Kitajska je za Buick najpomembnejši trg, zato ni čudno, da je njegova tamkajšnja ponudba zanimivejša od ameriške. Prihaja atraktivna Invicta na osnovi Opel Insignie:
Kot že omenjeno, hitrost s katero ta podjetja bljuvajo nove modele na trg, je kratko malo nenadjebljiva. Nekaj malega se le spoznam na strojništvo, ampak tile Kitajci so pa odklop.
Mislim, da si Evropejci ne predstavljamo dobro koliko je njih v resnici, ker pač za razvoj rabiš ljudi, računalniki so še vedno samo orodja.
Resno neverjetno, poleg tega se je letos pojavilo nekaj avtomobilov, ki so celo očesu prijetni, kar se lani ni zgodilo.
Za TFC-M bi rekel, da temelji na starem Yarisu. Vsi trije bodo kmalu naprodaj za nizko ceno, verjetno skozi Xialijevo prodajno mrežo.
Za povsem druge kupce pa bo pripravljen Hongqi SUV, tam okoli 2010:
FAW očitno namerava tudi z lastnimi znamkami postati pomemben igralec na trgu. Xiali in Haima bosta ponujala izdelke za mase, Besturn bo izdeloval prestižnejše avtomobile, Hongqi pa izdelke za največje izbirčneže.
ChangAn V101 Concept (prototip, tudi kmalu pride na trg):
Guangzhou Cabrio Coupe (prototip):
Guangben Linian. Honda in Guangzhou nameravata ustanoviti novo znamko avtomobilov, narejenih za kitajski trg. Linian je prvi konkretni primer te namere. Gre za študijo zelo Fiestinih potez:
Njihova podružnica Jinbei je predstavila impozantni in osveženi 2008 Granse MPV:
in zanimiv prototip na osnovi svojih starejših kombijev (ki še temeljijo na Toyoti Hi-Ace):
Tudi Soueast se je, kot vsa druga podjetja, odločil dopolniti ponudbo z lastnimi izdelki. Za začetek so prikazali dva prototipa, ki že po obliki ne skrivata sorodnosti z Mitsubishijem.
Kar me je najbolj presenetilo na Auto China 2008 je, da med novostmi ni bilo niti enega resnično grdega avtomobila. Tudi očitnih kopij je bilo malo, izstopal je samo Lifan 320. In če bo polovica konceptnih vozil v bližnji prihodnosti prišla na trg, o Kitajcih več nihče ne bo pisal podcenjevalno. Med lepše študije definitivno sodijo JAC-ovi
B18:
in že predstavljena A138:
ter A137:
Presenečenje je s svojimi osebnimi vozili pripravil tudi Beijing, saj je firma do sedaj izdelovala samo terence.
Beijing 800 je zame ena izmed zvezd salona:
Tudi Beijing 700 v limuzinski in kupe različici je bil paša za oči:
Če bi Kitajci morali razviti vse od prvega šraufa naprej, ne vem če bi letos predstavili 2 modela. Najlaže je oblikovati karoserijo in jo natakniti na odsluženo/kupljeno/ukradeno azijsko in evropsko tehniko, zato tolikšno število predstavitev niti ne čudi.
Še vedno me najbolj impresionira Roewe 550, res škoda da si niso uspeli zagotoviti imena Rover, ker to bi bil pošten naslednik 75-ke:
ovakav test su nedavno radili i u gwm-u, u institutu c-ncap,upravo ovo potvrduđuje te deformacijske zone na vozilu, dakle udar malog auta od cca 900 kg i mpva od 1500 kg
test je urađen sukladno europskim normama: ece r94, ece r95,ece r34
sve slike sam stavio u jednu, ovom cowry unutra nije ništa, samo se aktivirao air bag..ali više interesantne su slike malog auta,ipak ga je uradila ogromna grdosija poput cowry-a