Renault VG je napisal/-a:denis099 je napisal/-a:IcEm4n je napisal/-a:In kaj je na vstopnem modelu premijskega razen cena (ki je na nemškem konfiguratorju minimalno nižja od C klase)?
Pa ni samo omenjeni dizel Renaultov, (vsaj) delno je tudi začetni bencinar.
bencinar 1.6 nikakor nima z renaultom nič veze! pozanimaj se pri uradnem MBju in ne po vaških gostilnah.
Bencinar 1.6 več na voljo, zaenkrat je vstopni bencinar v A200 1.3 Tce motor z 160KM. Vrjamem, da bo v A160 in A180 isti motor ampaz z 115 KM in 140 KM. Predlagam da se ti prej pozanimaš preden zmerjaš.
denis099 je napisal/-a:IcEm4n je napisal/-a:In kaj je na vstopnem modelu premijskega razen cena (ki je na nemškem konfiguratorju minimalno nižja od C klase)?
Pa ni samo omenjeni dizel Renaultov, (vsaj) delno je tudi začetni bencinar.
bencinar 1.6 nikakor nima z renaultom nič veze! pozanimaj se pri uradnem MBju in ne po vaških gostilnah.
bo šlo, govorim ti nasplošno o bencinarjih za MB in ne o A klasiRenault VG je napisal/-a:Ja mi je vseeno kaj imaš, tega motorja v novi A klasi NI !!
Bo šlo sedaj?
denis099 je napisal/-a:bo šlo, govorim ti nasplošno o bencinarjih za MB in ne o A klasi
denis099 je napisal/-a:bedarija... vstopni modeli so tudi premijski.. ne smeš pa uzet 1.5dci drugače so pa vsi MB motorji...
denis099 je napisal/-a:tudi to ne bo držalo, ker ni 1.6T ampak atmosferc 1.6, razvit v MB avto s tem motorjem neverjetno nizka poraba in izredni pospeški za tako konjenico (še sam kolega, ki ima trgovino z okoli 150 avti ni mogel verjeti pospeškom, predvsem pa stabilnosti avta; koeficient upora 0,23, kar velja za najbolj aerodinamičen serijski avto).
Renault VG je napisal/-a:denis099 je napisal/-a:bo šlo, govorim ti nasplošno o bencinarjih za MB in ne o A klasidenis099 je napisal/-a:bedarija... vstopni modeli so tudi premijski.. ne smeš pa uzet 1.5dci drugače so pa vsi MB motorji...
Resno, ti tole napišeš v temi nove A klasse in potem govoriš, da to misliš na splošno?
Pogovarjamo se o novi A klasi, zaradi mene lahko tudi o novem CLA, ki prihaja, stari CLA pa nima veze s to temo.
IcEm4n je napisal/-a:denis099 je napisal/-a:tudi to ne bo držalo, ker ni 1.6T ampak atmosferc 1.6, razvit v MB avto s tem motorjem neverjetno nizka poraba in izredni pospeški za tako konjenico (še sam kolega, ki ima trgovino z okoli 150 avti ni mogel verjeti pospeškom, predvsem pa stabilnosti avta; koeficient upora 0,23, kar velja za najbolj aerodinamičen serijski avto).
Res? Če je temu tako, bi te prosu za nek (kredibilen) vir, da gre res za atmosferca.
nejc1 je napisal/-a:Itak da je turbak, 200Nm navora že pri 1250 obratih, že ta švohnejši 102 konjski ima 180Nm pri 1200rpm, dečko očitno ne ve ravno kaj ima pod pokrovom...
Stumpjumper je napisal/-a:Mene bi bilo sram, da bi v avtu letnik 2016 vrednem 30k+ imel 100 konjskega atmosferca.
Denis, zakaj vztrajaš na idiotizmih tudi po tem, ko ti več ljudi dokaže, da to res so (idiotizmi namreč). Več razlik je med atm. in turbaki, npr optičnih (pod pokrovom), glede navora itd. Ti očitno ne poznaš niti ene, a vseeno trobiš svoje naprej.denis099 je napisal/-a:Zagotovo ni turbo, prideš pogledat ali ga imaš in zato tako trdiš??
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov