Napisal/-a Gosic Pe jun 05, 2020 10:15 pm
Tudi bitcoin je bil marca leta 2010 vreden natanko 0.003$.
Časi se spreminjajo, dejstvo pa je da so praktično vsi v tem rangu najmanj 5.000€ predragi. Sam bi rekel da tja do 10.000€. Ampak v ozadju avta je toliko enih ljudi prisesanih, da je brezpredmetno debatirat.
Ja Hyundai definitino nima dobrega renomeja v Sloveniji in še kje v EU, ker mu ljudje enostavno ne dajo šanse. V tem razredu sem vozil od Golfa, Megana, Mazde 3, Hyundai i30, Leona, Octavie, Corolle in Aurisa, Astre, ceeda , 308 , giuliette (če spada v ta razred?) in so avti precej skup, dejansko so malenkosti in čustvena navezanost na znamko. Morda nekje izstopa dolgočasnost, nekje povečan hrup izpod koles, nekje škripa, nekje infotainment, nekje odzivnost volana...
Moje mnenje je da največji napredek dejansko v tem razredu delata Kia in Hyundai, sicer na račun tega, ker sta bila nekoč 'zadaj'. Ljudje bi hitro spremenili mnenje, če bi jih dejansko vozili nekaj km. Sam sem bil tudi skeptičen glede Huaweia, ampak ko sprobaš - vidiš da včasih ni tako kot si misliš.