void je napisal/-a:Kolkrat sm js slišau v preteklosti to mantro, da je Insignia najboljši nakup. Če je nova Insignia 50% boljša od prejšne je še zmerj katastrofaln avto iz stališča tehnične kakovosti.
Lahko podrobneje razložiš?
lp
void je napisal/-a:Kolkrat sm js slišau v preteklosti to mantro, da je Insignia najboljši nakup. Če je nova Insignia 50% boljša od prejšne je še zmerj katastrofaln avto iz stališča tehnične kakovosti.
maniaxxx je napisal/-a:nered je napisal/-a:Meni je super avto. Ampak bi ga kupl 1-2 leti starega ko mu bo cena padla za 30+%. Glede na to kako slabo stari 508ki in Peugeot na splosno drzijo ceno si ne predstavljam veliko kupcev. Sosed je 2016 508 2.0HDI prodajal eno leto predno je obupal in ga dal v ceno. Ta isti peugeot se se dan danes prodaja na Avto.net z 60% nizjo ceno kot pri nakupu
Ce bi se zacel pri 18k z popustom kot recimo Insignia/Talisman bi bil se dosti privlacen avto.
Ne vem ali sem jaz glup ampak meni se ne zdi 508 nič kaj cenejši od konkurence ( govorim o rabljenih seveda ), je pa precej zanesljiv za razliko od nekaterih. Dejansko je precej drag nov 508 ampak je tako impozanten ko ga vidiš, da pozabiš na ceno. Če bi imel toliko denarja za avto sploh ne gledam drugam, ker skoraj vse izpade kot stara kanta v primerjavi z njim. Kar dela peugeot z zadnjimi serijami pri dizajnu je vrhunsko, začenši z 308, potem je pa šlo še samo na boljše ( 5008 odštejem ker tisto je skropucalo )
Džabe je predvsem opravičevanje slabega avtomatika z načinom njegovega delovanja...danes znajo narediti tudi klasični avtomatik s pretvornikom navora, ki prestavlja skoraj tako hitro kot DSG in je hkrati uglajen kot klasični avtomatik (ZF-ov 8-stopenjski avtomatik)!drugmirko je napisal/-a:sicer pa mi ni biu namen pisat to ampak tole: ...kot zapriseženi sovražnik avtomatikov moram priznat, da sem z delom 6 stopenjskega Aisina v mojem 508 povsem zadovoljen! zahteva malo drugačen način vožnje kot sem ga vajen iz avtomobilov z ročnimi, pa vseeno... dela točno to, za kar je narejen.... menja tiho in praktično neopazno in na pospeševanja reagira spodobno hitro.... dela tako spodobno, da tistih šaflic ob volanu sploh ne uporabljam! pa sovražim avtomatike. ja, lahko bil hitrejši ampak, iskreno, temu ni namenjen, saj gre za klasični avtomatski menjalnik s pretvornikom navora!!! zato ga je tudi brez veze primerjat z DSG menjalniki... ki so v bistvu v "eno škatlo zaprta" DVA ročna menjalnika, vsak s svojo sklopko in v svoji prestavi... something completely diferent! avtomatiki s pretvornikom navora zato ne bodo nikoli tako hitri kot DSG, tako kot noben ICE avto nikoli ne bo pospeševal tako hitro kot primerljivi električni... ali z drugimi besedami, džaba vam debata …. če je novi 8 stopenjski boljši od starega 6 stopenjskega, je dovolj!
Tattoo- je napisal/-a: Džabe je predvsem opravičevanje slabega avtomatika z načinom njegovega delovanja...danes znajo narediti tudi klasični avtomatik s pretvornikom navora, ki prestavlja skoraj tako hitro kot DSG in je hkrati uglajen kot klasični avtomatik (ZF-ov 8-stopenjski avtomatik)!
VW T4 je napisal/-a:uff jaz sem pa prav za kačami glede avtomatov. Nekaj sem imel v spominu, da naj bi dsg bil nek top avtomat...zdaj pa berem, da je to bolj tako in da je klasika boljša...pa nekje sem bral, da naj bi top mercedesi imeli tudi klasiko avtomat. No za na konec pa sploh ne vem kakšna je razlika med klasiko in dsg oziroma kako delujeta
Locher je napisal/-a:Verjetno sem edini na svetu, ki mu je stari, dobri, ročni menjalnik čisto ok. ....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 119 gostov