
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
SpeedyRS je napisal/-a:Še en dokaz, da ima Renault najbolj varne avte na tržišču.
5 zvezdic pri 80 km/h
EuroNCAP razbija avtomobile pri 64 km/h, kjer že praktično vsak drugi zadosti varnostnim zahtevam in dobi pet zvezdic. Kaj pa se zgodi pri višjih hitrostih?
Besedilo: Ožbej Brezovnik Foto: ADAC
Nemški ADAC je izvedel poskusno trčenje pri 80 km/h in dobil presenetljive rezultate. Za uničenje so vzeli kar Renaultovo Laguno in kot so ugotovili, se pri samo 16 km/h več na ogrodje avtomobila prenese 50 % energije več, česar pa cone, predvidene za absorbiranje energije, ne prenesejo več. Test je pokazal, da je prsni del voznika zadel v volan kljub uporabi varnostnih blazin in pasov, zmečkani del pa je potisnil armaturko naravnost v voznikova kolena. Sovoznik jo je odnesel bolje, saj je mehka Renaultova plastika delno absorbirala lutkino glavo, ki je udarila v armaturko kljub pasu in varnostni blazini.
Skupila jo je tudi lutka otroka na zadnjem sedežu, v glavnem zaradi sile, s katero je bila potisnjena ob varnostne pasove. In to vse pri avtomobilu, ki je že drugo generacijo dobil 5 zvezdic. ADAC priporoča, da je treba v čim več vozil namestiti vso aktivno varnost, od ESP do zavornih pripomočkov in s tem zmanjšati hitrost, ko je trk neizbežen. Dodatno ojačevanje karoserije za višje hitrosti ne pride v poštev, saj bi se povečali proizvodni stroški in stroški goriva.
Psepi je napisal/-a:SpeedyRS je napisal/-a:Še en dokaz, da ima Renault najbolj varne avte na tržišču.
Tko je ne...5 zvezdic pri 80 km/h
EuroNCAP razbija avtomobile pri 64 km/h, kjer že praktično vsak drugi zadosti varnostnim zahtevam in dobi pet zvezdic. Kaj pa se zgodi pri višjih hitrostih?
Besedilo: Ožbej Brezovnik Foto: ADAC
Nemški ADAC je izvedel poskusno trčenje pri 80 km/h in dobil presenetljive rezultate. Za uničenje so vzeli kar Renaultovo Laguno in kot so ugotovili, se pri samo 16 km/h več na ogrodje avtomobila prenese 50 % energije več, česar pa cone, predvidene za absorbiranje energije, ne prenesejo več. Test je pokazal, da je prsni del voznika zadel v volan kljub uporabi varnostnih blazin in pasov, zmečkani del pa je potisnil armaturko naravnost v voznikova kolena. Sovoznik jo je odnesel bolje, saj je mehka Renaultova plastika delno absorbirala lutkino glavo, ki je udarila v armaturko kljub pasu in varnostni blazini.
Skupila jo je tudi lutka otroka na zadnjem sedežu, v glavnem zaradi sile, s katero je bila potisnjena ob varnostne pasove. In to vse pri avtomobilu, ki je že drugo generacijo dobil 5 zvezdic. ADAC priporoča, da je treba v čim več vozil namestiti vso aktivno varnost, od ESP do zavornih pripomočkov in s tem zmanjšati hitrost, ko je trk neizbežen. Dodatno ojačevanje karoserije za višje hitrosti ne pride v poštev, saj bi se povečali proizvodni stroški in stroški goriva.
kljukec je napisal/-a:Psepi je napisal/-a:SpeedyRS je napisal/-a:Še en dokaz, da ima Renault najbolj varne avte na tržišču.
Tko je ne...5 zvezdic pri 80 km/h
EuroNCAP razbija avtomobile pri 64 km/h, kjer že praktično vsak drugi zadosti varnostnim zahtevam in dobi pet zvezdic. Kaj pa se zgodi pri višjih hitrostih?
Besedilo: Ožbej Brezovnik Foto: ADAC
Nemški ADAC je izvedel poskusno trčenje pri 80 km/h in dobil presenetljive rezultate. Za uničenje so vzeli kar Renaultovo Laguno in kot so ugotovili, se pri samo 16 km/h več na ogrodje avtomobila prenese 50 % energije več, česar pa cone, predvidene za absorbiranje energije, ne prenesejo več. Test je pokazal, da je prsni del voznika zadel v volan kljub uporabi varnostnih blazin in pasov, zmečkani del pa je potisnil armaturko naravnost v voznikova kolena. Sovoznik jo je odnesel bolje, saj je mehka Renaultova plastika delno absorbirala lutkino glavo, ki je udarila v armaturko kljub pasu in varnostni blazini.
Skupila jo je tudi lutka otroka na zadnjem sedežu, v glavnem zaradi sile, s katero je bila potisnjena ob varnostne pasove. In to vse pri avtomobilu, ki je že drugo generacijo dobil 5 zvezdic. ADAC priporoča, da je treba v čim več vozil namestiti vso aktivno varnost, od ESP do zavornih pripomočkov in s tem zmanjšati hitrost, ko je trk neizbežen. Dodatno ojačevanje karoserije za višje hitrosti ne pride v poštev, saj bi se povečali proizvodni stroški in stroški goriva.
nej probajo še kej druzga v tem razredu- ker dvomim, da bi se bolš izkazal- tud volvo vprašanje
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov