hja... nekakšno "zdravorazumsko logiko" je pri PSA modelni "razporeditvi" zadnjih 15-20 let res težko najt... ma človek občutek, da si kr sami, prostovoljno "streljajo v koleno"

.... mislim, da med te "strele" lahko mirno prištejemo tudi neobstoječega C-Elysse karavana (oziroma kar Citroene nasploh), da o preostalih nelogičnih neumnostih niti ne začnem še enkrat....

.
kar se pa facelifta tiče lahko rečem samo to, da mi je žal, da -če so mu že zamenjali sprednje luči oziroma, kompleten nos- niso uporabili kombinacije WTTC-jevske izvedbe (z "cactusovskimi ledicami v zgornjem delu luči) in nosa novega C3 (kromolajšne čez cel nos in okrog ledic)... po moje bi to zgledalo veliko boljše kot pa te rahlo prevelike luči... če bi recimo luči predelali tako, da bi poleg dolgih in kratkih vsebovale tudi te ledice...:

...masko in odbijač pa predelali tako, da bi dnevne ledice povezovali C3-jevski chevroni (če je že treba vleč kromolajšne v luči, tako kot na Jumpy/Spacetourerju), vstopnik za hlajenje pa tako kot na C3 spustili k tablici in na odbijač... grem rezat "privatne organe", če to ne bi izgledalo bolj čisto in elegantno kot te, rahlo predimenzionirane, lampe in odbijač iz Picassota
in če se že pogovarjamo o "strelih v koleno"... pravijo, da so fejsliftanemu Elysseju v kabini privoščili boljše materiale... tudi na fotkah armature je videt drugačno teksturo na njeni zgornji strani... zgleda tako kot pri "mehki plastiki"... le so mu res dali mehko plastiko, novega C3 pa v celoti obložili s trdo, je to res ultimativni "strel v koleno"

.. za C3 seveda.