tomzzi je napisal/-a:@For
1. Potemtakem so kupci 508 samo tisti ki palijo na izgled in ne na praktičnost.
Seveda! Avto je kombinacija cupeja in limuzine, zato tukaj ne moreš pričakovat Škodo Superb. So najbrž namenoma ciljali na drugo skupino kupcev ki jim je dizajn pomembnejši od prostora. Jaz sem recimo eden takšnih.Ker 508 je totalno neprakticen avto. Zadaj malo placa, temno, prtljažnik med manjšimi...
Pa tudi najcenejši ni. Design se pač plača.
Jaz ga ne bi nikoli kupil saj konkurenca ponuja več za svoj denar.
Ma ne moreš to primerjat z Insignijo in Superbom. VW si recimo lahko več privošči in zato ima Passata in Arteona. Jaz bi rekel da 508 hoče biti oboje v enem in zato je tak kot je.2. Težave bluetooth in pa slabo serijsko ozvočenje...
Slab infotainment, porodne težave? Šparanje na ozvočenju?
Nisem rekel "slabo" ...rekel sem da je zvok tečen Ni bil prijazen za moja ušesa. Lahko da bo kdo drug zadovoljen. Nobenih porodnih težav nisem opazil. To z bluetooth je najbrž kaj v nastavitvah (nisem se poglabljal) ker prejšnji ki sem ga imel za tri urce ni nagajal.
3. Prvo napišeš, da je menjalnik super. Nakar napišeš, da potrebuje pol sekunde da skuži, da hočeš prehitevati...? Meni se to ne zdi super.
DSG v Golfu 7 je imel isto. Jaz nisem opazil razlike. Meni je super...in zdi se mi logično da ne more takoj v milisekundi reagirat na tvoj pritisk stopalke plina.4. Lane assist itak upošteva žmigavc in te pusti pri miru. A ne to pri vseh?
Moja astra enako. Saj po moje to vsi upoštevajo.
Oprosti moji nevednosti. NIkjer to nisem prebral in nisem vedel da upošteva žmigavc. Sem pač napisal ker sem sam ugotovil.Meni se 508 ne zdi kot celota najboljši nakup v tem razredu in se strinjam z Mattom..
https://youtu.be/5raFMCp4658Opel insignia je sigurno trenutno najboljši nakup v tem razredu.
Pa, da ne bo pomote nisem "fan" opla. Se najde tudi kakšen minus.
Ampak kot celota v smislu kvaliteta, prostor, vozne lastnosti, cena pa je Insignia zelo dober avto.
Če ne celo najboljši ta hip.
Kot rečeno ..nepošteno je 508 primerjati z Insignijo. Se pa strinjam, meni je tudi Insignija všeč in vem da je bolj ugodna in da ima več prostora. Na sploh imam dobro mnenje o Oplu ...bi jo imel.
Ni mi pa všeč armaturna plošča ...
void je napisal/-a:Kolkrat sm js slišau v preteklosti to mantro, da je Insignia najboljši nakup. Če je nova Insignia 50% boljša od prejšne je še zmerj katastrofaln avto iz stališča tehnične kakovosti.
Kaj konkretno misliš s tem?
Jaz sem z Astro bil 100X bolj zadovoljen kot z Golfom.
Polo78 je napisal/-a:Menjalnik je super, dokler voziš umirjeno. Ko pa želiš instantno pospeševanje pa menjalnik rabi določen čas, da dojame kaj želiš od njega. Vem kako deluje stari EAT 6, ki se pojavlja v drugih avtih PSA koncerna, očitno je ta hiba še vedno prisotna tudi v EAT 8. Čeprav napredujejo iz generacije v generacijo, glede tega še vedno capljajo za DSG-jem.
Ne vem no ...kar se spomnim DSG-ja iz Golfa 7 je bilo tako kot si rekel: "menjalnik rabi določen čas, da dojame kaj želiš od njega"
Pri tem v Peugeotu ni bilo nič drugače ...vsaj kar sem kot laik opazil.So pa precej neproblematični (EAT 6), poznam en primerek, ki ima čez 300k km in dela BP. Kako bo pa s tem iz P 508 II, bo pa pokazal čas.
Kar se pa tiče pozicioniranja samega avtomobila, ga ne bi dajal v isti koš z Insignio, Talismanom in podobnimi. Sicer se nahaja v istem velikostnem razredu,
vendar gre hkrati za coupe, teh se pa še nikoli ni kupovalo iz vidika racionalnosti, zato te primerjave niso na mestu.
Točno tako! Se strinjam!
void je napisal/-a:Stumpjumper je napisal/-a:Men izgleda v živo mega, čeprav mi ta razred sploh ni... Všeč mi je tudi utesnjen občutek v kabini.
Ta avto je definitivno lifestyle avto, ne pa družinsko in racionalno vozilo. They went bold, let's see if it sticks. In js to spoštujem.
.
Eeee bravo! Eni očitno to ne vejo. Mešajo hruške in jabolke.
Z avtom sem naredil kakšnih 350 km in lahko rečem da sem bil kar utrujen. Bolj kot v mojem 308.
Tisti sedeži v Allure opremi mi niso všeč. Ledveni del me je motil. V 308 mi je super ...že od trenutka ko sem se prvič vsedel.
Drive Mode sem večinoma imel normalno. Imel je še šport in eco. Dražja različica ima še Confort če s prav spomnim. Pa še sedeže nastavljive v ledvenem delu.
Zanimivo pa da je gume imel 215⁄17 Moj 308 pa ima 225.
Tudi to, da zadaj ima vrata in ne pokrov prtljažnika je velika stvar ....vsaj zame. Ne vem če bi prebavil pokrov.
Poraba je tudi komot na 6 z umirjeno vožnjo. Zadaj je streha res nizko, ampak se da preživet. Tudi prostora za noge je kar solidno. Ni pol metra kot v Superbu, ampak je dovolj.