M6 pa je cisti povdarek na sportu in verjemi da se bo kosal z veliko Ferrarijev,Porschev...

Glede 400/507hp je pa to meni cisto vsec!!!Spoh pa kako lahko pomislis da taksen motor nemore izdrzati 100.000km!!! :/:o:/ Ob rednih servisih,pametni voznji(ga ne preganjas mrzlega...)ti taksen avto ponudi 5 do10x vec toliko kilometrov!!!PA NI TO ALFA ROMEO CLOVEK!!!Sploh pa kdor si ga bo kupil si ga bo pomoje kupil kot drugi avto ko mu bo do PROSERAVANJA!!!Taksni avti imajo vecinom malo prevozenih km!!!Tisti 507hp je pa za bolj zahtevne oziroma izkusene!!! :EE


Če bom hotel avto, ki ga bom imel za vožnjo ob vikendih, za t.i. preseravanje, si bom kupil Ferrari ali kako podobno eksotiko. Če kupim limuzino naj bolje zdrži vsakodnevno priganjanje ali pa nima na trgu kaj počet. M5 je konkurenčen večini avtomobilov pri vožnji naravnost, to je tudi vse. M6 bo vsekakor hiter in dokaj športen kupe, vendar konkurenca Porscheju in Ferrariju kar se tiče vodenja avtomobila pač ne bo. Morda v verziji CSL. Kar se tiče 400/507 komentarja je to morda tebi čisto všeč, jaz pa vem, da če kupim avto, kateri oglašuje 500 KM, potem hočem STALNO imeti 500 KM, ne samo občasno, ker BMW ne zna narediti motorja, ki ne eksplodira, če ga dalj časa voziš pod zahtevnejšimi pogoji. 500.000 km iz tega motorja? Ja, če ga boš mirkal, samo z zahtevno vožnjo ne bo nikoli zdržal toliko kilometrov. Mimogrede, avto je s 507 KM v ovinkih ob izklopljenih pomagalih praktično nevodljiv, pa je vseeno ali gre za M5 ali M6. Pojavlja se vprašanje, čemu v avto vstavljati tako močan motor, če je avto z njim brez elektronike nevozen. Da smo na jasnem, BMW ne slovijo kot športne eksotike in če kupim BMWja za toliko denarja, povrhu še limuzino, potem hočem da je vozen povsod in da zdrži vse. To, da ima "dirkaško nastrojen" V10 ni noben izgovor za manjšo vzdržljivost motorja in nevoznost brez milijona driver-aidov. Pa še to, vsak motor v Alfa Romeo bo zdržal dlje kot tale V10.
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Sr dec 15, 2004 5:50 pm

PureTNT je napisal/-a:
s_mande je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Glede 400/507KM je debata malo brezveze. Avto doseže moč 507KM, pika. Govorite kot da ima nek temporary boost ki bi mu dal moč. Ne, avto je 507 konjski z omejevalnikom moči. Samo zato, ker ima gumb ki omeji konje (avto ima pri določenih obratih tudi 40KM in manj). Namenjen je šparanju in v tem načinu se prilagodi celotna elektronika.

Avto je res velik coupe in jasno da se ga težko primerja z manjšimi konkurenti. Omenil si M5 in Nürburgring. Res je avto zaostal v času proti lažjemu konkurentu z veliko boljšo aerodinamiko, katera pa je na tej progi še kako pomembna, glede na visoke hitrosti. Poelg tega je baje nek drug voznik dosegel z M5 veliko boljši čas, samo ne vem kje je to pisalo in kdo je to bil (mislim da Stuck).


Verjemi da je BMW M5 ali M6 konkurencen vecinoma avtomobilov!!!Sploh pa ta dva avta nemores primerjati,imata nekaj skupnega ZNAMKO in se nekaj malih stvari!!!M5 je sportno druzinski avto(saj ves 5vrat...),M6 pa je cisti povdarek na sportu in verjemi da se bo kosal z veliko Ferrarijev,Porschev...

Glede 400/507hp je pa to meni cisto vsec!!!Spoh pa kako lahko pomislis da taksen motor nemore izdrzati 100.000km!!! :/:o:/ Ob rednih servisih,pametni voznji(ga ne preganjas mrzlega...)ti taksen avto ponudi 5 do10x vec toliko kilometrov!!!PA NI TO ALFA ROMEO CLOVEK!!!Sploh pa kdor si ga bo kupil si ga bo pomoje kupil kot drugi avto ko mu bo do PROSERAVANJA!!!Taksni avti imajo vecinom malo prevozenih km!!!Tisti 507hp je pa za bolj zahtevne oziroma izkusene!!! :EE


Če bom hotel avto, ki ga bom imel za vožnjo ob vikendih, za t.i. preseravanje, si bom kupil Ferrari ali kako podobno eksotiko. Če kupim limuzino naj bolje zdrži vsakodnevno priganjanje ali pa nima na trgu kaj počet. M5 je konkurenčen večini avtomobilov pri vožnji naravnost, to je tudi vse. M6 bo vsekakor hiter in dokaj športen kupe, vendar konkurenca Porscheju in Ferrariju kar se tiče vodenja avtomobila pač ne bo. Morda v verziji CSL. Kar se tiče 400/507 komentarja je to morda tebi čisto všeč, jaz pa vem, da če kupim avto, kateri oglašuje 500 KM, potem hočem STALNO imeti 500 KM, ne samo občasno, ker BMW ne zna narediti motorja, ki ne eksplodira, če ga dalj časa voziš pod zahtevnejšimi pogoji. 500.000 km iz tega motorja? Ja, če ga boš mirkal, samo z zahtevno vožnjo ne bo nikoli zdržal toliko kilometrov. Mimogrede, avto je s 507 KM v ovinkih ob izklopljenih pomagalih praktično nevodljiv, pa je vseeno ali gre za M5 ali M6. Pojavlja se vprašanje, čemu v avto vstavljati tako močan motor, če je avto z njim brez elektronike nevozen. Da smo na jasnem, BMW ne slovijo kot športne eksotike in če kupim BMWja za toliko denarja, povrhu še limuzino, potem hočem da je vozen povsod in da zdrži vse. To, da ima "dirkaško nastrojen" V10 ni noben izgovor za manjšo vzdržljivost motorja in nevoznost brez milijona driver-aidov. Pa še to, vsak motor v Alfa Romeo bo zdržal dlje kot tale V10.


To na koncu glede Alfe ni vredno nobenega komentarja in gre za čisto demagogijo brez vsakršnega argumenta.

Kar se tiče moči pa osebno ne vidim kje bi bil tak problem. To, da ga oglašujejo kot 500 konjskega je popolnoma upravičeno. Imaš jih vedno, ko jih potrebuješ. Meni se zdi popolnoma zdravorazumsko ne uporabljati vseh konjev, če jih ne rabiš... Poleg tega pa je s šparanjem mišljeno kot šparanje z gorivom, ne z motorjem. In konec koncev je to tudi ekološko...Od kod tebi podatek, da ta motor ne bi bil vzdržljiv?

Kar se pa tiče voznih lastnosti je pač logično, da BMW ne bo delal Ferrarija, ker ima drugačno ciljno publiko. To pa spet ne pomeni, da gre lahko samo naravnost. Vemo npr., da je bil prejšnji M5 dostikrat razglašen kot najboljši avto za driftanje ipd.

To, da je avto brez elektronike nevozen je spet neka čisto tvoja pogruntavščina. Vse pomoči so dodane zopet zaradi ciljne publike, ki niso samo dirkači. Torej zaradi varnosti.

Naj na koncu dodam, da razumem tvoje pomisleke glede tovrstnih vozil. Menim pa, da ne moreš spodbijati objektivnih kvalitet tega vozila, samo zato, ker imaš ti svoje preference glede naravnanosti vozil. ;)

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Sr dec 15, 2004 6:29 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
s_mande je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Glede 400/507KM je debata malo brezveze. Avto doseže moč 507KM, pika. Govorite kot da ima nek temporary boost ki bi mu dal moč. Ne, avto je 507 konjski z omejevalnikom moči. Samo zato, ker ima gumb ki omeji konje (avto ima pri določenih obratih tudi 40KM in manj). Namenjen je šparanju in v tem načinu se prilagodi celotna elektronika.

Avto je res velik coupe in jasno da se ga težko primerja z manjšimi konkurenti. Omenil si M5 in Nürburgring. Res je avto zaostal v času proti lažjemu konkurentu z veliko boljšo aerodinamiko, katera pa je na tej progi še kako pomembna, glede na visoke hitrosti. Poelg tega je baje nek drug voznik dosegel z M5 veliko boljši čas, samo ne vem kje je to pisalo in kdo je to bil (mislim da Stuck).


Verjemi da je BMW M5 ali M6 konkurencen vecinoma avtomobilov!!!Sploh pa ta dva avta nemores primerjati,imata nekaj skupnega ZNAMKO in se nekaj malih stvari!!!M5 je sportno druzinski avto(saj ves 5vrat...),M6 pa je cisti povdarek na sportu in verjemi da se bo kosal z veliko Ferrarijev,Porschev...

Glede 400/507hp je pa to meni cisto vsec!!!Spoh pa kako lahko pomislis da taksen motor nemore izdrzati 100.000km!!! :/:o:/ Ob rednih servisih,pametni voznji(ga ne preganjas mrzlega...)ti taksen avto ponudi 5 do10x vec toliko kilometrov!!!PA NI TO ALFA ROMEO CLOVEK!!!Sploh pa kdor si ga bo kupil si ga bo pomoje kupil kot drugi avto ko mu bo do PROSERAVANJA!!!Taksni avti imajo vecinom malo prevozenih km!!!Tisti 507hp je pa za bolj zahtevne oziroma izkusene!!! :EE


Če bom hotel avto, ki ga bom imel za vožnjo ob vikendih, za t.i. preseravanje, si bom kupil Ferrari ali kako podobno eksotiko. Če kupim limuzino naj bolje zdrži vsakodnevno priganjanje ali pa nima na trgu kaj počet. M5 je konkurenčen večini avtomobilov pri vožnji naravnost, to je tudi vse. M6 bo vsekakor hiter in dokaj športen kupe, vendar konkurenca Porscheju in Ferrariju kar se tiče vodenja avtomobila pač ne bo. Morda v verziji CSL. Kar se tiče 400/507 komentarja je to morda tebi čisto všeč, jaz pa vem, da če kupim avto, kateri oglašuje 500 KM, potem hočem STALNO imeti 500 KM, ne samo občasno, ker BMW ne zna narediti motorja, ki ne eksplodira, če ga dalj časa voziš pod zahtevnejšimi pogoji. 500.000 km iz tega motorja? Ja, če ga boš mirkal, samo z zahtevno vožnjo ne bo nikoli zdržal toliko kilometrov. Mimogrede, avto je s 507 KM v ovinkih ob izklopljenih pomagalih praktično nevodljiv, pa je vseeno ali gre za M5 ali M6. Pojavlja se vprašanje, čemu v avto vstavljati tako močan motor, če je avto z njim brez elektronike nevozen. Da smo na jasnem, BMW ne slovijo kot športne eksotike in če kupim BMWja za toliko denarja, povrhu še limuzino, potem hočem da je vozen povsod in da zdrži vse. To, da ima "dirkaško nastrojen" V10 ni noben izgovor za manjšo vzdržljivost motorja in nevoznost brez milijona driver-aidov. Pa še to, vsak motor v Alfa Romeo bo zdržal dlje kot tale V10.


To na koncu glede Alfe ni vredno nobenega komentarja in gre za čisto demagogijo brez vsakršnega argumenta.

Kar se tiče moči pa osebno ne vidim kje bi bil tak problem. To, da ga oglašujejo kot 500 konjskega je popolnoma upravičeno. Imaš jih vedno, ko jih potrebuješ. Meni se zdi popolnoma zdravorazumsko ne uporabljati vseh konjev, če jih ne rabiš... Poleg tega pa je s šparanjem mišljeno kot šparanje z gorivom, ne z motorjem. In konec koncev je to tudi ekološko...Od kod tebi podatek, da ta motor ne bi bil vzdržljiv?

Kar se pa tiče voznih lastnosti je pač logično, da BMW ne bo delal Ferrarija, ker ima drugačno ciljno publiko. To pa spet ne pomeni, da gre lahko samo naravnost. Vemo npr., da je bil prejšnji M5 dostikrat razglašen kot najboljši avto za driftanje ipd.

To, da je avto brez elektronike nevozen je spet neka čisto tvoja pogruntavščina. Vse pomoči so dodane zopet zaradi ciljne publike, ki niso samo dirkači. Torej zaradi varnosti.

Naj na koncu dodam, da razumem tvoje pomisleke glede tovrstnih vozil. Menim pa, da ne moreš spodbijati objektivnih kvalitet tega vozila, samo zato, ker imaš ti svoje preference glede naravnanosti vozil. ;)

LP,
don CONSIGLIO


Cenim tvoje komentarje, ampak se ne strinjam z vsemi.
Glede Alfe Romeo imaš prav, izjava je bila podana kot odgovor na enako neutemeljeno smandejevo izjavo.

Kar se tiče 500 KM; če kupim avtomobil za 90.000 evrov s tolikšno oglaševano močjo motorja, mi je vseeno za tisti liter ali dva razlike (več je ni) v porabi. Ne mešaj voznikov M5 z vozniki 530d. Sicer popolnoma razumem tvoj pogled glede uporabe vseh konj, ampak dejstvo je, da motor po defaultu tečen a 400 KM, ker je vzdržljivost preračunana na to vrednost. Pri stalni moči 500 KM motor ne bi zdržal dolgo. Podatek o nevzdržljivosti imam od nekoga, ki se je udeležil testa v Monzi, ko je motor med vožnjo preprosto razgnalo. Seveda lahko na tem mestu ugovarjaš, da so zahteve na progi bolj zahtevne kot na odprti cesti, vendar mora avto tak napor zdržat. Ne vem zakaj ni razneslo nobenega od 997ic, ko so jih testirali v Estorilu? Ali morda katerega od Gallardov, ki je bil tako na široko promoviran ob svoji pojavi na trgu? Da ne bo pomote, avtomobili v Monzi so bili vzdrževani brez napake.
Vsekakor se strinjam s tem, da M5 ne tekmuje s športnimi avtomobili, vendar izjave pred in ob lansiranju tega modela tega pač ne pokažejo.
To, da je avto brez elektronike nevozen ni neka čisto moja pogruntavščina, ampak je dejstvo. Med testom sta bila od desetih uničena dva BMWja, pa tu ni šlo za neke smrkave mladce, ampak za izkušene voznike. Potem porečeš, da so vsa električna pomagala dodana zaradi ciljne publike. To ni dirkalno vozilo. Če avta brez pomagal ne zmorejo voziti tisti, katerim je namenjen, kako lahko rečeš da avto ni nevozen? Dejstvo je, da bi velik del voznikov odletel ven v prvem malo bolj agresivno speljanem ovinku.
Sam ne spodbijam objektivnih kvalitet tega vozila, ker mislim da je trenutno najboljša hitra limuzina na trgu (kar se tiče voznosti imam podobno mnenje glede mercedesovih 55 AMG), tudi cenovno je avto zelo kompetitiven, imam pa pomisleke glede motorja in seveda tega, da se avto reklamira kot športnik, kar pa ni. Se ti pa zahvaljujem za argumentiran odgovor.
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr dec 15, 2004 7:22 pm

če maš 90k € za avto, te boli falus za liter ali dva manjšo porabo.
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
Drey #24
Uporabnik
 
Prispevkov: 1009
Pridružen: Pe maj 02, 2003 1:05 am
Kraj: Mars, The City Of Vipers

Napisal/-a Drey #24 Sr dec 15, 2004 8:09 pm

A hamanna BMW 6 ste že vidl?
Slika
Slika
8)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr dec 15, 2004 9:32 pm

Hamann je ZAKON...ampak mi je "njegova" petica še lepša :bow
Slika
Slika

Diskretn styling...črna, lepo znižana...majka :bow
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr dec 15, 2004 10:10 pm

Matr so lepe 6ke, ampak me popolnoma mine... prejšni teden sem videl eno kako jo šlepslužba nalaga na tovornjak, ne ni bila razbita - dovolj je bil pogled depresivnega lastnika z mobitelom ob licu. Pa tudi spomnim se enega gospoda, ki je ene dva meseca nazaj prišel v avtoaktiv in vrgel ključe na mizo, ker mu je prekipelo da že šestič, ŠESTIČ mora na servis z popolnoma novim avtomobilom (vsaj to sem razbral iz njegovega zelo povišanega tona) - kasneje sem opazil ta avto parkiran pred avtoaktivom v trzinu in pobranimi tablicami - zgleda da mu je dokončno prekipelo... tako da - hvala lepa, izgledu in persormansam navkljub
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Sr dec 15, 2004 11:11 pm

Če berem vaše komentarje bojo očitno s tem avtom še problemi, vsak začetek je težak, glede goriva se strinjam, da tist ki bo kupil tak avto niti najmanj ne gleda na porabo drugače bi si kupil dizla pa ne 3.0 ampak kaj manj. Ko berem, sicer me briga za ta avto ker M verzija me ne gane navadno serijo6 bi pa mel... teli njihovi motorji se te napake kažejo samo pri teh 400KM oz. 507KM in se deli uničijo/obrabijo samo pri M verziji ali lahko te napake pričakujejo tudi lastniki običajne serije 6, ker tole kaj je napisal INFINITI me mal skrbi. Hvala za odgovore.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov