Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R To jun 10, 2008 4:29 pm

dans sm se pelju za njim. stari kaj je pa to nagravžno, to lahko sm pr renoju skp spacajo :bonk , še laguna, k je grda ko pra*** proti tem še kr nekak zgleda
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To jun 10, 2008 5:21 pm

Ta avto lahk polepsas s tem da sodelujes v veriznem trcenju z dvema tovornjakoma :P
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS To jun 10, 2008 6:45 pm

Videl danes tudi Koleosa, avto je N-krat lepši v resnici. Notranjost je res špica, kot smo že vidli na slikah. Predvsem zunanjost je precej bolše zgleda, kot na sliki.
 
fastmaniac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Po jun 18, 2007 5:54 pm

Napisal/-a fastmaniac To jun 10, 2008 10:06 pm

Ma eni res nimate okusa za avte. Preveč ste starokopitni. Avtek je prav lep, notranjost pa špica. Lp :D
 
fastmaniac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Po jun 18, 2007 5:54 pm

Napisal/-a fastmaniac To jun 10, 2008 10:09 pm

speedfreak je napisal/-a:Ta avto lahk polepsas s tem da sodelujes v veriznem trcenju z dvema tovornjakoma :P




Pol pa tovornjaka totalka, Koleos pa cel :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
mstk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če sep 06, 2007 1:02 am
Kraj: zamostec

Napisal/-a mstk To jun 10, 2008 10:16 pm

hahaha te si ga dobru zabil :lol:
BOMO VIDLI JE REKU TA SLEPI!!! :D
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Sr avg 27, 2008 4:11 pm

Po pričakovanjih: Renault Koleos je postal 10. model v Renaultovi paleti s polnim izkupičkom pri EuroNCAP (5 zvezdic).
Priponke
renault crash.JPG
Ni prav dosti zmaličen ;)
Koleos crash.JPG
Se jih je pa že nekej nabralo ... :)
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr avg 27, 2008 5:44 pm

Še vedno je buhtelj na 4ih kolesih. Mislim, da se je pri temu zaletenemu celo vidim marmelado, da se je pocedila. :lol:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
fastmaniac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Po jun 18, 2007 5:54 pm

Napisal/-a fastmaniac Sr avg 27, 2008 9:26 pm

To smo tak pričakovali. Bravo Renault
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Sr avg 27, 2008 9:29 pm

Še en dokaz, da ima Renault najbolj varne avte na tržišču.
 
dencor
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe dec 07, 2007 9:28 pm

Napisal/-a dencor Sr avg 27, 2008 9:39 pm

ses sedel v njem (radgoski sejem) avto je kikiriki pa tam cejo met za tisti model 32k :shock: jaz nedam niti 10k ker laguna je dost lepša proti totim jajcem od renoja
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi Če avg 28, 2008 10:20 am

SpeedyRS je napisal/-a:Še en dokaz, da ima Renault najbolj varne avte na tržišču.


Tko je ne...

5 zvezdic pri 80 km/h

EuroNCAP razbija avtomobile pri 64 km/h, kjer že praktično vsak drugi zadosti varnostnim zahtevam in dobi pet zvezdic. Kaj pa se zgodi pri višjih hitrostih?
Besedilo: Ožbej Brezovnik Foto: ADAC

Nemški ADAC je izvedel poskusno trčenje pri 80 km/h in dobil presenetljive rezultate. Za uničenje so vzeli kar Renaultovo Laguno in kot so ugotovili, se pri samo 16 km/h več na ogrodje avtomobila prenese 50 % energije več, česar pa cone, predvidene za absorbiranje energije, ne prenesejo več. Test je pokazal, da je prsni del voznika zadel v volan kljub uporabi varnostnih blazin in pasov, zmečkani del pa je potisnil armaturko naravnost v voznikova kolena. Sovoznik jo je odnesel bolje, saj je mehka Renaultova plastika delno absorbirala lutkino glavo, ki je udarila v armaturko kljub pasu in varnostni blazini.

Skupila jo je tudi lutka otroka na zadnjem sedežu, v glavnem zaradi sile, s katero je bila potisnjena ob varnostne pasove. In to vse pri avtomobilu, ki je že drugo generacijo dobil 5 zvezdic. ADAC priporoča, da je treba v čim več vozil namestiti vso aktivno varnost, od ESP do zavornih pripomočkov in s tem zmanjšati hitrost, ko je trk neizbežen. Dodatno ojačevanje karoserije za višje hitrosti ne pride v poštev, saj bi se povečali proizvodni stroški in stroški goriva.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če avg 28, 2008 10:48 am

Psepi je napisal/-a:
SpeedyRS je napisal/-a:Še en dokaz, da ima Renault najbolj varne avte na tržišču.


Tko je ne...

5 zvezdic pri 80 km/h

EuroNCAP razbija avtomobile pri 64 km/h, kjer že praktično vsak drugi zadosti varnostnim zahtevam in dobi pet zvezdic. Kaj pa se zgodi pri višjih hitrostih?
Besedilo: Ožbej Brezovnik Foto: ADAC

Nemški ADAC je izvedel poskusno trčenje pri 80 km/h in dobil presenetljive rezultate. Za uničenje so vzeli kar Renaultovo Laguno in kot so ugotovili, se pri samo 16 km/h več na ogrodje avtomobila prenese 50 % energije več, česar pa cone, predvidene za absorbiranje energije, ne prenesejo več. Test je pokazal, da je prsni del voznika zadel v volan kljub uporabi varnostnih blazin in pasov, zmečkani del pa je potisnil armaturko naravnost v voznikova kolena. Sovoznik jo je odnesel bolje, saj je mehka Renaultova plastika delno absorbirala lutkino glavo, ki je udarila v armaturko kljub pasu in varnostni blazini.

Skupila jo je tudi lutka otroka na zadnjem sedežu, v glavnem zaradi sile, s katero je bila potisnjena ob varnostne pasove. In to vse pri avtomobilu, ki je že drugo generacijo dobil 5 zvezdic. ADAC priporoča, da je treba v čim več vozil namestiti vso aktivno varnost, od ESP do zavornih pripomočkov in s tem zmanjšati hitrost, ko je trk neizbežen. Dodatno ojačevanje karoserije za višje hitrosti ne pride v poštev, saj bi se povečali proizvodni stroški in stroški goriva.

nej probajo še kej druzga v tem razredu- ker dvomim, da bi se bolš izkazal- tud volvo vprašanje
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Če avg 28, 2008 10:54 am

kljukec je napisal/-a:
Psepi je napisal/-a:
SpeedyRS je napisal/-a:Še en dokaz, da ima Renault najbolj varne avte na tržišču.


Tko je ne...

5 zvezdic pri 80 km/h

EuroNCAP razbija avtomobile pri 64 km/h, kjer že praktično vsak drugi zadosti varnostnim zahtevam in dobi pet zvezdic. Kaj pa se zgodi pri višjih hitrostih?
Besedilo: Ožbej Brezovnik Foto: ADAC

Nemški ADAC je izvedel poskusno trčenje pri 80 km/h in dobil presenetljive rezultate. Za uničenje so vzeli kar Renaultovo Laguno in kot so ugotovili, se pri samo 16 km/h več na ogrodje avtomobila prenese 50 % energije več, česar pa cone, predvidene za absorbiranje energije, ne prenesejo več. Test je pokazal, da je prsni del voznika zadel v volan kljub uporabi varnostnih blazin in pasov, zmečkani del pa je potisnil armaturko naravnost v voznikova kolena. Sovoznik jo je odnesel bolje, saj je mehka Renaultova plastika delno absorbirala lutkino glavo, ki je udarila v armaturko kljub pasu in varnostni blazini.

Skupila jo je tudi lutka otroka na zadnjem sedežu, v glavnem zaradi sile, s katero je bila potisnjena ob varnostne pasove. In to vse pri avtomobilu, ki je že drugo generacijo dobil 5 zvezdic. ADAC priporoča, da je treba v čim več vozil namestiti vso aktivno varnost, od ESP do zavornih pripomočkov in s tem zmanjšati hitrost, ko je trk neizbežen. Dodatno ojačevanje karoserije za višje hitrosti ne pride v poštev, saj bi se povečali proizvodni stroški in stroški goriva.

nej probajo še kej druzga v tem razredu- ker dvomim, da bi se bolš izkazal- tud volvo vprašanje


Ja, in zdej ti probaj direktnega nemškega tekmeca ji dam ob bok. Recimo Passata, pa da vidimo kaj passatu ta trk naredi. Vsi vemo, da so te testi bolj tako.

Dejstvo je, da je Renault po NCAP testih najbolj varna znamka


In to šteje, ne štejejo vaša predvidevanja, kaj se bo zgodilo pr 90.
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Če avg 28, 2008 11:59 am

ma dejstvo je, da je Renault res prvi po varnosti, ampak dejstvo je, da je tale NCAP postal prava zastonj reklamna organizacija. Po sedmih letih verjamem ni nobeni firmi problem kopirat znanja, tovarne pa teh 64km/h koristijo in inženirjem ukazujejo dimenzioniranje varnostne kletke za omenjeno brzino. Znanje in možnosti so dimenzionirat tudi za 100km/h ob spodobnih stroških, a kaj ko na koncu v razvojni oddelek pride ekonomist in prečrta vse. :D
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Če avg 28, 2008 12:19 pm

Sj ni problem avta narest, ki bi zdržal trke tudi z več km/h, problem tukaj je človeški faktor. Pozabite na plastiko armaturne plošče, pedala, itd - bistvene so zmečkljive cone. Avti so narejeni tako, da se precej energije absorbira, preden pride do deformacije potniške kabine. Če bi vse skupaj ojačali za trke pri večjih hitrostih, človek ne bi zdržal več takih sil. Enkrat so na Fifth Gearu zaleteli Smarta s 110km/h in potniški kabini ni bilo skoraj nič, bi pa voznik zaradi sil in negativnih G-jev zagotovo umrl.

http://www.youtube.com/watch?v=cOn7OTd_iDk

Lp!
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Če avg 28, 2008 1:11 pm

Ja to pa itak. Pozabili smo na G sile, ki delujejo pri trkih.

@Modri si ti mogoče tisti, ki je zmagal v Nemčiji s svojim spimpanim twingačom?
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Če avg 28, 2008 3:19 pm

Off

@speedRS: hehe lol - ne, žal ne ;)
 
Uporabniški avatar
benf1
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po jun 18, 2007 1:47 pm
Kraj: Šentjernej

Napisal/-a benf1 Če avg 28, 2008 10:38 pm

sj kj druzga od Renaulta ni blo za pričakovat :D 8)
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Pe avg 29, 2008 3:10 pm

1. šolski spis

Ko bom velik, si bom kupil avto za zaletavat. Baje so renoji varni. Ker se rad zaletavam, bi rad imel renoja. Tudi mama ga ima. Se je že večkrat zaletela, pa je še vedno živa. Rad jo imam. Ko bom velik, si bom renoja kupil. Saj ne vem, kaj je tako zelo boljše, ampak v časopisu sem prebral, da imajo renoji zvezdice. In to več kot drugi! Jaz pa imam rad zvezde.

Kaj pa če bi se enkrat za spremembo pogovarjali o argonomiji, voznih lastnostih...mater utrujate
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov