izotrop je napisal/-a:In nad to notranjostjo se zgražajo ljudje, ki vozijo to:
![]()
ne štekaš.... nad njeno notranjostjo se ne zgražamo zato, ker bi bila brezvezna kot v priloženem (in žal še marsikaterem) VAG produktu ali, še hujše, slabega dizajna (ker ni).... ampak zato, ker nima ničesar kar bi jo povezovalo z notranjostjo avtomobila! razen volana seveda, pa še ta ji je rahlo "odveč"...

in zaradi tega, ker ta kao "fora", da v njej ni nič razen volana in gromozanskega "tačskrina" preko katerega se kontrolira ABSOLUTNO vse, vključno z naštimavanjem tega kam piha ventilacija pa do odpiranja sovoznikovega predala, v bistvu sploh ni "fora" ampak med vožnjo smrtno nevarna distrakcija! še posej, ker so ob vsem tem "šmornu" kotrol čisto vsake neumnosti, ki jo je danes najt v avtomobilih, na zaslonu prikazani še navigacija in vsi za vožnjo relevantni podatki, ki jih običajno gedamo na merilnikih za volanom...
je pa, če se spomneš "tarnanja" nad mankajočimi kontrolami klime v Cactusu in Picassu, zanimivo opazovat (in še bo, ob prvih testnih vožnjah) navdušenje nad "futurizmom" notranjosti tega električarja... tam je to, da je treba spreminjat temperaturo klima naprave prek touchscreen zaslona, "hud problem" ob katerega se "spotaknejo" v vsakem testu in videu... tu bo pa še to, da je tudi smer pihanja treba nastavljat z "drajsanjem" po zalonu - "hudo fensi".... hja, zgleda da, če je avto električen, neumnost nedadoma ni več neumnost

