meganer je napisal/-a:Moje mnenje je pa da tole ni ala c4 ..... ampak c3.......
Ker je preozak za C4
alexwell je napisal/-a:je c4 in sicer cactus
ma meganer kr prav... oziroma nima
, ker je C3 (kot tudi "C4" Cactus) narejen na stari inu priletni PF1 platformi, tale prihajaoči C4 pa je, tako kot DS 3 Crossback, Peugeota 208 in 2008, ter Oplova Corsa, narejen na novi CMP platformi. kiiiiiii je nadomestila PF1 in je namenjena vozilom A in B segmenta! torej,...ni glih "direktna žlahta" s C3, po uporabljeni tehniki (platforma, motorji, transmisija) pa definitivno tudi NI avto C segmenta (EMP2 platforma)... kar pomeni, da bo direktna žlahta nasledniku sedanjega C3! to se seveda že vidi po dimenzijah (ki najvrjetneje ne bodo kej bistveno odstopale od dimenzij novega Puga 2008) oziroma, po tem, da za avto C segmenta deluje nekam ozek...
če vprašate mene ga bi to znalo tepst tako, kot "C4" Cactusa in DS5 (ki je s cifro 5 tudi impliciral, da gre za avto višjega segmenta, kot so to kazale njegove dimenzije in uporabljena tehnika)... keeeer... j*bat ga, kot pr seksu, ni vse v dolžini
! segmentu morajo ustrezat tudi njegova širina, kot tudi pogonski sklop! no, vsaj po moje... če ne, je potem avto C segmenta tudi C-Elysse, saj je dolg skorej 4.5m in ma 2.65m medosne razdalje... pa ni! zakaj? ker je preozek in nima motorne palete ustrezne vozilom C segmenta, saj gre preprosto za do skrajnosti raztegnjen C3!!! če ne vrjamete, se enkrat zapeljite s to ropotulo. garantirano vam "vozilo C segmenta" ne bo glih prva misel
. al pa s Cactusom, ki je znotrej sicer simpatično opaljen avto, sam niti približno tako prostoren in komot, kot kak Megane al pa 308. da o motorjih niti ne govorimo... in tudi tale C4 bo C4 spet bolj po imenu. kar se bo, kljub novi in veliko blojši platformi, seveda opazlo! razen na dolžini.
zakaj so to naredili? težko rečt... en razlog bi lahko bil nuja po popolnoma električni verziji od prvega dne prodaje (baje naj bi mel za razliko od ostalih štirih 60kWh baterijo), drugi pa kakšno "novo umeščanje" Citroena znotraj koncerna... to drugo bo pokazala platforma na kateri bosta narejena naslednika 308-ce in Astre.
živi bili, pa videli
... vsekakor pa bo v prihodnosti, zaradi modularnih platform in električnih motorjev, klasificiranje modelov po segmentih veliko težje, kot je blo.... in bolj stvar "marketinške kreativnosti" kot pa tehnike na kateri bo avto narejen...