




PureTNT je napisal/-a:Po dobrih informacijah
POPOLNOMA NOV V8, ne V10 z dvema odrezanima valjema.
Moč ca. 300 kW
0-100 km/h: pod 5 s
Pogon na zadnja kolesa ma nemoj, BMW???![]()
Ročni 6- ali SMG III 7-stopenjski menjalnik
Možna 20" platišča
BMW active steering in active roll stability
Nadalke sledi verzija CSL s ca. 330 kW
Slide je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Po dobrih informacijah
POPOLNOMA NOV V8, ne V10 z dvema odrezanima valjema.
Moč ca. 300 kW
0-100 km/h: pod 5 s
Pogon na zadnja kolesa ma nemoj, BMW???![]()
Ročni 6- ali SMG III 7-stopenjski menjalnik
Možna 20" platišča
BMW active steering in active roll stability
Nadalke sledi verzija CSL s ca. 330 kW
Hudo dobre informacije...![]()
Brez zamere!!!
PureTNT je napisal/-a:Slide je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Po dobrih informacijah
POPOLNOMA NOV V8, ne V10 z dvema odrezanima valjema.
Moč ca. 300 kW
0-100 km/h: pod 5 s
Pogon na zadnja kolesa ma nemoj, BMW???![]()
Ročni 6- ali SMG III 7-stopenjski menjalnik
Možna 20" platišča
BMW active steering in active roll stability
Nadalke sledi verzija CSL s ca. 330 kW
Hudo dobre informacije...![]()
Brez zamere!!!
None taken. Navajam to, kar mi je tipo poslal. Kar se tiče zadnjega pogona pa se bo ob nadaljevanju takega trenda rasti moči motorjev kmalu uveljavil 4-kolesni pogon, zato je pri 400 KM postavka RWD še kako pomembna. Če pa imaš ti kake boljše podatke jih pa lepo prosim navedi
Slide je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Slide je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Po dobrih informacijah
POPOLNOMA NOV V8, ne V10 z dvema odrezanima valjema.
Moč ca. 300 kW
0-100 km/h: pod 5 s
Pogon na zadnja kolesa ma nemoj, BMW???![]()
Ročni 6- ali SMG III 7-stopenjski menjalnik
Možna 20" platišča
BMW active steering in active roll stability
Nadalke sledi verzija CSL s ca. 330 kW
Hudo dobre informacije...![]()
Brez zamere!!!
None taken. Navajam to, kar mi je tipo poslal. Kar se tiče zadnjega pogona pa se bo ob nadaljevanju takega trenda rasti moči motorjev kmalu uveljavil 4-kolesni pogon, zato je pri 400 KM postavka RWD še kako pomembna. Če pa imaš ti kake boljše podatke jih pa lepo prosim navedi
Podatke oziroma ugibanja, ki si jih navedel ti, je moč zaslediti v vsaki količkaj avtomobilistično usmerjeni reviji. V vsaki malo drugačna, lahko nam pa zaupaš kako ziher je ta tvoj vir![]()
Izjava da se bi v BMW-ju z oznako M znašel štirikolesni pogon je groza od groze, mislim(sicer je to tudi ugibanje), da si BMW, takšnega kiksa nikakor ne bo privoščil, štirikolesni pogon v najšportnejšega BMW-ja pač ne sodi, nikoli in nikdar, kljub takšnim in drugačnim trendom!
Že sedaj je imel M5 400 konjev, kar pomeni da to ni nič novega za BMW, M5 jih ima 500, pa tudi samo zadnja kolesa poganjajo avtomobil!
Skratka...če BMW pade tako nizko, da bo ponudil 4 pogon v modelu M, potem ne vem...potem prodam avto in vozniški izpit, kupim si kolo, ga opremim s kabino od Tatre in raje bicikliram, kot pa da bojo še najšportnejši modeli ponujali varnosti na ljubo 4pogon...Že active steering, brez možnosti izklopa je dovolj žalostno, da ti avto sam popravlja volan v kontra, ko hočeš naprimer podriftat kak ovinek...
Mislim da bom jaz in meni podobni, ko bomo čez čas prišli do denarja za tak avto, pospešeno iskali lepo ohranjene primerke M3 E30, zato da bomo lahko SAMI vozili ŠPORTNE avte, ne da bodo ti vozili nas![]()
Sicer pa nekateri proizvajalci še vedno kljub poplavi konjev nimajo in verjetno tudi ne bodo meli 4pogona, poglej Corvetto, Ferarrije, Viper, Mustang, TVR in še bi lahko našteval, torej dvomim da bo BMW v modele M kdajkoli vgradil 4kolesni pogon![]()
Ampak to je seveda samo moje skromno mnenje
LP
PureTNT je napisal/-a:Slide, če omenjaš konkretne avtomobile, potem nikar ne pozabi tudi na njihove dimenzije gum. Novi Vette Z06 in Viper SRT/10 imata gume dimenzije 345, zato tudi lahko shajata z zadnjim pogonom. Ferrari je izjema (285), vendar ima elektronsko zaporo diferenciala. Usedi se v Mercedes E55 in pohodi plin do tal. Boš videl kaj 700 Nm naredi z gumami 265. BMW že ima razvit sistem pogona na vsa kolesa, tako da v tem ne vidim neke groze. Ali pa bi morda raje videl nevozen avto s 500 konjskimi močmi? Ja, traction control obstaja, ampak vozit avta s tem ni užitek, širših gum pa v petsed (kar M3 in M5 nedvomno sta) ne moreš vtaknit. Zakaj misliš, da ima M5 le 400 konj in moraš vsakič posebej pritisniti tipko, s katero motor začne delovati pri polni moči? Razen seveda strahu pred etonacijo motorjev, s katero ima BMW še dosti izkušenj od prejšnih dveh M3 in M5. Poleg tega je največje tržišče za te avtomobile v ZDA, kjer bi tožba zaradi nesreče, ki jo povzroči tolikšna nevoznost lahko fabriki zadala hud udarec. Za moje pojme to ni nek hud kiks, sploh glede na oblikovne pošasti, ki si jih je privoščil Bangle. Moram pa te tudi opomniti, da večina kupcev ne prihaja iz vrst navdušencev, ampak gre za pozerje, ki se hočejo samo pokazati. Njih AWD ne bi motil.
Moj vir je dovolj zanesljiv in definitivno ne posreduje ugibanj v stilu Auto Bilda in podobnih revij. Je pa res, da niso prepričani glede vključitve aktivnega volana, tako da se to lahko še spremeni.
Slide je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Slide, če omenjaš konkretne avtomobile, potem nikar ne pozabi tudi na njihove dimenzije gum. Novi Vette Z06 in Viper SRT/10 imata gume dimenzije 345, zato tudi lahko shajata z zadnjim pogonom. Ferrari je izjema (285), vendar ima elektronsko zaporo diferenciala. Usedi se v Mercedes E55 in pohodi plin do tal. Boš videl kaj 700 Nm naredi z gumami 265. BMW že ima razvit sistem pogona na vsa kolesa, tako da v tem ne vidim neke groze. Ali pa bi morda raje videl nevozen avto s 500 konjskimi močmi? Ja, traction control obstaja, ampak vozit avta s tem ni užitek, širših gum pa v petsed (kar M3 in M5 nedvomno sta) ne moreš vtaknit. Zakaj misliš, da ima M5 le 400 konj in moraš vsakič posebej pritisniti tipko, s katero motor začne delovati pri polni moči? Razen seveda strahu pred etonacijo motorjev, s katero ima BMW še dosti izkušenj od prejšnih dveh M3 in M5. Poleg tega je največje tržišče za te avtomobile v ZDA, kjer bi tožba zaradi nesreče, ki jo povzroči tolikšna nevoznost lahko fabriki zadala hud udarec. Za moje pojme to ni nek hud kiks, sploh glede na oblikovne pošasti, ki si jih je privoščil Bangle. Moram pa te tudi opomniti, da večina kupcev ne prihaja iz vrst navdušencev, ampak gre za pozerje, ki se hočejo samo pokazati. Njih AWD ne bi motil.
Moj vir je dovolj zanesljiv in definitivno ne posreduje ugibanj v stilu Auto Bilda in podobnih revij. Je pa res, da niso prepričani glede vključitve aktivnega volana, tako da se to lahko še spremeni.
Ne, ne...sej nisem hotu provocirat, vsak dan se je fajn kej novga naučit!![]()
Z zadnjim pogonom avto še vedno ne bo nujno nevozen, potem bi imel probleme že sedanji M3, ki ima 343 konjev, pa jih nima, enako velja za M5 E39, ki jih ima 400, je pa res, da si pritisk na gumb DSC(DTC) lahko privoščijo le izkušeni in ne pozerji, kot ti praviš...ampak jz srčno upam da bodo pri bmw-ju še naprej delali M-modele za poznavalce in entuzijaste in ne za pozerje...novega si tudi jaz verjetno ne bom kupoval(kdo ve) ampak rabljen M3 je roko na srce ena prvih in redkih "želja" na mojem spisku po končanem faksuIn če bo BMW delal avte za pozerje...žalostno kaže
![]()
Vsekakor se strinjam s tabo o vožnji takega monstruma z vklopljenim DSC-jem in užitku, ampak pozerji naj imajo pač DSC "on", medtem ko ga poznavalci lahko izklopijo
PureTNT je napisal/-a:Slide je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:blablabla
blablabla
Mogoče bi bilo bolje kupit 330ci in gor montirat kompresor ter boljše podvozje. M3 ima nezanesljive motorje.
Slide je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Slide je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:blablabla
blablabla
Mogoče bi bilo bolje kupit 330ci in gor montirat kompresor ter boljše podvozje. M3 ima nezanesljive motorje.
Bojda so problem porihtali...če se prav spomnim je bil problem v ležaju odmične gredi, če ti je pa mašino razf**** so ti pa dali novo![]()
_Jerry_ je napisal/-a:Slide je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Slide je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:blablabla
blablabla
Mogoče bi bilo bolje kupit 330ci in gor montirat kompresor ter boljše podvozje. M3 ima nezanesljive motorje.
Bojda so problem porihtali...če se prav spomnim je bil problem v ležaju odmične gredi, če ti je pa mašino razf**** so ti pa dali novo![]()
Nope. Problem je bil pri karterju za motorno olje, ki ni imel prekatov in je tako pri RES ostro vozenih ovinkih (in bolj malo olja v motorju, tam nekje pri spodnji crtici na merilni palicici) oljna crpalka potegnila zrak, kar pa je pri visokih vrtljajih za motor seveda pomenilo katastrofoLezaj odmicne gredi je bil le posledica (ker je utrpel najhujso skodo pri pomanjkanju olja), ne pa tudi neposreden VZROK
No, malenkost drugacen ulitek karterja (s par dodatnimi prekati) je moznost okvare odpravil enkrat za vselej. Strosek: par EUR... :P
_Jerry_ je napisal/-a:Slide je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Slide je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:blablabla
blablabla
Mogoče bi bilo bolje kupit 330ci in gor montirat kompresor ter boljše podvozje. M3 ima nezanesljive motorje.
Bojda so problem porihtali...če se prav spomnim je bil problem v ležaju odmične gredi, če ti je pa mašino razf**** so ti pa dali novo![]()
Nope. Problem je bil pri karterju za motorno olje, ki ni imel prekatov in je tako pri RES ostro vozenih ovinkih (in bolj malo olja v motorju, tam nekje pri spodnji crtici na merilni palicici) oljna crpalka potegnila zrak, kar pa je pri visokih vrtljajih za motor seveda pomenilo katastrofoLezaj odmicne gredi je bil le posledica (ker je utrpel najhujso skodo pri pomanjkanju olja), ne pa tudi neposreden VZROK
No, malenkost drugacen ulitek karterja (s par dodatnimi prekati) je moznost okvare odpravil enkrat za vselej. Strosek: par EUR... :P
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov