Če navedene dimenzije držijo je dejansko bližje Qashqai-u (2,7 cm razlike) kot Juku (-215 cm). Po obliki pa res bolj spominja na Juka, prostornost zadnje klopi je tudi vprašljiva.
Prius (prodan): Prius (2018): Hilux (prodan): Subaru XV Bi-Fuel:
Jaz če ne bi vedel, da je Toyota mi prva na misel pade Honda. Ne vem zakaj. Ampak v trenutku pomislim na Hondo.
Drugače pa res lepo. Definitivno najlepši trenutno. Upam, da je notranjost tudi na nivoju. Saj zadnji modeli Toyote so kar ok kar se zunanjosti tiče. Recimo Auris je ok. Notranjost me pa še vedno pusti hladnega.
Zelo kul dizajn, sm zadaj je res čist Civic style. Sem se šel usest in je zadeva presenetljivo prostorna, tudi na zadnji klopi, kar glede na coupejevski dizajn nisem pričakoval. Zadaj je opazno več prostora kot v CX-3, le dokaj temno je zaradi majhnih oken. Tudi prtljažnik je več kot spodobno velik po širini in dolžini (po višini mogoče malce manj, ampak tudi ni tako hudo), le ravnega dna nima ko podereš sedeže - nastane stopnica, sama naslonjala so se mi zdela dokaj ravna. Vozil žal nisem, bi blo pa zanimivo probat. Drugače ima že osnovni kup opreme, druga stopnja pa sploh, kar je več je predvsem še šminka.
Sedel v njem. Dizajn je dober, vendar sem se v notranjosti počutil utesnjeno. Rob strehe pri vratih je prenizek. Ko greš iz avta moraš konkretno skloniti glavo, da se ne udariš, sploh zadaj. Ker imam otroke v puberteti me je to zmotilo. Drugače pa zelo dobro, da se dobi tudi 4x4, sploh sedaj, ko je moderno, da ima avto izgled terenca, dejansko pa sploh ne moreš doplačati 4x4 pogona.
Zakaj ni tako vozilo malo cenejše...drugi paket opreme, kateremu bi dodal proti doplačilu še ogrevanje sedežev...za 18 jurjev bi bilo super
Meni zelooo všečen in za foro sem se prijavil za testno vožnjo, da vidim kako se pelje. Podobnost s Hondo je meni samo na daleč...veliko bolj drzen dizajn, linije zunaj in notri. Honda mi je prav pusta!
Meni je bil design všeč, zadaj je sicer res klavstrofobično ampak prostora pa niti ni tako malo. Bencinar 1.2 115KM pa tudi gre solidno dobro. Edino športnosti, o kateri tako radi govorijo nisem čutil, je pa res da težko primerjam glede na druge "terence" ker je ta edini, ki sem ga vozil. Je pa vseeno prijeten za vozit, lahek volan in pedali, roča menjalnika sicer dolga ampak hodi niso bili pretirano dolgi tako da mi je bil kar všeč, za terenca. Pa še ena zanimiva stvar, sprednji žmigavci so taki kot pri Audijih tj. "scrollable", hudo izgleda
Meni je zelo všeč, vendar je rahlo utesnjena. Prtljažnik je majhen, ter koles nimaš kam dati v avto (med zadnje sedeže ter sprednje sedeže kot pri Jazz-u ali Civicu 8 ali 9 generacije)
Je edini tojotin model sodobnega dizajna, ostalo je bolj ubogo. Kot je že omenjeno, premajhen, z močno navito ceno. Je v konkurenci z nisanom juke, P2008...
Res je. Deluje bolj hipstrsko Torej za tiste, ki se vozijo le spredaj in gredo sem ter tja na morje ali smučanje v dvoje. Ni pa to družinski avto ali avto za nekoga, ki se stalno ukvarja s športom
Oblikovno simpatičen, tehnološko zanimiv, dobre izdelave. Cena je, kakršna je. Seveda pa mora vsak presoditi, če je to zanj.
Danes sem peljal tega močnejšega hibrida. Že pred nakupom troca sva si ga ogledovala (1,8 122). Žena je že takrat hotela CHR, mene pa je motilo marsikaj, kar bi zdaj mogoče zamižal (predvsem manjši prtljažnik), zaradi moćnejšega motorja. Je pa nenavaden ta skuterski pridih menjalnika. 30 000 jurčkov pa tudi ni malo, ima pa vse kar hočem in še več. Hm... Ima kdo vsaj ta motor v Toyoti, da mi malo pove izkušnje?
Pomoje ne bi smelo biti problemov. Občasno vozim rava-4 hibrida, 2016 letnik, nič problemov. Se mi pa zdi, da če hočeš umirjeno in udobno vožnjo je hibrid z cvt zelo dobra izbira, tistega tuljenja se pa hitro navadiš. Gre pa tudi dobro, 197km se lepo premakne, 140 na ac doseže brez napora.