void je napisal/-a:Fora je v tem, da imajo oboji previsoke apetite (kupci in proizvajalci). Vsi bi radi imeli premium znamko s plačo 1000€. Po drugi strani pa proizvajalci izkoriščajo s cenami, ker se pač avti še super dobro prodajajo, ne glede na ceno ki je postavijo (tu cilam predvsem na nemške avtomobile). Tisti ki so bilokdaj delali v tej branži vedo kakšne so nabavne cene za avtomobilske dele (cene so v centih in eurih, redko kater sestavni del dejansko stane 100€ in več).
Čisti dobiček pri premijskem avtu za 50k € je najmanj 5k, da ne govorimo o sharanju delov. 1.5 TSI košta isto za Škodo Rapid kot za Q3 ali pa za A4, ki spravijo prozvodno ceno na minimum. Proizvodna cena 1.5 TSIja sigurno ni višja kot ene 300€, ki je verjetno tudi najdražji del na avtu, poleg izdelave karoserije in garniture sedežev.
Tako da, za nastalo situacijo smo krivi oboji. Če bi folk ignoriral modele, ki imajo napihnjene cene (predvsem novodobne SUV modele) bi cele konkretno padle.
Pozabljaš na to, da je razvoj draga zadeva. Če ne bi bilo premijskih znamk in njihovih "napihnjen" cen, potem tudi nižje znamke ne bi imele novejših tehnologij tako hitro. Lep primer je Škoda, ki ti za ugodno ceno ponuja izredno dober infotaiment sistem in DSG menjalnik. Pa še kaj bi se našlo. Tega druge nižje cenovne znamke ne morejo nuditi, ali pa so veliko slabše.
Se pa strinjam da smo mi kupci krivi za dviganje cen. Proizvajalci so skoz bolj pod večjim pritiskom, da ponudijo čim več novih stvari v čim krajšem času. Poglejte si samo kakšna vojna je med mobilnimi telofoni. Tam morajo vsako leto narediti čisto nov telefon, ki bo moral v vseh pogledih biti boljši kot njegov predhodnik. V avtomobilski industriji imajo malo več časa, vendar pa nanje zelo pritiskajo nova okoljevarstvena pravila in pa tudi varnostna.