Meni se tale Superb dopade, vsekakor bolj kot Passat, kljub rahlo podrtim razmerjem, kar opisuje @drugmirko. Sicer točno razumem in se tudi strinjam z njegovo poanto, ki jo je razložil par strani nazaj. Vendar vsaj v mojih očeh ni tako hudo oz. komajda opaziš kaka podrta razmerja med dolžino havbe, kabine in zadka. Res je, da imamo nekaj avtov, ki imajo iz vidika estetike ta razmerja praktično popolna (BMW, Mazda, Alfa...), obstaja pa tudi nekaj takih, ki nimajo prav nič boljša od Superba pa se imajo za čistokrvne predstavnike segmenta D (vemo, da bodo Superba marketingarji hoteli porinit razred višje kot skoraj vse Škode, kamor nikakor ne spada).
Že pri novem Passatu, če pogledamo iz boka zgolj dolžino prednjega dela in ga primerjamo s celoto, osebno ne opazim dosti drugačnih razmerij napram Superbu. Je pa res, da ima Superb bolj razpotegnjen zadnji del kabine, kot da bi dejansko bil od nekega avta iz razreda višje, zato kot celota Passat vendarle deluje malenkost bolj skladno. Pravzaprav je "problem" zgolj v tem, da začne pri Škodi streha padat kasneje kot pri tipičnem predstavniku tega razreda, zato izgleda rahlo klobasasto:
Tu pa še 2 s "podrtimi" razmerji prednjega dela, v katerega se zajeda kabina:
Avensis
i40
Iz videnega torej ni Superb nikakršna izjema in je za moje pojme precej uspela oblika, vsekakor pa svetlobna leta napram prejšnjemu (limuzina), ki je bil iz vidika skladnosti prava mala (velika) spaka.