.com je napisal/-a:na moje vprašanje je bil edini odgovor JA ali DA... Vse ostalo je bilo neko neprepričljivo prepričevanje laika (v tem pogledu mene, ker me, kot sem že omenil, PSA NE zanima) in kontra udarec ter udrihanje (kot po navadi, ko je govora o VAG grupi) po ostalih ne- somišljenikih...
Jaz sem pač tak, da NE gledam/opazim tistih avtomobilov, kateri me ne zanimajo... Lahko se C3 na 20'' pelje mimo, pa ga po vsej verjetnosti ne bom niti opazil - pa za ta primer niso krive moje oči ali ??kratka?? vidljivost
ne vzeti tega osebno...
nimam kaj zamerit, ker sem tudi jaz tak... tudi jaz na cesti/ulici modelov, ki so mi pusti in nezanimivi niti ne opazim. oziroma, jih ne gledam z namenom, da bi jih "videl in si jih ogledoval kot model"... vendar to še ne pomeni, da ne vem kako zgledajo ali, da jih nisem sposoben ločit in prepoznavat, če/ko je to potrebno...
~toMmy~ je napisal/-a:Glede tega si pa zelo pristranski, ker si je tudi v PSA- ju cel kup avtov zelo podobnih in pri VAG-u raznolikih, le da ima slednji bolj diskretne oblike. Sicer se s fejslifti razlike pogosto zameglijo, ampak v štartu so npr. CC, lešnikov Passat, Tiguan, Scirocco, Yeti, Superb II, Up!, TT, Q7, Leon II, Touareg, ... zelo prepoznavni in raznoliki avti. Tudi MQB Golf in Passat sta si dejansko zelo različna, če ju ne primerjaš v temi oz. nisi tipični a.com antivagovec.
Poleg tega, da so pri Pežoju že dolgo "drag & drop" doktorji, si niso C3, C4, C5, DS4, C4 Aircross za moje pojme nič manj podobni kot VW-ji, Audiji, ..., le da so bistveno bolj kičasti.
mogoče sem malo pristranski, saj sem fen (nimam se pa za "vernika"
)... in strinjam se, da so pri Pežoju s par generacijami 207-e in 308-ce počeli točno to, kar očitam VAG-u in Škodi: reciklirali že uporabljeno formo. pa vendar vztrajam na tem kar sem reku... dizajnersko je razlika med limuzinskim Rapidom in novim Superbom neprimerljivo manjša, kot je razlika me C4 in DS4, katerima očitajo preveliko podobnost... pa gre v primeru Škode za avtomobila tri segmente narazen, v primeru Citroena pa v bistvu za tri in pet vratno različico istega modela! govorim o tem, da ko v VAG koncernu iz petvratne delajo trivratno različico, običajno "zašvasajo" zadnji par vrat, pri Citroenu pa, kot pri C4 I, naredijo dva različna zadka! ali celo, tako kot s C2 in C3, dva različna avtomobila... kot tudi o tem, da imajo PSA-jevi modeli (razen omenjenih 208 in 308) več " svobode" v obliki tudi med segmenti, ne samo znotraj njega. o tej vrsti "podobnosti" oziroma "razlike v izgledu" govorim. in mislim, da ni treba bit ne "fen", ne "hejter" katere od teh znamk, da bi to opazil.
drugače pa... sem si ogledal ene par hi-res predstavitvenih filmčov novega Superba in moram reč, da ga ima kamera veliko rajši od fotoaparata
, ker je na njih izgledal zeeelo dobro! v primerjavi s prejšnjim naravnost fenomenalno! tudi notranjost, ki je na predstavitveni fotki en hud "zeh", je na videih -sicer še zmeraj nič razburljivega- delovala... hmm, kateri izraz bi bil primeren... samozavestno!
glede na to, da je Superb praktično šele druga evropska limuzina "nove dobe" modularnih platform je oziroma bo, dokler tudi ostali ne vstopijo v to "generacijo", direktna primerjava z ostalimi konkurenti malce nepoštena... če ga pa primerjam z drugim modelom "nove dobe", Passatom, pa lahko mirno rečem, da mi je Superb bolj fajn in bi med njima dvema brez razmišljanja vzel Superba! in to tudi, če bi bil dražji!