Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11197
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr sep 09, 2009 2:07 pm

Fiat Qubo Trekking za aktivno preživljanje prostega časa. Je dvignjen za 20 mm in ima spremenjen sprednji odbijač, strešne nosilce ter nekaj zaščite podvozja. Odlikuje ga tudi Fiatov Traction+ sistem.

Slika
Slika

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... bo/243087/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11197
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr apr 28, 2010 5:22 pm

PSA je objavil, da bodo od poletja dalje postopoma vsi Nemoji in Bipperji serijsko opremljeni z ESC (ESP). Razlog? Angleška organizacija Which? je skupaj z ADAC izvedla losov test Nemoja in malček (brez ESC-ja) se je pri tem prevrnil.

http://www.which.co.uk/news/2010/04/cit ... =rss156452
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr apr 28, 2010 10:12 pm

hvala bogu! ker to škrtarjenje z dandanašnji že osnovno opremo mi gre pri francozeljnih res pošteno na živce! :evil:

kar se pa prevračanja tiče... mi bolj zgleda, da so se zelo trudli prevrnit nema... ker skozi celoten "losov test" voznik qubota konstantno lovi in korigira z volanom... samo v drugem, desnem zavoju naredi dve orenk korekcije. s prvim dodajanjem levega volana, prepreči ravno začeto bočno drsenje, z drugo, tik pred koncem desnega zavoja pa, z vnovičnim dodajanjem levega volana, orenk zmanjša nagibanje avtomobila...

citroenčka pa pri uvozu v test najprej besno obrne v levi ovinek in brez korekcij pusti, da mu odnese zadek! ko je moment odnašanja riti navečji besno obrne volan desno, da mu rit zapleše na drugo stran in takoj nato "korigira" levo... kar avto ročno kipne na glavo... tako, da tole z nemom meni zgleda bolj kot en ponesrečen poskus dviganja avta in vožnje po dveh kolesih, kot pa ponesrečen "losov test" ;) ...
tipček ga niti enkrat ni resno poskusil "ulovit", takrat, ko ga je, ga je pa obrnu na streho... če bi tudi takrat volan pustil na miru, bi avto samo zavrtelo!

ampak, še enkrat... če je blo treba flipnt avto na streho zato, da bodo škrtaroši francoski začeli v avto montirat opremo, ki bi jo današnje dni teba dat not brez razmišljanja... tudi vredu! 8) upam samo, da jih bo tudi pri ostalih modeli srečala pamet prej kot pa se kdo spomne na streho parkirat novi C3 =P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če apr 29, 2010 1:24 am

drugmirko je napisal/-a:hvala bogu! ker to škrtarjenje z dandanašnji že osnovno opremo mi gre pri francozeljnih res pošteno na živce! :evil:

ampak, še enkrat... če je blo treba flipnt avto na streho zato, da bodo škrtaroši francoski začeli v avto montirat opremo, ki bi jo današnje dni teba dat not brez razmišljanja... tudi vredu! 8) upam samo, da jih bo tudi pri ostalih modeli srečala pamet prej kot pa se kdo spomne na streho parkirat novi C3 =P


Se ne bi mogel bolj strinjati s tem
Kar se tiče samega testa, kako je vozil Nema, mogoče imaš povsem prav, mogoče ne, moram pa reči, da me niti ne gane kaj dosti, ker bi moral biti serijsko opremljen s ESP tako da.... :roll:
Je pa skrajno žalostno in zaskrbljujoče,... da morajo nek tak test narest, da se zganejo in jih lahko samo skritiziram do konca. Pa se zavedam, vsaj deloma no, prodajne politike oz. strategije - v smilsu, da je avtomobil tudi cenovno ugoden/privlačen za kupca, ker pač so mogoče tudi nekateri ljudje, ki jim 310 funtov ni tako malo in je morebiti lahko celo odločilno ali kupiti ali ne. Seveda so tu še popusti, pa možnost kupiti rabljen avtomobil - ampak pri slednjih vemo, da starejši kot je, večja je loterija/tveganje tega in onega.
So pa tudi ljudje, ki enostavno se teh varnostnih stvari enostavno ne zavedajo ali pa jim pripisujejo mnogo premajhen pomen kar je kar malo eeeeeee a si s Plutona padel :?: :ue So pa tudi kakšni, ki so preprosto škrti, ali pa nevedni in škrti. :nae
Sem pa enostavno mnenja, da so stvari, kjer enostavno ne gre šparat in varnost je definitivno ena od njih :!: :!:

Manufacturers respond to safety risk
PSA, the parent company of Peugeot-Citroën, has reacted to the findings and, in view of the test results, will now fit both vehicles (Citroën Nemo and Peugeot Bipper) with ESC as a standard feature. Diesel variants will come with standard ESC from July 2010 and PSA plans to equip its petrol models with ESC as soon as possible, however no later than autumn 2011. Both Peugeot UK and Citroen UK confirmed this would be the case for UK vehicles.,...


Označen del pa odpira še en del v razmislek - velja v Veliki Britaniji, kj pa ostala Evropa, da niti ne omenjam Slovenije, ki je kljub članstvu v EU od 1.5. 2004 še vedno za določene firme in ljudi,... še vedno smatrana kot Vzhodna Evropa, halooo kot, da so naša življenja kaj manj vredna, ali pa če bi živeli v nevem , Nigeriji ali kaj podobnega, it doesen`t matter :g: varnostni standardi ipd. za vse, ne glede na kupno moč in prodajne strategije :!: :!:

From 2012, EU legislation requires all brand-new models to have ESC as standard, and for existing model ranges it must be standard by 2014.


Ne vem še kaj zaboga mečkajo :?: :!:


Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če apr 29, 2010 8:56 pm

drugmirko je napisal/-a:
kar se pa prevračanja tiče... mi bolj zgleda, da so se zelo trudli prevrnit nema... ker skozi celoten "losov test" voznik qubota konstantno lovi in korigira z volanom... samo v drugem, desnem zavoju naredi dve orenk korekcije. s prvim dodajanjem levega volana, prepreči ravno začeto bočno drsenje, z drugo, tik pred koncem desnega zavoja pa, z vnovičnim dodajanjem levega volana, orenk zmanjša nagibanje avtomobila...

citroenčka pa pri uvozu v test najprej besno obrne v levi ovinek in brez korekcij pusti, da mu odnese zadek! ko je moment odnašanja riti navečji besno obrne volan desno, da mu rit zapleše na drugo stran in takoj nato "korigira" levo... kar avto ročno kipne na glavo... tako, da tole z nemom meni zgleda bolj kot en ponesrečen poskus dviganja avta in vožnje po dveh kolesih, kot pa ponesrečen "losov test" ;) ...
tipček ga niti enkrat ni resno poskusil "ulovit", takrat, ko ga je, ga je pa obrnu na streho... če bi tudi takrat volan pustil na miru, bi avto samo zavrtelo!

ampak, še enkrat... če je blo treba flipnt avto na streho zato, da bodo škrtaroši francoski začeli v avto montirat opremo, ki bi jo današnje dni teba dat not brez razmišljanja... tudi vredu! 8) upam samo, da jih bo tudi pri ostalih modeli srečala pamet prej kot pa se kdo spomne na streho parkirat novi C3 =P

res je da je korigiral, saj je fiat ''dobil grip'', in ga je bilo potrebno poravnati, če je hotel zvoziti, brez da bi podru stožce- torej je celo preveč zavil, in bi lahko tak ovinek zvozil mnogo bol nežno
pri nemotu pa praktično ni bilo časa za korekcije ;)
za primerjavo:
http://www.youtube.com/watch?v=aAuwd4vr ... re=related
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

2007 FIAT Fiorino, Peugeot Bipper in Citroën Nemo

Napisal/-a drugmirko Če apr 29, 2010 10:14 pm

ni blo drek... niti z gasa ni stopu, pa bi že to pomagalo! če bi korigiral z volanom, bi ga vlovu že pri prvem slajdanju! res pa je, da bi pol podrl že prvi set stožcev in glih tak padu test... avta pa ziher nebi na streho postavu... ;)

tudi tega Kangooja bi (še posebej pri drugem poskoku) z lahkoto flipnli... v trenutku, ko ga ma na dveh kolesih bi moral sam cimnt volan, pa bi se prevrnu... sam tale je spustu gas in pravilno korigiral.
amapk še enkrat... vseskupej ne opravičuje citroena, da ne opremlja svojih avtov z nečim, kar je pri vseh drugih že serijska oprema! s fiatovim rebadganim avtkom pa zarad tega obračanja ni kej dost narobe... tudi kak širši in nižji avto se da z neumnostjo na streho spravit... ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11197
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2007 FIAT Fiorino, Peugeot Bipper in Citroën Nemo

Napisal/-a martin_krpan Pe apr 01, 2016 5:12 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11197
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2007 FIAT Fiorino, Peugeot Bipper in Citroën Nemo

Napisal/-a martin_krpan Pe jun 17, 2016 5:31 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 18 gostov