Clancy je napisal/-a:For je napisal/-a:Jaz sem poskušal nekako dodati opremo primerljivo z recimo 508. Ja faaaaaaaaak ...pridem do 38.000 pa še 30 dizelskih konj manj.
Podlo ...ogrevanje pralnih šob so pogojene z ogrevanim sedežem. Res ...podlo, nekaj kar je že skoraj nujno, kombinirajo z luksuzom ki je čisto nepotreben.
Naložiš ubgega Golfa skorajda z max. opremo za 38k, potem ti pa uturijo luksus - gretje sedežev, v zimskem paketu. To pa je res podlo. Mislim ej...
Kaj bi pa porekel na to, če bi recimo želel imeti gretje sedežev, ali pa samo senzorje spredaj/zadaj, ki se pa pri Corolli pogojuje z najdražjim paketom opreme, kjer dobiš zraven še en kup, zame nepotrebne navlake?
Mimogrede, Corolla je pri meni kandidat za nakup.
Da si uspel Golfa nakucat na 38k EUR si moral pokljukati praktično VSE možne opcije. In da so ti potem ogrevane pralne šobe deal breaker...res svaka čast!For je napisal/-a:Ma določen luksuz hočem in mi je všeč. Nočem pa gretje sedežev.
Ogrevane sedeže bi lahko kombinirali z recimo ogrevanim volanom, ne pa s šobam.
No ja ...saj vem da to počnejo namenoma, da ti čim več denarja vzamejo, nimaš kaj...
For je napisal/-a:Ma določen luksuz hočem in mi je všeč. Nočem pa gretje sedežev.
Ogrevane sedeže bi lahko kombinirali z recimo ogrevanim volanom, ne pa s šobam.
No ja ...saj vem da to počnejo namenoma, da ti čim več denarja vzamejo, nimaš kaj...
Ma Corolla je na celi črti nekonkurenčna, razen mestne vožnje. To ji je edini adut.
Preden se odločiš za in kupiš, probaj vsaj še tri avtomobila v tem razredu.
srcnik je napisal/-a:ban je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:X2
Meni je gretje sedežev taka bedarija, da večje skor ni.
Vsedeš se v mrzel stol pa če imaš 10x gretje.
Edina dobra stvar je možnost iz stanovanja zagreti kabino avtomobila recimo webasto
X2
Meni je pa to ena najboljših stvari, ker te "pogreje" bistveno prej kot pa začne gretje toplo pihati... Pozimi sem ga vsak dan prižgal na poti v službo... Prižgem pa samo toliko da me zagreje (cca.2- 5 min)... Tudi pri sopotnici je priročna, ker je bolj zmrzljive sorte, si vklopi in jo pogreje... Brez da bi moral ogrevat na npr. 27° celo kabino...
Pa imam webasto tudi, samo to so za mene bolj jabolke in hruške... Webasto ti odtali šipe pa malenkost ogreje notranjost, medtem ko ti gretje pa direkt telo pogreje, brez da bi rabil imeti zrak v kabini prekomerno ogret...
Tattoo- je napisal/-a:Da si uspel Golfa nakucat na 38k EUR si moral pokljukati praktično VSE možne opcije. In da so ti potem ogrevane pralne šobe deal breaker...res svaka čast!For je napisal/-a:Ma določen luksuz hočem in mi je všeč. Nočem pa gretje sedežev.
Ogrevane sedeže bi lahko kombinirali z recimo ogrevanim volanom, ne pa s šobam.
No ja ...saj vem da to počnejo namenoma, da ti čim več denarja vzamejo, nimaš kaj...
Do sedaj sem te imel za kredibilnega, ampak ob takih komentarjih...pojdi po 508 in uživaj, nam pa prihrani take zgodbice.
Manfred je napisal/-a:For je napisal/-a:Ma določen luksuz hočem in mi je všeč. Nočem pa gretje sedežev.
Ogrevane sedeže bi lahko kombinirali z recimo ogrevanim volanom, ne pa s šobam.
No ja ...saj vem da to počnejo namenoma, da ti čim več denarja vzamejo, nimaš kaj...
Ma Corolla je na celi črti nekonkurenčna, razen mestne vožnje. To ji je edini adut.
Preden se odločiš za in kupiš, probaj vsaj še tri avtomobila v tem razredu.
No tole da je Corolla na celi črti nekonkurenčna bi pa rad, da malo bolje obrazložiš.
limas je napisal/-a:Golf je bil "najboljši v klasi" do prihoda Renault 19 - to je l. 1988. ........
For je napisal/-a:Sory, pač moje mnenje. Ni nujno da imam prav...
“Corolla
Ma več ali manj enako kot z Camryjem. Meni dolgčas, čeprav malo bolj prijetna v notranjosti. Tudi zunanja oblika je malo bolj času primerna...sveže izgleda, čeprav za moj okus še vedno preveč “načičkana” z nekim nepotrebnim linijami.
Tudi všečen volanski obroč. Ni bil najvišji paket opreme.
Precej glasno podvozje, kar je opazit pri višjih hotrostih ko vozi na elektriko. Tudi motor se precej sliši v višjih vrtljajih.
Vem da je to čisto druga filozofija, ampak v primerjavi z Mazdo 3 je to v vseh pogledih revščina.
V tem razredu mi niti en karavan ni všeč, v primeru Corolle pa edina različica ki mi je koliko toliko skladna kar se tiče zunanje oblike.
Je bila z 1.8 motorjem ...nekih 120 KS. Prodajalec me je povabil naslednji teden še na karavansko 180 konjsko različico.
Dvomim da razen boljših pospeškov bo kaj bolj izolirana od zunanjega hrupa.
Je pa prijetno voziti po mestu na elektriko. Se mi je posrečilo ene 2-3 kilometra to doživet.
Škoda da ni bila tista najvišja oprema. In ja ...Toyota tudi ne govori slovensko.
Ugotavljanje točne porabe pa tudi kot v Camryju preveč komplicirano.
Zapiranje vrat je čudno. Vrata nimajo tistega “pospeška” do karoserije kot ponavadi. Je treba močneje porinit.
Prostora za noge na zadnji klopi enako kot v mojem 308. Se mi zdi da je še Mazda imela več.
Enako kot pri Camryju...samo še šokantna cena me lahko prepriča da vzamem ta avto.”
Clancy je napisal/-a:For je napisal/-a:Sory, pač moje mnenje. Ni nujno da imam prav...
“Corolla
Ma več ali manj enako kot z Camryjem. Meni dolgčas, čeprav malo bolj prijetna v notranjosti. Tudi zunanja oblika je malo bolj času primerna...sveže izgleda, čeprav za moj okus še vedno preveč “načičkana” z nekim nepotrebnim linijami.
Tudi všečen volanski obroč. Ni bil najvišji paket opreme.
Precej glasno podvozje, kar je opazit pri višjih hotrostih ko vozi na elektriko. Tudi motor se precej sliši v višjih vrtljajih.
Vem da je to čisto druga filozofija, ampak v primerjavi z Mazdo 3 je to v vseh pogledih revščina.
V tem razredu mi niti en karavan ni všeč, v primeru Corolle pa edina različica ki mi je koliko toliko skladna kar se tiče zunanje oblike.
Je bila z 1.8 motorjem ...nekih 120 KS. Prodajalec me je povabil naslednji teden še na karavansko 180 konjsko različico.
Dvomim da razen boljših pospeškov bo kaj bolj izolirana od zunanjega hrupa.
Je pa prijetno voziti po mestu na elektriko. Se mi je posrečilo ene 2-3 kilometra to doživet.
Škoda da ni bila tista najvišja oprema. In ja ...Toyota tudi ne govori slovensko.
Ugotavljanje točne porabe pa tudi kot v Camryju preveč komplicirano.
Zapiranje vrat je čudno. Vrata nimajo tistega “pospeška” do karoserije kot ponavadi. Je treba močneje porinit.
Prostora za noge na zadnji klopi enako kot v mojem 308. Se mi zdi da je še Mazda imela več.
Enako kot pri Camryju...samo še šokantna cena me lahko prepriča da vzamem ta avto.”
Preden si ustvariš dokončno mnenje o Corolli, ti priporočam, da se pelješ še z TS 2.0 Executive. Je pa tako, da vsakič, ko se vsedem v Corollo, mi je vedno bolj všeč, Mazda pa mi je bila na začetku Vauu, sedaj se mi pa vedno manj dopade. Z materiali v notranjosti pa je tako, da so v Corolli z Executive opremo zelo kvalitetni. Sedeži so enkratni. Predali v vratih in pred sovoznikom pa niso oblazinjeni, kakor tudi na moje presenečenje in razočaranje niso niti v Mazdi. Ko še dodam Mazdin anemičen motor, pri meni le-ta odpade.
Bom pa še počakal na testno vožnjo z Golfom 8 in novo Octavio.
void je napisal/-a:damn xxl, ti pa res nisi apologist. pali direktno po VAGU pozdravljam.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 124 gostov