150 konjev, domet okoli 380 kilometrov (kasneje pride še močnejši E-plus z dometom 500 kilometrov. Imel bo eno pedalo ter omogočal avtonomno vožnjo na avtocestah,.
To, da ima avto eno pedalo je mišljeno, da lahko voznik vozi samo z enim. Kar pomeni, da z enim dodaja gas in tudi zavira, ko pedalo spusti. Drugo pedalo pa je namenjeno zaviranju v sili.
cena bi naj bila nekje ista kot prejšnjega modela. v eu bi naj prodaja stekla kmalu... kdaj ne vem me pa zelo zanima, ker Tesla zadnji model se čaka predolgo, ta pa bi mi bil zelo zanimiv.
Velik minus pri tem avtu je, da so baterije zračno hlajene in ne vodno/pumpa, kot ima to rešena večina ostalih proizvajalcev, kar se more precej poznati predvsem v zimskih mesecih na dosegu.. Prav tako sem gledal video, ko gre en čez uradna navodila za uporabo avta od proizvajalca, v katerih dejansko odsvetujejo pretirano uporabo hitrih polnilnic, svetujejo da avto najprej pustiš, da se ohladi, preden ga filaš in podobne zadeve..
Ali drugače povedano čakanje , čakanje in spet čakanje , da se boš lahko vozil tistih 100-200 + - km, pa še za to nisi nikoli siguren koliko jih res bo.
Avto ima BMS, ki zaščiti baterijo, uporabnik pa v takem primeru dobi slabo delujoč avto (beri: počasno polnjenje).
Pa če bi imel aktivno zračno hlajenje bi bilo vsaj nekaj, tako pa še tega ni. Grelec baterije za pozimi neke verzije včasih so imele, to niti ni tak problem naredit, veliko večji problem je visoka temperatura, ko doseže neko raven se avto ne bo več obnašal isto. Prodajne številke v ameriki ta problem potrjujejo, saj uspešne prodaje predhodnika ni dosegel.
Avto kot tak ni slab, kot drugi avto in za polnjenje čez noč v hladni garaži, mu ni kaj dosti za očitati. Ampak slab priokus z izgubo vrednosti zaradi baterije pa vseeno ostane.
Prius (prodan): Prius (2018): Hilux (prodan): Subaru XV Bi-Fuel: