Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus Po dec 24, 2007 3:41 pm

rhino je napisal/-a:Če pa misliš da števila 1,2 in 3 pomenijo številko prestave pa se motiš...

Najbrž res misli tako, glede na to da nam hoče svoj prav dokazati s sliko. Razen če bo nalepil kakšno shemo menjalnika. :roll:

Še en samooklicani strokovnjak na forumu ... glede na to, da vem kdo je de_tomaso ... se mi ne zdi prav nič čudno, da so izgubili licenco za peugeot servis. :twisted:
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po dec 24, 2007 5:38 pm

Fant če sem jaz upravljal del stečajnega postopka še to ne pomeni, da sme imel kaj s stečajem. Po drugi strani pa ker dobro poznam svoje delodajalce mislim, da ne bo nič narobe, če s tabo delim razloge za zaprtje.

Pač nekdo, ki ima 50+ podjetji in ki mu peugeot servis v letni bilanci pomeni okoli 1% prihodkov, ne pusti toliko stiskanja od uvoznika kot tisti, ki so preživetveno odvisni od takšne dejavnosti. Ima luksuz da neha dejavnost in se ne sekira ;) Kar se je v primeru podjetja, ki g aimaš v mislih tudi zgodilo.


Ker me pa ti tako poznaš kot trdiš in se osebno malce spravljaš name, pa bi lahko jaz kaj navrgel nazaj. Da raje preden se spravljaš na kogarkoli, potuj kdaj dalje kot poleti do Hrvaške in morda kdaj izjemoma do Avstrije, poskusi kdaj redno zaslužit 3000+ € in tudi preberi kdaj kaj razen doktor romanov in FHMov. Če so potovanja predraga pač stopi do najbljžje knjižnjice. Vse v veri, da si boš s tem razširil obzorje, kar ti zagotovo ne bo škodilo. Kot drugo pa mi prosim v ZS napiši kdaj sva midva kaj poslovala (če sva kar močno dvomim), da sem se ti tako zameril?


Dopuščam, da se motim glede menjalnika, čeprav sem skoraj prepričan da imam prav, saj sem na začetku skoraj vsakič po vžigu štel prestave do tistih 65 dovoljenih milj in pa tudi ko sem poskusil nekajkrat sam prestavljat s tistim menjalnikom je šlo pač smao po tistih treh napisanih številkah in torej, če bi tudi bil 5 stopenjski je pa dejstvo, da ročno dovoli pretikat samo v 3 prestave. Ampak pri celotnem avtu to ne igra toliko vloge, kot zelo slaba kvaliteta materialov, slaba sestavljenost notranjosti, pri cabriu zelo slaba streha, ki pri hitrostih okoli 60 milj na uro postaja kot balon in pa najbolj opazno zvijanje karoserije pri vsem kar ni avtocesta. Nadaljeval bi lahko s škripanjem vsega v notranjosti, ko greš čez pločnik in tako dalje.


Pa ni stvar v tem, da bil mustang v popolnoma vsem slab. Samo pač ni dorasel povprečnim evropskim avtomobilom v stvareh, ki sem jih napisal. Kakšnim tekmecem ala Porsche Boxster, BMW Z4 pa ne seže niti do kolen.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr dec 26, 2007 1:30 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Fant če sem jaz upravljal del stečajnega postopka še to ne pomeni, da sme imel kaj s stečajem. Po drugi strani pa ker dobro poznam svoje delodajalce mislim, da ne bo nič narobe, če s tabo delim razloge za zaprtje.

Pač nekdo, ki ima 50+ podjetji in ki mu peugeot servis v letni bilanci pomeni okoli 1% prihodkov, ne pusti toliko stiskanja od uvoznika kot tisti, ki so preživetveno odvisni od takšne dejavnosti. Ima luksuz da neha dejavnost in se ne sekira ;) Kar se je v primeru podjetja, ki g aimaš v mislih tudi zgodilo.


Ker me pa ti tako poznaš kot trdiš in se osebno malce spravljaš name, pa bi lahko jaz kaj navrgel nazaj. Da raje preden se spravljaš na kogarkoli, potuj kdaj dalje kot poleti do Hrvaške in morda kdaj izjemoma do Avstrije, poskusi kdaj redno zaslužit 3000+ € in tudi preberi kdaj kaj razen doktor romanov in FHMov. Če so potovanja predraga pač stopi do najbljžje knjižnjice. Vse v veri, da si boš s tem razširil obzorje, kar ti zagotovo ne bo škodilo. Kot drugo pa mi prosim v ZS napiši kdaj sva midva kaj poslovala (če sva kar močno dvomim), da sem se ti tako zameril?


Dopuščam, da se motim glede menjalnika, čeprav sem skoraj prepričan da imam prav, saj sem na začetku skoraj vsakič po vžigu štel prestave do tistih 65 dovoljenih milj in pa tudi ko sem poskusil nekajkrat sam prestavljat s tistim menjalnikom je šlo pač smao po tistih treh napisanih številkah in torej, če bi tudi bil 5 stopenjski je pa dejstvo, da ročno dovoli pretikat samo v 3 prestave. Ampak pri celotnem avtu to ne igra toliko vloge, kot zelo slaba kvaliteta materialov, slaba sestavljenost notranjosti, pri cabriu zelo slaba streha, ki pri hitrostih okoli 60 milj na uro postaja kot balon in pa najbolj opazno zvijanje karoserije pri vsem kar ni avtocesta. Nadaljeval bi lahko s škripanjem vsega v notranjosti, ko greš čez pločnik in tako dalje.


Pa ni stvar v tem, da bil mustang v popolnoma vsem slab. Samo pač ni dorasel povprečnim evropskim avtomobilom v stvareh, ki sem jih napisal. Kakšnim tekmecem ala Porsche Boxster, BMW Z4 pa ne seže niti do kolen.


Seveda da jim ne seže do kolen, saj je 2x-3x cenejši... Mater si tumpast.

Če bi bil to nemški menjalnik, bi najbrž imel shemo PRND4321. Američani teh blokad ne uporabljajo, njim so bistveni PRND, mogoče še kdaj low prestava, zato boš pri njih tudi pri večstopenjskih menjalnikih (5, 6 brzin) lahko videl samo PRND21 ali PRND2L. Ta Mustang je 100% imel 5 brzin, čeprav si ti občutil samo 3. Pri teh novejših menjalnikih včasih sploh nič ne čutiš in misliš, da avto sploh še ni prestavil, pa je v bistvu že.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr dec 26, 2007 2:54 pm

Ok, da drugače napišem. Shema je bila PRND321, ampak to je le del vsega kar sem želel napisat.

Mustang je cenejši, ampak ni na ravni niti Fiata stilo in kot tak zame ne opravičuje svoje cene.

Sploh pa ko smo pri cenah:

Mustang Cabrio GT: 30600$
BMW Z4 roadster: 36400$
TT Cabrio: 36800$
350Z Cabrio: 35000$

In zdaj me naj kdo prepriča, da je teh cirka 6000$ lahko opravičilo za izdelavo v ligi Fiata Stilo in čričke povsod po notranjosti, da do voznih lastnosti in kakšne porabe sploh ne pridemo. Tudi, da kao supercar ne gre preko 200km/h zame pove dovolj.

Pač moje mnenje je, da zame to ni dovolj veliko opravičilo. Ker pa ste vsi ostali na forumu očitno imeli z mustangi drugačne izkušnje kot jaz, imate normalno pravico, do svojega mnenja, ki ste si ga ustravili.

@Joie: še enkrat, katerega mustang si že ti vozil, da si si ustvaril tako pozitivno mnenje?
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr dec 26, 2007 3:03 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Ok, da drugače napišem. Shema je bila PRND321, ampak to je le del vsega kar sem želel napisat.

Mustang je cenejši, ampak ni na ravni niti Fiata stilo in kot tak zame ne opravičuje svoje cene.

Sploh pa ko smo pri cenah:

Mustang Cabrio GT: 30600$
BMW Z4 roadster: 36400$
TT Cabrio: 36800$
350Z Cabrio: 35000$

In zdaj me naj kdo prepriča, da je teh cirka 6000$ lahko opravičilo za izdelavo v ligi Fiata Stilo in čričke povsod po notranjosti, da do voznih lastnosti in kakšne porabe sploh ne pridemo. Tudi, da kao supercar ne gre preko 200km/h zame pove dovolj.

Pač moje mnenje je, da zame to ni dovolj veliko opravičilo. Ker pa ste vsi ostali na forumu očitno imeli z mustangi drugačne izkušnje kot jaz, imate normalno pravico, do svojega mnenja, ki ste si ga ustravili.

@Joie: še enkrat, katerega mustang si že ti vozil, da si si ustvaril tako pozitivno mnenje?


Nisem ga vozil. Če imam na voljo V8 za 30.000 dolarjev, na drugi strani pa nemške 4 cilindre za celo četrtino več denarja, ne potrebujem nobene testne vožnje. Velika moč za majhno ceno je zgodovinsko poslanstvo Mustanga, očitno slabo poznaš avtom. zgodovino.

Če je imel PRND321, je imel najmanj 4 brzine. V "3" ti šalta do tretje, v "D" ti potem šalta najmanj do 4., ni tako? :roll: Če bi imel po tvoje 3 brzine, bi bila kulisa PRND21.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr dec 26, 2007 3:14 pm

Morda imaš prav glede menjalnika, ker odkrito sedaj res po vsem tem ne bi več upal tiščat roke v ogenj. D je kako drive popolna avtomatika, 123 pa cifre za ročno pretikanje. Ostali avtomobili, ki sem jih doslej vozil so imeli običajno koliso PDNR54321, Medtem ko je imel Mustang PDNR321 in sem pač zato in po prestavljanju predvideval, da ima 3 prestave. In ker pač povsod piše, da za doplačilo lahko izbiraš med 5 stopenjskim avtomatikom ali pa manualcem.

In ja zame je pač BMWjev R6 motor v Z4 takoj vreden več kot V8 v Mustangu. Hvala bogu, da smo različni. Čeprav priznam pa takoj, da dokler nisem mustanga vozil sem bil prepričan v popolnoma isto kot je sedaj Joie. Da je V8 za vsako ceno boljši kot evropski mali motorji. Sedaj vem zakoj so dražji.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr dec 26, 2007 4:09 pm

PRND54321? Še nikoli videl kaj takega. Dokler ni bilo tiptronikov, so bili največ PRND4321 (5-brzinski MB, BMW).

1234 itd. niso cifre za ročno pretikanje! To pomeni samo blokado do izbrane prestave. Če boš dal ročico na 2, ti bo menjalnik šaltal samo do 2. brzine, v 3 ti bo šaltal od 1. do 3., v D pa ti bo šaltal med vsemi brzinami.

Glej, jasno da je Z4 tehnološko superioren avto. Vendar Mustang to noče biti in tudi njegovi kupci tega ne rabijo. Oni hočejo samo V8 za ceno VW Golfa in tu je Mustang praktično brez konkurence.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr dec 26, 2007 4:52 pm

Kulisa, ki sem jo napisal je iz Mitsubišijevega Galanta, ki sem ga tudi veliko vozil po ZDA.

Vendar Mustang to noče biti in tudi njegovi kupci tega ne rabijo. Oni hočejo samo V8 za ceno VW Golfa in tu je Mustang praktično brez konkurence.


S tem se popolnoma strinjam, še vedno pa to ne podira mojega mnenja, da Mustang ni bog ve kako dober avto. Ker v končni fazi se na svetu prodaja ogromno stvari, ki niso vredne pet deci tople vode, pa so vseeno v tem kar se prodajajo kao najboljše. Tipičen primer je literatura ali časopisi. Česa se proda več, rumenih tabloidov ali znanstvenih publikacij?

Pa ne bomo zdaj po tej logiki začeli hvalit recimo Novo, ker je najboljši rumeni časopis in hkrati začeli govorit, da je boljša od recimo Sciencemag-a, ker ponuja za svojo ceno več papirja in ker njeni kupci tako nočejo brati novih znastvenih odkritij.

Meni pač kriteriji neumnih množic niso blizu in zato ne berem Nove pa tako enako tudi nad Mustangom nisem bil navdušen.

Prevedeno po moje: Mustang je morda res najcenejši V8, ampak še vedno je napram praktično vsem evropskim avtom po strandardih izdelave navadna kanta. Ko samo malo primerjaš recimo Mustanga že z novim Bravotom vidiš, da ni primerjave, če pa greš pri evropskih avtomobilih malo višje pa tako ni več za govorit. In to noben V8 ne odtehta, ki razen zvočnega efekta in blazne porabe tako spet nima nič za pokazat. Ali pač dober občutek voznika, ko V8 motorju pri 200km/h zmanjka sape in gredo mimo Golfi TDIji, da pa oni vseeno ne vozijo ameriške mišice.

Vsakomur svoje.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Sr dec 26, 2007 5:48 pm

:pray: :jao: :pray: :jao: :pray: :jao:
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
hitri005
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne feb 18, 2007 12:50 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a hitri005 Sr dec 26, 2007 5:53 pm

lep avto sam baje se ga pri nas neda homologirati in registrati zaradi prevelikih emisij kukr je bilo slišano :? enako vela za mustanga nevem kire serije :roll:
VW avto use ostalo so samo vozila
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr dec 26, 2007 6:17 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Kulisa, ki sem jo napisal je iz Mitsubišijevega Galanta, ki sem ga tudi veliko vozil po ZDA.


Ni šans, taka kulisa menjalnika ne obstaja. Prvič galant nima 6-stopenjskega menjalnika, drugič pa ob prihodu 6-stopenjskih menjalnikov ni bilo več takšnih kulis, ampak samo še PRND+-
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus Sr dec 26, 2007 10:14 pm

hitri005 je napisal/-a:lep avto sam baje se ga pri nas neda homologirati in registrati zaradi prevelikih emisij kukr je bilo slišano :? enako vela za mustanga nevem kire serije :roll:

V Ameriki so dosti strožji zakoni glede emisij kot pri nas.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr dec 26, 2007 11:39 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Kulisa, ki sem jo napisal je iz Mitsubišijevega Galanta, ki sem ga tudi veliko vozil po ZDA.


Ni šans, taka kulisa menjalnika ne obstaja. Prvič galant nima 6-stopenjskega menjalnika, drugič pa ob prihodu 6-stopenjskih menjalnikov ni bilo več takšnih kulis, ampak samo še PRND+-


Ti vidiš v mojem napisanem še kaj drugega kot kulise menjalnikov??
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če dec 27, 2007 11:24 am

De_Tomaso je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Kulisa, ki sem jo napisal je iz Mitsubišijevega Galanta, ki sem ga tudi veliko vozil po ZDA.


Ni šans, taka kulisa menjalnika ne obstaja. Prvič galant nima 6-stopenjskega menjalnika, drugič pa ob prihodu 6-stopenjskih menjalnikov ni bilo več takšnih kulis, ampak samo še PRND+-


Ti vidiš v mojem napisanem še kaj drugega kot kulise menjalnikov??


Vidim samo, da imaš veliko domišljije :lol:
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Če dec 27, 2007 12:21 pm

f.taunus je napisal/-a:
hitri005 je napisal/-a:lep avto sam baje se ga pri nas neda homologirati in registrati zaradi prevelikih emisij kukr je bilo slišano :? enako vela za mustanga nevem kire serije :roll:

V Ameriki so dosti strožji zakoni glede emisij kot pri nas.


to pade predvsem na kalifornijo, velika vecina ostalih drzav v USA ima bistveno nizje okoljske standarde.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če dec 27, 2007 10:27 pm

Joie če je to edino kar vidiš, potem ti zagotovo pripada del nebeškega kraljestva. Saj veš kako gre tisti verz: "blagor ubogim na...., saj njih je..."
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če dec 27, 2007 11:14 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Joie če je to edino kar vidiš, potem ti zagotovo pripada del nebeškega kraljestva. Saj veš kako gre tisti verz: "blagor ubogim na...., saj njih je..."


Ja pišuka, najprej nakladaš kot otrok o tem da ima novi Mustang 3 brzine, nato naenkrat Galant 6 brzin in da si videl kuliso, ki na svetu ne obstaja, zdaj pa si stisnjen v kot in žališ moderatorja? Ob takih bučah tudi kulisa menjalnika postane pomembna...

Si kot moj sošolec v OŠ, ki nas je vztrajno prepričeval, da ima njegov oče v kozolcu parkiranega Macka. Če si se mu posmehnil, te je mahnil na gobec. Da nisi ti Miha K.?

Skratka, zaradi žaljenja fašeš opozorilo.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Pe dec 28, 2007 3:46 am

Nisem mislil žalit in kot vidiš iz mojih prejšnjih posto sem sam vseeno še vedno prepričan o vsem kar sem napisal o mustangu in njegovem menjalniku, glede galanta pa res nisem prepričan, ker se enostavna ne spomnim. Ni pustil niti toliko vtisa name, da bi si karkoli zapomnil, razen tega, da je bil dokaj ekonomičen avto.

Če pa dobim opomin samo zaradi tega, ker sem razočaran, da v mojih postih ne vidiš drugega kot menjalniških kulis pa me lahko mirno tudi banaš in ne bom razočaran. Ker potem je razlika med mano in tabo samo v moderatorstvu in bi pri obrnjenih vlogah dobil ti opomin za tisti post o moji domišliji. Ker v končni fazi jaz pišem o doživetjih, ti pa o svojem mnenju iz prebranega in slišanega. Pa tukaj postavimo tezo kdo piše po domišliji ;)

TI si se osredotočil na menjalnik, ko sem jaz hotel dopovedati kakšen je mustang kot celota, ko ocenjujemo avtomobile. In če si to spregledal, kot se je po tvojih zadnjih dveh postih dalo sklepati, sem pač napisal stavek, ki te je morda užalil.

Poglej širšo sliko tistega kar sem napisal in sem dosegel tisto kar sem želel. Uvideti moje mnenje, ki zagotovo zate ni pomembno, je pa ustvarjeno po lastnih izkušnjeh in ne po člankih iz revij.

Kakorkoli, stojim za tistim kar sem napisal glede Mustanga, kar pač sodi v to temo. Morda nudi veliko za svojo ceno, ker ima V8 motor, je pa vseeno pri večini ostalih kriterijev mnogo slabši kot večina evropskih avtomobilov nižjega srednjega razreda.

In pač ne sprejemam menj ljudi, ki nikoli niso sedeli v njem. Naj si misli o tem kdorkoli karkoli.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe dec 28, 2007 9:06 am

Rekel si mi "Blagor ubogim na ...", to je žalitev, zato si opozorilo 100% zaslužiš.
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Pe dec 28, 2007 9:26 am

De_Tomaso je napisal/-a:Nisem mislil žalit in kot vidiš iz mojih prejšnjih posto sem sam vseeno še vedno prepričan o vsem kar sem napisal o mustangu in njegovem menjalniku, glede galanta pa res nisem prepričan, ker se enostavna ne spomnim. Ni pustil niti toliko vtisa name, da bi si karkoli zapomnil, razen tega, da je bil dokaj ekonomičen avto.

Če pa dobim opomin samo zaradi tega, ker sem razočaran, da v mojih postih ne vidiš drugega kot menjalniških kulis pa me lahko mirno tudi banaš in ne bom razočaran. Ker potem je razlika med mano in tabo samo v moderatorstvu in bi pri obrnjenih vlogah dobil ti opomin za tisti post o moji domišliji. Ker v končni fazi jaz pišem o doživetjih, ti pa o svojem mnenju iz prebranega in slišanega. Pa tukaj postavimo tezo kdo piše po domišliji ;)

TI si se osredotočil na menjalnik, ko sem jaz hotel dopovedati kakšen je mustang kot celota, ko ocenjujemo avtomobile. In če si to spregledal, kot se je po tvojih zadnjih dveh postih dalo sklepati, sem pač napisal stavek, ki te je morda užalil.

Poglej širšo sliko tistega kar sem napisal in sem dosegel tisto kar sem želel. Uvideti moje mnenje, ki zagotovo zate ni pomembno, je pa ustvarjeno po lastnih izkušnjeh in ne po člankih iz revij.

Kakorkoli, stojim za tistim kar sem napisal glede Mustanga, kar pač sodi v to temo. Morda nudi veliko za svojo ceno, ker ima V8 motor, je pa vseeno pri večini ostalih kriterijev mnogo slabši kot večina evropskih avtomobilov nižjega srednjega razreda.

In pač ne sprejemam menj ljudi, ki nikoli niso sedeli v njem. Naj si misli o tem kdorkoli karkoli.




Bolj kot berem tvoje strokovne komentarje o Mustangu, bolj mi je jasno (pa vecini clanov foruma tudi, kar razberem iz zapisov...), da nisi nikoli vozil Mustanga, avto ti gre na zivce, da je joj!

Ce ti ni vsec, ti pac ni vsec in pika. Mogoce bos spremenil mnenje, ko bos enkrat ZARES v ZDA (ne le s prstom po zemljevidu) in ZARES sedel v pravem V8 GT-ju z rocnim 5-stopenjskim menjalnikom. In to v noven modelu od l.2005 dalje in ne kaksni stari skatli.

Mustang GT ni najboljsi avto, tega ne trdi nihce, je pa zelo veliko sportnega avta za relativno majhen denar. Vzdrzevanje je poceni, kvari se ne (vsaj moj...), rezervni deli so poceni, V8 motor nezahteven za vzdrzevanje in poraba ob normalni voznji dokaj zmerna.

LP iz Chicaga!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov