Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To nov 16, 2004 9:30 pm

ćojkec: dva 1.6hdi-ja majo samo zaenkrat...
racunajo pa na mojega favorita :twisted: in lahko verjames,d a bom med prvimi tam stal 8)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
xopy
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: So avg 30, 2003 10:51 pm
Kraj: Vipavska dolina

Napisal/-a xopy To nov 16, 2004 10:00 pm

Čojko je napisal/-a:@Dobek bodi Đek in se zmeni še za testno vožnjo Xsare 2.0 HDI 110KM in nato primerjaj svojo Xsaro I 1.8 16v 110KM, dizelsko Xsaro in novega C4, ki si ga vozil. Motor, prožnosti, trdota, notranjost, sedenje,...
Pri tem noven 1.6 16v HDI motorju me predvsem zanima odzivnost. Tistemu 2.0 16v HDI v C5 sem zameril le odzivnost na stopalko plina.

Lahko bi bil kaj več napisal - saj veš kam! Niti omenil nisi.


Lp Čojko


Glede 2.0 HDI motorja imam jaz enako pripombo. Odzivnost po preteku ene sekunde. Sicer sem vozil 407 ampak je motor itak enak kot v novem C5 (nisem mogel verjet ko sem novega C5 vidu - enaka armaturka kot v 407!).
kaj bi dal, da se avto nebi kvaril...
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr nov 17, 2004 7:02 am

xopy je napisal/-a:Sicer sem vozil 407 ampak je motor itak enak kot v novem C5 (nisem mogel verjet ko sem novega C5 vidu - enaka armaturka kot v 407!).


armaturka ne, konzola pa (radio in klima kontrolni panel)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Sr nov 17, 2004 5:43 pm

SAFRANE je napisal/-a:
dobek je napisal/-a:huaaaaaaaaa...bil danes na probefartu...c4, 5 vra, 1.6hdi110....
bomba avtek, ni kaj.. 8)


aja=? mal povej no.

kako se počutš za volanom?
kok je kej zadej prostora?
kakšne so performance?
kakšna ergonomija ( a ni klima mal prenizko?a se ful blešči display za km/h?)
in predvsem: al je ful mehk al je že bl ''nemški'' ?


LP
JOHNY 8)



Evo danes sm tud jst šel na testno vožnjo z C4 VTR 2.0 HDI. in sem bil zelo pozitivno predenečen. Za avto z tremi vrati ima ogromno prostora položaj za volanom najdeš brez problema in tudi na zadnjih sedežih najdeš zadosti prostora za kolena... Volan je zelo všečen in se takoj navadiš da se vrti samo obroč sredinski del pa miruje in na njem so komande za tempomat, radio, pa še neki :lol: Klima ni nikakor prenizko ker je zaslon velik in dobro berljiv, temperaturo nastavljaš pa z vrtljivim gumbom tko da ni blema... no še glede displaja za km/h, ob dnevni dvetlobi je povsem srebrno bel( odvisno kolk je svetlo) če se pa stemni pa spremeni barvo na peščeno oranžno tako da tudi če ti sonce močno sveti je zaslon dobro merljiv( zraven imaš še podatke o tempomatu, količini goriva, temperaturi motorja itd....
no performansi- vozil sem tamočnejšega dizla in moram rečti da se pelje tako kot se za dizla spodobi... ne preveč športno ampak lepo in potovalno, pospeški so ok predvsem na avtocesti se pokaže navor in vleče že od 2000rpm naprej
Glede mehkobe, karoserija se popolnoma nič ne nagiba in je dovolj udobna da požira krajše neravnine in te ne zabije na vsaki grbini no edino eno pripombo bi pa imel(ne vem če je to kot pripomba) prednje steklo je pomaknjeno zelo naprej in tudi armatura se zelo zajeda v nos avta tako da notri deluje ko pogledaš kot kakšen enoprostorec... no to bi blo vse če vas pa še kej zanima pa vprašite
Slika
 
stari
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Sr okt 13, 2004 5:36 pm

Napisal/-a stari Če nov 18, 2004 3:49 pm

Men je čist divji :twisted: :twisted: 8)
pomagajmo si :)
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če nov 18, 2004 6:45 pm

No, jaz sem ga danes tudi vozil 2.0 16v HDI 136 KM Coupe VTR plus (uradna cena tik nad 5 MSIT)

Motor je zelo kultiviran - skoraj nekoliko preveč (navor precej poravnan) in je v kombinaciji s 6 stopenjskim menjalnikom zelo prijeten za vozit. Zameriti mu gre le nekoliko premajhno odzivnost. Notri nema da nema. Dvopodročna avtomatska klima, ful enih gumbov na volanu, kjer se vrti le obroč. Pohvaliti gre tudi volan, ki je progresiven (zelo mehak na mestu in se lepo trdi proti višjim hitrostim). V avtu so 4 displeji: srednji velik, kjer je hitrost, temp. motorja,..(zelo pregleden in sam spreminja kontrast v odvisnosti od zunanje temperature, displej nad avtoradijem, ki je kombiniran avtoaradio/pot. rač/zun. temp., spodnji displej za klimo in displej na volanu, kjer so digitalno prikazani vrtljaji motorja. Zanimivo je, da se samo ali na pritisk gumba vsi displeji izključijo - ostane le stredinski s hitrostjo, temp. motorje in nivojem goriva (zelo uporabno za vožnjo ponoči).
Sedeži so iz sodobnih (plastičnih) materialov, ki se v praksi izkažejo kot zelo dobri. Kljub ne preveč vidne bočne opore zelo lepo držijo telo v sedežu. Zadaj je prostora kolikor se ga za ta avtomobilski razred spodobi. Malo me je motila zadnja prelomljena šipa, saj ob pogledu v vzvratno ogledalo čudno vidiš avte za seboj. Tudi zelo ozka šipa je. Žal je videti tudi odsev armaturke v šipi.
Vožnja in stabilnost je zelo dobra. Malo nagibanj v ovinkih, dobra lega, a kljub temu sorazmerno "mehak" avto. Tudi ESP ti ob prehitrih ovinkih lepo pomaga - sploh ga ne moreš spraviti iz začtane poti (ob normalnem vstopu v ovinek). Zamera gre le temu, da ob izklopu ESP in nevarnem manevru se ESP sam zopet vklopi. Prepreči ti igračkanje in užitke, ki ti jih nudi močan, navoren dizel s 6 stopenjskim menjalnikom - do sedaj najboljši menjalnik v Citroenu.

Kaj me je najbolj impresioniralo? Visoko sedenje, in dolga armaturka do šipe - res kakor enoprostorec. Najbrž so pri snovanju imeli v mislih predvsem Picassoja, ki je bil bolj prodajan od Xsare.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- To feb 01, 2005 10:52 am

....mislim da bo limo...
http://www.autorevue.cz/Images/4759/33.jpg

...a se sam men zdi al so tole zadnji par vrat...cupecabriolet jig verjetno nebi imel :?
 
Uporabniški avatar
exclusive
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Ne dec 05, 2004 7:29 pm

Napisal/-a exclusive To feb 01, 2005 10:55 am

veš -tomo-, velikokrat je to samo kamuflaža, ravno zato, da bi si mislili obratno.
Slika
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy To feb 01, 2005 11:17 am

Kriminal! Kva so nardil za C4ke!!! Coupe je ful lep, 5 vratn mal manj, ampak tole ni pa ničermer podobn...usaj če bo silhueta ostala taka...
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 To feb 01, 2005 11:27 am

Kway leeeeep....




....NOT!!!! :twisted:
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
exclusive
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Ne dec 05, 2004 7:29 pm

Napisal/-a exclusive To feb 01, 2005 11:30 am

če bo res limuzina, pol bo mel 2 problema zaradi katerih ne bo delal dobre slike:
-predolgi obesi na obeh straneh (607-like)
-ter premajhna platišča

škoda
Slika
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Napisal/-a vazman To feb 01, 2005 11:54 am

ja ja pri tako zakamufliranem avtu se res da veliko o obliki sodit.

čeprov men sploh ni jasen zakaj avto tako zakamuflirajo :ue kot da majo za skrivat kake hude nove oblikovalske prijeme, tehnologijo... ne vem no .. itak je logično, da če pošlejo na trg avto v npr. najprej 3 vratni kombilimuzinski različici, da bojo kmal še vsaj 2 verziji 5 in 4 vrata- sedan.pa mogoče se karavan. tako je pri skoraj vsakem avtu tega razreda.
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul To feb 01, 2005 12:10 pm

na teh slikah se ne vidi nič in je brez veze komentirat. what is this, new batmobil?
 
Uporabniški avatar
Pirček
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Pe dec 12, 2003 7:26 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Pirček To feb 01, 2005 3:23 pm

Ne vem, mogoče bom u temo ustrelu, zato me ne fentat, sam men se zdi tole bolj C6, kot pa limuzinska izvedba C4. Čeprav je res nekam kratka tale makina...
Beam me up, Scottie!!
Slika
Slika
Zvestoba do roba!!
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 To feb 01, 2005 3:28 pm

P406 je napisal/-a:Ne vem, mogoče bom u temo ustrelu, zato me ne fentat, sam men se zdi tole bolj C6, kot pa limuzinska izvedba C4. Čeprav je res nekam kratka tale makina...


tudi jaz sem na to pomislu, da so pač slike zakamufliranega C6. ki pa je že bil
predstavljen ne?
Slika
 
Uporabniški avatar
ThARippA
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:44 pm

Napisal/-a ThARippA To feb 01, 2005 7:17 pm

Jst bi reku da je tole nekakšen petvraten hatchback/limuzina v stilu BXa in podobnih, torej namesto limuzine in karavana.
 
Uporabniški avatar
Pifi
Novinec
 
Prispevkov: 105
Pridružen: Po dec 20, 2004 8:50 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Pifi To feb 01, 2005 10:39 pm

vsekakor grD
Slika
The Good, The Bad, The Ugly
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov