drugmirko je napisal/-a:aha, si jo ze snel sem jo najprej tam nalimal, ker gre pr francozeljnih o njem "zustra debata." ....
drugmirko je napisal/-a:e, vidis.... en od francozov mi tam sveto zagotavlja (sklicujoc se na preverjene informacije ), da bo avto mel 4.58 metra dolzine... in ne morem ga prepricat, da je kej takega nemogoce, sej zadevscina zgleda tako kratka, da prakticno ni kam dat drugega para vrat, kaj sele da bi mel dolzino novega Grand Picassa
je pa res, da je tudi Cactus konceptno zivljenje zacel s polnimi dimenzijami C segmenta, produkcijsko pa koncal v B segment... no, ampak tisto, kar je bolj vazno je tole: sodec po petih sraufih feltne na tretjem teaserju, je tale zverca koncno narejena na EMP2 platformi....
primoz75 je napisal/-a: Zavaja kot zajema avtomobila, avto je optično večji kot morda izgleda. Iz ene fotke se jasno vidi, da ima avto dva para vrat....
Sriple Tix je napisal/-a:Bolj kot gledam te slike, manj mi je jasno, kako zlezeš na zadnje sedeže, brez da bi odpiral sprednja vrata.
Lignage je napisal/-a:Sriple Tix je napisal/-a:Bolj kot gledam te slike, manj mi je jasno, kako zlezeš na zadnje sedeže, brez da bi odpiral sprednja vrata.
Ne vem pa kako bi tisto majhno prostornino za vstopanje na zadnje sedeže rešili pri transformaciji v serijski avto. Uglavnem, pri konceptnih avtih so vedno zelo izvirni s temi vrati in oblikami kljuk. Ko pa pridejo stvari serijsko na plan se pa oprijemajo klasike. Brez B stebrička, bi mogoče še šlo, z njim pa nemogoče. Prostora za vstop je res premalo...
Lignage je napisal/-a:To tukaj sploh ni vprašanje, zaradi tega, ker moraš odpret sprednja vrata, če hočeš tudi zadnja.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 119 gostov