Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Pe maj 25, 2007 10:46 am

lignage... bodi pozoren na stavek: ko bo peljal mimo nas...

Seveda je takole na statičnih slikah razlika vidna...problem je, ko nekaj švigne mimo tebe v parih sekundah... Takrat se tisti detajli, ki ločijo enega od drugega, izgubijo. Ali z drugimi besedami, ne en ne drug nimata vsak zase kot posamezen model zapomnljivega karakterja.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe maj 25, 2007 11:25 am

ja... v živo bo ziher boljše. in hvala bogu, notranjost končno zgleda mlo bolj "šik". pa tudi korektno narejena in iz spodobnih materialov.... vsej na sliki v tej top verziji :D

drugač pa..... nevem... najbolj mi je žal za bočno linijo. lako bi bla bolj elegantna. masko bi še preživu, če mi nebi delovala kot za kako številko prevelika. to, da ma rit potegnjeno malo bolj ven od zadnje šipe mu pa kvečjemu koristi....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Pe maj 25, 2007 11:54 am

spredi sta 207 in 308 skor identična (razen meglenk). Kkšn nepoznavalec avtov bi lako loču oba avta le tkrt, ko bi jih vidu od zadi. Priznam pa, da če bi mi dal kdo obe slike od strani (pa da bi prekril sprednji del in zadnji del), bi težko razloču, ker je kkšn.
Slika
 
bsheep
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Po maj 30, 2005 4:57 pm

Napisal/-a bsheep Pe maj 25, 2007 1:45 pm

Men je 308 velikk lepši kot 207 !!! Un grill spredn če je črn je res grdo sploh pa pr 207 , če je pa zadeva kromerana je pa to to! LEPOTA!

Nek sm zasledil da uleti na tržišče 8 junij al julij??? Kdo več ve?
Kdaj bo PIMP MY RIDE v sloveniji???
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe maj 25, 2007 6:21 pm

Če je kdo spregledal - spodnji rob maske je zelo ven potegnjen, skoraj kot kakšne pimp my ride oz spojler variante ali kot kakšen miniplug za sneg in robnike (na grozo lastnikov). Zdi se, kot da je še naprej od odbijača in kot da ima sploh daleč največ ven potegnjen rob od vseh velikoserijskih avtov. Tudi ob strani je spredaj precej drugačen (meglenke itd) od 207, tako da mislim, da z razločevanjem ne bo velikih težav, saj bosta 207 in 308 spredaj na oko delovala precej drugače, z drugimi povdarki. Bolj se nasploh bojim za zadnji del, ki že pri 207 deluje meni nekako neskladno, ravno zaradi ven potegnjenih odbijačev. Kao se hočejo ločit od ostalih - morda jim bodo številke dale celo prav. Tudi prostornost zadaj me skrbi. Tisti pokvečeni bok pri zaključku stranskih šip je pa, upam, samo posledica slabo opravljenega fotografskega dela oz izbora fotk.

V bistvu me, tudi zaradi panoramske šipe, zelo zanima, kako bo to zgledalo v živo od zunaj. Pričakujem neskladnosti, morda celo zanimive.
Vsekakor se pa strinjam z Lignage-om o velikem vplivu Italijanov na estetiko/eleganco francoskih avtov, še posebej Peugeotov.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe maj 25, 2007 11:07 pm

Vse te napake, esem, ki si jih opisal sem opazil tudi sam. Nekdo znotraj Peugeota je hudo hudo brez okusa. Dokler časa se ne bo začelo odražati na prodajnih številkah bo vse dobro. Sam človek resnično ne more verjeti, da nek proizvajalec iz ene generacije v drugo tako oblikovno pokvari nek avto. Sej mogoče bo res v resnici izgledalo bolje..., vendar sam v to resnično dvomim - tudi za 207 bi si lahko tako mislili, pa bi bilo narobe. Še nedolgo nazaj mi je ob prihodu novih Peugeotov jemalo sapo od vrhunske lepote, tokrat mi jo zaradi grdote. 207 ni oblikovno nekako posrečen avto, ampak tole je pa res kaplja čez rob.

Nisem si mogel kaj, da se nebi malo vtaknil v sam avto :oops:

Slika
Slika

Škoda ker (še) ne znam photoshopa, da bi lastne ideje o izgledu tristoosmice boljše uresničil :-P

lp, mm
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So maj 26, 2007 1:33 am

gornji je v redu - bi bil boljši od serijskega
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So maj 26, 2007 7:23 am

Meni se ne zdi bistveno drugačen od predhodnika - veliko detaljev je podobnih - največ sprememb je na "nosu" in "riti" - v slogu aktualnih hišnih "zapovedi". Ubrali so podobno taktiko kot pri 206-207.

Predvsem upam, da so si vzeli dovolj časa in zbrali dovolj energije, da so popravili glavne pomanjkljivosti predhodnika - slaba kakovost izdelave in materialov ter menjalnik-natančneje (slab, za dinamične voznike kr porazen) občutek (ohlapnost, dolgi hodi ... ) pri prestavljanju. Sicer bo edina edino svetla točka pri nakupu tega vozila 1,6 HDI agregat in (pričakovano) "mehko" podvozje (komur je pač všeč)


LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So maj 26, 2007 7:36 am

Jorgi je napisal/-a:Še en avto, ki bo peljal mimo nas in ne bomo vedeli ali gre za 207, 307, 208, 308 int.... Zanimiv preobrat...Kar naenkrat so si vsi evropski avti znotraj znamke podobni kot jajce jajcu, medtem ko azijski (predvsem japonski) delajo popolnoma raznolike modele in jih tudi popolnoma oblikovno spremenijo v enem letu, dveh... Očitno je tisto desetletno obdobje azijske nedomišljije prešlo na evropski trg.


Ne vem če bo držalo - poglej:YARIS-AURIS, pa recimo MAZDA3 - 6 ... in še bi se našlo - tudi recimo "face" so si podobne - recimo značilna oblika maske pri MAZDA-h

Tudi oblikovno se je recimo prejšnja generacija YARISA v veliki meri obdržala nespremenjena kr dolgo (1999-2005) - z rahlim facelift-om proti koncu "življenja" (2003)

LP
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To jun 05, 2007 9:13 pm

bemtiboga, naj je odzunaj gravžast kolkr če (čeprav še dopuščam rahlo možnost, da bo v živo zgledal vsej znosno :P ) ampak, tale notranjost 308ce mi je pa res dobra!

Slika


super! čisto, minimalistično, kultivirano, brez dizajnerskih vratolomij pa še zmeraj prav nič dolgočasno in za povrh nepogrešljivo Peugeot! pa še direktna genetika na zdejšnji model sije iz nje, kljub temu, da mi zgleda veliko boljše od zdejšnje.... v bistvu zelo up calss proti zdejšnji!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To jun 05, 2007 9:28 pm

drugmirko je napisal/-a:bemtiboga, naj je odzunaj gravžast kolkr če (čeprav še dopuščam rahlo možnost, da bo v živo zgledal vsej znosno :P ) ...


Mogoče bo pa res v kakšni pravi barvi izgledal vsaj znosno. Res bi si ta avto zaslužil drugačno in boljšo obliko.

drugmirko je napisal/-a:ampak, tale notranjost
super! čisto, minimalistično, kultivirano, brez dizajnerskih vratolomij pa še zmeraj prav nič dolgočasno in za povrh nepogrešljivo Peugeot! pa še direktna genetika na zdejšnji model sije iz nje, kljub temu, da mi zgleda veliko boljše od zdejšnje.... v bistvu zelo up calss proti zdejšnji!


Notranjost je pa res lepa... se strinjam.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES Sr jun 06, 2007 4:02 am

Ja notranjost je res lepa sam kaj ko je to top oprema. Sej so vse (večina) armaturk lepe samo če imaš bogato opremo. Ampak na zunaj zgleda zadnji del čudn in upam da bo 3-vratna različica popolnoma drugače zgledala :roll:


Lp
remember: it can always get worse!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jun 06, 2007 4:41 am

Notranjost je zelo lepa - a bolj zaradi dizajna oz oblike in postavitve elementov, tako da bo tudi pri slabče opremljenih različicah kul. Se mi vedno bolj zdi, da hoče Peugeoz postati neka francoska alfa - ta dizajn, ostali novi bolj agresivni dizajni, podvozje 207 itd (in zraven neresno dodam še sodelovanje z BMW pri motorjih).

So pa pozabili na LCD zaslon, zgoraj je itak premajhen, spodaj (po radiom) bi bil pa tudi bolj majhen za navigacijo itd.
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Sr jun 06, 2007 8:00 am

Mojster Miha je napisal/-a:
Jorgi je napisal/-a:Še en avto, ki bo peljal mimo nas in ne bomo vedeli ali gre za 207, 307, 208, 308 int.... Zanimiv preobrat...Kar naenkrat so si vsi evropski avti znotraj znamke podobni kot jajce jajcu, medtem ko azijski (predvsem japonski) delajo popolnoma raznolike modele in jih tudi popolnoma oblikovno spremenijo v enem letu, dveh... Očitno je tisto desetletno obdobje azijske nedomišljije prešlo na evropski trg.


Ne vem če bo držalo - poglej:YARIS-AURIS, pa recimo MAZDA3 - 6 ... in še bi se našlo - tudi recimo "face" so si podobne - recimo značilna oblika maske pri MAZDA-h

Tudi oblikovno se je recimo prejšnja generacija YARISA v veliki meri obdržala nespremenjena kr dolgo (1999-2005) - z rahlim facelift-om proti koncu "življenja" (2003)

LP


Ja na drugi strani pa imamo recimo Subarujevo Imprezo, Tribeco, Hondinega Accorda, Civica itn. Ter raznolikost med posameznimi modeli znotraj Honde, Subaruja, Mitsubishija, Suzukija itn. Sicer pa je za Toyoto že dolgo jasno, da podreja svoje oblikovalske ambicije evropskemu trgu. Jim morda zato še ni uspelo naresti oblikovalskega presežka? Pa reciva tako: procentualno gledano (glede na št. znamk in odstopanj) se ta trend j**c jajcu bolj manifestira pri evropskih znamkah.

Pa da ne bo spet tole čisti OT, še nekaj na konkretno temo :P :notrasnjost res ni napačna, meni osebno le tale po dotiku ponavadi zelo cheap "crom" nekako ne sede. Enostavno mi je moteč, še posebno, ko nanj posvetijo sončni žarki. Stvar okusa, meni žal tako "elegantno" kot plastična figurica na leseni kredenci. Morda mi bolj ustreza "slabša" oprema :P Še kakšna slikica?
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jun 06, 2007 8:34 am

Peugeot je francoski VW, to se vidi po previdni zunanjosti in konzervativni notranjosti, meni ti avtomobili niso bili nikoli zanimivi. 207 in 308 imata audijevski koeficient podobnosti in PSA bi Linjaža lahko zaposlil.

Videti P207 v živo je vseeno doživetje, na pogled po mojem mnenju ni bolj modernega "malčka".
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr jun 06, 2007 8:47 am

CERES je napisal/-a:Ja notranjost je res lepa sam kaj ko je to top oprema. Sej so vse (večina) armaturk lepe samo če imaš bogato opremo. Ampak na zunaj zgleda zadnji del čudn in upam da bo 3-vratna različica popolnoma drugače zgledala :roll:
Lp

esem je napisal/-a: Notranjost je zelo lepa - a bolj zaradi dizajna oz oblike in postavitve elementov, tako da bo tudi pri slabče opremljenih različicah kul.


mislim da ne bo, oziroma mislim, da je lepa točno zarad tega kar je naprisal esem!
fajn so nakloni, razporeditve, razmerja..... sicer pri vsemu skupej "luminij" na centralni konzoli res ni v škodo :P in če pomislim na tisto njihovo plastik-drvo iz 307ce mi grejo lasje pokonci! .... ampak vseeno, tudi najbolj plešaste različice si predstavljam s serijskim radiom, luknjo namesto CD changerja in knofi ventilacije namesto dvozonske klime! glede na celotno armaturo so to minorne spremembe. mislim, da bo veliko večjo spremembo notranjosti povzročila eventuelna zamenjava aluminija na centralni konzoli s čim drugim, kot pa jo bo nivo opreme.... še "hiška" ekrana board kompjuterja bo tudi pri najosnovnejši različici enakih dimenzij kot tale. sam ekranček bo bo najbrž drugačen in prikazoval bo drugačne, bolj skope informacije....

esem je napisal/-a:So pa pozabili na lcd, zgoraj je itak premajhen, spodaj (po radiom) bi bil pa tudi bolj majhen za navigacijo itd.


niso, niso.... tale slikica zgorej ni top oprema, ampak spada med sednje plešaste! top varianta je poslikana na prejšnji strani in pri njej iz armature ven prileze "potopni" LCD z vsaj 12 inči, če ne kej več! 8)

esem je napisal/-a:Se mi vedno bolj zdi, da hoče Peugeoz postati neka francoska alfa - ta dizajn, ostali novi bolj agresivni dizajni, podvozje 207 itd (in zraven neresno dodam še sodelovanje z BMW pri motorjih).

Joie de vivre! je napisal/-a:Peugeot je francoski VW, to se vidi po previdni zunanjosti in konzervativni notranjosti, meni ti avtomobili niso bili nikoli zanimivi. 207 in 308 imata audijevski koeficient podobnosti


hja, vid'te.... jaz sem pa zmerej mel občutek, da bi Pug rad bil francoski BMW.... :P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
mrož
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To sep 05, 2006 10:23 am

Napisal/-a mrož Sr jun 06, 2007 9:11 pm

Kaj mi pomaga ultra lepa notranjost, če komaj najdem luknjo ali poličko, kamor lahko odložim denarnico, telefon, ključe in še kakšno malenkost. In to je problem vseh novih modelov. Beda!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So jun 09, 2007 12:58 pm

Še nekaj podatkov o najbolj zanimivi novosti, ki jo bo prinesel 308 - prvi dizelski hibrid. Žal se še ne ve, kdaj pride ven (pred 2010 gotovo, morda že 2008) in koliko dražji bo.

The 308 Diesel Hybrid will take on the Toyota Prius and Honda Civic Hybrid with a quoted fuel economy of around 4.0L/100km, better than both Japanese Hybrids.

Of course CO2 emissions will be a selling point for the new 308, with Peugeot claiming a CO2 emission rating of 90g/km which is lower than the Toyota Prius at 104g/km and Honda Civic Hybrid at 109g/km. Obviously, the French have caught up! If the figures are close to the claimed mark, Peugeot’s 308 Hybrid will take out the title for the greenest car on the road.

The 308 Hybrid will be powered by a 1.6-litre turbodiesel plus an electric engine with a high-voltage battery pack. The 308 will also come equipped with Peugeot’s stop/start idle technology, which will put the engine to sleep at traffic lights (a technology that needs to be available in all city cars!).

The Pug will come standard with a semi-auto gearbox. There is also a setting for “all-electric-zero-emission” which will set the cars maximum speed to around 50km/hr and as the name suggest, the Peugeot will run entirely on the electric engine (hence no emissions).

The Hybrid Diesel is essentially not all that different to the Petrol variants from the Japanese. The 308 HDi recharges its batteries by recycling kinetic energy usually lost while braking.

The big question of course is how much will it cost?
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So jun 09, 2007 7:37 pm

V tej temni barvi pa kar precej boljše deluje...

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

lp, mm
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES So jun 09, 2007 7:50 pm

Ja temna mu paše :) Sam velikost felten je vsaj 18 col...in mislim da večina 308 ne bo imelo 17 ali 18 col platišča. No sej če pogledaš 307 zelo malo srečam da imajo 17 col gume imajo rad kape še. Ampak vem pa kdo jih vozi tko da je popolnoma razumljivo.

Ja zna biti lep ko bo stal pred nami v živo in imel 18 col gume pa kakšno bogato opremo. Bomo vidl ampak mislim da 3 - vratna bo še bolj "strupena" :)

p.s. kar se tiče oblike felten pa čista 10 8)

Lp
remember: it can always get worse!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov