Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon So dec 04, 2004 12:00 pm

Jaz imam nek avtomatičen odpor do francozov tako, da ti ne bom mogel podati ocene o vel-satisu, me je pa tanova Laguna razočarala, nisem bil notr pol ure pa sem ustavil in šel vek ker me je rit bolela. :?: :?: :?: Še danes ne zanm razložiti tega. Glede novega Audija jaz osebno nimam pripomb, sedi se udobno! in vse je nekako pri roki, zgleda, da so mal šli Volvote vozit. :) Hvala Bogu ker prešnja verzija A6 meni ni ravno kliknila ta pa ko sem se usedel, sem se počutil kot doma, edino moti me ker nimajo celotne sedeže iz usnja, tale njihova kombinacija neki tepiha neki usnja, mene tudi malo ne gane. :( A8 je druga pesem, samo uno je tud drug avto, upam da bojo v A6 začeli serijsko vgrajevati usnjene sedeže.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So dec 04, 2004 12:12 pm

Avalon je napisal/-a: zgleda, da so mal šli Volvote vozit.


:EE
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So dec 04, 2004 12:14 pm

Avalon je napisal/-a: neki tepiha


:cry :pivo
 
ET
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če nov 18, 2004 10:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ET So dec 04, 2004 2:17 pm

Spet bo to eden najbl prodajanih avtov na tem planetu. Zver. Jst sm prevzet.
Sploh če bodo vgradili 4,0 litrskega V8 s 410 PS k so govoril... 8)
Pravi AMG-killer! Kva bo šele CSL z napovedanimi 450 PS!?! Sj vem da se slinte...
BMW M Power forever!!! :) :) :)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon So dec 04, 2004 3:06 pm

_Jerry_ jah iskreno in direktno povem, me pa veseli, da te še vedno nasmejim.
Party on dude. :D
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR So dec 04, 2004 3:52 pm

lej Avalon odvisno od človeka do človeka
mene osebno niti malo ne gane usnje, ga ne bi nikol mel, tepih varianta ( mislim, da si to mislu alcantaro ) me pa ful gane in mi je dost boljš, ko usnje! kar se tiče stare A6, ki jo vozim morm priznat, da ni bočnega oprijema, drgač pa sedim čist o.k. ;)povedu sm vse druga sam teme se nism držu bmw3 je super
Fahren bis der Arzt kommt!
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So dec 04, 2004 3:57 pm

Avalon je napisal/-a:Party on dude. :D


=I
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So dec 11, 2004 7:24 pm

Po dobrih informacijah:

POPOLNOMA NOV V8, ne V10 z dvema odrezanima valjema.
Moč ca. 300 kW
0-100 km/h: pod 5 s
Pogon na zadnja kolesa
Ročni 6- ali SMG III 7-stopenjski menjalnik
Možna 20" platišča
BMW active steering in active roll stability
Nadalke sledi verzija CSL s ca. 330 kW
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne dec 12, 2004 11:44 am

PureTNT je napisal/-a:Po dobrih informacijah

POPOLNOMA NOV V8, ne V10 z dvema odrezanima valjema.
Moč ca. 300 kW
0-100 km/h: pod 5 s
Pogon na zadnja kolesa ma nemoj, BMW??? :shock:
Ročni 6- ali SMG III 7-stopenjski menjalnik
Možna 20" platišča
BMW active steering in active roll stability
Nadalke sledi verzija CSL s ca. 330 kW


Hudo dobre informacije...:EE

Brez zamere!!! ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne dec 12, 2004 1:45 pm

Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:Po dobrih informacijah

POPOLNOMA NOV V8, ne V10 z dvema odrezanima valjema.
Moč ca. 300 kW
0-100 km/h: pod 5 s
Pogon na zadnja kolesa ma nemoj, BMW??? :shock:
Ročni 6- ali SMG III 7-stopenjski menjalnik
Možna 20" platišča
BMW active steering in active roll stability
Nadalke sledi verzija CSL s ca. 330 kW


Hudo dobre informacije...:EE

Brez zamere!!! ;)


None taken. Navajam to, kar mi je tipo poslal. Kar se tiče zadnjega pogona pa se bo ob nadaljevanju takega trenda rasti moči motorjev kmalu uveljavil 4-kolesni pogon, zato je pri 400 KM postavka RWD še kako pomembna. Če pa imaš ti kake boljše podatke jih pa lepo prosim navedi 8)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne dec 12, 2004 2:59 pm

PureTNT je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:Po dobrih informacijah

POPOLNOMA NOV V8, ne V10 z dvema odrezanima valjema.
Moč ca. 300 kW
0-100 km/h: pod 5 s
Pogon na zadnja kolesa ma nemoj, BMW??? :shock:
Ročni 6- ali SMG III 7-stopenjski menjalnik
Možna 20" platišča
BMW active steering in active roll stability
Nadalke sledi verzija CSL s ca. 330 kW


Hudo dobre informacije...:EE

Brez zamere!!! ;)


None taken. Navajam to, kar mi je tipo poslal. Kar se tiče zadnjega pogona pa se bo ob nadaljevanju takega trenda rasti moči motorjev kmalu uveljavil 4-kolesni pogon, zato je pri 400 KM postavka RWD še kako pomembna. Če pa imaš ti kake boljše podatke jih pa lepo prosim navedi 8)


Podatke oziroma ugibanja, ki si jih navedel ti, je moč zaslediti v vsaki količkaj avtomobilistično usmerjeni reviji. V vsaki malo drugačna, lahko nam pa zaupaš kako ziher je ta tvoj vir ;)
Izjava da se bi v BMW-ju z oznako M znašel štirikolesni pogon je groza od groze, mislim(sicer je to tudi ugibanje), da si BMW, takšnega kiksa nikakor ne bo privoščil, štirikolesni pogon v najšportnejšega BMW-ja pač ne sodi, nikoli in nikdar, kljub takšnim in drugačnim trendom!
Že sedaj je imel M5 400 konjev, kar pomeni da to ni nič novega za BMW, M5 jih ima 500, pa tudi samo zadnja kolesa poganjajo avtomobil!

Skratka...če BMW pade tako nizko, da bo ponudil 4 pogon v modelu M, potem ne vem...potem prodam avto in vozniški izpit, kupim si kolo, ga opremim s kabino od Tatre in raje bicikliram, kot pa da bojo še najšportnejši modeli ponujali varnosti na ljubo 4pogon...Že active steering, brez možnosti izklopa je dovolj žalostno, da ti avto sam popravlja volan v kontra, ko hočeš naprimer podriftat kak ovinek...
Mislim da bom jaz in meni podobni, ko bomo čez čas prišli do denarja za tak avto, pospešeno iskali lepo ohranjene primerke M3 E30, zato da bomo lahko SAMI vozili ŠPORTNE avte, ne da bodo ti vozili nas :?

Sicer pa nekateri proizvajalci še vedno kljub poplavi konjev nimajo in verjetno tudi ne bodo meli 4pogona, poglej Corvetto, Ferarrije, Viper, Mustang, TVR in še bi lahko našteval, torej dvomim da bo BMW v modele M kdajkoli vgradil 4kolesni pogon ;)
Ampak to je seveda samo moje skromno mnenje ;)

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne dec 12, 2004 4:34 pm

Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:Po dobrih informacijah

POPOLNOMA NOV V8, ne V10 z dvema odrezanima valjema.
Moč ca. 300 kW
0-100 km/h: pod 5 s
Pogon na zadnja kolesa ma nemoj, BMW??? :shock:
Ročni 6- ali SMG III 7-stopenjski menjalnik
Možna 20" platišča
BMW active steering in active roll stability
Nadalke sledi verzija CSL s ca. 330 kW


Hudo dobre informacije...:EE

Brez zamere!!! ;)


None taken. Navajam to, kar mi je tipo poslal. Kar se tiče zadnjega pogona pa se bo ob nadaljevanju takega trenda rasti moči motorjev kmalu uveljavil 4-kolesni pogon, zato je pri 400 KM postavka RWD še kako pomembna. Če pa imaš ti kake boljše podatke jih pa lepo prosim navedi 8)


Podatke oziroma ugibanja, ki si jih navedel ti, je moč zaslediti v vsaki količkaj avtomobilistično usmerjeni reviji. V vsaki malo drugačna, lahko nam pa zaupaš kako ziher je ta tvoj vir ;)
Izjava da se bi v BMW-ju z oznako M znašel štirikolesni pogon je groza od groze, mislim(sicer je to tudi ugibanje), da si BMW, takšnega kiksa nikakor ne bo privoščil, štirikolesni pogon v najšportnejšega BMW-ja pač ne sodi, nikoli in nikdar, kljub takšnim in drugačnim trendom!
Že sedaj je imel M5 400 konjev, kar pomeni da to ni nič novega za BMW, M5 jih ima 500, pa tudi samo zadnja kolesa poganjajo avtomobil!

Skratka...če BMW pade tako nizko, da bo ponudil 4 pogon v modelu M, potem ne vem...potem prodam avto in vozniški izpit, kupim si kolo, ga opremim s kabino od Tatre in raje bicikliram, kot pa da bojo še najšportnejši modeli ponujali varnosti na ljubo 4pogon...Že active steering, brez možnosti izklopa je dovolj žalostno, da ti avto sam popravlja volan v kontra, ko hočeš naprimer podriftat kak ovinek...
Mislim da bom jaz in meni podobni, ko bomo čez čas prišli do denarja za tak avto, pospešeno iskali lepo ohranjene primerke M3 E30, zato da bomo lahko SAMI vozili ŠPORTNE avte, ne da bodo ti vozili nas :?

Sicer pa nekateri proizvajalci še vedno kljub poplavi konjev nimajo in verjetno tudi ne bodo meli 4pogona, poglej Corvetto, Ferarrije, Viper, Mustang, TVR in še bi lahko našteval, torej dvomim da bo BMW v modele M kdajkoli vgradil 4kolesni pogon ;)
Ampak to je seveda samo moje skromno mnenje ;)

LP


Nikoli ne veš. Čeprav je ta pogon res dobr in baje še zmeraj omogoče konkretno driftanje v stilu RWD bo res bolše če ga ne vtikajo v M modele. Če ga pa ponudijo kot možnost pa nevem če bi blo kaj narobe. Jz se itak nebom sekiral ker tako enga kot druzga ne bom kupu. :( :( Mogoče v sanjah al pa enkrat čez 20 let M3 e160 :lol: :lol:
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne dec 12, 2004 5:05 pm

Slide, če omenjaš konkretne avtomobile, potem nikar ne pozabi tudi na njihove dimenzije gum. Novi Vette Z06 in Viper SRT/10 imata gume dimenzije 345, zato tudi lahko shajata z zadnjim pogonom. Ferrari je izjema (285), vendar ima elektronsko zaporo diferenciala. Usedi se v Mercedes E55 in pohodi plin do tal. Boš videl kaj 700 Nm naredi z gumami 265. BMW že ima razvit sistem pogona na vsa kolesa, tako da v tem ne vidim neke groze. Ali pa bi morda raje videl nevozen avto s 500 konjskimi močmi? Ja, traction control obstaja, ampak vozit avta s tem ni užitek, širših gum pa v petsed (kar M3 in M5 nedvomno sta) ne moreš vtaknit. Zakaj misliš, da ima M5 le 400 konj in moraš vsakič posebej pritisniti tipko, s katero motor začne delovati pri polni moči? Razen seveda strahu pred etonacijo motorjev, s katero ima BMW še dosti izkušenj od prejšnih dveh M3 in M5. Poleg tega je največje tržišče za te avtomobile v ZDA, kjer bi tožba zaradi nesreče, ki jo povzroči tolikšna nevoznost lahko fabriki zadala hud udarec. Za moje pojme to ni nek hud kiks, sploh glede na oblikovne pošasti, ki si jih je privoščil Bangle. Moram pa te tudi opomniti, da večina kupcev ne prihaja iz vrst navdušencev, ampak gre za pozerje, ki se hočejo samo pokazati. Njih AWD ne bi motil.
Moj vir je dovolj zanesljiv in definitivno ne posreduje ugibanj v stilu Auto Bilda in podobnih revij. Je pa res, da niso prepričani glede vključitve aktivnega volana, tako da se to lahko še spremeni.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne dec 12, 2004 6:25 pm

PureTNT je napisal/-a:Slide, če omenjaš konkretne avtomobile, potem nikar ne pozabi tudi na njihove dimenzije gum. Novi Vette Z06 in Viper SRT/10 imata gume dimenzije 345, zato tudi lahko shajata z zadnjim pogonom. Ferrari je izjema (285), vendar ima elektronsko zaporo diferenciala. Usedi se v Mercedes E55 in pohodi plin do tal. Boš videl kaj 700 Nm naredi z gumami 265. BMW že ima razvit sistem pogona na vsa kolesa, tako da v tem ne vidim neke groze. Ali pa bi morda raje videl nevozen avto s 500 konjskimi močmi? Ja, traction control obstaja, ampak vozit avta s tem ni užitek, širših gum pa v petsed (kar M3 in M5 nedvomno sta) ne moreš vtaknit. Zakaj misliš, da ima M5 le 400 konj in moraš vsakič posebej pritisniti tipko, s katero motor začne delovati pri polni moči? Razen seveda strahu pred etonacijo motorjev, s katero ima BMW še dosti izkušenj od prejšnih dveh M3 in M5. Poleg tega je največje tržišče za te avtomobile v ZDA, kjer bi tožba zaradi nesreče, ki jo povzroči tolikšna nevoznost lahko fabriki zadala hud udarec. Za moje pojme to ni nek hud kiks, sploh glede na oblikovne pošasti, ki si jih je privoščil Bangle. Moram pa te tudi opomniti, da večina kupcev ne prihaja iz vrst navdušencev, ampak gre za pozerje, ki se hočejo samo pokazati. Njih AWD ne bi motil.
Moj vir je dovolj zanesljiv in definitivno ne posreduje ugibanj v stilu Auto Bilda in podobnih revij. Je pa res, da niso prepričani glede vključitve aktivnega volana, tako da se to lahko še spremeni.


Ne, ne...sej nisem hotu provocirat, vsak dan se je fajn kej novga naučit! ;)
Z zadnjim pogonom avto še vedno ne bo nujno nevozen, potem bi imel probleme že sedanji M3, ki ima 343 konjev, pa jih nima, enako velja za M5 E39, ki jih ima 400, je pa res, da si pritisk na gumb DSC(DTC) lahko privoščijo le izkušeni in ne pozerji, kot ti praviš...ampak jz srčno upam da bodo pri bmw-ju še naprej delali M-modele za poznavalce in entuzijaste in ne za pozerje...novega si tudi jaz verjetno ne bom kupoval(kdo ve) ampak rabljen M3 je roko na srce ena prvih in redkih "želja" na mojem spisku po končanem faksu ;) In če bo BMW delal avte za pozerje...žalostno kaže :(
Vsekakor se strinjam s tabo o vožnji takega monstruma z vklopljenim DSC-jem in užitku, ampak pozerji naj imajo pač DSC "on", medtem ko ga poznavalci lahko izklopijo ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne dec 12, 2004 7:11 pm

Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:Slide, če omenjaš konkretne avtomobile, potem nikar ne pozabi tudi na njihove dimenzije gum. Novi Vette Z06 in Viper SRT/10 imata gume dimenzije 345, zato tudi lahko shajata z zadnjim pogonom. Ferrari je izjema (285), vendar ima elektronsko zaporo diferenciala. Usedi se v Mercedes E55 in pohodi plin do tal. Boš videl kaj 700 Nm naredi z gumami 265. BMW že ima razvit sistem pogona na vsa kolesa, tako da v tem ne vidim neke groze. Ali pa bi morda raje videl nevozen avto s 500 konjskimi močmi? Ja, traction control obstaja, ampak vozit avta s tem ni užitek, širših gum pa v petsed (kar M3 in M5 nedvomno sta) ne moreš vtaknit. Zakaj misliš, da ima M5 le 400 konj in moraš vsakič posebej pritisniti tipko, s katero motor začne delovati pri polni moči? Razen seveda strahu pred etonacijo motorjev, s katero ima BMW še dosti izkušenj od prejšnih dveh M3 in M5. Poleg tega je največje tržišče za te avtomobile v ZDA, kjer bi tožba zaradi nesreče, ki jo povzroči tolikšna nevoznost lahko fabriki zadala hud udarec. Za moje pojme to ni nek hud kiks, sploh glede na oblikovne pošasti, ki si jih je privoščil Bangle. Moram pa te tudi opomniti, da večina kupcev ne prihaja iz vrst navdušencev, ampak gre za pozerje, ki se hočejo samo pokazati. Njih AWD ne bi motil.
Moj vir je dovolj zanesljiv in definitivno ne posreduje ugibanj v stilu Auto Bilda in podobnih revij. Je pa res, da niso prepričani glede vključitve aktivnega volana, tako da se to lahko še spremeni.


Ne, ne...sej nisem hotu provocirat, vsak dan se je fajn kej novga naučit! ;)
Z zadnjim pogonom avto še vedno ne bo nujno nevozen, potem bi imel probleme že sedanji M3, ki ima 343 konjev, pa jih nima, enako velja za M5 E39, ki jih ima 400, je pa res, da si pritisk na gumb DSC(DTC) lahko privoščijo le izkušeni in ne pozerji, kot ti praviš...ampak jz srčno upam da bodo pri bmw-ju še naprej delali M-modele za poznavalce in entuzijaste in ne za pozerje...novega si tudi jaz verjetno ne bom kupoval(kdo ve) ampak rabljen M3 je roko na srce ena prvih in redkih "želja" na mojem spisku po končanem faksu ;) In če bo BMW delal avte za pozerje...žalostno kaže :(
Vsekakor se strinjam s tabo o vožnji takega monstruma z vklopljenim DSC-jem in užitku, ampak pozerji naj imajo pač DSC "on", medtem ko ga poznavalci lahko izklopijo ;)


Mogoče bi bilo bolje kupit 330ci in gor montirat kompresor ter boljše podvozje. M3 ima nezanesljive motorje.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po dec 13, 2004 12:07 pm

PureTNT je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:blablabla

blablabla


Mogoče bi bilo bolje kupit 330ci in gor montirat kompresor ter boljše podvozje. M3 ima nezanesljive motorje.

Bojda so problem porihtali...če se prav spomnim je bil problem v ležaju odmične gredi, če ti je pa mašino razf**** so ti pa dali novo ;)
Nedvomno je pa ornk 330i s tako predelavo lahko hitro M3 eater :D
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Po dec 13, 2004 9:58 pm

Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:blablabla

blablabla


Mogoče bi bilo bolje kupit 330ci in gor montirat kompresor ter boljše podvozje. M3 ima nezanesljive motorje.

Bojda so problem porihtali...če se prav spomnim je bil problem v ležaju odmične gredi, če ti je pa mašino razf**** so ti pa dali novo ;)


Nope. Problem je bil pri karterju za motorno olje, ki ni imel prekatov in je tako pri RES ostro vozenih ovinkih (in bolj malo olja v motorju, tam nekje pri spodnji crtici na merilni palicici) oljna crpalka potegnila zrak, kar pa je pri visokih vrtljajih za motor seveda pomenilo katastrofo :bonk Lezaj odmicne gredi je bil le posledica (ker je utrpel najhujso skodo pri pomanjkanju olja), ne pa tudi neposreden VZROK ;) No, malenkost drugacen ulitek karterja (s par dodatnimi prekati) je moznost okvare odpravil enkrat za vselej. Strosek: par EUR... :P
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po dec 13, 2004 10:06 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:blablabla

blablabla


Mogoče bi bilo bolje kupit 330ci in gor montirat kompresor ter boljše podvozje. M3 ima nezanesljive motorje.

Bojda so problem porihtali...če se prav spomnim je bil problem v ležaju odmične gredi, če ti je pa mašino razf**** so ti pa dali novo ;)


Nope. Problem je bil pri karterju za motorno olje, ki ni imel prekatov in je tako pri RES ostro vozenih ovinkih (in bolj malo olja v motorju, tam nekje pri spodnji crtici na merilni palicici) oljna crpalka potegnila zrak, kar pa je pri visokih vrtljajih za motor seveda pomenilo katastrofo :bonk Lezaj odmicne gredi je bil le posledica (ker je utrpel najhujso skodo pri pomanjkanju olja), ne pa tudi neposreden VZROK ;) No, malenkost drugacen ulitek karterja (s par dodatnimi prekati) je moznost okvare odpravil enkrat za vselej. Strosek: par EUR... :P


Jerry, jerry, jerry :[]
uf...hudo številko objav imaš :mrgreen: 666
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Po dec 13, 2004 10:29 pm

Slide je napisal/-a:uf...hudo številko objav imaš :mrgreen: 666


Evo, dodaten dokaz, da je pri okvarah motorjev od M3 imel prste vmes HUDIC osebno... :EE
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po dec 13, 2004 10:54 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:blablabla

blablabla


Mogoče bi bilo bolje kupit 330ci in gor montirat kompresor ter boljše podvozje. M3 ima nezanesljive motorje.

Bojda so problem porihtali...če se prav spomnim je bil problem v ležaju odmične gredi, če ti je pa mašino razf**** so ti pa dali novo ;)


Nope. Problem je bil pri karterju za motorno olje, ki ni imel prekatov in je tako pri RES ostro vozenih ovinkih (in bolj malo olja v motorju, tam nekje pri spodnji crtici na merilni palicici) oljna crpalka potegnila zrak, kar pa je pri visokih vrtljajih za motor seveda pomenilo katastrofo :bonk Lezaj odmicne gredi je bil le posledica (ker je utrpel najhujso skodo pri pomanjkanju olja), ne pa tudi neposreden VZROK ;) No, malenkost drugacen ulitek karterja (s par dodatnimi prekati) je moznost okvare odpravil enkrat za vselej. Strosek: par EUR... :P


Točno. BMW je izdal service bulletin, samo problem je ker se okoli vozi veliko avtov, kjer tega še niso popravili.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov