Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po dec 11, 2006 10:05 am

Martina Navratilova je napisal/-a:Kako naj se dvigne nivo debate, ce tvoje znanje ni na nivoju.

Lancer je bil letnik 97! Vazen je tudi podatek da so ga ravno takrat nehali izdelovat oz pradajat pri nas. Edini nadomestek vsaj priblizen je pac carisma (tudi bla pozno testirana ne vem zakaj in je dobila isto tock kot naprimer 406 istega letnika). Saj sem ti napisal da se je podobno zgodilo bmwju in saabu ravno zaradi starega modela ki so ga testirali. A ne znas brat?


Pri vseh drugih znamkah se je od takrat kaj spremenilo glede varnosti. Pri Mitsibushiju so pa s svojim Lancerjem nekam neopazni. S svojo ponudbo so totalno nefleksibilni. Na naših tleh imajo tudi izjemno bogato ponudbo različic, paketov opreme in motorjev :roll: :
http://www.mitsubishi.si/modeli_doprema_lancer_sw.asp ...pa niti ni drag, ...res čudno da jih ni več na cesti, ker je tako blazno kvaliteten. Lancerja na cesti vidiš samo testnega, od avtohiše... kupi pa ga redkokdo.

Martina Navratilova je napisal/-a:Drugace pa vsi vemo da obstajajo hude kritike na evropske NCAP teste tudi med evropskimi proizvajalci ki pa se kljub temu prilagajajo.


EuroNCAP je zagotovo organizacija, ki ima pomembno vlogo, saj na nek način sili proizvajalce, da vlagajo v razvoj in posledično proizvajajo varnejše avtomobile in zato je njen obstoj več kot upravičen, še posebej v tem času, ko je pomemben samo še dobiček. Brez Euroncapa bi bile stvari mnogo slabše, zato so kritike čez EuroNCAP stvar, ki se zdi povsem odveč. Prilagoditev standardom euroNCAP je minimum, ki bi ga bi moral biti sposoben zagotoviti vsak proizvajalec. Kritike s strani proizvajalcev, če so res, se zdijo zato povsem normalne. Če razumeš....

Martina Navratilova je napisal/-a:Povej mi cigava je bila platforma in motorji za s40/carisma v startu? Medtem ko se je opiral je mtoriziral volva?


Volvo S40 danes obstaja, Carisme pa ni več. Če bi bili res tako razvojno naravnani bi bili tudi danes še v polnem zamahu. Poleg tega pa je Mitsibushi pri svojih dizlih rad naslanjal na Renaultovo znanje: (http://de.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Carisma)

nebivedu je napisal/-a:
In kdo pravi, da so NCAP zvezdice tiste, ki določajo kvaliteto avta. Zaleti se z peugeotom 206 ali C3 ali cliotom v moj 17 let star avto, pa bomo porem videli zvezdice od peugeota ali citorena ali renaulta. Moj avto (386cm dolg avto) ima samo eno zvezdico na Ncapu, če bi imel pa še opozorilo, da nisi pripet z varnostnim pasom, bi imel pa 2 zvezdice.
Me pa zanima kaj bi ostalo od cliota ali C3 ali p206, ko bi se čelno zaletel vame?

Ali pa vprašaj policista na šišenski cesti v škodi oktaviji, ko je vanju priletela ženska z dolgo vitaro(približno enaka teža avtov in enaka dolžina). Vitara se je ospeljala z mesta nesreče, škodo so odpeljali na odpad, ker je bila totalka.

Ne moreš ocenjevati avtomobilov po tem kok imajo zvezdic, ker te zvezdice so ena izmed večjoh bedarij. Dacia logan ima samo 3 zvezdice, clio ima 5 zvezdic, če pa ju čelno zaletiš, bi bil pa rajši v dacii. Vsaj po nesreči, ki sem jo včeraj videl(točno ta dva avtomobila), pa je bil clio totalno razsut in so rezal ven voznika, iz dacie pa je voznik izstopil z manjšimi poškodbami. Zaletela sta se pa čelno.


To so buče, kar si ti napisal. In velike.

Zate je tisti avto bolj varen, ki je manj zbit. Potemtakem je zate najvarnejši kakšen star Moskvič.

lp, mm
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po dec 11, 2006 10:24 am

Ne nakladaj tile kvazi đipi so najnevarnejši avti... Pa ne govorit slučajno o suzukiju. Na firmi smo meli Samuraja pa vitaro pa res se nista moga pokvarit ker sta zrjvela oba in to skoz in skoz... Daj daj po 5 letih...

Bedaste so primerjave imprezze pa evota z citroenom... To je tak ko da primerjaš Metalico pa celine dion... Brezveze. Če pa bojo naredli najboljši avto pa ga kupim pa če na njemu piše drek na palci.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 11, 2006 10:42 am

Lignage je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
In kdo pravi, da so NCAP zvezdice tiste, ki določajo kvaliteto avta. Zaleti se z peugeotom 206 ali C3 ali cliotom v moj 17 let star avto, pa bomo porem videli zvezdice od peugeota ali citorena ali renaulta. Moj avto (386cm dolg avto) ima samo eno zvezdico na Ncapu, če bi imel pa še opozorilo, da nisi pripet z varnostnim pasom, bi imel pa 2 zvezdice.
Me pa zanima kaj bi ostalo od cliota ali C3 ali p206, ko bi se čelno zaletel vame?

Ali pa vprašaj policista na šišenski cesti v škodi oktaviji, ko je vanju priletela ženska z dolgo vitaro(približno enaka teža avtov in enaka dolžina). Vitara se je ospeljala z mesta nesreče, škodo so odpeljali na odpad, ker je bila totalka.

Ne moreš ocenjevati avtomobilov po tem kok imajo zvezdic, ker te zvezdice so ena izmed večjoh bedarij. Dacia logan ima samo 3 zvezdice, clio ima 5 zvezdic, če pa ju čelno zaletiš, bi bil pa rajši v dacii. Vsaj po nesreči, ki sem jo včeraj videl(točno ta dva avtomobila), pa je bil clio totalno razsut in so rezal ven voznika, iz dacie pa je voznik izstopil z manjšimi poškodbami. Zaletela sta se pa čelno.


To so buče, kar si ti napisal. In velike.

Zate je tisti avto bolj varen, ki je manj zbit. Potemtakem je zate najvarnejši kakšen star Moskvič.

lp, mm


Volga je bolj trdna kot moskvuič, vendar predvidevam, da si še prezelen, da bi vedel, da je kaj takega obstajalo.

Zaleti se s cliotom v moj avto, pa potem govori, kaj so buče. Oba avta sta približno enako težka, le clio je 7cm dalši od mojega avta in ima 5 zvezdic za varnost.

Zame so buče primerjava C4 pa impreze ali kakega drugega subaruja.
Zadnjič spremenil nebivedu, dne Po dec 11, 2006 10:47 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 11, 2006 10:45 am

xandrej je napisal/-a:Ne nakladaj tile kvazi đipi so najnevarnejši avti... Pa ne govorit slučajno o suzukiju. Na firmi smo meli Samuraja pa vitaro pa res se nista moga pokvarit ker sta zrjvela oba in to skoz in skoz... Daj daj po 5 letih...


Očitne ste zelo dobri gospodarji in lastniki avtomobilov, da vam je 5 let star avto zarjavel.
Vsak avto zgnije, če z njim delaš ko svinja z mehom, izjeme sta trabant in C4, ker sta plastična - mata pa zato druge probleme, enga so nehal delat, drug je pa stalno na servisu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po dec 11, 2006 10:58 am

Mogoče še suzuki ni zvedel, da se da pleh pocinkat kot so že bili pocinkani ZX-i od 91 leta dalje. Če ZX rjavi je bil razbit simpl ko pasulj... Ja mogoče smo delali ko svinja z mehom zato pa so imeli servisne knjihe in vseostalo... Pa čistli so se 1x na teden. Da ne omenim kako je streha rjavela pa še trugle smo meli gor na strehi... No izjavi še, da samuraji pa vitare ne rjavijo. Ja mogoče če se pelješ 1x na leto na morje pa nesme deževat...

Sicer pa vadever...
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Po dec 11, 2006 10:59 am

Pa ko smo že omenili subaruje in njihov razvoj...da leta 2008 pride na trg boxerjev diesel, ni več nobena skrivnost. Da bo ta diesel unikum, tudi ni treba posebej poudarjati. Tko da buče o zaspanosti razvoja pri subaruju prosim ne prodajat tu gor. Koliko znamk se je lotilo napravit iz nule svoj motor dandanes? To je hud zalogaj za zanmko, ogromen vložek, ogormen riziko, kako se bo obneslo, da se ohrani obstoječi preverjeno odličen awd pogon in popolnoma nov boxer diesel... Prosim, lažje je narest novo obliko pa dodatn par novih elektronskih knofov, volan in tri dodatne airbage notr ruknt, potem pa avto zaletavat v drog, dokler rezultati niso zadovoljivi. Očitno Subaru želi prodreti na evropski trg, drugače tega ne bi počel. In se točno zaveda, kje mu je šibka točka. In ta ni ne v kvaliteti, ne dizajnu, ne v varnosti in ne v zaspanosti....
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po dec 11, 2006 11:04 am

nebivedu je napisal/-a:Volga je bolj trdna kot moskvuič, vendar predvidevam, da si še prezelen, da bi vedel, da je kaj takega obstajalo.

Zaleti se s cliotom v moj avto, pa potem govori, kaj so buče. Oba avta sta približno enako težka, le clio je 7cm dalši od mojega avta in ima 5 zvezdic za varnost.


:roll:

Ti si tud zelen. Tole tvoje pisanje je primitivizem in ga lahko pričakuješ samo od osnovnošolčka... in edino pri njemu je tako razmišljanje razumljivo.

Ti nimaš niti osnov v glavi, kaj šele kaj drugega. Žal mi je da je tako.

jorgeus je napisal/-a:Pa ko smo že omenili subaruje in njihov razvoj...da leta 2008 pride na trg boxerjev diesel, ni več nobena skrivnost. Da bo ta diesel unikum, tudi ni treba posebej poudarjati. Tko da buče o zaspanosti razvoja pri subaruju prosim ne prodajat tu gor. Koliko znamk se je lotilo napravit iz nule svoj motor dandanes? To je hud zalogaj za zanmko, ogromen vložek, ogormen riziko, kako se bo obneslo, da se ohrani obstoječi preverjeno odličen awd pogon in popolnoma nov boxer diesel... Prosim, lažje je narest novo obliko pa dodatn par novih elektronskih knofov, volan in tri dodatne airbage notr ruknt, potem pa avto zaletavat v drog, dokler rezultati niso zadovoljivi. Očitno Subaru želi prodreti na evropski trg, drugače tega ne bi počel. In se točno zaveda, kje mu je šibka točka. In ta ni ne v kvaliteti, ne dizajnu, ne v varnosti in ne v zaspanosti....


Ja, Jorgeus, pišeš o prihodnosti... jaz pa izhajam iz sedanjosti. Če bo nekoč drugače je vse lepo in prav.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Po dec 11, 2006 11:18 am

)Sedanjost je taka, da je že narejen, preteklost je taka, da so začeli delati na tem projektu, prihodnost je, da pride ven. Žal eno leto za kaj takega ni dovolj. Povej mi, kaj je Citroen tako silnega naredil v teh letih? Hidravliko je imel že xm (ki je hudičevo draga za popravit..), elektronika mogoče? Niti ne... Vsaj kar se varnosti tiče in sistemov opozarjanja ali pa pomoči parkiranja in podobno prednjačijo BMW, Volvo, WV... Ja, naredili so oblikovno zelo zanimiv avto, ki pa se ga zaradi te specifičnosti hitro naveličaš (meni osebno je bil c4 coupe eden najlepših, ko je prišel ven in prva stvar kar sem storila v smeri, da bi ga imela je, da sem si kupila modelček :oops: :lol: ). Še kaj? Kaj je tako pregovorno dobrega in superiornega pri Citroenu, po katerem ga vsi prepoznamo. Meni nič ta trenutek razen hidravlike (pri določenih modelih) ne pride na misel, vendar je to tako staro kot subarujev awd, ki uživa renome še dandanes in to zasluženo. Za razvoj je potreben čas in čas pokaže kvaliteto znamko. Za kaj takega je pa potrebno več kot samo eno leto. Zakaj recimo Subaruju ni treba naslednje leto dati ven novega modela? Ker pri prejšnjemu ni treba nič popravit.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po dec 11, 2006 11:41 am

O vsem sem se že več kot razpisal...

Me pa veseli, da si si kupila Citroënov modelček C4 :D

...dober znak, da si boš kmalu zaželela še pravega :D

...in potem boš spoznala skrivnost vseh tistih gumbkov na volanu in še ogromno drugega... Subaru ti bo tako samo še spomin na neko dolgočasno preteklost ;)

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Po dec 11, 2006 11:48 am

ja in potem svizec zavije čokolado :P

(žal imam od subarujev precej več modelčkov, trenutno enega pravega in upam da največ čez 2 leti še enga za zraven :lol: ) Once you go asian you never go caucasian :P

Kar se citroenov tice, bi mela pa xm-a. V beli barvi. 8) Da ne boš mislim, da mam kej proti Citroenu. ;)
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po dec 11, 2006 12:15 pm

Da nebo samo pri hidravliki ostalo te razveselim, da je hidravlika najmanj kaj je možno. Filanje bunk na vsake 3 leta te stane 10 jurjev... Pri C5 pa brez vzdrževanja do 200 000 kilometrov

1925:
Prva popolnoma jeklena karoserija pri kakem evropskem serijskem avtomobilu. Medtem ko so ostali se vedno stavili na les, Citroën ze spozna prednosti jeklene konstrukcije.

1925:
Prvic zavore na vseh stirih kolesih pri kakem serijskem vozilu.

1926:
Prve servoojacane zavore.
Citroën je tako prvic opremil model B 14.
Sistem je deloval s pomocjo podtlaka uplinjaca.

1926:
Prvi nastavljivi prednji sedezi.
Sele citroën se je spomnil, da niso vsi ljudje enakih mer.

1928:
Prve zavorne luci.

1930:
Prvo kombinirano vozilo oz. karavan.
Limuzina z zadnjimi vrati in nastavljivo notranjostjo se pojavi v citroënovi ponudbi.
Reklama zanj je vsebovala slogan: "Dva avta v enem!"

1931:
Prvi elasticno vpeti - "lebdeci" - motor.
Tip C4 je l. 1931 z elasticnim dvotockovnim vpetjem pogonskega sklopa (motorja, menjalnika, sklopke) postavil merila za mirni tek motorja in dusenje hrupa.

1934:
Od predstavitve modela Traction Avant (TA) proizvaja Citroën samo vozila s prednjim pogonom.
Odlocitev, ki so jo ostale znamke sprejemale se desetletja pozneje.

1934:
Prve zavore na oljni pritisk.
Citroën jih je vstavljal v Tractiona ponovno kot prvi v serijski produkciji.

1934:
Aerodinamika.
Pri zasnovi karoserije modela traction avant so prvic upostevali zakone aerodinamike v serijski proizvodnji. K temu spadajoce raziskave v zracnem kanalu do danes doprinasajo k neverjetno aerodinamicnim citroënovim karoserijam.

1939:
Prvi spacek. Na predvecer druge svetovne vojne je tovarna predstavila svoj nov mali avtomobil.
Do serijske proizvodnje zaradi zacetka vojne ni prislo.

1948:
Avto za vse.
S predstavitvijo modela 2CV ali spacka je bila mobilnost prvic dostopna tudi mnozicam. V 42 letih proizvodnje je bilo narejenih skoraj 7 milijonov primerkov.

1950:
Prvi mali dostavnik.
Citroën je kot prvi predstavil cenovno ugoden dostavnik na osnovi spacka. Temu zgledu je kasneje sledila vecina avtomobilskih znamk.

1955:
Hidropnevmatsko vzmetenje.
Kombinirano skupaj z avtomatsko nastavitvijo visine.

1955:
Visokotlacne zavore: Povezane s hidravlicnim obtokom pod 180 bari pritiska, neprimerljive z ostalimi servopomagali.

1955:
Prve disk zavore v serijskem avtomobilu.
Prvic serijsko v DS 19. Prej uporabljeno samo v letalski industriji.
Danes jih uporabljajo vsi proizvajalci.

1955:
Enokraki varnostni volanski obroc.

1970:
Servo volan, odvisen od hitrosti.
Servo volan, ki vozniku daje pomoc, ko jo ta najbolj rabi: ko avto stoji ali ob pocasni voznji. Pri visjih hitrostih moc servo ojacitve pojenja.

1978:
Prvi elektronski vzig.
Kot prvi serijski avtomobil dobi visa racunalnisko vodeni elektronski vzig.

1989:
Hidractivno vzmetenje.
V modelu XM postane vzmetenje prvic racunalnisko vodeno.

1991:
Kinematicno samovodljiva zadnja prema.
S samostojnim zavijanjem zadnjega para koles se opazno poveca stabilnost v zavojih.


Tak malo za pokušino...
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po dec 11, 2006 12:47 pm

No ko je megane prvi dobil 4 zvezdice so se pri renaultu se hvalili da so vse naredili samo z štelanjem airbagagov. Pac pogoji so dani in se lahko proizvajalci prilagodijo in potem zgleda da so nevemkako varni.

Poglej kolk se evropski crash testi razlikujejo od ameriskih/japonskih/kitajskih... Zakaj?

Xandrej res neverjeten spisek. :D Nic posebnega... Pa tudi par cudnih podatkov je v njem prvi elektronski vbrizg v visi? HAHAHAHA

PS: GDI motorji so meli svoje tezave zaradi nekvalitetnega bencina drugace so bli pa super motorji. FSI-ji leta 96 :D pa nikol to noben ni vedu kaj je zdj k je pa FSI pa vsi nekaj trobijo "prednost je v tehniki" in podobna sranja.

Najvecji smeh je ko maste citroen za neke inovatorje pa po tem spisku ki ga je dal xandrej lahko vidite da to niso. Leta 91 zadnja inovacija ko kolesa lahko sama zavijajo. HEHE En mitsu 3000GT je mel vec tehnologije za tisti cajt kot jo imajo citroeni dandanes. Bodite realni no. :)
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Po dec 11, 2006 1:14 pm

ja, danes pa dizajnirajo....

poleg tega pa, primerjamo dosti mlajšo znamko (prvi subarujev avto je bil dan na cesto šele leta 1954) s precej starejšo. Ne vem no....mislim da je Subaru v tretjini krajšem obdobju prišel precej daleč...
Zadnjič spremenil Jorgi, dne Po dec 11, 2006 1:46 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po dec 11, 2006 1:43 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:No ko je megane prvi dobil 4 zvezdice so se pri renaultu se hvalili da so vse naredili samo z štelanjem airbagagov. Pac pogoji so dani in se lahko proizvajalci prilagodijo in potem zgleda da so nevemkako varni.


Očitno japonska proizvajalca nista sposobna niti tega.
Martina Navratilova je napisal/-a:Poglej kolk se evropski crash testi razlikujejo od ameriskih/japonskih/kitajskih... Zakaj?



Živimo v Evropi. Izvenevropski proizvajalci naj se pač prilagajajo. Če se je sposobna prilagajat Toyota, naj se tudi Mitsubishi in Subaru. Ne vem zakaj omenjaš Kitajske crashteste :?: Se mogoče slabo počutiš danes :?: ...Ali nasploh :?:

Martina Navratilova je napisal/-a:Xandrej res neverjeten spisek. :D Nic posebnega... Pa tudi par cudnih podatkov je v njem prvi elektronski vbrizg v visi? HAHAHAHA


Proti temu spisku sam nimaš ničesar kot protiutež, zato pišeš bedarije.

Martina Navratilova je napisal/-a:Bodite realni no. :)


Smo realni. Glede na nefleksibilno ponudbo na trgu, ki jo ima Mitsubishi je sklepati, da je za avte ogromno povpraševanja. :EE ...navkljub njihovi vsemogočni tehnologiji.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po dec 11, 2006 1:51 pm

Glede Navratilove je jasno, da je zafrustriranec, me je pa razočaral Nebivedu, ki ne premore kaj prida moderatorske premišljenosti...
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po dec 11, 2006 1:55 pm

jorgeus je napisal/-a:ja, danes pa dizajnirajo....

poleg tega pa, primerjamo dosti mlajšo znamko (prvi subarujev avto je bil dan na cesto šele leta 1954) s precej starejšo. Ne vem no....mislim da je SUbaru v skoraj pol manjšem obdobju prišel precej dlje....


Ja res...

Ker modela Justy niso bili sposobni nasledit so šli malo posodelovat s Suzukijem. Najprej so na prastarega Swifta nalepili svoj znak, potem je bil za njih dober Ignis. Vsak suzuki je očitno dober za malega Subaruja. Poleg tega je Impreza na trgu že od leta 1993.

Evo, to sta dve dejstvi, ki dokazujeta to, kar si ti zgoraj napisala :/:o:/

Pa še to...

Za Subaru bi bilo tudi malo koristno, da bi vsaj sem pa tja mal dizajniral, da bi imeli vsaj kaj malo privlačnega v ponudbi.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po dec 11, 2006 1:55 pm

Citroen je bil med prvimi, ki je imek laboratorije samo za zvok in zvočno izolacijo avtov. VW je to naredil 10+ let kasneje.
XM je bil prvi avto, v celoti zrisan z računalnikom.
Nova generacija hidravličnega vzmetenja (C5, C6) ima poleg nevzdrževanja tudi garancijo do 200.000 km!

Predvsem pa tole o varnosti in številu airbagov (za nekatere samo šminka, ki dokazuje, da je EuroNcap nevreden obstoja :?: :roll: ).
Kljub tako enostavni ideji, kot je pomembnost oblike in položaja airbaga, je Citroen še vedno edini. Po tem dejstvu sodeč bi, če ne bi bilo EuroNcapa, bili glede varnosti v avtomobilih kakšnih 10 let nazaj. Pa ne mešat tega s tanki, ki se jim odkruši barva, not je treba pa spirat kri in možgane.

Fixed-center steering wheels, in which the hub doesn't rotate when the driver turns the wheel, such as that in the Citroen C4, are winning some interest among European auto makers.

That's because they allow an asymmetric driver's airbag that offers better protection than a more conventional circular bag. "An asymmetric bag could reduce injuries 20%," says Mehrane Khazami, director of engineering for steering wheel and driver airbags at TRW Automotive in Aschafenburg, Germany.

For unbelted drivers in a 30-degree frontal offset crash, an asymmetric bag covering the A-pillar as well as the steering wheel would cut injuries by 60%, he adds.

TRW Automotive has yet to sell OEMs on its version of a fixed-center steering wheel, and Autoliv Inc., which supplies the C4, doesn't yet have any other production-vehicle contracts.

However, both suppliers expect to see a moderate uptake of the idea. TRW began working on fixed-centered steering six or seven years ago, Khazami says. TRW and Autoliv say Renault SA, Saab Automobile, Volvo Cars, DaimlerChrysler AG and BMW AG all have expressed interest.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 11, 2006 2:06 pm

@Xandrej

Citroen je, pa kakorkoli ga obrneš, še vedno samo kišta, tako kot vse ostale kište, ki se vozijo naokoli. Kupi pleha v katere ste nekateri preveč zaljubljeni in jih poveličujete do nebes in namesto, da bi živeli svoje življenje živite življenje pleha in posvečate več pozornosti tistemu plehu kot vašemu partnerju.

Nekoč je bila večina avtomobilov narejenih po meri kupca in so se vozili ljudje z njimi z veseljem. Tiste mašine so crkavale samo zaradi takrat nedodelanih materialov. Z današnjimi materiali, bi morale mašine delovat za pol manj goriva in vsaj 30X dlje. Pa se pokaže da to ni res - delajo v okvirih iste porabe in mogoče zaradi napredne tehnologije zdržijo 1.5X več kot so nekoč (vmes je pa 30 let razvoja), danes so avtomobili samo še bled obliž tistega, kar so bili nekoč in so samo način zaslužka za firme. Tistega tradicionalnega, kar so v preteklosti imeli, danes nimajo več.


@Lignage

V osnovi je tako, da imajo nekateri avtomobili manj zvezdic, možnost preživetja v teh avtomobilih pa je večja kot v nekaterih avtomobilih, ki imajo 5 zvezdic. Definitvno pa imaš več možnosti, da preživiš v terencu (recimo 5 vratna vitara), kot pa v nekem cliotu, če se tadva čelno zaletita. Če pa sem zaradi te ugotovitve zelen, pa presodi sam.




Pa nekdo je rekel, da subaruji ne sodelujejo na NCAP testih, kar ni res - forester(avto na imprezinem podvozju) ima 5 zvezdic.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po dec 11, 2006 2:08 pm

Lignage je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:No ko je megane prvi dobil 4 zvezdice so se pri renaultu se hvalili da so vse naredili samo z štelanjem airbagagov. Pac pogoji so dani in se lahko proizvajalci prilagodijo in potem zgleda da so nevemkako varni.


Očitno japonska proizvajalca nista sposobna niti tega.
Martina Navratilova je napisal/-a:Poglej kolk se evropski crash testi razlikujejo od ameriskih/japonskih/kitajskih... Zakaj?



Živimo v Evropi. Izvenevropski proizvajalci naj se pač prilagajajo. Če se je sposobna prilagajat Toyota, naj se tudi Mitsubishi in Subaru. Ne vem zakaj omenjaš Kitajske crashteste :?: Se mogoče slabo počutiš danes :?: ...Ali nasploh :?:

Martina Navratilova je napisal/-a:Xandrej res neverjeten spisek. :D Nic posebnega... Pa tudi par cudnih podatkov je v njem prvi elektronski vbrizg v visi? HAHAHAHA


Proti temu spisku sam nimaš ničesar kot protiutež, zato pišeš bedarije.

Martina Navratilova je napisal/-a:Bodite realni no. :)


Smo realni. Glede na nefleksibilno ponudbo na trgu, ki jo ima Mitsubishi je sklepati, da je za avte ogromno povpraševanja. :EE ...navkljub njihovi vsemogočni tehnologiji.

lp, mm


Ti ze ves... PAc see mi ne da pisati LAZI in neumnosti kot so: citroen predstavil varnostni enokraki volan :) Tudi ni me ravno impresioniral. Sm mislu da je citroen vec naredu. Res.

Drugace pa spisek je. Verjemi.

Koncno si priznal da je tehnologija za citroenove standarde vsemogocna. Vidis sej scasoma bos dojel.

:lol:

Drugace pa ne pozabi da mitsubishi se vedno vec avtov proda kot citroen. Da ne bo pomote.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 11, 2006 2:11 pm

Lignage je napisal/-a:
jorgeus je napisal/-a:ja, danes pa dizajnirajo....

poleg tega pa, primerjamo dosti mlajšo znamko (prvi subarujev avto je bil dan na cesto šele leta 1954) s precej starejšo. Ne vem no....mislim da je SUbaru v skoraj pol manjšem obdobju prišel precej dlje....


Ja res...

Ker modela Justy niso bili sposobni nasledit so šli malo posodelovat s Suzukijem. Najprej so na prastarega Swifta nalepili svoj znak, potem je bil za njih dober Ignis. Vsak suzuki je očitno dober za malega Subaruja. Poleg tega je Impreza na trgu že od leta 1993.

Evo, to sta dve dejstvi, ki dokazujeta to, kar si ti zgoraj napisala :/:o:/

Pa še to...

Za Subaru bi bilo tudi malo koristno, da bi vsaj sem pa tja mal dizajniral, da bi imeli vsaj kaj malo privlačnega v ponudbi.

lp, mm


Justy je bil vedno delan v sodelovanju s suzukijem, že od leta 1989 naprej.

Če zate nima subaru nič privlačnega v ponudbi, je to pač tvoj okus, ne moreš pa izjavit, da nima nič okusnega v ponudbi.


Impreza je na trgu od leta 1993, vendar vsako leto spremenjena in izboljšana. Je pa pač tradicionalen avto, vlečejo ime tako dolgo dokler se prodaja in prodaja se zelo dobro. Na tvojo žalost pa tega citroen ni sposoben ion mora vsake pol leta narest nov avto z novim imenom.

Pa sej te razumem - zavist je huda in boleča bolezen!
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost