Slide je napisal/-a:zadnji pogon ima v štartu oziroma pri pospeševanju načeloma občutno boljšo trakcijo kot sprednji pogon...samo v vednost
v štartu gotovo - brez primerne aerodinamike kasneje pa malce dvomim. Sicer pa ni biten pogon, kopal bo tako ali tako!V takšen avto pa itak ne sodi (več) zadnji pogon, že zaradi placa ki bi ga morali žrtvovati na račun pogona...to je mestni avto ne pa dirkalnik in močno močno dvomim tudi v tistih 120 konjev iz 0,9 litrskega mlinčka...kakšno ciljno skupino kupcev pa imajo? Podivjane mamice v centru Ljubljane

Zadnja leta v prejšnjem življenju je avto bil nekaj posebnega, imelo ga je ogromno mladeničev za norenje po cestah in avtocestah (navsezadnje je ne glede na brzino skoraj isti adrenalin

, če te premetava , trese , ušesa bolijo... Sem sam izkusil in je bilo prekleto res, sem rabil par ur, da si opomorem). Tudi kot tak je avto postal neke vrste legenda, ne samo kot mestni avto, zato je tak motor za obujanje legende kar nuja, ne pa preseravanje ali PR. Avto bo zdaj dosti varnejši, udobnejši, težji itd, zato morajo nekdanji izvor adrenalina kompenzirat s hitrostjo. Seveda pa bo imel tudi motorje za penzioniste in mamice.
Je pa lepo, da poskušajo hkrati obudit obe zelo različni plati legende.