Kot temeljitejši FL, ampak, z novimi motorji in solidno ceno, bo še naprej prodajna uspešnica in prav je tako. Moj izbor bi bil 1,3 163, manual, full led, GT line, asistence, če bi bil pod 20 000 evra.
Zunanjost je res lepa evolucija. Notranjostnso mi všeč zračniki, ki so čez celo stran, a je na desni strani dodano v videzu aluminija, kotnda gre za majhen zračnik in so s tem lepo izpopolnili obliko. Mi pa ni všeč ekran in pa spodnji del, ko je menjalnik, ampak nasplošno zelo dober. Notranjost izgleda 2 razreda kakovostneje kot pri 4.
Stumpjumper je napisal/-a:Definitivno naslednji drugi avto. Upam na GT verzijo s kakšnim tce160 motorčkom in ročnim menjalnikom.
Rsi bo namesto GT sedaj.
Sicer pa nekaj številk, avto je krajši kot prejšnji za 1,5 cm, širši za 6,6 cm, prtljažnik pa je kar 391l, še več kot pri Polu/Ibizi. Full LED so serijsko. Noro, res, kaj sploh še ostane velikim?
Jaz upam na podobno filozofijo kot so jo imeli pri meganu. V štartu so ponudili neko pol športno verzijo (GT), za RS verzijo pa so si vzeli precej več časa. Upam, da bo tu princip podoben.
O Meganu ni ničesar, niti o faceliftu, nikjer nobenih zakrinkanih mul ali kaj podobnega, verjetno je letos fokus na Cliota in pa mislim da je sedaj počasi na vrsti Talisman (če gremo po tem, kateri modeli so najdlje na trgu brez facelifta, pred tem je bil Kadjar), znali pa bi mogoče kaj za megana pripraviti konec leta za Pariz sejem, bo pa verjetno facelift s to novo sredinsko infotainment konzolo pa mogoče celo temi digitalnimi števci, vsaj moja logika je takšna, kaj bolj konkretniega bo treba pa spet čakat...
Megane in Talisman najbrž drugo leto. V jeseni pride že FL Espacea in pa "novi" Zoe( manjše vizualne spremembe, bolj baterija in motor) in pa predvsem Captur II. Števci ja, za vse, isto najbrž infotainment ker nevem zakaj bi dal notri starejšo verzijo. Imam občutek da gremo upmarket z naslednjo generacijo Renaultov, tako kot to počne Peugeot, najbrž bodo tudi cene višje.
Baje bo začetna cena 1000€ višja. Js bi ugibal da bodo cene vsaj na začetku od enih 12k do 20k za Initiale top spec model. Potem bo skozi čas bo začeu dobivat večje popuste in bo čez 5 let nekje 14k za solidno opremljen model.
Ko gledam te cene fordov, korejcev in švabov se mi zdi, da so francozi in japonci (honda/mazda) najbolj prizemljeni. Res pa je, da kvalitete prej omenjenih niti pod razno ne dosegajo (sarcasm )!
Zelo lep, še posebej zadek in boki. Evolucija trenutne oblike v pravo smer. Notranjost tudi zgleda precej bolje, če še v živo ne bo tako plastik fantastik kot pri obstoječem modelu in če bo zadaj malo več prostora za noge (tukaj so recimo nova Ibiza in Polo zelo napredovali) bi znal biti eden bolj zanimivih modelov v svojem razredu. Sigurno pa bo eden lepših.
xxl Seveda bo cena ugodnješa od (primerljivega) Polota, tako je vedno bilo, v nasprotnem primeru bi 3/4 ljudi vzeli raje Polota (razen če si proti VW). Osnovni Polo je itak čisto oskubljen, pri Renault pa dobiš že nekaj opreme. PS: 3. Clio je že doma. Če bi še servis malo v roke vzeli..