


PureTNT je napisal/-a:BMW Motorsport je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:swifthead je napisal/-a:matr teli Porscheji ubijalsko pospešijejo, če tk gledaš ma tale Turbo do sto 3.7s kar je za o.o5s slabje od Enzota, pa ce pogledas razliko v konjih in pa to da je Enzo lažji, si rečeš da boš s tem 911 skoraj vedno lahko dosegel isti pospešek (DSG automatik + 4wd), medtem k pri Enzotu se j**eš da ne skurš sklopke ali pa zaostaneš!!!
vse skupaj pa še 5X ceneje kot Enzo, in bolj uporabno!!!
ce tk gledas bo tanov GT2 strah in trepet Ferrarijase že veselim
LP
Bolj kot pospešek 0-100 km/h je pri teh vozilih relevanten pospešek 0-200 oz. 100-200 km/h ter celo 0-300 km/h. Pri pospeševanju do prvih 100 km/h igrata veliko vlogo predvsem teža in oprijem, medtem ko se prave motorne sposobnosti pokažejo šele pri pospešku nad 100 km/h, ko je faktor oprijema že manjši. Za informacijo, 996TT X50 (paket 450 KM) je v Motor Trendu recimo dosegel pospešek 0-100 km/h v 3.6 sekunde, čeprav ga je potem Enzo pri pospeševanju do 200 prehitel za ca. sekundo in pol.
Ne smeš pozabt da ma Enzo enkrat več cilindrov in posledično tut mal več navora avtomatsko, to je tut razlog zakaj ga do 200 prehiti.. Ko bo dsg mu tut navor ne bo pomagu najbrž.
Ne, ne. Primerjavo sem postavil kot namenski prikaz absurdnosti teh meritev. Avtomobil za 140.000 EUR dosega enake rezultate kot avtomobil za 700.000 EUR. Relevantnost meritev se prične šele nad 100 km/h.
Drugače pa so zunaj že uradne slike in podatki. Kot sem napovedal, 12 sekund do 200 km/h.
Lp
INFINITI je napisal/-a:Porsche ima adremo "privilegiranih" kupcev in stalnih strank, ki dobijo takšen preview pred kakršno koli predstavitvijo in je pač eden od teh tipov slikal preview-prospekt.
Se spomnim, da je za Nissan Z isto taka zadeva letela naokoli.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov