edit mod
Predhodnega posta se NE citiraa, j*bate... ti pa, ko da si v Citroenovi PR sekciiji v službi
drugač pa... te nove fedre so nataknili tudi na restajlanega in po novem v "družinskega kompakta" našemljenega Cactusa... in na prvih test vožnjah zarad njih niso glih v nezavest padali. da je vožnja udobna ampak, da se precej nagiba v ovinkih... no, kakorkoli, C5 Aircross bo, ko ga bodo začeli prodajat pri nas, praktično 2 leti star model. in ne več tako zanimiv kot, če bi bil popolnoma nov. enako velja tudi za DS 7! od uradne predstavitve je minilo eno leto!!! v današnjem svetu je "novost", ki od predstavitve do prodaje porabi eno leto nova približno toliko kot "lanski sneg"...
. če vprašate mene, ne glih najbolj brihtna prodajna strategija...
btw: Mat je DS 7 v svojem testu v bistvu "poscal", saj se je na vse kriplje trudil "prezret" vsakršno premiumskost modela. testiral je najvišji Performance model, obašal se je pa, kot da testira kakšno Kio izpred desetih let.... pulil centralno konzolo, praskal po plastiki pri tleh kabine, jamral nad odzivnostjo infotainmeta, vihal nos nad sport modom, v za DS 7 ne ravno pohvalnem smislu veliko omenjal Audi... in končal prispevek z : "... definitely not worth paying the extra for DS badge... at least not yet."