mihaing je napisal/-a:Jao ko bi vsaj ta zadeva imala 4x4, tako pa se mi zdi neuporaben. Za mesto je lahko tudi na tleh. Drugače pa gleda kar OK
ma dej no... kdo za boga milega od vseh teh mestnih pustolovcev pa rabi 4x4? za "plezanje po divjini" pločniških robnikov pred lokalnimi kafiči, kamor se podajajo povprečni vozniki/ce Tiguanov, Kug, Q5tk, Ravov in podobne SUV navlake ni treba met štirikolesnega pogona, vrjemi. če pa rabiš terenca za vsakdanje življenje pa itak ne greš kupit nič od te salonske navlake! takrat greš prej in najmanj po eno orenk plezalno in vzdržljivo Lado Nivo ! :P
torej za "mestna brezpotja" je avto čist v redu! ma kup elektronskih programov za vožnjo po spolzkih površinah, kot so sneg, blato, pesek ipd. in to je vrh glave zadost za vse asfaltne raziskovalce lokalnih kafičev in trgovin! pa še "pol tone" železja od pravega 4x4 pogona ti ni treba konstantno vleč s sabo! ... je ceneje... za kupit, za tankat in za vzdrževat!
praktičen je pa tudi čist zadost! v primerjavi z navadno 308co ma, pri ušivih 8 cm več, veliko več pretljažnika! in v primerjavi s 308SW je prav mestno kompakten! če torej vsak tretji dan me vlačiš s sabo "treh biciklov in psa", je tole ravno pravšnje!
pa še glih prav butasto zgleda :P !
mogoče je pa stvar v tem, da so v zadnjih desetletjih avtomobili v posameznih razredih zrasli za en meter! in tale 3008 je s svojimi 4.35m tako vellik, kot so včasih bli avtomobili srednjega razreda! za tiste, ki se spomnete... 3008 je za današnje razmere "majhen", pa ma samo centimeter manj, kot jih je včasih mel Renault 18! (za tiste rojene po časih prodaje osemnajstice... gre za prednika Lagune

!