Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne apr 24, 2005 12:51 pm

Pa še lepša je od ostalih dveh. Kakšno je pa kaj razmerje v ceni med temi tremi avti . Majo iste pakete opreme ?
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Ne apr 24, 2005 2:48 pm

Samotar je napisal/-a:Pa še lepša je od ostalih dveh. Kakšno je pa kaj razmerje v ceni med temi tremi avti . Majo iste pakete opreme ?


tole bo znal kakšen don zbrskat pa povedat :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Ne apr 24, 2005 4:44 pm

Jaoo, kaj dela Toyota :jao:
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
|pikec|
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Ne feb 20, 2005 3:30 pm

Napisal/-a |pikec| Ne apr 24, 2005 4:49 pm

sam res kaj pa delajo :roll: a je to kao naslednjik yarisa? ker pol so fajn zajebal..
 
Tinček
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: So jun 14, 2003 2:37 pm

Napisal/-a Tinček Ne apr 24, 2005 4:55 pm

To je tak čist mičken avto. Pomoje bo konkureru foxu pa twingotu. Števce ma dobre, take kot mercedesi.
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Ne apr 24, 2005 4:56 pm

Ni to yaris, to je še ena klasa nižje :)

Mislu sem pa predvsem na povezovanje z znamkami. Mislim, halooo, praktično najzanesljivejši proizvajalec se gre povezovat z najmanj?? Upam sam, da se bodo frnacozi nalezl česa od toyote, ne obratno :?
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
GOX
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To dec 21, 2004 10:11 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a GOX Ne apr 24, 2005 6:27 pm

Grdo :!:
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne apr 24, 2005 6:49 pm

Ja, meni je ta malček zelo všečen. Res je, vse tri bodo izdelovali na Češkem, točneje v Kolinu (Čehi so dali izjemne pogoje za vzpostavitev novih delovnih mest - mislim, da so jim celo dali zemljo zastonj....).

Glede razmerja cen med tremi, še ni prav dosti znano. Aygo naj bi imel v Italiji osnovno ceno med 9.000 in 10.000 €. Kar ni malo, ampak ga še vedno raje imam kot Smarta.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne apr 24, 2005 6:49 pm

evo vam :P ....

... Aygo (je meni sicer grd) deli 90% sestavnih delov z C1 in 107. delali ga bodo Slovaki, mislim da majo Francozi čez razvoj in dizel motorje, Japonci pa organizacijo proizvodnje na Slovaškem, ni pa nujno (sem že lep cajt nazaj bral, kaj naj bi kdo delal v tej španoviji, pa se ne spomnem več). Toyota bo mela tri variante Aygo, Aygo Plus in Aygo Sport cena pa se začne od (vsej za Nizozemsko) 9.995 evrov ali 6.800 funtov za GB.

če mene vprašate FUUUL preveč... avto je od Yarisa manjši za 20 cm in čeprav po prvih testih pravijo, da je impresivno narejen prostran iz voznikovega sedeža, da se za silo da sedet tudi zadaj... je praktično brez prtlažnika, nima recimo niti pomične zadnje klopi (kar bo glavni in cenejši VW Fox mel), okna na zadnjih vratih so fiksna oziroma na klipsno... tile trojčki bi po moje morali met ceno tam nekje od 1.5 do 1.8 MIO SIT ali do nekje 8-8.5k evrov. vsej pri nas, kjer ruralna okolica glih ne kliče po takem mestnem potrleku in je praktičnejše vzet Puntota al pa Getza. pa še cenejši so. v kakem Berlinu, Londonu al pa Parizu, pa ma taka škatlica že več smisla.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne apr 24, 2005 6:51 pm

he... don C... si vidu kaj je to simultano podajanje informacij :P ( sam ti najbrž sred pisanja posta nisi rabu ofspringa kopat :mrgreen: )
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Ne apr 24, 2005 6:55 pm

ne me za besedo drzat, ampak se mi zdi, da sme nekje videl info, da toyota ne bo imela 3vratnega modela :?
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Ne apr 24, 2005 6:58 pm

Em, 9k-10k € je Yaris, WTF jim ni jasn?? :?
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne apr 24, 2005 7:03 pm

Simultanost pa taka!!! Drugič, ko boš pisal, mi pošlji PM, da slučajno ne pišem že jaz :P

Tvoje informacije so zelo natančne, le podatek o kraju proizvodnje je definitivno napačen. 100% jih bodo delali v Kolinu na Češkem. Res so malo dragi, čeprav bomo morali počakati na prve teste, vožnje,...

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne apr 24, 2005 7:12 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Simultanost pa taka!!! Drugič, ko boš pisal, mi pošlji PM, da slučajno ne pišem že jaz :P

Tvoje informacije so zelo natančne, le podatek o kraju proizvodnje je definitivno napačen. 100% jih bodo delali v Kolinu na Češkem. Res so malo dragi, čeprav bomo morali počakati na prve teste, vožnje,...

LP,
don CONSIGLIO



nima veze, od viška nigdar ne boli glava :) .

maš pa prav za Kolin. ne vem zakaj se je meni v eprom zapeklo, da je na slovaškem...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Ne apr 24, 2005 8:41 pm

Malo zgodovine: Delo/Na kolesih, Sob 13.04.2002
Mini avto iz Kolina
Predsednika avtomobilskih družb PSA (Peugeot in Citroën) in Toyota, Jean Martin Folz in Fudžio Čo, sta ob navzočnosti češkega premiera Miloša Zemana v četrtek simbolično zasadila lopati v zemljo na obrobju mesta Kolin v bližini Prage, kjer bo zrasla njuna skupna super sodobna avtomobilska tovarna. V njej bodo začeli leta 2005 skupaj izdelovati mini avtomobil, ki bo manjši od najmanjših modelov, ki jih imata obe znamki trenutno v svoji evropski ponudbi.
re za skupno naložbo v vrednosti 1,5 milijarde evrov, katerim je bilo dodanih še približno 58 milijonov dolarjev spodbud češke države. Kot rečeno, bodo v povsem novi tovarni (mešana družba se imenuje Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech TPCA) – neposredno bo zaposlovala 3000 ljudi, posrednih delovnih mest pa bo približno 10 tisoč – leta 2005 začeli izdelovati mini avtomobile, ki bodo nosili znamko Toyota (100.000 na leto) ter Peugeot in Citroën (skupaj 200.000). O zunanji podobi in o tem, koliko bo razlik pri posamezni znamki, odločitev za zdaj še ni sprejeta, je pa jasno, da bo vozilce s štirimi sedeži, ki bo dolgo nekaj malega več kot tri metre, poganjal bodisi litrski trivaljni bencinski motor (izdelovali ga bodo v Toyotinem novem obratu za proizvodnjo agregatov na Poljskem) bodisi 1,4-litrski turbodizelski motor HDi (neposredno vbrizgavanje po sistemu skupnega voda), ki bo prihajal iz ene od francoskih tovarn PSA. Avtomobil bo tako manjši od citroëna saxo, peugeota 106 in toyote yaris, ki so trenutno najmanjši modeli obeh proizvajalcev v Evropi. Toyota naj bi skrbela predvsem za postavitev in delovanje samega obrata, PSA pa za nabavo sestavnih delov. Podjetji sta o skupni tovarni začeli razmišljati leta 2000, odločitev pa je padla predvsem po opravljeni analizi, po kateri naj bi imel segment t. i. mini avtomobilov (kot npr. fiat seicento) leta 2005 v 22 evropskih državah skupni letni trg 1,2 milijona vozil. Razlogi za takšno rast naj bi bili v vedno večjem številu prebivalcev v mestih in v dejstvu, da so mnogi dosedanji majhni avtomobili v novih različicah (npr. volkswagen polo, ford fiesta) precej zrasli in te vloge pravzaprav nimajo več.
Začetek gradnje nove avtomobilske tovarne v Kolinu ima več pomenov. Po eni strani potrjuje dejstvo, da Češka ostaja eno najpomembnejših središč avtomobilske industrije v srednji Evropi. Potem ko je Volkswagen dejansko prevzel Škodo, si je prav območje Kolina močno prizadevalo, da bi dobilo tudi novo tovarno bavarskega BMW-ja za bodočo serijo 1, ki pa jo bodo zaradi domnevnih političnih interesov zgradili v Leipzigu v Nemčiji. S prihodom Francozov in Japoncev je Češka dobila sveže potrdilo o svoji naložbni privlačnosti, je pa znano, da si tamkajšnje oblati zelo želijo tudi bodočo tovarno korejskega Hyundaia, ki resno razmišlja o tovrstni naložbi v Evropi.
Vsaj delno simbolni pomen ima tudi sodelovanje francoske in japonske družbe. Gre za podjetji, ki sta v nasprotju z nekaterimi evropskimi in japonskimi tekmeci v zadnjih letih tržno in poslovno izjemno uspešni. PSA dosega v Evropi izjemno rast, to velja za Peugeot in Citroën. Toyoti, ki je prav tako zelo dobičkonosna, gre sicer tržno najbolje na Japonskem in v ZDA, a se kot edina japonska družba v zadnjih letih resneje ukvarja z evropskim avtomobilskim okusom (yaris, corolla, sodobni dizelski motorji). PSA proda nekako štiri milijone in Toyota šest milijonov vozil na leto, različni finančni analitiki pa so ju v nedavnem valu globalizacije, združevanja in prevzemov svarili, da bosta na dolgi rok težko ostali popolnoma neodvisni. To se je še posebej nanašalo na francosko podjetje, a je njegov predsednik Folz večkrat dejal, da v avtomobilski industriji za uspeh niso vedno potrebne poroke in kapitalske združitve, temveč so lahko zelo koristna omejena tehnična sodelovanja. Podobnega prepričanja je bil prvi mož Toyote Čo in zdaj sta oba prav na ta način stopila skupaj.
Gašper Boncelj
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Ne apr 24, 2005 8:51 pm

drugmirko je napisal/-a: ... v kakem Berlinu, Londonu al pa Parizu, pa ma taka škatlica že več smisla...


ja, lep dokaz za to je smart. Medtem, ko so pri nas zeeelo redki, se jih samo po npr. Rimu - no ja, italjani so tako in tako nori na take male pezdece - podi sem in tja kar okoli 10 000 (podatek, star cca 2 leti).
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne apr 24, 2005 9:02 pm

Vi trije bojo mel, kukr vidm, VIsa ventilacijo.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Ne apr 24, 2005 9:09 pm

Samotar je napisal/-a:Vsi trije bojo mel, kukr vidm, Visa ventilacijo.


Yes, meni je to prišlo najprej na misel. Visa še vedno živi!

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
vrba
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr mar 03, 2004 2:42 pm

Napisal/-a vrba Če jun 02, 2005 10:27 am

Danes zjutraj smo malo stestirali novi Citroen C1. Vec o tem:
http://www.citroen-pla.net/portal/index ... 5430#15430
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Če jun 02, 2005 10:33 am

Zanimivo.
The MAN
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov