srcnik je napisal/-a:Ta linka imata drugo asfaltno podlago kot CLA

Druga stvar je pa, da je na CLA na Turanzi, ki je touring guma medtem ko jih velika večina uporablja kak pilot sport 4

Tako da tile testi niso najbolj primerljivi med sabo, ker se pri tem lepo vidi da guma ne "drži".
res je... testni poligon so preplastili.... ampak to ne pomeni nujno, da ma podlaga sedaj manj oprijema. lahko je tudi obratno in ga je več.. pa tud za gume... sicer nimam pojma kaj montirajo na njih ampak nekak dvomim, da so na Toyotinem kombiju, pa tudi na C5 AC, glih michelinove pilot sport 4... ne en ne drug mi nekak ne zgledata kot avtomobila za ta tip gume...
pa sej je vseeno... čeprav se po teh km77 testih izogibanja in slaloma do neke mere da sklepat o voznih lastnostih posameznega vozila, so meni podatki o tem pr kteri hitrosti kak avto zvozi tega losa nekej takega kot današnje kreštest zvezdice, kjer so procenti čelnih in bočnih trkov praktično izenačeni pri takorekoč vseh testiranih vozilih, zvezdice so odvisne pa od tega kolko potrebnih in nepotrebnih asistenčnih sistemov so vtaknli v avto...
mi je pa zanimivo opazovat, kako se takšen rezultat (kot tudi kakšna zvezdica manj zarad "manjkajočega opozorilnika za tlak v gumah") pri ne-nemcih takoj in repetitivno uporablja kot dokaz in potrditev splošnega mnenja, da je ta avto "šrot", za nemške proizvode se pa takoj najde "miljon" razlogov in opravičil, če kje tako grdo flopnejo… in, j*biga... če si "prestižni športno-limuzinski kupe" na testu izogibanja pa te "naščijeta" tako dostavnik, kot udobju maksimalno podrejeni SUV, je kr nerodno... in to ne glede na gume ali podlago...
