Hmm sedanja oblika TT-ja je zlo, kako bi človk reku, specialna. Al ti je všeč al ti pa ni.
Vsekakor na slikah zgleda bolj jajčast kot je v resnici. V resnici avto izgleda nabildan, sploh zadaj ima rit čvrsto in lepo okroglo kot Jenifer Lopez. Ga kar dobr poznam, smo ga mel tri leta. Tut zvok je precej hud, samo mora bit 225 konjev verzija. Potem na mestu prav bobni.
Tale novi; un bel mi ni všeč na splošno, so mi pa posamezni kosi kot je maska pa zadnji del. Vseen bi rajš vidu klasičn kupe, pa brez kakega dizla. Mislm da bo šlo oblikovanje bolj v smer edge design, torej bolj ostri robovi in linije, ne pa tako zaobljen kot je ta bel.
zame je audi sele od a6 naprej.....ceprv mi ni tstr tt usec se ga nebi branu....vidu sm velik slik od tanovga tt-ja skor nobena ni ista tko da bomo vidl kwa bo nakoncu-pustmo se presenett....usekakor bo lepsi od predhodne verzije...
Izvrstna zadeva bo predvsem "magnetic ride"; gre pravzaprav za zadevo ki jo je razvil GM in je sistem ki omogoča podvozju da reagira najhitrejše na podlago; zaenkrat ni ničesar na trgu kar bi bilo tako dobrega in hitrega. Več o tej fenomenalni zadevi v tem članku:
http://www.ee.washington.edu/research/m ... -nano2.pdf
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M → 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Zadnjič spremenil INFINITI, dne Če okt 13, 2005 9:53 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M → 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
A kdo ve?-Aje tale shooting brake misljen kot namesto TT, ali kot popolnoma nov koncept. Jst upam da bo dou Audi vn novga TT, IN tega shooting brake, kr men je postou ful lep kr na enkrat, ceprou na zalost mislm da je verjetn sam za test nove tehnologije-ma nek nov nav sistem. Evo se par fotk.
Men to deluje kot---- BMW Z4-BMW Z4 coupe:Audi TT-Audi Shooting Brake--- oziroma karavancki (se mi zdi kot da zadek se vedno TTja skriva, to je luci)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M → 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
ampak tole mi je pa res hudo...tale shooting brake Svaka čast
Ampak "razočara" pa pogonski sklop...ker je narejen na A3-ju, to pomeni prečno namšečen motor. Posledica -> kvazi 4kolesni pogon a.k.a s sklopko haldex, kar pomeni da pogona povzetega po RS4 žal ne bo(moč v razmerju 40:60)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Hmm če dobro pogledmo vidmo da sta bočne linije iz špijonske slike precej podobne konceptu, ne pozabmo na zadnji difuzor iz špijonke(kera smešna beseda ), ki je zelo blizu temu iz Shooting Brakea. Se dogaja neki, ampak občutno prepočas.
Slide se strinjam s tabo glede pogona.Lahko bi že zagazl Torsen diferencial. Vsaj na TT-ja če že ne na A3/Golfa/Octavio/Passata/...
TT je vedno postavljal standarde za kvalitetne roadsterje srednjega cenovnega razreda kot so z4, s2000, 350z, boxter in podobno, zato sem prepričan da bo bomba kot doslej.
Res je, da s TT-jem ne moreš zgrešiti - po težavnih začetkih so popravili problem nepredvidljivega handlinga in ga proslavili kot kakovosten, zanesljiv produkt.
Vendar pa je za moj okus malce dolgočasen. Raje se bi odločil za 350z, ki ima več karakterja, duše ter najpomembneje ZVOKA. Je alternativna izbira - prevlada čustev nad razumom. Zmrazi te že, da ga vidiš in slišiš - kaj šele voziš.
TO manjka TT-ju in nasploh nemškim avtomobilom. VEČ DUŠE, STRASTI, AVTOMOBILSKE EROTIKE.