Meni je pa dizajn všeč, čeprav mi je žal, da nima maske pod odbijačem bolj športne po vzoru nekaterih (večine) PS-jev (in tudi C4 Picassoja). Če primerjamo s prvim C5, ko se je pojavil in bil že takoj oblikovno zelo neposrečen (predvsem sprednje luči so bile, čeprav tedaj modne ter vsaj malo zanimive, takrat ene najgrših, skupaj s kakšnim
tedanjim korejcem) ter je deloval okorno, neelegantno (še posebno po Xantiji, facelift je marsikaj zelo popravil), ima ta nek pridih drugačnosti - za Citroena - kar ni nujno napak. Vsekakor bo (vsaj po teh bogih fotkah sodeč) izžareval čvrstost/kompaktnost ob hkratni eleganci (spr. luči so tokrat ene najlepših od vseh avtov sploh in bodo odlično definirale izgled

- ne vem, pa, kako bodo delovale reže pod lučmi v realnosti, počakajmo) - točno to, kar Citroen trenutno potrebuje. Resda (samo) za Citroen ziheraško, a še vedno precej bolj sveže, zanimivo in lepše od večine konkurence. Tudi zadnje luči, ki sicer niso nek dosežek, a so korektne in zanimive, bodo povdarjale "čvrstost" karakterja.
Zdi se tudi, da so zmanjšali sprednji previs (in povečali zadnjega?), da bo torej teža bolje razporejena, avto pa bolj okreten - s tem so ga tudi dodatno distancirali od C6, in 407.
Motijo pa nekatere neskladne podrobnosti v notranjosti - poleg tega, kar je o armaturi dejal že dr. Mirko in s čimer se strinjam - npr čisto pravokotni zračnik + stikalo za vklop 4 smerokazov, ki pobijata sosednjo/spodnjo zavito linijo in prav motita oko - kot da bi zračnik pobrali z enega precej starega avta in dodali naknadno. Lahko je to predvsem problem slabe fotke. Morda pa zračnik še ni dokončna verzija - tako ali tako še kakšen manjka (ali pa bo imel nekakšne perforacije za "soft flow" AC-ja in je ta zračnik namenjen samo šusu v glavo

).
Zaradi takih nedoslednosti bo (predvsem enobarvna?) armatura morda delovala nekako razsuta, nekonsistentna, skoraj neskladna. Tudi notranji del volana bi lahko bil malce manjši oz malce bolj okrogel (samo kote bi mu malo zmehčali).
Na kratko - spredaj eleganca, zadaj moč, od strani oboje

. Mislim, da bo na cesti dizajn boljši od velike večine. Ni pa to C6 eksperiment/inovacija, kar je razumljivo.
Kar se pa hidravlike tiče - o tem ne upam niti razmišljat.
