swifthead je napisal/-a:jap, vsi imajo probleme z 500+ konjcki, edino Mercedes ma 612km in nima problemov, da navor 1000Nm raj ne omenjam, ker ga razn Mecinih menjalnikov in karoserije ne prenese noben!!!!
ja res je prejšni M5 in M3 so bli zakon, ker motorji niso lezl preveč v vrtljaje in so za ustrezen pospešek raje imeli navor!!!
DOKAZ: ta nova M5 507KM, 520Nm oboje blizu rdečga polja
prejšna M5 394KM, 500Nm in to v širokem območju v srdnjih vrtljajh
-pri M3 je zadeva podobna!!! tut prejšni M (in tut ostali BMWji) so mel globlji zvok, novejši majo rezkega in za Nemce netipičnega!!!
BMW si je pridobil slvo v 80.h in 90.h, sedaj pa ga serje z high-rev motorji, pa kaj misljo da so Ferrari al pa Honda!!!!
vem da bojo eni zdj govoril čez in prek, ampak to ni provociranje, sam sem namreč ljubitelj starih BMWjev (prejšn stolejte -zakon)!!! tanovi mi grejo pa pošteno na falus!!!!
Brez zamer BMW fani, ampk tole gor je prekleto resnično!!
LP
Mercedesi x65 bi NAJBOLJ potrebovali pogon na vsa štiri kolesa. Avtomobil ima zadnje gume široke samo 275 mm, kar je manj od standardne Carrere s polovico konjskih moči in tretjino navora, ki ga ima motor v modelih x65. Ko spelješ s polnim plinom, se lučka za TC prižiga vse do kakih 150 km/h in to tudi čutiš. Avto je za vožnjo pod to hitrostjo neuživantski, je predvsem izjemno hitra avtocestna križarka. Težava je samo v tem, da se ga hitro naveličaš, ker razen hitrega pospeševanja ni primeren za dosti drugega (konstantno vžiganje TC v ovinku je namreč hudo moteče).
Slide, glede pogonskih koles se očitno strinjava. Stvar je tudi takšna, da bo avtomobil s štirikolesnim pogonom na ovinkasti cesti v večini primerov hitrejši od avtomobila s pogonom na zadnji kolesni par, predvsem zato, ker normalen voznik ni sposoben iztisniti tiste majhne prednosti, ki jo ima RWD vozilo pred AWD vozilom v obliki teže in boljšega izkoristka moči. Če primerjaš profesionalne voznike, bi si prav tako upal trditi, da se bo na odprti cesti še vedno bolje odrezal avtomobil z AWD, medtem ko bo na progi RWD superioren (predvsem v zelo ostrih zavojih).
Lp