Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če sep 30, 2010 12:24 pm

Očitno ni nekih pretiranih vizuelnih sprememb; zdej al je Lešnik bil toliko naprej po oblikovanju ali pa so se odločili za res konzervativno oblikovan avto za svetovne trge kot je ZDA recimo. No vsekakor bo zanimivo sprobati vse nove tehnikalije s katerimi bo postregel. Še posebej Biturbo TDI bo zanimiv. Tehnično gledano se bo zopet našlo za vsakogar nekaj. Za bolj upadljivo oblikovana vozila, pa bo treba pogledati konkurenco.

Osebno bi se odločil za CC verzijo ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
hnoda
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 27, 2009 12:21 pm

Napisal/-a hnoda Če sep 30, 2010 12:30 pm

Meni zgleda limuzina kot nekakšna mešanice sedanje in prejšnje verzije. Kakšne pretirane drznosti pri obliki novega passata pa večina verjetno tudi ni pričakovala. No, pa počakajmo da pride ven... mogoča bodo pa kakšni zanimivi motorji na novo.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če sep 30, 2010 12:36 pm

Zankrat pravijo da bo na voljo BiTDI znan iz prenovljenega Multivana; 180 KM, naj bi prišel tudi 204 KM in celo ena še močnejša različica. Me pa zanima kako se bo obneslo vse skupaj v praksi, ko postajajo vsi elementi motorja vse manjši in vse bolj obremenjeni.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Če sep 30, 2010 12:42 pm

CC je bil takšen napredek za njih, edini bolj zanimiv VW za pogledat, zdaj grejo pa spet nazaj na klasiko.

Včasih je bil Volvo mišljen kot škatlast dizajn, zdaj se pa vse obrača :D
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če sep 30, 2010 12:47 pm

Čeprav se oglašuje, kot nova generacija Passata, gre načeloma za facelift dosedanjega modela. Če je pri Golfu VI razlika očitnejša s "petico", je "novi" Passat le kozmetično osvežen ter seveda dopolnjen s časom primerno sodobnejšo tehnologijo.
Oblikovno se naslanja na novodobne VW modele, kar je nekaterim povšeči, nekaterim pač ne. Osebno me še vedno prepriča oblikovno prečiščena notranjost (vsaj v highline opremskem paketu), ki je navdušila ob predstavitvi sedanjega modela, l. 2005 ter s tem vrgel rokavico konkurentom.
Upam na izboljšano kvaliteto v obliki manj številčnih čričkov, kvalitetnejše plastike notranjosti, boljše sedežne alkantare, vzdržljivejše TDI motorizacije, ipd.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če sep 30, 2010 1:29 pm

Glede Golf V vs Golf VI: lahko da so pri novem prenovili tudi podvozje, tega pač nisem utegnil preizkusiti, ko sem pred časom imal priložnost malo zapeljati šestico. Spremembe karoserije so minimalne, spremembe notranjosti (cockpita) pa še manjše. Ko sem se usedel noter in malo vozil, je bil občutek (osnovna oblika kabine, ergonomija, postavitev vseh kontrol itd) identičen kot v mojem golfu V. Saj drugače ne more biti, ker je edina razlika v malo drugačnem volanu, vse ostalo pa je le spolirana verzija V-tke. Kar ni slabo, ker to (vsaj zame) pomeni spet odlično zasnovano kabino, zaradi katere je avto užitek voziti.

Novemu Passatu je v tem kontekstu treba priznati, da je glede na predhodnika, kabina doživela malenkost več sprememb kot pri golfu (še vedno pa je sprememb zelo malo).

Zunajost: še vedno ne morem povsem prebaviti VW-jeve odločitve da na vse modele da različice iste dolgočasne maske. Res da sem se vmes že malo navadil nanjo in kljub vsemu kljun novega Passata sploh ne izgleda napačno. Bi pa bilo lahko še bolje, če bi namesto tega naredili kakšno lepo evolucijo dosedanje Passatove maske.

Vsekakor je rit novega Passata (limuzina) veliko bolj estestska kot prejšnja. Pri prejšnjem Passatu je zadek karavana izgledal lepše kot od limuzina, tudi novi karavan je OK.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany Če sep 30, 2010 3:43 pm

bol dolgočasno ne bi mogel zgledat :)
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Če sep 30, 2010 3:59 pm

Pričakovano zadržan in pričakovano uničen zadaj.


Slika
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson Če sep 30, 2010 4:44 pm

Človk bi mislo, da je za Kineze delan.
AUDI A6 c5 3.0 220hp Quattro Benzin/LPG
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če sep 30, 2010 5:48 pm

sonic je napisal/-a:Glede Golf V vs Golf VI: lahko da so pri novem prenovili tudi podvozje, tega pač nisem utegnil preizkusiti, ko sem pred časom imal priložnost malo zapeljati šestico. Spremembe karoserije so minimalne, spremembe notranjosti (cockpita) pa še manjše. Ko sem se usedel noter in malo vozil, je bil občutek (osnovna oblika kabine, ergonomija, postavitev vseh kontrol itd) identičen kot v mojem golfu V. Saj drugače ne more biti, ker je edina razlika v malo drugačnem volanu, vse ostalo pa je le spolirana verzija V-tke. Kar ni slabo, ker to (vsaj zame) pomeni spet odlično zasnovano kabino, zaradi katere je avto užitek voziti.


Vidiš, jaz sem pa ravno tu opazil precejšen napredek pri VI. Če me je V pustil povsem hladnega, ko sem prvič sedel v njem zaradi plastik-fantastik občutka, me je pa za razliko VI kar navdušil. Zdi se mi nekako bolj dodelan kot celota (boljši materiali, oblika armaturke, boljši sedeži itd.). Za ergonomijo pa verjamem, da je ostala enaka.

Tule pri passatu pa je na zunaj malo več sprememb (za moj okus na slabše), notri se mi pa po prvih slikah zdi, razen določenih detajlov, precej enak prejšnjemu, se pravi obratna zgodba kot pri Golfu, vsaj skozi moje oči.

Se je pa (končno) tudi pri VW-ju premaknilo nekaj na boljše, nekaj kar bi morali uvesti že kakih par let nazaj in sicer: 4-letno splošno jamstvo za vse modele, brez omejitve kilometrov in brez doplačila! Malo sem se poglobil v "drobni tisk" tega 4-letnega jamstva in nisem zaznal nekih pasti. Izključene so le kake malenkosti, ki jih sicer zajema 2-letna garancija, medtem ko so tiste glavne stvari, ki bi lahko eventuelno povzročile večje stroške pa so krite, kot pri garanciji. Skratka, tale korak je za pohvalit! 8)
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če sep 30, 2010 6:13 pm

Glede Golfa V vs. Golfa VI se strinjam z predhodnikom.

Passat : Tista vodoravna srebrna linija čez celo kabino me moti. Analogna ura mi je všeč.
Luči spredaj tudi niso slabe. Kot celota dokaj umirjen paket.

Sedaj je na vrsti cena.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man Če sep 30, 2010 7:54 pm

Kaj tako brezveznega pa že dolgo ne. Sedanji Passat je veliko lepši. Zihr bo v redu avto, ampak oblika je IMO velik korak nazaj. Notranjost je ok, sicer pa niti ni nekaj hudo spremenjena tako na prvi pogled...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če sep 30, 2010 7:57 pm

Polo78 je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:Glede Golf V vs Golf VI: lahko da so pri novem prenovili tudi podvozje, tega pač nisem utegnil preizkusiti, ko sem pred časom imal priložnost malo zapeljati šestico. Spremembe karoserije so minimalne, spremembe notranjosti (cockpita) pa še manjše. Ko sem se usedel noter in malo vozil, je bil občutek (osnovna oblika kabine, ergonomija, postavitev vseh kontrol itd) identičen kot v mojem golfu V. Saj drugače ne more biti, ker je edina razlika v malo drugačnem volanu, vse ostalo pa je le spolirana verzija V-tke. Kar ni slabo, ker to (vsaj zame) pomeni spet odlično zasnovano kabino, zaradi katere je avto užitek voziti.


Vidiš, jaz sem pa ravno tu opazil precejšen napredek pri VI. Če me je V pustil povsem hladnega, ko sem prvič sedel v njem zaradi plastik-fantastik občutka, me je pa za razliko VI kar navdušil. Zdi se mi nekako bolj dodelan kot celota (boljši materiali, oblika armaturke, boljši sedeži itd.). Za ergonomijo pa verjamem, da je ostala enaka.

Tule pri passatu pa je na zunaj malo več sprememb (za moj okus na slabše), notri se mi pa po prvih slikah zdi, razen določenih detajlov, precej enak prejšnjemu, se pravi obratna zgodba kot pri Golfu, vsaj skozi moje oči.

Se je pa (končno) tudi pri VW-ju premaknilo nekaj na boljše, nekaj kar bi morali uvesti že kakih par let nazaj in sicer: 4-letno splošno jamstvo za vse modele, brez omejitve kilometrov in brez doplačila! Malo sem se poglobil v "drobni tisk" tega 4-letnega jamstva in nisem zaznal nekih pasti. Izključene so le kake malenkosti, ki jih sicer zajema 2-letna garancija, medtem ko so tiste glavne stvari, ki bi lahko eventuelno povzročile večje stroške pa so krite, kot pri garanciji. Skratka, tale korak je za pohvalit! 8)


Se strinjam, da je pri Gofli večja razlika v armaturi, kot pri Passatu. Kar se pa tiče ergonomije, ni ostala enaka pri 6ki, ampak se je izboljšala. Mogoče sicer malenkosti, ampak je na račun le teh avto naštudiran u nulo. Stikalo za zunanja ogledala je postavljeno bolj "udobno" in tudi stikala za šipe zadaj so premaknjena na idealno mesto. Ne vem pa, kako je s stikali za uravnavanje višine snopa žarometov in osvetlitve armature, ki so zaradi postavitve še edina moteča stvar pri 5ki.

Bistvo vsega je, da je VW z Goflo naredil tako "user friendly" avto, da se velika večina lahko skirje in posledično sam najdem v roku dveh minut v večini ostalih avtov cel kup motečih stvari oz. malenkosti. Če jim je v Passatu to vsaj približno tako uspelo, se bo avto dobro prodajal, "dolgočasnost" gor al pa dol. Res pa da meni zaenkrat ostaja najlepši pASSat ta, ki ga mam v avatarju. Če se pa še znajdeš, kupiš 90KM avto, ki ima mašino identično tisti s 105KM in ga čipaš na dobrih 130, kar je za tak znesek procentualno že skoraj znanstvenofantastični tuning. V štartu ni ravno idealna znamka za slovenske razmere, v skupnem seštevku se pa kmalu lahko izkaže kot idealna izbira. Recimo za servis na 105k km sem dal 60€ pri popoldancu, ki je več kot usposobljen za ta motor in model avta, pa že pooblaščeni servisi in nadomestni deli so med cenejšimi. V račun dodaš še ergonomijo in ohranjanje cene, pa je to to.

Vse pa pod pogojem, da bo v živo ta Passat solidno zgledal!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če sep 30, 2010 8:08 pm

Ah jebeš avto, ki je idealen, ki ima vse tipke tam kjer pričakuješ, avto, ki ga vidiš v vsakem križišču v LJ minimalno 2x, pa naj ima kar hoče :D. 5 min in naveličan sem takega avta :P. Stvar okusa pač.


Po eni strani je sicer dobro da bodo vozniki sedanjih passatov ob nakupu novega imeli avto s katerim se ravna povsem enako, je enakih mer, ima enako notranjost, enako podvzje, enako dimenzij gum,... Po drugi strani pa pri takem avtu nimaš tistega občutka da je svež, na novo zasnovan, itd... Recimo ko je ven prišla Alfa 159 je bila proti 156-ki drugi svet (samo kot primer), enako velja za Citroen C5, itd...

Jaz sem vsekakor pričakoval večji preskok.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če sep 30, 2010 8:23 pm

Ceed je napisal/-a:Pričakovano zadržan in pričakovano uničen zadaj.


Slika
Uf, tole pa ne izgleda preveč posrečeno. Uradne slike (seveda hudo retuširane) izgledajo neprimerno bolje... Vsekakor pa temnomodra očitno ni njegova barva.


Vidiš, jaz sem pa ravno tu opazil precejšen napredek pri VI. Če me je V pustil povsem hladnega, ko sem prvič sedel v njem zaradi plastik-fantastik občutka, me je pa za razliko VI kar navdušil. Zdi se mi nekako bolj dodelan kot celota (boljši materiali, oblika armaturke, boljši sedeži itd.)
Prvi golfi V (zlasti tisti na spodnji lestvici opreme) res izgledajo malo plastični, predvsem pa so mnogi imeli tisti grozen 4-kraki volan. Kasneje so zadeve malo izboljšali. In se popolnoma strinjam da pri VI so pa glede drobnih detajlov in splošnega 'nobel' vtisa res naredili dober job. Sicer na praktično nespremenjeni obliki notranjosti (kar seveda ne pomeni da je to slabo - don't fix it if it ain't broken), le zelo so zadevo spolirali. V bistvu je golf VI glede tega pač do konca izpopolnjena V-tka.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če sep 30, 2010 8:29 pm

Ampak karavan v beli barvi izgleda pa hud:

Slika


P.S.: zakaj ne pokaže slike?
EDIT: sem uredil. Hvala za namig, W|zz!
Zadnjič spremenil sonic, dne Če sep 30, 2010 9:14 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Če sep 30, 2010 8:52 pm

Ker si dal link od strani, ne od slike :)

http://www.auto-news.de/webcore/data/co ... _xxx_2.jpg
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Če sep 30, 2010 9:05 pm

Ni to to, preostre linije na lučeh :cry:
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če sep 30, 2010 9:27 pm

bolj ko gledam tega novega passata manj mi je všeč...res je, da se paradnega konja ne menja po obliki a kaj ko je ta oblika prevzeta tako iz audija kot iz vw-ja.

skratka gre za hibrid med starim passatom ter novim audijem vsaj sodeč po svetlobnih telesih oz. ledicah.

zadek me nekako spominja na elegantni zadek katerega imajo klase ala audi a8 ali pa celo vw pheaton.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če sep 30, 2010 9:49 pm

sonic je napisal/-a:
Ceed je napisal/-a:Pričakovano zadržan in pričakovano uničen zadaj.

Slika

Vsekakor pa temnomodra očitno ni njegova barva.

Ne boš verjel, ampak ravno temno modra mu zelo zelo pristoji...počakaj, da boš avto videl v živo, saj mi lahko verjameš, da mu ta slika dela veliko krivico! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov