Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po okt 17, 2005 4:32 pm

Nixxon je napisal/-a:Samo a ne bodo Audiji z vso to silno konjenico ratal ravno tolk nevozni kot Merci? Autobahn racerji pač? :?

PureTNT je napisal/-a:BMW ga je polomil v tem, da je avtomobil underengineered.


Kar je zanimivo, saj so bili, npr. prejšnji M5 (E34) in M3 (E36) praktično neuničljivi. Pomoje je kriva ta prekleta gonja za zaslužkom, mater jim pohlepno. :evil:


Na prvo vprašanje preprost odgovor: Quattro. Za primerjavo ti dam 600-konjska 911 Turbo in GT2. Enega bi z nekaj vaje lahko dokaj varno vozil vsak malo bolj izkušen voznik, medtem ko sem se z GT2 nekajkrat rešil za dobesedno nekaj centimetrov...

Kar se tiče starih BMWjev se popolnoma strinjam. Je pa tudi res, da je danes tempo novosti večji, kar na proizvajalce izvaja še toliko večji pritisk, če pa temu prišteješ še željo po profitabilnosti in občasno varčevanje pri materialih, se znajdeš tam, kjer je trenutno BMW s serijo M... Osebno se mi zdi škoda, saj je M5 najbolj dinamična limuzina, kar so jih kdaj izdelali.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po okt 17, 2005 4:59 pm

Samo pohvalil bi konstruktivno debato, kako se da napisati morda tudi kakšno grajo, brez da bi namensko predvsem pa nizkotno pljuval po eni znamki...lepo PureTNT :tomidelej:

Pri takšni luksuzni klasi se mi zdi da je 4kolesni pogon daleč najbolj optimalna rešitev, avto ni namenjen norenju po cestah in kakšrnemukoli driftanju, podvozje pa je itak pri vseh takšnih znamkah več kot dovolj dovršeno, da lahko avto skozi ovinek spravi ultrahitro...kolikor je od take mase sploh za pričakovati. Če sem pri manjših avtomobilih strasten zagovornik zadnjega pogona, sem pri takih limuzinah absolutno za 4kolesni pogon, tudi mercedes je v S-klasi že ponudil 4pogon, Audi in quattro je itak kot rit in srajca, upam da bo tudi BMW svoj x-drive posadil še v sedmico, saj bo avto nenazadnje postal še boljši kot je...(pustimo predsodke o obliki na strani)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Po okt 17, 2005 5:45 pm

jap, vsi imajo probleme z 500+ konjcki, edino Mercedes ma 612km in nima problemov, da navor 1000Nm raj ne omenjam, ker ga razn Mecinih menjalnikov in karoserije ne prenese noben!!!!

ja res je prejšni M5 in M3 so bli zakon, ker motorji niso lezl preveč v vrtljaje in so za ustrezen pospešek raje imeli navor!!!
DOKAZ: ta nova M5 507KM, 520Nm oboje blizu rdečga polja
prejšna M5 394KM, 500Nm in to v širokem območju v srdnjih vrtljajh
-pri M3 je zadeva podobna!!! tut prejšni M (in tut ostali BMWji) so mel globlji zvok, novejši majo rezkega in za Nemce netipičnega!!!
BMW si je pridobil slvo v 80.h in 90.h, sedaj pa ga serje z high-rev motorji, pa kaj misljo da so Ferrari al pa Honda!!!!

vem da bojo eni zdj govoril čez in prek, ampak to ni provociranje, sam sem namreč ljubitelj starih BMWjev (prejšn stolejte -zakon)!!! tanovi mi grejo pa pošteno na falus!!!!
Brez zamer BMW fani, ampk tole gor je prekleto resnično!!

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Po okt 17, 2005 6:14 pm

Ta avto je narejen za avtoceste, ne pa neke ostre ovinke. Meu bo pa Quattro kar mu daje prednost
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po okt 17, 2005 6:43 pm

swifthead je napisal/-a:jap, vsi imajo probleme z 500+ konjcki, edino Mercedes ma 612km in nima problemov, da navor 1000Nm raj ne omenjam, ker ga razn Mecinih menjalnikov in karoserije ne prenese noben!!!!

ja res je prejšni M5 in M3 so bli zakon, ker motorji niso lezl preveč v vrtljaje in so za ustrezen pospešek raje imeli navor!!!
DOKAZ: ta nova M5 507KM, 520Nm oboje blizu rdečga polja
prejšna M5 394KM, 500Nm in to v širokem območju v srdnjih vrtljajh
-pri M3 je zadeva podobna!!! tut prejšni M (in tut ostali BMWji) so mel globlji zvok, novejši majo rezkega in za Nemce netipičnega!!!
BMW si je pridobil slvo v 80.h in 90.h, sedaj pa ga serje z high-rev motorji, pa kaj misljo da so Ferrari al pa Honda!!!!

vem da bojo eni zdj govoril čez in prek, ampak to ni provociranje, sam sem namreč ljubitelj starih BMWjev (prejšn stolejte -zakon)!!! tanovi mi grejo pa pošteno na falus!!!!
Brez zamer BMW fani, ampk tole gor je prekleto resnično!!

LP


Mercedesi x65 bi NAJBOLJ potrebovali pogon na vsa štiri kolesa. Avtomobil ima zadnje gume široke samo 275 mm, kar je manj od standardne Carrere s polovico konjskih moči in tretjino navora, ki ga ima motor v modelih x65. Ko spelješ s polnim plinom, se lučka za TC prižiga vse do kakih 150 km/h in to tudi čutiš. Avto je za vožnjo pod to hitrostjo neuživantski, je predvsem izjemno hitra avtocestna križarka. Težava je samo v tem, da se ga hitro naveličaš, ker razen hitrega pospeševanja ni primeren za dosti drugega (konstantno vžiganje TC v ovinku je namreč hudo moteče).

Slide, glede pogonskih koles se očitno strinjava. Stvar je tudi takšna, da bo avtomobil s štirikolesnim pogonom na ovinkasti cesti v večini primerov hitrejši od avtomobila s pogonom na zadnji kolesni par, predvsem zato, ker normalen voznik ni sposoben iztisniti tiste majhne prednosti, ki jo ima RWD vozilo pred AWD vozilom v obliki teže in boljšega izkoristka moči. Če primerjaš profesionalne voznike, bi si prav tako upal trditi, da se bo na odprti cesti še vedno bolje odrezal avtomobil z AWD, medtem ko bo na progi RWD superioren (predvsem v zelo ostrih zavojih).

Lp
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Po okt 17, 2005 8:01 pm

Zato pa je WRC 2WD ne? :lol:
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny Po okt 17, 2005 8:18 pm

v rallyju je malenkost drugačen način vožnje in podlaga.

Povečini so res RWD avtomobili hitrejši v ovinkih saj imajo boljšo smerno vodljivost, medtem ko AWD preveč understeerajo. Ampak pri določenih konjih je pa enostavno nepraktično imeti le RWD, saj jih ne spraviš na cesto. In kot je že rekel TnT za navadnega smrtnika bo awd boljši, saj je lažje obvladljiv.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr okt 19, 2005 9:54 am

Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Sr okt 19, 2005 8:14 pm

Mene zanima kaksne bodo zmogljivosti tega avta proti S6?
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr okt 19, 2005 8:22 pm

Tomcatter je napisal/-a:Mene zanima kaksne bodo zmogljivosti tega avta proti S6?


GFC pravi tkole :?

The Audi S8 is equipped with a new V10 engine that capitalises on the expertise of the super sports car Lamborghini Gallardo. The 10-cylinder power unit develops 450 bhp of power and 540 Nm of torque from a swept volume of 5.2 litres. The torque value is achieved at as low an engine speed as 3,500 rpm. As on the Le Mans winning R8, the most successful racing car in the world, FSI petrol direct injection assures superior power output in the Audi S8. This luxury saloon sprints from 0 to 100 km/h in 5.1 seconds, and is electronically governed at 250 km/h.

Pričakoval sem več moči.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Sr okt 19, 2005 8:41 pm

Hvala spyker. Ampak ce malo logicno pogledas, je vec moci nesmislno ce bojo hitrost elektronsko omejili
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr okt 19, 2005 8:47 pm

Mogoče pa hočjo malo umirit tekmo z MB glede višanja konjev vsako leto, v zmeraj močnejših in hitrejših limuzinah.
















Ali pa si puščajo prostor za RS8... :twisted:
Slika
 
AudiQUATTRO
Novinec
 
Prispevkov: 483
Pridružen: Ne jan 30, 2005 3:10 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a AudiQUATTRO Sr okt 19, 2005 9:22 pm

:shock: :shock: :shock:
Sem že začeu šparat zato k na slikah je res stroj :lol:
Megane RS250 Cup Extreme Blue
Clio RS182 Cup Liquid Yellow
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr okt 19, 2005 9:24 pm

Tomcatter je napisal/-a:Hvala spyker. Ampak ce malo logicno pogledas, je vec moci nesmislno ce bojo hitrost elektronsko omejili


Več moči bi sicer prineslo tud nekoliko boljši pospešek in to nepotrebno dokazovanje pred tekmeci, je pa res da hitrost ostane enaka - omejena na 250 km/h. Seveda pa se ob odstranitvi te elektronske blokade tud končna hitrost poveča.

Sej bi bil že čas da se stvar umiri, kaj ti bo avto s 600KM, če v ovinkih popuši proti marsikateremu 200 konjskemu. Sploh takale ladja, ki ni namenjena podiranju rekordov na stezah :)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Sr okt 19, 2005 10:37 pm

Zadnje luči me spominjajo na SEAT ;). Drugače pa thumbs up.
 
Uporabniški avatar
superb
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne sep 04, 2005 12:04 pm

Napisal/-a superb Pe okt 21, 2005 10:13 pm

:vrum Nimam pripomb :shock: :shock: :shock:
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So okt 22, 2005 9:02 am

Spyker je napisal/-a:
Tomcatter je napisal/-a:Mene zanima kaksne bodo zmogljivosti tega avta proti S6?


GFC pravi tkole :?

The Audi S8 is equipped with a new V10 engine that capitalises on the expertise of the super sports car Lamborghini Gallardo. The 10-cylinder power unit develops 450 bhp of power and 540 Nm of torque from a swept volume of 5.2 litres. The torque value is achieved at as low an engine speed as 3,500 rpm. As on the Le Mans winning R8, the most successful racing car in the world, FSI petrol direct injection assures superior power output in the Audi S8. This luxury saloon sprints from 0 to 100 km/h in 5.1 seconds, and is electronically governed at 250 km/h.

Pričakoval sem več moči.


Nope.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So okt 22, 2005 9:04 am

Spyker je napisal/-a:
Tomcatter je napisal/-a:Hvala spyker. Ampak ce malo logicno pogledas, je vec moci nesmislno ce bojo hitrost elektronsko omejili


Več moči bi sicer prineslo tud nekoliko boljši pospešek in to nepotrebno dokazovanje pred tekmeci, je pa res da hitrost ostane enaka - omejena na 250 km/h. Seveda pa se ob odstranitvi te elektronske blokade tud končna hitrost poveča.

Sej bi bil že čas da se stvar umiri, kaj ti bo avto s 600KM, če v ovinkih popuši proti marsikateremu 200 konjskemu. Sploh takale ladja, ki ni namenjena podiranju rekordov na stezah :)


Rad bi videl, koliko avtomobilov ga ujame v ovinkih. Če ne štejemo Lotusov Exxige in Elise ter raznih podobnih lightweight variant, ne posebno veliko. Razni t.i. "športniki" tipa Golf GTI ter Civic, je ne odnesejo posebej dobro.
 
Uporabniški avatar
NOJ46
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So okt 22, 2005 9:35 am

Napisal/-a NOJ46 So okt 22, 2005 9:58 am

Lejte, to da bi emu novi s8 sam 450 konjeu ni možno! Zaka bi mel pa pol sploh še 6 litraša v prodaji? Ni pametne razlage! Poglejte sam mercedes: k so naredl prejšn 6l motor s 500 konji, je pršu vn 65 amg, 55 se z novim modelom ukinja k pridejo vn novi amg motorji! nov je tut 6 litraš! Tak de mau vrjetn de bo meu s8 sam 450 konjeu! rx-8 močnejša vrjanta je mela predn je vn pršla tut kao 250 konje, dans pa usi vemu de jih ma manj! Sam za primer! Pa še glede 65 amg! Nasrečo sm meu to čast de sm se kake tri mesce nazaj pelu s cl 65amg!Ptuj in okolica! Morm reč de je vožnja noro doživetje! Pospeški so za dol padit! bli smo štirje u avtu pa smo drag-al z maserati coupe-jem k res ni mel 'za burek'! t Navora ma tok da je sam občutek bolši kot naprimer v murcielagotu! Čez ovinke se pa tut da zelo hitro pelat! Zeeeelo hitro! In če gledaš teste angležu pa nemceu usi novinarji pravjo da je zadn pogon zakon pod enim pogojem: da ga obvladaš! Pr cl-u je tko de pr uklopleni elektroniki pr pounem gasu pr prehitevanju ritka nadzorovano zapleše! Brez elektronike nism probu! Je pa res da tut mercedes ni več to kar je biu! Isto se mu dogaja k bmw-ju! Namreč ta cl 65 amg ki ni poceni, je meu po 20 tisoč prevoženih popokane disk! Groza! Pa še moje mnenje, da bi lahko dal bolše gume gor! Dunlop 9000 so čist zanč!
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry So okt 22, 2005 10:32 am

PureTNT, koliko bi dejansko pokazal dynometer? 500?
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov