in lahko bi jih oblikovali popolnoma po svoje, vendar so se odločli, da bodo namesto te "rizkantnejše" različice, rajši ubrali bolj "varno" pot in jih naredili podobne (v bistvu kar cel avto) eni najbolj uveljavljenih znamk...
Dejansko gre za pot in stroške, prav tako kot si napisal. Rizik je bil oziroma bi bil prevelik. Zakaj bi ponavljali napake drugih, če so pa preveč finančno boleče. Odkrivanje tople vode in oblikovno eksperimentiranje predstavlja vedno dvorezni meč - kako je oster in kakšne posledice pušča v blagajnah posameznih avtomobilskih znamk pa povsem po šolsko odkrivajo: renault vel satis, njegova predhodnika safrane in 25, velike lancie, veliki peugeoti (trenutno brez predstavnika v tem razredu), citroen C6, nenazadnje velja zelo podobno za jaguar in še marsikoga. V tem razredu ni resnično prodajno uspešnega izdelka razen svete trojice in recimo Lexusa. Morda bo nekoč drugače. A to naj pokaže čas in dejanski prodajni odziv na K9.