Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Če sep 28, 2006 5:07 pm

V8 FSI z 420 konji, 4.6s do 100km/h, top speed 301 Km/h
No sej to pa že tak al tak vse veste :P

Jst sm čist navdušen komi čakam da ga vidim :woohoo
Priponke
audi R8_17.jpg
audi R8_3.jpg
audi R8_4.jpg
audi R8_5.jpg
audi R8_2.jpg
audi R8_1.jpg
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Če sep 28, 2006 5:11 pm

Na TEM LINKU najdete še dva posnetka, na enem se lepo sliši motor.

Pa še par slikic
Priponke
audi R8_6.jpg
audi R8_7.jpg
audi R8_8.jpg
audi R8_9.jpg
audi R8_10.jpg
audi R8_11.jpg
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če sep 28, 2006 8:44 pm

Avto je res lep :tomidelej:

Še par slikc:

Slika

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Če sep 28, 2006 8:55 pm

Res zelo lep avto! Tile pa res vejo kaj je avto! Posebej notranjost mi je všeč! ;)
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
Partyzan
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To nov 08, 2005 9:41 pm
Kraj: okolica Lj

Napisal/-a Partyzan Če sep 28, 2006 9:01 pm

Men so pa reže za zajem zraka ful prevelike, posebej na zadku vozila. Ful mi je pa ušeč sredinska konzola.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Če sep 28, 2006 9:21 pm

Evo še link na Audijevo uradno stran. Zanimiva predstavitev

Link: Audi R8 online special

:DDD :DDD :bow
Slika
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Pe sep 29, 2006 9:04 am

Tale predsatavitev je pa adijo :bow Nisem bral nazaj, sam zanima me, koliko bo okvirna cena? :bow :bow :bow Je pa najlepši! Tm v oni predstavitvi sem ga dal v barvo phantom black. Une velike reže pol ful lepo izpadejo. HUDO LEPO... :oops:
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe sep 29, 2006 11:13 am

ghostrider: omenjeno...

Sh3bO je napisal/-a:Cena bo 104.400 evrov. To pomeni v naših iztekajočih se sitih med 30 in 35 mio.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
mcyeri
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Sr sep 27, 2006 1:21 pm
Kraj: Paradise City

Napisal/-a mcyeri Pe sep 29, 2006 11:28 am

Sam mal...Ta avto je že vni? Če pa ni, po pa kdaj pride?
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Pe sep 29, 2006 11:48 am

Samo eno stvar bi omenil. Ali se samo meni zdi ali Alfa in Audi ratujeta nekakšna rivala? Modeli so si direktna konkurenca in zelo podobni po zasnovi. Npr. 159 - A4, Brera - TT, 8c - R8 itd. Verjetno bodo 169 in A6 novi spet v zelo podobnem stanju, spider verzije itd.

V bistvu ne smetm teme, me pa nekako zanima, ce ima se kdo podobn obcutek, ker to zna biti zanimivo. Dost ljudi se zmer misli, da sta Alfa in BMW rivala, ampak ce pogledamo glede na izdelke, to ze dolgo ni tko.

P.S.: Ce se bo pa iz tega zacelo pickasto pickenje s strani glupih, pa se nej vse to brise, pa bo problem resen. :)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe sep 29, 2006 2:44 pm

Dejch je napisal/-a:Samo eno stvar bi omenil. Ali se samo meni zdi ali Alfa in Audi ratujeta nekakšna rivala? Modeli so si direktna konkurenca in zelo podobni po zasnovi. Npr. 159 - A4, Brera - TT, 8c - R8 itd. Verjetno bodo 169 in A6 novi spet v zelo podobnem stanju, spider verzije itd.

V bistvu ne smetm teme, me pa nekako zanima, ce ima se kdo podobn obcutek, ker to zna biti zanimivo. Dost ljudi se zmer misli, da sta Alfa in BMW rivala, ampak ce pogledamo glede na izdelke, to ze dolgo ni tko.

P.S.: Ce se bo pa iz tega zacelo pickasto pickenje s strani glupih, pa se nej vse to brise, pa bo problem resen. :)


Se meni tudi tako zdi...pa še oba sta lepa za popizdit :)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe sep 29, 2006 5:48 pm

nekaj o rokih, motorju, menjalniku in več o opremi

AUDI presents the Top model R8 on that Paris cars salon. Starting from that the 28.9. The price of 104.400 euro a orderable all-wheel-driven sportsman with that 420 HP strong V8-FSI-Aggregat becomes however only in the 1. Half-year 2007 to the new owners roll.

And this first distance could bring the aluminum racer with maximally 301 km/h behind itself. In addition, after a short appearance of 4.6 seconds accurately 100 things stand on the Tacho. The 4,2-Liter makes a maximum torque available of 430 Nm between 4.500 and 6.000/min. - the maximum achievement lines up with 7.800 routes, the maximum number of revolutions lies when 8.250 revolutions.
Two transmissions are available
Two transmissions are available: a manual six-gear shift or optionally the sequential transmission AUDI R Tronic. This version is served either over the Joystick in the center console or over the switching jacks at the steering wheel. “SHIFTs by wire” - technology is to make short switching times possible. Additionally a mechanism mode is selectable.

Also optically the AUDI can not deny its family affiliation and its sporty genes. He stands broadly and bullig on the road, with strongly issued wheel housings, which are already nearly part of the front apron. There serienmässig18-Zoll-Räder is in the six-spoke Design with tires of sizes 235/40 in front and up to 285/35 in the back resident - as option 19-Zoll-Rädern stands to the selection. Narrow LED headlights flank the AUDI-typical grill with lamella units. The front hood inward curved and outlined lets the view move toward windshield, of where from itself the passenger space stretches in Coupémanier over the heads of the two passengers. Excitingly also the side view, with which the Schwellerlinie widens to the rear into the lateral air intakes. This Sideblades is co-ordinated with the basic colour. Briefly and knackig the tail. Familiar AUDI elements give a homeland also here to the viewer. The lamella optics of the front is reflected underneath the tail lamps again, a narrow automatically driving out spoiler lip terminates the wide transparent hood at the lower end.
Xenon light and leather in series
On altogether 1.90 meters width with 4.43 m and 1.25 meters height offers the R8 with a wheel base engine inserted of 2.65 meters place for passengers and along behind it.

All information of the engine gathers in the driver-oriented cockpit. Round instruments in the AUDI Style, a sport steering wheel flattened down as well as the center console with Navi, audio and climatic price increase form the job of the pilot, who - just as the copilot - on standard leathers/Alcantara Sportsitzen thront. When desired the seats are also completely referred with leather. As alternative the R8 can be equipped also with bowl seats, which were developed particularly by the Quattro GmbH. Behind the seats larger bags - AUDI promises even the volume of two Golfbags - can be accommodated; the front Gepäckabteil seizes 100 litres.

For individualizing the Interieurs stand numerous equipment variants and applications in piano lacquer optics or carbon to the selection.

To the standard of the AUDI R8 belong besides xenon plus light, rear lights and day headlight in LED technology, radio with filter tariff screen, theft alarm system and leather /Alcantara Interieur. The special equipment: A sound system of fear for & Olufsen with 465 Watts and twelve loudspeakers, an a park system with back driving camera as well as radio navigation system plus large color monjitor and MMI keyboard.
Zadnjič spremenil esem, dne Pe sep 29, 2006 9:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Pe sep 29, 2006 7:21 pm

Dejch je napisal/-a:Samo eno stvar bi omenil. Ali se samo meni zdi ali Alfa in Audi ratujeta nekakšna rivala? Modeli so si direktna konkurenca in zelo podobni po zasnovi. Npr. 159 - A4, Brera - TT, 8c - R8 itd. Verjetno bodo 169 in A6 novi spet v zelo podobnem stanju, spider verzije itd.

V bistvu ne smetm teme, me pa nekako zanima, ce ima se kdo podobn obcutek, ker to zna biti zanimivo. Dost ljudi se zmer misli, da sta Alfa in BMW rivala, ampak ce pogledamo glede na izdelke, to ze dolgo ni tko.

P.S.: Ce se bo pa iz tega zacelo pickasto pickenje s strani glupih, pa se nej vse to brise, pa bo problem resen. :)


Čisto isto sem si mislil ko sem videl performance od 8c. :!:

OffT: kaj a Brera naj bi bla coupe al hatchback?? -ker ga primerjaš z TTjem :?:
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Pe sep 29, 2006 9:25 pm

Ja coupe je, tko kokr TT. Kaksn HB. :)
 
Uporabniški avatar
Partyzan
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To nov 08, 2005 9:41 pm
Kraj: okolica Lj

Napisal/-a Partyzan Pe sep 29, 2006 9:29 pm

8C konkurenca R8 :roll:
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Pe sep 29, 2006 9:34 pm

Kdo bi si pred 20timi leti mislil kaj bo ratalo iz Audija.


No nov R8 je tehnološko že kar poseben avtomobil, vseeno pa ni pretirano lep. Vsekakor mu manjka prefinjenosti, saj je s tolikimi dodatki kar malo kičast.


Kar se pa primerjave Alfa vs Audi tiče p asam nisme mnenja, da gre za posebna rivala, saj so filozofije kar precej različne in si tovarni razen pri Breri in TTju ne skačeta v zelje.


159 je novejša kot A4 in ima pač normalno prednost, ko bo novi A4 bo ap to seveda obratno.

8C je pa kot prvo 50% dražji, 200kg lažji in ima kar precej močnejši motor.



Bo pa znal R8 postati izjemno zanimiv, če bo dobil V10.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter So sep 30, 2006 9:07 pm

De_Tomaso je napisal/-a:No nov R8 je tehnološko že kar poseben avtomobil, vseeno pa ni pretirano lep. Vsekakor mu manjka prefinjenosti, saj je s tolikimi dodatki kar malo kičast.


Kakor za koga, meni osebno ni lepšega športnika ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso So sep 30, 2006 9:13 pm

Tomcatter je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:No nov R8 je tehnološko že kar poseben avtomobil, vseeno pa ni pretirano lep. Vsekakor mu manjka prefinjenosti, saj je s tolikimi dodatki kar malo kičast.


Kakor za koga, meni osebno ni lepšega športnika ;)


Ja okusi so različni. Je pa vsekakor pretežak. Sem šele sedaj videl, da sem se prej pri primerjavi med 8C in R8 zmotil, saj je 8C kar 300kg lažja kot R8 in ne 200 kot sem napisal.



Je pa za 100k€ težko dobiti boljši avtomobil kot je R8 in tukaj je super zadel nišo. Če bi bil samo 30000€ dražji že ne bi bil konkurenčen.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ So sep 30, 2006 11:15 pm

men osebno je to nov sanski avto k mi je ubitacno lep....

De_Tomaso sam audi je ze pred 20leti zelo lepo tehnolosko napredovov in vemo kake novinitete je use sprobal in uveljavu....
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter So sep 30, 2006 11:27 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Ja okusi so različni. Je pa vsekakor pretežak. Sem šele sedaj videl, da sem se prej pri primerjavi med 8C in R8 zmotil, saj je 8C kar 300kg lažja kot R8 in ne 200 kot sem napisal.

Je pa za 100k€ težko dobiti boljši avtomobil kot je R8 in tukaj je super zadel nišo. Če bi bil samo 30000€ dražji že ne bi bil konkurenčen.


Po mojem je bolš da počakamo na V10 motor, ker ne sam da je težji, ampak ima tudi manj moči.
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov