Avtomanija je napisal/-a:
Prvi kilometri: Opel Meriva
V napad za krono
Po sedmih letih se čez nekaj dni slovenskim kupcem predstavlja druga generacija Opel Merive, ki k nam prihaja z atraktivno ceno in bogatim naborom opreme.
Besedilo: Peter Pirkovič Foto: Peter Pirkovič
Opel ima z najnovejšo generacijo Merive zelo ambiciozne načrte, saj namerava samo v Sloveniji mesečno na ceste poslati od 40 do 50 primerkov, na letnem nivoju pa to pomeni okrog 500 vozil. Takšni načrti izhajajo iz dejstva, da je že predhodnica beležila izjemno dobro prodajne rezultate, kajti v sedmih letih obstoja so prodali že več kot milijon primerkov na 25 različnih trgih po Evropi.
Najnovejša Oplova pridobitev prinaša veliko novega. Korenito so spremenili zunanjo obliko, ki je nekaj potez prevzela od Astre in Insignie, druga generacija pa prinaša tudi nekaj dodatnih centimetrov. V dolžino Meriva meri 4,28 metra, v širino 1,81 metra, v višino 1,61 metra, medosna razdalja pa je za razliko od predhodnice daljša za 15 milimetrov in zdaj meri 2,64 metra. Ena izmed največjih novosti, ki bo Merivo ločevala od tekmecev so na novo zasnovana vrata za vstop na zadnjo klop. Flex Doors, kot so poimenovali to »pogruntavščino«, so vrata, ki imajo tečaje postavljene povsem obratno kot bi sicer zasledili pri običajnih vratih, kar z drugimi besedami pomeni, da se vrata odpirajo v obratni smeri. Z rahlo mešanimi začetnimi občutki smo dejansko preskusili novo zasnovo vrat, a zelo hitro prišli do zaključka, da te prinašajo precej bolj enostavnejše vstopanje v potniško kabino, tudi zaradi povečanega kota odpiranja, ki zdaj meri 84 stopinj. Za razliko od Mazde RX8, ki je med prvimi po nekaj desetletjih uvedla tak sistem odpiranja zadnjih vrat, pri Merivi še vedno ostaja B stebriček, to pa posledično pomeni, da so zadnja vrata neodvisna od sprednjih. Pri Oplu so ob tem na različne načine prikazovali kako je nova pridobitev prijazna tudi do hrbtenice, poleg prilagodljivih sprednjih sedežev s certifikatom združenja AGR, ki nudijo dodatne možnosti nagibanja, dodatno oporo za ledveni del in v štirih smereh prilagodljiva naslonjala za glavo. Te smo imeli možnost spoznati že pri Insigniji in kasneje pri Astri, pri Merivi pa bo potrebno zanje doplačati 350 evrov.
Tako kot zunanjost tudi potniška kabina prinaša svežo oblikovno podobo. Snovalci so poskrbeli za vgradnjo kakovostnejših materialov, pohvala pa gre tudi urejeni ergonomiji. Tu in tam se sicer najde kakšna malenkost, ki izvira od predhodnika, a tako rekoč je armaturna plošča pregledna gumbi pa na dosegu roke. Všeč so nam številni prostorčki za odlaganje drobnarij, teh so pri Oplu našteli kar 32, mednje pa spada tudi revolucionarni sistem konzole FlexRail med sprednjima sedežema, ki ga sestavljajo izmenljive enote za shranjevanje na aluminijastih vodilih. To izboljšuje ergonomsko praktičnost, hkrati pa nudi drsno naslonjalo za roko. Prostor za sistem FlexRail so snovalci nove Merive pridobili z višjo postavitvijo prestavne ročice in z električno parkirno zavoro, ki sta pri novi generaciji del serijske opreme. Prostora pa ne zmanjka niti v zadnjem delu. Prtljažnik premore od 400 do 1500 litrov. V kolikor pa si bo kupec zaželel prevoza koles, v ponudbi ne manjka preverjeni sistem FlexFix.
Prevetritev je Meriva doživela tudi na področju tehnike. Motorno paleto sestavlja osem motorjev z oznako EU5, v začetku prodaje pa bodo na voljo zgolj trije bencinski motorji, ki jim je skupna 1,4-litrska delovna prostornina. Najosnovnejši razvija 74 kW (100 KM), ostala dva, ki sta podprta s turbinskim polnilnikom, pa zmoreta 88 kW (120 KM) in 103 kW (140 KM). Dizelsko paleto bodo do konca poletja postopoma dopolnjevali 1,3-litrski CTDi s 55 kW (75 KM) in 1,7-litrski CDTi motorji z močjo 74 kW (100 KM), 81 kW (110 KM) in 96 kW (130 KM). Poleg pet in šestopenjskega ročnega menjalnika bo pri 1,7-litrskemu CDTi motorju s 74 kW (100 KM) na voljo tudi šeststopenjski samodejni menjalnik. V prihodnjem letu Opel napoveduje še sistem Start&Stop in Merivo, ki jo bo poganjal plin (LPG), medtem ko o hibridni verziji ni bilo govora.
Opel Meriva bo v Slovenijo prihajala iz španske tovarne v Zaragozi, trgovci pa jo bodo prvim kupcem lahko pokazali že v prihodnjem tednu, ko bo možno Merivo tudi naročiti. Prodaja se uradno pričenja sredi junija, ko bodo Španci v Slovenijo napotili večje število primerkov. Slovenski kupci bodo pri nakupu izbirali med tremi paketi opreme (Selection Enjoy in Cosmo), za najosnovnejšo pa bo potrebno odšteti 13.990 evrov. Med bogatim naborom opreme bo Meriva serijsko opremljena s sistemom ESP in 6 varnostnimi blazinami.
zany je napisal/-a:tale tedn naj bi bile že pripravljene v salonih? ali se motim?
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Jaz se je tudi ne bi branil![]()
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Še en zanimiv test, pa upam, da ni nič narobe če ga postam tukaj + slike seveda.![]()
Ne bi rad povzročal kakšnih težav tko da lahko tudi zbrišem
IcEm4n je napisal/-a:zany je napisal/-a:tale tedn naj bi bile že pripravljene v salonih? ali se motim?
Če gre verjeti članku v Dnevniku, naj bi bilo to že jutri (al pa naslednji ponedeljek, nism zihr).
Tasko kot Insignia in Astra je tudi Meriva dobila svoj (svetovni) blog: http://www.meriva-blog.de/
drugmirko je napisal/-a:CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Jaz se je tudi ne bi branil![]()
meni je pa še zmeraj blago dolgočasnega izgleda in tista zlomljena bočna linija ji pri preostali vsesplošni dolgočasnosti prej škodi kot koristi.... in zato bi (kljub temu, da je drugače izjemno praktičen avto) rajši kupu C3P, tudi, če nebi bil citroenov fan!
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Še en zanimiv test, pa upam, da ni nič narobe če ga postam tukaj + slike seveda.![]()
Ne bi rad povzročal kakšnih težav tko da lahko tudi zbrišem
hja... sem ziher da bodo pri avtomaniji orenk nos vihali zarad tega, ker so dlakocepni že za stvari, ki jih z enim klikom prosto vidiš na kateremkoli neslovenskem pejđu... se pač radi grejo en tak avtomobilistično-internetni SAZAS.
zato pač v začetk citata dodaj vsaj še Avtomanija.... v prvi quote oklepaj za besedico quote, vtipkaj še ="Avtomanija"...
drugmirko je napisal/-a:CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Jaz se je tudi ne bi branil![]()
meni je pa še zmeraj blago dolgočasnega izgleda in tista zlomljena bočna linija ji pri preostali vsesplošni dolgočasnosti prej škodi kot koristi.... in zato bi (kljub temu, da je drugače izjemno praktičen avto) rajši kupu C3P, tudi, če nebi bil citroenov fan!
Lignage je napisal/-a:drugmirko je napisal/-a:CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Jaz se je tudi ne bi branil![]()
meni je pa še zmeraj blago dolgočasnega izgleda in tista zlomljena bočna linija ji pri preostali vsesplošni dolgočasnosti prej škodi kot koristi.... in zato bi (kljub temu, da je drugače izjemno praktičen avto) rajši kupu C3P, tudi, če nebi bil citroenov fan!
Se moram kar strinjat. Pa še meni ta nova Meriva po videzu tako okorno izgleda...
kljukec je napisal/-a:zgoraj piše, da bi mogla že biti pri nas- vendar je nisem še nikjer zasledil
kdaj torej pride k nam?
zany je napisal/-a:na vseh straneh je pisalo da naj bi bil začetek prodaje 10. maj, nikjer pa ni zaslediti ne avtomobila, reklam, nič. skratka, torej res kdaj?
Uredništvo avtomanije je napisal/-a:16. junij 2010 | 16:03:55
Naročila so presegla pričakovanja
Mali Oplov enoprostorec je že v prodajnih salonih po Sloveniji.
Besedilo: Uredništvo Foto: Opel
Čeprav je do srede junija sploh ni bilo v prodajnih salonih, je bilo za novo Opel Merivo v Evropi zabeleženih že več kot 30.000 naročil. »Še nikoli nismo bili priča tolikšnemu, izjemnemu povpraševanju po avtomobilu tega velikostnega razreda,« pravi navdušeno Alain Visser, podpredsednik Opla za prodajo, marketing in poprodajo. »Tega ne dokazuje le veliko število naročil, marveč tudi prve analize odzivov kupcev in medijev. Dizajn nove Merive in njena inovativna zasnova sta vsekakor skladna z okusom kupcev.«
Načrti velevajo prodajo 50 tisoč Meriv v letu 2010 v Evropi. V prvem polnem letu 2011, pa Opel pričakuje prodajo do 130.000 novega malega enoprostorca. V Sloveniji je na začetek ponudbe postavljena različica, za katero je potrebno odšteti 13.990 evrov.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov