Dejch je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:Mnogi facelifti spominjajo na lep obraz, v katerega je nekdo ustrelil s šibrovko...
Diskretni facelifti so zame najboljša rešitev, dober primer je denimo novi Megane ali C3.
LP,
Joie
Ta je pa bla kisla ni kaj... Ravno taki FL so en drek vredni, ker so ponavadi rezultat primankovanja idej, ravno to delajo najbolje Nemci in Japonci. In da so se se Francozi spravl to delat je vec al manj sramotno. Lep prikaz FL je 156, zelo spremenjen obraz a obenem se lepsi, lep primer je tudi bil 406 itd. Jaz takim spremembam sploh ne recem spremembe, ampak ziv nateg brez kakrsnegakoli truda in en cel marketing za ovce, kot npr. Mazda 6, cela tako ali tako prekopirana, pol pa da pokazejo se celo skledo neizvirnosti naredijo "FL".
Primer 156 je precej diskreten facelift, ki pa je naredil čudež. Proporci so ostali, kakor tudi poglavitne poteze maske, le veliko bolj poudarjene so. zame je to diskreten in posrečen facelift.
Če smo že pri nategih, je zame veliko večji nateg velik facelift, saj se pod pretvezo novega avtomobila prodaja "star" model.
Če je design dober, ga ni treba faceliftati. Tak primer so nekatere generacije Golfov, ki so do konca zdržale skoraj brez vizualnih sprememb (denimo III in IV).
Šolski primer neumnega facelifta je Kia magentis:


Bog pomagaj...
Naprej, privlačnemu Sebringu so l. 2004 vso skladnost zgolj s tem, da so žarometov dodali "podočnjake":


Samo zato, da bi ga lahko prodajali kot model 2005.
Ne vem no, jaz sem pri tem za učinkovito diskretnost...
Pa oprostite za off-topic.
LP,
Joie