točno tak! bi se preprosto moral navadit kje je kej!
za to je treba kak teden, kar je načeloma p*zdin dim glede na dolžino uporabe avta, ko enkrat pluneš gomilo lastnega keša zanj. žal veliko novinarjev pozablja ta aspekt. se recimo spomnem, kak je leta 1987 g.Česenj kurcal ročico za odpiranje havbe na Axu, ki ni bila vidna z aviona, temveč je bila skrita za spodnjim robom armature. vse kar je blo treba nardit je blo preprosto stegnt roko pod volan in hebl ti je naravnost padel v roko! je pa res, da sem ga prvič, ko sem odpiral havbo iskal ene pol minute. ampak takega izliva gnoja na francoze si pa res ni zaslužu... al pa volan z eno samo prečko... sem se v GSu ni Axu tak navadu nanj, da sem mel pol hude probleme vozit švabota s štirimi prečkami... so se mi nonstop prsti haklali v njih

! pa recimo, ko se je pojavla Xantia s tisto ročo na armaturi pred sovoznikom... kaj vse so probali zagazit za njo... atlase, zemljevide, knjige, flaše... in na koncu ugotovili, da roča nima absolutno nobenega smisla ter, da se kej takega pr racionalnem in pedantnem nemcu že nebi moglo najt! pol, ko se je pa tak isti "one" znašu v Audiju A2 pa niti zuc...
se pa vseeno strinjam, da je tista gomila displejev v C4 preveč razmtana. vsej še kako funkcijo, parkirano na centralno konzolo bi lahko preselili na zgornji, centralni displej!
če zdej pustimo novinarsko pristranskost ob strani in se vrnemo k japanskemu dizajnu! sploh ne mislim, da je ves japonski dizajn slab! zdajšnji Accord mi je zelo lep avto! pa Subarujev Legacy tudi in še bi se jih našlo! pravim sam, da jih velikokrat odnese v en čuden futurizem, ki verjetno na kaki tokijski ulici zgleda hudo, meni pa ni preveč blizu. pa še nekej je značilno za tako oblikovanje; zelo hitro ga povozi cajt! pol pa čez kakih pet let zgledajo, ko.... ma tak, ko kake vesoljske ladje iz starih SF filmov... ko smo jih prvič gledali so sekali, par let kasneje pa zgledajo smešno in trapasto. temu jaz rečem "Blakeovih sedem" dizajn, sam me danes redko kdo razume
