Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
zlode
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Po mar 06, 2006 4:26 pm

Napisal/-a zlode Pe jul 20, 2007 12:29 pm

ma dj pejte drkat na želva pron al pa neki!

otroc! kolko folka ma tle veyrona sami profiči neki :? :shock:
 
AntiAudiLeague
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne jul 01, 2007 3:02 pm

Napisal/-a AntiAudiLeague Ne jul 22, 2007 2:42 pm

partty, cash...

Ne se sekirat. Lokalni A.com know-it-all -i (navsezadnje so povabljeni v tovarno bugatti, in imajo prijatelja, ki ima prijatelja, ki ima ...... in je rekel....) vam nebodo pustili do svojega mnenja in se vam bodo posmehovali zaradi VASEGA "neznanja"

no pa pejmo:

-vrpasljiva kvaliteta:

1. jst tut mislim da je to ostanek nekega lepila/kita whatever AMPAK vseeno v takem buticnem avtomobilu sramota.

2. Vrata se niso odprla. To bi blo tut tezko si izmislit ker je to videlo vsaj ene 5000 ljudi je posneto poslikano Itd. Se enkrat sramota

Gremo po vrsti. Zakaj sramota? ker se avtom kot je maybach, Rolls, bugatti (brez VW) ipd. to ne dogaja. Vsaj ne po 4ih ali manj letih.


-Citatov ne bom dajal, ampak spet je bil zaradi pomankanja znanja in argumentov izbruh debilizma v smislu: " komentiraj ko ga bos mel....". Upam da ne rabim razlagat zakaj je to debilizem.


-Potem pride pa zabvni del. Prvo se malo neznanja v stilu:

Vse lepo in prav samo tukaj je problem, da na čez 1000 konj navita Supra ne bo zdržala več kot en drag race, potem bo pa en teden razstavljena v delavnici, kjer bodo zamenjali skoraj cel avto, samo zato, da bo zdržala naslednje pov milje Wink "Ni problem" narediti avta, z 1000 konji (no ja Razz ) , problem je narediti avto s 1000 konji, ki je primeren za nekoga, ki ga nebo cele tedne popravljal, da se bo lahko čez vikend vozil Smile


To ti ves kot dejstvo? al si bil v predelovalnici JUN-a, MINE-sa ipd.? al mas prjatla k ma prjatla k mu je on povedal???? Kot vem ta vas super duper Bugatti zmore samo 10 minut izkoriscat te svoje "neverjetne performanse", medtem ko to za npr. skyline niti priblizno ne velja. Ampak dobro tebi oprostimo ker si greenhorn.

-Potem pride se malo zaljenja (seveda nesankcioniranega) v smilsu:

budalo si, druzga ne morem rect. zakaj bos pa ze sam ugotovu k bos dost zrastu...


:shock: :shock: :shock: Moderatorji? Aja, tocno, sej ni na va VAS zulj stopil.

Ah ah partty saj vemo da si ljubitelj korejskih vozil(da, vozil in ne avtomobilov) zato se ne vtikuj preveč v avto, ki ga lahko samo vikaš in nič drugega. Pa prosim ne s takimi primerjavami o Skylineih in Suprah, ker tu si pokazal svoje (ne)znanje.

Hja, bil sem tko zlobn v postu kukr je bil on. Šit ane.


Šit ane. On je bil zloben do avta. Ti si zalil direktno njega. In vse lastnike korejskih avtomobilov na tem forumu. Šit ane. Cakam tvoj veleumni odgovor in dokaz da nimam prav.


-In potem se glavni argument:

partty me na hajduka spominja--> skyline pa supra Laughing


ccc partty pa cash.. Padla sta na dno dna tega foruma ce se vas z njim primerja. Resno. Sramota. HAHAHA d****. Pa vsi vemo da je skyline z 900 konji samo za en drag race.
 
AntiAudiLeague
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne jul 01, 2007 3:02 pm

Napisal/-a AntiAudiLeague Ne jul 22, 2007 3:10 pm

Na uradni bugattijevi strani stalno pisejo o veyronu v prihodnjiku. Se vedno ni v redni proizvodnji al je neazurirana stran? Fani, kako je s tem?

Ze med razvojem so bile zamude gromozanske, sedaj je pa ze par let od tega. Avto bo resno zastarel preden bom zazivel oz preden ga bojo kupci dobili?

Aja, pa zakaj se vedno ponujajo eb110? letnik tega bugattija je 91. Mislijo da res znajo bit toliko pred casom?

Dobivam obcutek da so kot firma zelo znackastega znacaja in pri njih igra glavno vlogo predvsem marketing. Se mi ne zdi da so nevemkako inovativni ali tehnolosko napredni.

Edinstvena in v resnici verjetno precej poceni prilika za vw da se malo potegne iz holcerskega plebejstva (lamborghini isto)?

Ne vem ce mu uspeva lih. V moji knjigi ne no. Limat masine skupaj in dajat miljonske cene? Nevem no, mogoce je pa svet ze res tako razvraten da cena pomeni vse.

Jasno je, da si je vw naredil veliko vec stroskov kot dobicka s tem avtom. Naj si ne naredi se sramote. :lol:
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Ne jul 22, 2007 3:31 pm

AntiAudiLeague, veyrona pač ne more primerjati s suprami in skylinei. Kaj tuki ni jasno :D Sploh nimajo skupnih točk, da bi jih primerjal :D
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Ne jul 22, 2007 3:50 pm

Mislim, da je ta tema padla pod mejo okusnega...
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Ne jul 22, 2007 3:59 pm

ja jst tud..... če ne poznate kaj je poanta avtomobila kot je veyron je brezveze sploh kaj pisat.... aja pa večina odgovorov je na ravni 13 letnikov......
Slika
 
AntiAudiLeague
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne jul 01, 2007 3:02 pm

Napisal/-a AntiAudiLeague Ne jul 22, 2007 8:41 pm

....Ok ima ČEZ 1000KM, pa kaj kupiš Skylinerja ali Supro in ga še bolj naviješ, pa plačaš 10xmanj...


Govora je bilo o 1000 konjih, in o dosezku ali ne-dosezku v tem aspektu... Kdo govori o primerljivosti na drugih podrocjih? A nam lahko napises od kje si ti razbral, da ne vemo kaksna je ideja veyrona. Ocitno vemo se bolje, ker vemo da izolacijska pena/lepilo/kit al karkoli ze je, na takem avtu s tako ceno ne sme bit tako nemarno namazana. Zgleda ne-miljon evrov pa recte kar hocete. aja, pa vrata je tut dobr ce se odpirajo.

Kot vedno boste zamenjali tok debate zameglili dejstva o katerih se pogovarjamo komentirali besede ki sploh niso bile izgovorjene in kot vedno ispadli pametn(njakovic)i.

.....never ending stooooooryyyyyy.... la lallalalaalalaaaaaaaaaaa......
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne jul 22, 2007 9:34 pm

da lahko samo 10 min izkorišča 1000 km??
bedarija- je pa res, da lahko samo 10 min vozi na 400 km/h- zaradi gum pa prdvsem bencina ;)- pač nima 500 l rezervar ;)
lp
 
Volvo-s60
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 23, 2005 7:31 pm

Napisal/-a Volvo-s60 Ne jul 22, 2007 9:40 pm

No vidš torej je res samo 10 min.....praksa, sej teorija je pa drugo :twisted:
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne jul 22, 2007 9:48 pm

Volvo-s60 je napisal/-a:No vidš torej je res samo 10 min.....praksa, sej teorija je pa drugo :twisted:

Ne, ni res da samo "10 minut izkorisca te svoje "neverjetne performanse"" Lahko jih dlje. Cifre o katerih govoriš so pa enake v teoriji in v praksi ;)
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Ne jul 22, 2007 10:49 pm

noben veyron ne bo nikoli stal na dirkalni stezi, noben veyron se ne bo nikoli vozil več kot 20 minut v svojem življenju 400km/h. to je luksuzi avto, kateremu so poleg prestiža in ostalih dodatkov rejting zviševali s pomočjo tehničnih podatkov. ne vem kaj je tu za razumet. imaš na računu dovoljšno vsoto in si kupiš avto, ki ima najvišjo serijsko izmerjeno končno hitrost za osebne avtomobile in 1001KM. kdor ga kupi, bo prevozil mogoče 100km na leto. za dirkanje in izživljanje si bo pa kupil bmw m5 oz kaj drugega.da pa veyron ni nek hud športinik pričajo že vse težave, ki jih je vw imel pri samem konsturianju in voznih lastnosti, ki so bile v prvi generaciji prototipa katastrofalne. stvari, ki pa jih pišete tu gor, so pa obžalovanja vredne, saj namesto da bi meli eno pametno debato pa butate ven stvari. samo da se nekaj napiše, namest da bi kej pametnega delali.
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne jul 22, 2007 11:18 pm

ka je pa za tebe pol športnik?yugo s 55 konji pa porezani fedri?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic To jul 24, 2007 10:48 am

Ni mi dalo mira, pa se vseeno oglasam...zadnji posti so res pod nivojem...veyron je eksota, sicer slabo narejena, je pa se vedno eksota...osebno nimam nic prti njemu, avto za nedeljsko voznjo...da ima lastnik mega balls 1001kg :P ...kar se pa tice perfomasnov, bi reko takole, po prebranih nic koliko testih...ocenah strokovnajkov, in oceni enga najvecja navdusenca eksot Jay Leno-ta...ki je vozo ze prenekatri avto, je povedal tole...ce se hoces vozit ravno si kupi veyrona, ce pa se bos vozil po ovikih pa si kupi eno eksoto od ferrari ja, porsche ja, itd...kjer ni vsa igra v konjih, potrebno je te konje spravit na cesto in jih tamo obdrzati...kar pa pri veyron ni tako, casovno so avti z pol majn konji hitrejsi po progi kot tale nerodni proizvod vw...spominja me na american muscle, vendar tokrat je to euro muscle :-P

podobno zgodbo so povedali japonski kritiki, ki zelo priznavajo evro trg...

p.s. brez zamer...tole je pobrano iz ostalih forumov...razlicnih testov nekaj pa je osebnega... ;) avta dobesedno nemarama, to je moje mnenje...kar so ga sami konji in nic kaj drugega...da bi se peljal vec kot 400km/h grem raje na letalo... :D
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo To jul 24, 2007 11:39 am

ne bom pameten ampak sem tud jst gledal razne filme o tem avtomobilu in teste kako se obnaša avto na cesti in kako prenaša to moč na asfalt,tle sploh ni dvoma o pomankljivosti avto je zverina,dobenih težav ni več,kajti vse napake so odstranili,zato je tudi v proizvodnjo šel z 2letoma zamude,pač to je avto,ki si ga mi tle gor ne moremo privoščiti in kar pišemo potem ene neumnosti da ne moreš ga tiščat,da ne spravi vse moči na asfalt pa kaj vam je ljudje avto ima ceno 1.250.000eur ko ga kupiš ti po nekaj mesecih cena naraste torej pridobiš nha ceni in ne obratno,potem zanimiv podatek iz 400km/h na uro pa do 0km/h se avto ustavi manj kot v desetih sekundah do 300 pa n13s da o dinamiki sploh ne izgubljam besed verjemite s tem avtom se da pošteno dirkat ampak z zelo globoko denarnico..... ;)
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P To jul 24, 2007 11:47 am

Da dodam tole k bigturbovem postu... Kolikor se spomnim je v enem testu o zaviranju 100-0 zmagal prav veyron. Edini konkurent je bila ultima GTR, sam tist avto ma manj kot tono, tako da ni čudno.

Pa še tole mi je bilo zanimivo, ko so ga testirali pri top gear, ko je james may povedal da se pri 407kmh ne trese avto nič bolj, kot pri 100kmh, za razliko od raznih enzotov, pri katerih imaš pri končni hitrosti (ki je dosti nižja) občutek, kot da bo začel ravno razpadat. (Možno da ni ravno tako rekel, ampak nekaj v tem stilu)
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo To jul 24, 2007 4:16 pm

Pavel_P je napisal/-a:Da dodam tole k bigturbovem postu... Kolikor se spomnim je v enem testu o zaviranju 100-0 zmagal prav veyron. Edini konkurent je bila ultima GTR, sam tist avto ma manj kot tono, tako da ni čudno.

Pa še tole mi je bilo zanimivo, ko so ga testirali pri top gear, ko je james may povedal da se pri 407kmh ne trese avto nič bolj, kot pri 100kmh, za razliko od raznih enzotov, pri katerih imaš pri končni hitrosti (ki je dosti nižja) občutek, kot da bo začel ravno razpadat. (Možno da ni ravno tako rekel, ampak nekaj v tem stilu)





ja točno tako ta avto je superšportnik in ga je čez vse hvale recimo avto lahko deluje recimo samo z eno turbino z dvema koker hočeš in avto je narejen za dirkanje za več kot5 deset minut halo....toliko denarja pa da bi imel to slabost ja u fazi razvijanja je imel te težave ker so se turbine drastično segrevale,nato so vgradiki zelo zmogljiv hladilnik,ki deluje 102procenta.........ferrarije bmw M to ne morš primerjat z buggatijem mu še do pete ne sežejo,ne po voznih lastnostih,ne u legi,da ne zgubljam besed....... :D
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica To jul 24, 2007 4:38 pm

Dr Thomas Bscher, the Bugatti president, said:
“This car is a technical achievement of the highest order. Veyron shows the world our technological capabilities. It is a car to make us proud. There is nothing else on the road that compares. It is not a race car, though it will do a fabulous lap time at Le Mans, yet it is as comfortable as a Bentley, and you can do the shopping in it.
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 To jul 24, 2007 9:26 pm

juhica je napisal/-a:Dr Thomas Bscher, the Bugatti president, said:
“This car is a technical achievement of the highest order. Veyron shows the world our technological capabilities. It is a car to make us proud. There is nothing else on the road that compares. It is not a race car, though it will do a fabulous lap time at Le Mans, yet it is as comfortable as a Bentley, and you can do the shopping in it.


kar sem tudi sam napisal...pa so rekli, da nimam prav
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
sebek 206
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Ne mar 04, 2007 3:39 pm
Kraj: Koroška

Napisal/-a sebek 206 To jul 24, 2007 9:49 pm

evo tu je en link.....
res leti......

http://www.youtube.com/watch?v=WShY1ObPvhQ

Če je kdo že vidu, se opravičujem, se mi res ni dalo cele teme brat.....

LP
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 To jul 24, 2007 11:54 pm

Nordschleife excluding GP track, 20.6 kms:
This is the ultimate fast cars' list:

5:57 -Nick Heidfeld BMW Sauber F1.06 (Unofficial Lap Record)
6:11.13 - Stefan Bellof, Porsche 956 pole-position for 1983 1000 km Nürburgring
6:49 - BMW M3-GTR(race version), ~470PS/1100kg, Hans-Joachim Stuck
6:55* - 178.699 km/h - Radical SR8, 360 PS/650 kg, Michael Vergers (sep,28 05)
7:12* - 173.600 km/h - Radical SR3 Turbo, 320 PS/500 kg (test drive 07/03) (*mfr.)
7:28 - 166.652 km/h - Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, Walther Roehrl, (Autobild 07/04)
7:32* - 164.071 km/h – Pagani Zonda F, 650 PS/ 1230 kg, (*mfr.)
7:34 - 163.586 km/h - Koenigsegg CCR, 806 PS/1418 kg, Horst von Saurma (sport auto), oct,17-18 05
7:36 - 162.631 km/h - Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, factory test driver Walther Röhrl (02)
7.39* - 161.575 km/h - Porsche 997 GT3, 415 PS/1395 kg, *mfr. (quote sport auto 05/06)
7:40 - 161.217 km/h – Bugatti 16/4 Veyron, 1001 PS/1980 kg (Wheels magazine Australia, 12/05)
7:40 - 161.217 km/h - Mercedes Benz SLR McLaren, Klaus Ludwig (AutoBild 07/04)
7:40 - 161.217 km/h - Porsche 997 Turbo, 480 PS/ ??? kg, Michelin Cup Sport tyres (Motortrend)
7:42* - 160.519 km/h – Ford GT, 550 PS/ 1521 kg (*as indicated by Octane magazine, 11/05)
7:42.9 - 160.207 km/h - Corvette Z06, 500 PS/1319 kg, Jan Magnusen, (Sporbilen, jun,26 05),
7:43 - 160.173 km/h - Porsche 996 GT3 RS, factory test driver Walter Roehrl (MOTOR magazine)
7:43.5 - 160,000 km/h - Lamborghini Murcielago (Autocar magazine 02)
....
...
..

Not bad za 2 toni težko "kravo". :)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov