Jorgi je napisal/-a:Še en avto, ki bo peljal mimo nas in ne bomo vedeli ali gre za 207, 307, 208, 308 int.... Zanimiv preobrat...Kar naenkrat so si vsi evropski avti znotraj znamke podobni kot jajce jajcu, medtem ko azijski (predvsem japonski) delajo popolnoma raznolike modele in jih tudi popolnoma oblikovno spremenijo v enem letu, dveh... Očitno je tisto desetletno obdobje azijske nedomišljije prešlo na evropski trg.
drugmirko je napisal/-a:bemtiboga, naj je odzunaj gravžast kolkr če (čeprav še dopuščam rahlo možnost, da bo v živo zgledal vsej znosno :P ) ...
drugmirko je napisal/-a:ampak, tale notranjost
super! čisto, minimalistično, kultivirano, brez dizajnerskih vratolomij pa še zmeraj prav nič dolgočasno in za povrh nepogrešljivo Peugeot! pa še direktna genetika na zdejšnji model sije iz nje, kljub temu, da mi zgleda veliko boljše od zdejšnje.... v bistvu zelo up calss proti zdejšnji!
Mojster Miha je napisal/-a:Jorgi je napisal/-a:Še en avto, ki bo peljal mimo nas in ne bomo vedeli ali gre za 207, 307, 208, 308 int.... Zanimiv preobrat...Kar naenkrat so si vsi evropski avti znotraj znamke podobni kot jajce jajcu, medtem ko azijski (predvsem japonski) delajo popolnoma raznolike modele in jih tudi popolnoma oblikovno spremenijo v enem letu, dveh... Očitno je tisto desetletno obdobje azijske nedomišljije prešlo na evropski trg.
Ne vem če bo držalo - poglej:YARIS-AURIS, pa recimo MAZDA3 - 6 ... in še bi se našlo - tudi recimo "face" so si podobne - recimo značilna oblika maske pri MAZDA-h
Tudi oblikovno se je recimo prejšnja generacija YARISA v veliki meri obdržala nespremenjena kr dolgo (1999-2005) - z rahlim facelift-om proti koncu "življenja" (2003)
LP
CERES je napisal/-a:Ja notranjost je res lepa sam kaj ko je to top oprema. Sej so vse (večina) armaturk lepe samo če imaš bogato opremo. Ampak na zunaj zgleda zadnji del čudn in upam da bo 3-vratna različica popolnoma drugače zgledala![]()
Lp
esem je napisal/-a: Notranjost je zelo lepa - a bolj zaradi dizajna oz oblike in postavitve elementov, tako da bo tudi pri slabče opremljenih različicah kul.
esem je napisal/-a:So pa pozabili na lcd, zgoraj je itak premajhen, spodaj (po radiom) bi bil pa tudi bolj majhen za navigacijo itd.
esem je napisal/-a:Se mi vedno bolj zdi, da hoče Peugeoz postati neka francoska alfa - ta dizajn, ostali novi bolj agresivni dizajni, podvozje 207 itd (in zraven neresno dodam še sodelovanje z BMW pri motorjih).
Joie de vivre! je napisal/-a:Peugeot je francoski VW, to se vidi po previdni zunanjosti in konzervativni notranjosti, meni ti avtomobili niso bili nikoli zanimivi. 207 in 308 imata audijevski koeficient podobnosti
The 308 Diesel Hybrid will take on the Toyota Prius and Honda Civic Hybrid with a quoted fuel economy of around 4.0L/100km, better than both Japanese Hybrids.
Of course CO2 emissions will be a selling point for the new 308, with Peugeot claiming a CO2 emission rating of 90g/km which is lower than the Toyota Prius at 104g/km and Honda Civic Hybrid at 109g/km. Obviously, the French have caught up! If the figures are close to the claimed mark, Peugeot’s 308 Hybrid will take out the title for the greenest car on the road.
The 308 Hybrid will be powered by a 1.6-litre turbodiesel plus an electric engine with a high-voltage battery pack. The 308 will also come equipped with Peugeot’s stop/start idle technology, which will put the engine to sleep at traffic lights (a technology that needs to be available in all city cars!).
The Pug will come standard with a semi-auto gearbox. There is also a setting for “all-electric-zero-emission” which will set the cars maximum speed to around 50km/hr and as the name suggest, the Peugeot will run entirely on the electric engine (hence no emissions).
The Hybrid Diesel is essentially not all that different to the Petrol variants from the Japanese. The 308 HDi recharges its batteries by recycling kinetic energy usually lost while braking.
The big question of course is how much will it cost?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov