Kje je kdo napisal da je čudežen avto? Da pa marsikomu "etabliranemu" lahko kaj pokaže pa definitivno drži. 15-20 let nazaj je recimo
Hyundai pa Kia bil value brand, iz katerega si se lahko norce delal v večini primerov. Danes pa ni več tako. Bili so generacijo nazaj, potem pol in sedaj so tu v polni meri. Njihov cilj kot vsake druge znamke je dvigniti brand value, ker s tem ne bo treba več imeti samo nizkih cen da bi prepričali potrošnike. In glede na strategijo ki so jo ubrali, da poberejo ves ta know how ala Biermann & Co., jim dajo proste roke in ves finančni in tehnološki know how na izbiro je definitivno prava pot. Po eni strani dajejo alternativo še vedno za manj denarja, po drugi strani pa etablirani ne morejo spati na lovorikah, kar je neglede na to ali si pristaš ene ali druge vrsta znamk win-win situacija za nas potrošnike. Osebno bom pa vedno z svojo denarnico glasoval za tiste, ki mi nudijo več in boljše.
Evo -
Hyundai je spizdil že tretjega šefa iz BMW prejšnji mesec:
https://www.autoblog.com/2018/03/02/hyu ... executive/Kot analogijo si lahko vzameš F1 ali kakšen drugi motošport - tam se na veliko kupuje ljudski know how in veterane, ki vedo kako se stvari streže in zaradi tega se zmaguje na dirkah - ne na značkah na "nosu"
Kot zanimivost '- prvi kontingent Stingerjev prodanih v EU; cca 600 komadov je bil prodan v "full fat" verziji z 3.3 BiTurbo motorjem in full option opremo z cca 75% deležem pri celotni prodaji. Manjši 2.0 Turbo in 2.2 Diesel si oba delita z cca 15% vsak - to veliko pove o temu, kako jemlje ta avto trg, ki tradicionalno posega po manjših motorjih, dizlih in srednjih paketih opreme.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi