GregorM je napisal/-a:Kdor si lahko omisli avto v razredu 50-100k, ima prav gotovo dostop do pomožnega osebja, pa mu reči šofer, kurir ali tajnica in ti ljudje so v podjetju natanko zato, da dražji sodelavci ne izgubljajo časa z neproduktivnimi opravili. Ne teh strank mešat z 2. in 3. lastniki nekje na vzhodu.
Kar se tiče Mazde 6 v karavanski izvedbi, je pa precej tipičen predstavnik športnih karavanov - morda dobro zgledat, se dobro peljat in imet nekaj več prostora zadaj za kakšen športni rekvizit ali otroški voziček. Povprečna evropska družina ima 2,4 člana, zato ne bi bilo produktivno delat avtobusa.
pa kje ti živiš
zdej če ma javna uprava A6 vozila oz vozila v tem razredu še ne pomeni, da ima povrečen voznik avta za tudi 80.000 eur šoferja
če šofer zasluži 1000 eur to človeka stane okoli 20.000 eur letno - zdej boš rekel, da se večina kupcev, ki kupi vozilo po vsej verjetnosti na leasing privošči dodatno obremenitev četrtine vozila
še velike firme kot so telekom nimajo več šoferja - poleg tega pa večinoma vozijo A8 razred
brez da se dela raziskava ti garantiram, da v tem razredu 99% vozil pri prvem lastniku NIMA šoferja
kar se tiče mazde sm hotel zgolj povedat, da so si dvignili stroške proizvodnje - manj delov paše iz ene na drugo različico, dve različici so morali razvijati in ne zgolj dizajnirati.. kar sigurno pomeni tudi tudi dvig končne cene in manj prodanih avtomobilov na račun cene - torej so se ustrelili v nogo
Sem jo pa videl v živo in zdunaj zgleda dinamično in v rdeči barvi odlično, se pa boljm da notranjost (vsaj po slikah sodeč), kot je omenil že nekdo ne izgleda najboljše
meni osebno se recimo sredinska armaturka celo bolj dopade v cliotu
lp