drugmirko je napisal/-a:srcnik je napisal/-a:Ta linka imata drugo asfaltno podlago kot CLA
Druga stvar je pa, da je na CLA na Turanzi, ki je touring guma medtem ko jih velika večina uporablja kak pilot sport 4
Tako da tile testi niso najbolj primerljivi med sabo, ker se pri tem lepo vidi da guma ne "drži".
res je... testni poligon so preplastili.... ampak to ne pomeni nujno, da ma podlaga sedaj manj oprijema. lahko je tudi obratno in ga je več.. pa tud za gume... sicer nimam pojma kaj montirajo na njih ampak nekak dvomim, da so na Toyotinem kombiju, pa tudi na C5 AC, glih michelinove pilot sport 4... ne en ne drug mi nekak ne zgledata kot avtomobila za ta tip gume...
Itak da ne, saj piše katere so, srcnik se dela malo neumnega. Na C5 AC so Michelin Primacy 3, kar je tudi ena vrsta touring gume, tako kot na tem CLAju. Guma se definitivno pozna ( Clio IV z Michelin Primacy gumo je bil dosti boljši kot Clio V z mislim da Conti Ecocontact) ampak v tem primeru sta popolnoma primerljivi gumi.Resno je slab rezultat tole, pa še nekega izgovora ni ker tole nima kaj posebno težkega nosu s tem 1.3 bencinarjem.
Pa že na splošno mi je tale CLA tako neumen avto, cena je tam nekje kot nova serija 3 s tam da je raztegnjena A klasa s tako nizko streho da jaz za seboj ne bi mogel sedet s 180 cm višine.