Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
GregorM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: Pe maj 04, 2007 3:51 pm

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a GregorM Ne feb 03, 2013 9:41 pm

kljukec je napisal/-a:zalo lep avo, vendar so inžinirji za postrelit - kje so vidli narest manjšega karavana z celo manjšo medosno razdaljo
idioti
lp


Karavan je 3 cm daljši in 2 cm širši od Passata in zna biti že na zgornji meji za prerivanje po evropskih mestih.

Je morda kdo zasledil kakšne nove informacije o AWD modelih?
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a kljukec Po feb 04, 2013 7:39 pm

GregorM je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:zalo lep avo, vendar so inžinirji za postrelit - kje so vidli narest manjšega karavana z celo manjšo medosno razdaljo
idioti
lp


Karavan je 3 cm daljši in 2 cm širši od Passata in zna biti že na zgornji meji za prerivanje po evropskih mestih.

Je morda kdo zasledil kakšne nove informacije o AWD modelih?


dej lepo te prosim a A6, BMW 5, MB E, ... niso narjeni za europo??
smatram, da je živ idioizem imeti dve medostni razdalji za isti avto - kot prvo sigurno ni stroškovno učinkovito, kot drugo pa ljudje, ki kupujejo karavane želijo kvečjemu več prostora in ne manj kot v limuzinah

lp
 
GregorM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: Pe maj 04, 2007 3:51 pm

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a GregorM To feb 05, 2013 1:02 am

kljukec je napisal/-a: dej lepo te prosim a A6, BMW 5, MB E, ... niso narjeni za europo??


Mešaš avtomobilske razrede. Lastnik avtomobila iz executive razreda ima praviloma zagotovoljeno parkirno mesto tako doma kot v službi, na sestanek v center ga pelje šofer in potem ni tak problem, če je avto malo večji. Lastnik avta iz poslovnega razreda (kamor spada tudi Mazda 6) teh privilegijev običajno nima, zato mora biti avto razumnih dimenzij (v Evropi). Jaz osebno nebi kupil skoraj 5 m dolgega avta, ker pri polovici naših poslovnih partnerjev nebi mogel parkirat. Očitno so Japonci prišli do podobnih ugotovitev.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a J.McLane To feb 05, 2013 8:42 am

BMW 5 z lastnim šoferjem?

Da zaključimo debato o tej dolžini, je Passat variant dovolj dolg, se je kdo pritoževal ker je krajši od Mondeota, Insignie?

No Passat je krajši tudi od nove Mazde in tudi medosna razdalja karavana je pri Passatu krajša.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a zany To feb 05, 2013 12:37 pm

Kakšne pa eni streljate. Za bmwjevo petico in podobne primerke imajo osebne šoferje..ja pa ja :D Meni je pri mazdini šestici zanimivo le to, da je karavan krajši od limuzine. Ker ljudje ravno pri karavanih iščejo več prostora :)
 
GregorM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: Pe maj 04, 2007 3:51 pm

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a GregorM To feb 05, 2013 1:46 pm

Kdor si lahko omisli avto v razredu 50-100k, ima prav gotovo dostop do pomožnega osebja, pa mu reči šofer, kurir ali tajnica in ti ljudje so v podjetju natanko zato, da dražji sodelavci ne izgubljajo časa z neproduktivnimi opravili. Ne teh strank mešat z 2. in 3. lastniki nekje na vzhodu.

Kar se tiče Mazde 6 v karavanski izvedbi, je pa precej tipičen predstavnik športnih karavanov - morda dobro zgledat, se dobro peljat in imet nekaj več prostora zadaj za kakšen športni rekvizit ali otroški voziček. Povprečna evropska družina ima 2,4 člana, zato ne bi bilo produktivno delat avtobusa.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a Polo78 To feb 05, 2013 1:48 pm

Evo, sem si tudi jaz pogledal novo šestico. V živo zunanjost deluje bolj prepričljivo kot na slikah, predvsem limuzina s svojo športno-elegantno obliko. Notri pa imam mešane občutke, sploh če primerjam z obstoječim modelom katerega imam. Materiali oz. predvsem izbor le teh so doživeli napredek, sama oblika armaturke in še posebej sredinske konzole pa mi ne delujeta preveč posrečeno. Ta mešanica "BMW wannabe" stila s pridihom Kitajske nekako ne sodi v Mazdo, sploh glede na predhodna modela ter njihovo "zoom-zoom" filozofijo.

Velik minus vsaj zame osebno ostaja še vedno to, da ni 5-vratnega modela. Če bi se enkrat v prihodnosti ponovno odločal za Mazdo 6, bi moral izbirat med nepraktično limuzino in ne ravno najlepšim karavanom, ki mi ni všeč predvsem zaradi zadka, ki preveč spominja na zadnji model 626. Upam si stavit, da so si z manjkom 5-vratne izvedbe izvrtali luknjo v kolena in da model ne bo tako (prodajno) uspešen kakor oba predhodna. Škoda.
Antiznačkar po prepričanju
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a Marek_ To feb 05, 2013 2:03 pm

Mene pa predvsem zanima kako kvalitetno oz. robustno je sestavljena. Po lastništvu renoja imam fobijo pred črički, sicer so se začeli pojavljati tudi v ceedu, ampak v znosnem odmerku.
Poleg Passata se mi zdi odličen "velik" karavan, pri vseh ostalih najdem nekaj stvari, ki me res motijo.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a King1 To feb 05, 2013 5:04 pm

Meni pa je top. Tako limuzina kot karavan. Z merami se nebi ukvarjal, ker mi avto že tako pozantno zgleda, da je joj. Trenutno mi ni avta ( v tem razredu ), ki bi izgledal preprečljivejše. Je pa res, da počasi prihaja novi mondeo, passat, laguna.......... .

lp
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a INFINITI To feb 05, 2013 10:23 pm

GregorM je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:zalo lep avo, vendar so inžinirji za postrelit - kje so vidli narest manjšega karavana z celo manjšo medosno razdaljo
idioti
lp


Karavan je 3 cm daljši in 2 cm širši od Passata in zna biti že na zgornji meji za prerivanje po evropskih mestih.

Je morda kdo zasledil kakšne nove informacije o AWD modelih?



Res je karavanska različica nazunaj ni ravno majhna. Če primerjam s Superbom combi recimo.
Mazda 6 karavan Superb Combi
Dolžina: 4.800cm 4.838cm
Širina: 1.840cm 1.817cm
Višina: 1.480cm 1.510cm
Medosna: 2.750cm 2.761cm

Je pa zelo velika razlika v prtljažniku: Mazda - 522 litrov, Superb - 633 litrov :)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a Polo78 Sr feb 06, 2013 12:42 pm

Marek_ je napisal/-a:Mene pa predvsem zanima kako kvalitetno oz. robustno je sestavljena. Po lastništvu renoja imam fobijo pred črički, sicer so se začeli pojavljati tudi v ceedu, ampak v znosnem odmerku.


Glede na moje dosedanje izkušnje so bile vse Mazde 6 sestavljene izredno kvalitetno, tu za razliko od nekaterih drugih znamk ni nikakršnih čričkov ali škripanja plastik. Vidi se, da jih delajo na Japonskem in zato tudi pri novem modelu ne vidim razloga, da bi bilo glede tega kaj drugače. :D

Sicer pa tudi kar se same tehnike tiče, so ti avti BP. S svojo sedanjo se počasi bližam 30k km in vse deluje brezhibno kakor prvi dan. Motor (2.2 dizel) je v osnovi itak enak kakor pri novih, le da nima te 'SkyActiv' tehnologije. Poraba malenkost pod 6 litrov.

So pa to nasplošno bolj trdi avti, kar meni sicer ustreza, lahko pa koga tudi moti, če je navajen francoske mehkobe in sterilnosti. Pa ne mislim samo podvozja, ki je pri Mazdi še ravno prav trdo za dinamično vožnjo in ne pretrdo, da bi trpelo udobje. Tudi stopalke, volan in prestavna ročica niso tako mehki kot pri francozih, tudi KIA/Hyundai npr. imajo vse našteto mehkejše. Vendar ni spet trdo v smislu, da je težje upravljanje ali kaj podobnega ampak bolj v smislu, da deluje vse skupaj bolj kompaktno in ne mlahavo. :)
Antiznačkar po prepričanju
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a Marek_ Pe feb 08, 2013 3:50 pm

@Polo78: TOP
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a tha_man Pe feb 08, 2013 8:57 pm

Polo78 je napisal/-a:Glede na moje dosedanje izkušnje so bile vse Mazde 6 sestavljene izredno kvalitetno, tu za razliko od nekaterih drugih znamk ni nikakršnih čričkov ali škripanja plastik. Vidi se, da jih delajo na Japonskem in zato tudi pri novem modelu ne vidim razloga, da bi bilo glede tega kaj drugače. :D


Kaj vem, sicer sem peljal samo eno Mazdo 6 (dosedanji aktualni model), bil je testni avto s cca 20k, pa je bilo že par čričkov v notranjosti. No, saj mogoče to ni pravilo in je bilo samo pri tistem avtomobilu, a vseeno. Glede na to, da moj tedanji Gradne Punto s 100k ni imel niti enega črička, sem bil kar malo negativno presenečen. V ostalih pogledih je bil sicer fenomenalen avto, krasno se je peljal, imel eno najboljših pozicij za volanom in zelo prostoren.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a kljukec So feb 09, 2013 7:29 pm

GregorM je napisal/-a:Kdor si lahko omisli avto v razredu 50-100k, ima prav gotovo dostop do pomožnega osebja, pa mu reči šofer, kurir ali tajnica in ti ljudje so v podjetju natanko zato, da dražji sodelavci ne izgubljajo časa z neproduktivnimi opravili. Ne teh strank mešat z 2. in 3. lastniki nekje na vzhodu.

Kar se tiče Mazde 6 v karavanski izvedbi, je pa precej tipičen predstavnik športnih karavanov - morda dobro zgledat, se dobro peljat in imet nekaj več prostora zadaj za kakšen športni rekvizit ali otroški voziček. Povprečna evropska družina ima 2,4 člana, zato ne bi bilo produktivno delat avtobusa.

pa kje ti živiš
zdej če ma javna uprava A6 vozila oz vozila v tem razredu še ne pomeni, da ima povrečen voznik avta za tudi 80.000 eur šoferja
če šofer zasluži 1000 eur to človeka stane okoli 20.000 eur letno - zdej boš rekel, da se večina kupcev, ki kupi vozilo po vsej verjetnosti na leasing privošči dodatno obremenitev četrtine vozila :lol:
še velike firme kot so telekom nimajo več šoferja - poleg tega pa večinoma vozijo A8 razred
brez da se dela raziskava ti garantiram, da v tem razredu 99% vozil pri prvem lastniku NIMA šoferja

kar se tiče mazde sm hotel zgolj povedat, da so si dvignili stroške proizvodnje - manj delov paše iz ene na drugo različico, dve različici so morali razvijati in ne zgolj dizajnirati.. kar sigurno pomeni tudi tudi dvig končne cene in manj prodanih avtomobilov na račun cene - torej so se ustrelili v nogo
Sem jo pa videl v živo in zdunaj zgleda dinamično in v rdeči barvi odlično, se pa boljm da notranjost (vsaj po slikah sodeč), kot je omenil že nekdo ne izgleda najboljše
meni osebno se recimo sredinska armaturka celo bolj dopade v cliotu

lp
 
Kama
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne jan 15, 2006 4:04 pm
Kraj: Kočevje

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a Kama So feb 09, 2013 9:22 pm

Kljukec
pa kje ti živiš
zdej če ma javna uprava A6 vozila oz vozila v tem razredu še ne pomeni, da ima povrečen voznik avta za tudi 80.000 eur šoferja
če šofer zasluži 1000 eur to človeka stane okoli 20.000 eur letno - zdej boš rekel, da se večina kupcev, ki kupi vozilo po vsej verjetnosti na leasing privošči dodatno obremenitev četrtine vozila

Javna uprava..., kje...:huh: :ue :?:
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a kljukec So feb 09, 2013 9:55 pm

Kama je napisal/-a:Kljukec
pa kje ti živiš
zdej če ma javna uprava A6 vozila oz vozila v tem razredu še ne pomeni, da ima povrečen voznik avta za tudi 80.000 eur šoferja
če šofer zasluži 1000 eur to človeka stane okoli 20.000 eur letno - zdej boš rekel, da se večina kupcev, ki kupi vozilo po vsej verjetnosti na leasing privošči dodatno obremenitev četrtine vozila

Javna uprava..., kje...:huh: :ue :?:

ministri imajo A6 z šoferjem firme verjetno nobene
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a J.McLane So feb 09, 2013 10:45 pm

V nogo so se ustrelile tiste firme, ki niso prisotne na vseh trgih po svetu (Seat, Citroen, Peugeot ...), če pa ena Mazda naredi dva različna modela v istem razredu, ki ju bo enaka prodajala po celem svetu pa dvomim da so se ustrelili v koleno. To bomo sicer šele videli po prodajnih številkah, ampak močno dvomim da gre za kakšen strel v karkoli.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a ~toMmy~ Ne feb 10, 2013 2:22 am

Edini "strel v koleno" je konzola "navigacije", vse drugo je vsaj na papirju na mestu. Če je zadaj v karavanu dovolj prostora za 190cm visokega človeka, je ta avto fenomenalen. 8)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a kljukec Ne feb 10, 2013 6:16 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Edini "strel v koleno" je konzola "navigacije", vse drugo je vsaj na papirju na mestu. Če je zadaj v karavanu dovolj prostora za 190cm visokega človeka, je ta avto fenomenalen. 8)

baje da ni - je pa res, da se baje najprej pojavi problem pri glavi in ne kolenu

lp
 
Kama
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne jan 15, 2006 4:04 pm
Kraj: Kočevje

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a Kama Ne feb 10, 2013 8:57 pm

To bo sicer zelo OT, pa vendar ker je Kljukec izzval; Verjetno imajo ali pa so imeli predsedniki uprav Gorenja, Hydrie, Kolektorja, Vegrada, Smelta in podobnih (ne nujno propadlih podjetij) svoja službena vozila in ne samo A6-ke. Sicer, če bi gledal po resorjih (ki imajo po več tisoč zaposlenih), bi podobno velika podjetja tudi v SLO imela podobno spremljevalno službo. Problem pa je, da takih podjetij z nekaj izjemami v SLO ni. (Še pomnite tovariši gesla: Majhno je lepo-ko so kosali in drobili velike firme :twisted: ). Itak vem, da boste pljuvali po meni, ampak kdaj pa kdaj je potrebno tudi pogledati v ogledalo.
Še o 6-ki: Sicer ne vem, kaj vas moti krajše medosje pri karavanu. Oziroma, koliko od vas, ki kritizirate to potezo je že nafilalo passata karavana do konca, da bi to vsak dan potrebovali? Mazda je naredila enako kot VW s passatom: Passat USA=Mazda 6 limo in Passat karavan EU=Mazda 6 karavan. Meni se zdi to celo bolj smiselno kot podvajanje modelov z istim imenom kot je to naredil VW. In ja, takoj bi imel 6-ko karavana, sam dieselski motor mi je malce prevelik. Mogoče kak downsizing, vmes pa šparat...
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov