Kot je dejal uporabnik nad mano, avto deluje izjemno. Prav paše ta svežina pri VW. Notranjost bi lahko bila na višjem nivoju, pa vendar. Zagotovo bodo kmalu razširili tudi tipe motorja pri Arteonu. Ga že vidim da na levem pasu od LJ pa do KP
Prebral sem nemški članek kjer insajderji iz VWja pravijo, da bo življenski ciklus Arteona skrajšan. Fastback izvedbo bodo ukinili s prihodom Passata B9, ki bo imel daljšo medosno razdaljo in bolj kupejevsko silhueto. Shooting break bo povlekel še leto ali dve zatem. Arteona MK2 najverjetneje ne bo, ker si vsi želimo SUVe...
Dva palca navzgor za VW, ki še kot en redkih proizvajalcev vzdržuje linijo karavanov in ni v celoti podredil linije modelov novodobni histeriji imenovani SUV.
Hm... definitivno na vrhu mojega seznama potencialnih bodočih.
Karavana so naredili zaradi 508 SW, kar je dokaz, da gledajo pri VW proti konkurenci. Ne vem zakaj ampak me zadnji del res spominja na Talismana Grandtoura. Zunanjost mi je top, notranjost malo manj.
Ne maram vw ravno zaradi oblike, ki je evolucija od evolucije in pa zaradi folka, ki ga poveličujejo nad vse drugo... ampak ta vw mi je po dolgem času zraven našega touarega 1.generacije facelift, eden najlepših avtov nasploh. Zelo lepa notranjost, predvsem volan je zelo všečen, ni teh butastih na dotik rešitev kot v golfu 8. Karavan mi je sicer nekoliko manj simpatičen. Najlepši mi je sicer še vedno peugeot 508, ker ima še nekaj več tistega oblikovanja, ampak drugače res bravo. Kakšna bo prodaja pa je že druga pesem, ker je vseeno to avtomobil z nekaj omejitvami in tudi nekoliko višjo ceno.
Firediver je napisal/-a:Zaslon je prenizko, ampak ja, važno, da ne štrli...
Zaslon sploh ni prenizko. Ne vem zakaj bi moral biti višje. Je pa taka pozicija tudi lepa za razliko od štrlečih zaslonov. Škoda, da je VAG grupa vse skupaj zasrala z novim golfom in octavijo in leonom. Upam, da v višjem razredu ne bodo ponovili te napake.