Meni izgleda tale avto ultimativno brezvezen. Pa kaj je s tem ekranom na armaturi, tole je pa na novem nivoju slabo integrirano, da bi tam dal tablico gor bi izgledalo bolje.
Dodana navigacija, digitalni merilniki (Clio style) in bela barva. V Sloveniji bo nekaj manj, ampak ... ko misliš, da bo Hyundai kaj ceneje napram konkurenci.
Menim, da sta si Hyundai/KIA že zdavnaj dvignila renome, tako da tole nima veze z znamko, je pa predrago za bilo kaj iz C razreda. Še najbolj popoprani hot hatchi ranga Megane RS ipd. so bili nekoč cenejši.
Hyundai, sigurno bolj zanesljiv kot kakšni opli, golfi, skode, renoji, ... Tako, da je cena lahko nekje blizu. Je pa res grozno, da so cene tako poskocile.
Kaj sedaj, je to kartelni dogovor ali mogoče imajo res višje stroške zaradi ostrejših okoljskih zahtev?
Zanimivo pri Renaultu, doslej si dobil veliko avtomobila za svoj denar v primerjavi s konkurenco, ampak sedaj mu finančno škripa...je rangiral prenizko s ceno, da sedaj crkuje iz diametralno nasprotnih razlogov od npr. Forda, ki je navil cene in mu je prodaja upadla?
Mislim, da vemo razlog višjih cen. Vsakemu je lahko jasno zakaj. Se pa jaz samo nasmehnem določenim izjavam katere preberem tukaj. Pa ne bom direkt napisal za koga ali o čem se gre. Resno nima smisla razpravljati.
Kdaj so bili znati časi Hyundaja ? Zame okoli leta 1997 in Lantra 1.8 16v 130 KM TOP-K , bogata oprema, avto živahen kot strela in tiste čase zelo ugoden.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?